نتونستی هنوز سود سهام عدالت بگیری | وارد این سایت بشو ایکی ثانیه سود سهام عدالت برات واریز میشه

کد خبر: 1262531

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از پرداخت سود به بیش از ۴۳ میلیون سهامدار سهام عدالت خبر داد و گفت که مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری جایگاه 8: سود سهام عدالت هر سال برای دارندگان سهام عدالت واریز می‌شود و معمولاً در اواخر سال انجام می‌شود. میزان سود سهام عدالت برای دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی با دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی متفاوت است. در سال ۱۴۰۱، سود سهام عدالت در دو مرحله واریز شد و مبلغ واریزی برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی متفاوت بود. در سال ۱۴۰۲، فرآیند پرداخت سود سهام عدالت مشابه سال گذشته خواهد بود و احتمالاً مرحله اول پرداخت سود سهام در ماه آذر انجام خواهد شد. درباره مبلغ سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۲ ذکر شده است که مشابه سال قبل خواهد بود.

محمد باغستانی با بیان اینکه فرایند مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به اتمام رسیده است، گفت: در این مرحله به حساب ۴۳ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۴۵۱ سهامدار سود واریز شد.

وی اظهار کرد: شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

باغستانی با بیان اینکه سهامداران نگران دریافت سود سهام عدالت خود نباشند، تصریح کرد: افرادی که سود خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس Sejam.ir، اطلاعات خود را به‌روز رسانی کنند تا شرکت سپرده گذاری مرکزی در مرحله بعدی سود این افراد را به حسابشان واریز کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها