پورمختار در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم از اصلاح‌طلبان رویگردان شدند

کد خبر: 1257560

فعال سیاسی گفت: مبنا و مرجع قرار گرفتن یک جریان سیاسی به اعتباری است که آن جریان نزد جامعه دارد.

مردم از اصلاح‌طلبان رویگردان شدند

گروه سیاسی فردا: انتخابات نزدیک است اما رقابت‌های شکل گرفته در فضای رسانه‌ای همچون ادوار گذشته، نمود ندارد. دلیل این وضعیت نیز چندان نامعلوم نیست. نگاهی به رسانه‌های اصلاح‌طلب نشان می‌دهد که آنها سعی دارند مردم را به جای مشارکت به عدم مشارکت تشویق کنند و این انتخابات را بدون شور و کم فروغ برگزار کنند. چراکه تنها در این صورت خواهند توانست رد شکست و ناکامی خود را گم کرده و با واقعیت‌هایی مثل از دست دادن بدنه اجتماعی‌شان مواجه نشوند.

اصلاح‌طلبان در وضعیتی قرار گرفته اند‌ که در این دوره از انتخابات نه مردم را دارند و نه کاندیدا اما به جای پذیرش این واقعیت دست به فرافکنی‌های سیاسی می‌زنند.

محمدعلی پورمختار در گفتگو با خبرنگار «فردا» درباره فرافکنی‌های تخریبی اصلاح‌طلبان گفت: جریانات سیاسی هوادارانی دارند و این هواداران شاید تعصبات سیاسی شان تحت تأثیر این اقدامات قرار گیرد اما عموم مردم توجهی به این اقدامات نمی‌کنند و پای نظام و انقلاب شان هستند.

وی با بیان اینکه اصلاحات دیگر جریان قوی نیست، افزود: دیدیم دولت یازدهم و دوازدهم با عملکردش چه مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد؛ این باعث شد که مردم نسبت به اصلاح‌طلبان رویگردان شوند و نظر مثبت و خوشی نداشته باشند. به طور کلی پیش بینی می‌شود آنچنان تأثیری اقدامات تخریبی اصلاح‌طلبان بر جامعه نگذارد.

این فعال سیاسی یادآور شد: مبنا و مرجع قرار گرفتن یک جریان سیاسی به اعتباری است که آن جریان نزد جامعه دارد. وقتی اصلاحات نتوانسته عملکرد درخوری را در سطوح اجرایی و تقنینی به مردم ارائه کند، امروز نمی‌تواند انتظار داشته باشد که مردم به نظرات و مواضع این جریان توجه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها