آرمان ملی/ مشارکت در انتخابات با چالش‌افروزی علیه مجلس/ اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان بر موج انتقادات روحانی از مجلس سوار شده‌اند

کد خبر: 1263172

از قرارمعلوم اعتدالی‌ها و برخی از اصلاح‌طلبان نیز که تصمیم به مشارکت در انتخابات گرفته‌اند قرار است بر همین محور به چالش افروزی با اصولگرایان مجلس و پایداری‌ها بپردازند.

آرمان ملی/ مشارکت در انتخابات با چالش‌افروزی علیه مجلس/ اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان بر موج انتقادات روحانی از مجلس سوار شده‌اند

گروه سیاست سایت فردا - هنوز فضای سیاسی کاملا انتخاباتی نشده که علائم اختلافات درونی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در حال آشکار شدن است چنانکه روزنامه اصلاح‌طلب آرمان ملی با حذف اصلاح‌طلبان، اعتدال‌گرایان را مقابل اصولگرایان می‌نشاند و تاکتیک آنها را نیز لو می‌دهد.

آرمان ملی نوشته: هرچند اصلاح‌طلبان به دلایلی که خود اعلام کرده‌اند از شرکت در انتخابات اجتناب ورزیده‌‌اند با این وجود اما برخی احزاب میانه‌روی اصلاح‌طلب و اعتدالی و حتی برخی از چهره‌های نزدیک به احزاب پیشرو اصلاح‌طلب در انتخابات نامزد شده‌اند.

حزب اعتدال و توسعه این بار منفک از اصلاح‌طلبان شناخته شده تحرکات انتخاباتی خود را آغاز کرده و درکنار این حزب برخی احزاب دیگر همچون کارگزاران و احتمالا ندای ایرانیان تمایل دارند که در انتخابات شرکت کنند و با توجه به همراهی برخی احزاب دیگر بعید نیست در صورت توانایی برای بستن لیست تصمیم به شرکت در انتخابات بگیرند.

آنها بر موج انتقاداتی که حسن روحانی در ارتباط با تصمیم گیری‌های هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده؛ سوارشده‌اند.

معتقدند تصمیم مجلس در قانون‌نگاری در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای عملا اجازه نداده است مذاکره‌ها به رغم روی کار آمدن بایدن برجام خواه در آمریکا به نتیجه برسد.

این مورد البته به بحث تراز اول نوبخت ، روحانی و ظریف در برابر اصولگرایان مجلس تبدیل شده است و از قرارمعلوم اعتدالی‌ها و برخی از اصلاح‌طلبان نیز که تصمیم به مشارکت در انتخابات گرفته‌اند قرار است بر همین محور به چالش افروزی با اصولگرایان مجلس و پایداری‌ها بپردازند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها