فروش فوری خودرو ویژه نوروز با شرایط از دم قسط | حراج عیدانه مدیران خودرو زیر قیمت نمایندگی + تحویل 90 روزه

کد خبر: 1276183

در ادامه شرایط فروش فوری خودرو ویژه مدیران خودرو را بخوانید.

فروش فوری خودرو ویژه نوروز با شرایط از دم قسط | حراج عیدانه مدیران خودرو زیر قیمت نمایندگی + تحویل 90 روزه

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

جدیدترین ثبت نام مدیران خودرو به صورت نقد و اقساط آغاز شد. موعد تحویل ۹۰ روزه است و متقاضیان می‌توانند خودروها را با اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه خریداری کنند.

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی ام وی ام X۳۳ Cross MT و X۳۳ Cross CVT است. البته در صورت تمایل می‌توانید این خودروها را به صورت نقد و با قیمت نمایندگی مدیران خودرو نیز خریداری کنید. متقاضیان ثبت نام فروش اقساطی مدیران خودرو  ۱۴۰۲ باید ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقد واریز کنند. مابقی مبلغ باید در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود ۲۳درصد پرداخت شود. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصولات به ترتیب حوالی ۸۰۰ و ۸۹۷ میلیون تومان است.

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

 در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی ام وی ام می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان ثبت نام فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

جی پلاس، گروه خودروسازی مدیران خودرو از صبح امروز شنبه 28 بهمن ماه 1402 دو محصول تیگو8 پرو هیبرید و تیگو8 پرومس IE را با مدل 1403 آغاز کرد.

شرایط طرح فروش نقدی و اقساط تیگو 8 پرو با مدل 1403 اعلام شد.

گروه خودروسازی مدیران خودرو از صبح امروز شنبه 28 بهمن ماه 1402 دو محصول تیگو8 پرو هیبرید و تیگو8 پرومس IE را با مدل 1403 آغاز کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه نمایید:

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

فروش فوری خودرو بصورت نقد و اقساط

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

فروش اقساطی محصولات شرکت مدیران خودرو با مدل ۱۴۰۳ در نمایندگی‌های شرکت، از عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است. این فروش اقساطی شامل پنج مدل محصول این شرکت می‌باشد.

شرایط جدید فروش ویژه محصولات مدیران خودرو اعلام شد

این طرح در نمایندگی‌های مجاز این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد.

عوامل متعددی می‌توانند بر افزایش قیمت خودرو تأثیرگذار باشند. در مورد ایران، تأثیر این عوامل ممکن است به دلیل شرایط خاصی که در این کشور وجود دارد، کمی متفاوت باشد. اینجا چندین عامل موثر بر افزایش قیمت خودرو در ایران را بررسی می‌کنیم:

سیاست‌های گمرکی: تنظیمات و سیاست‌های گمرکی، از جمله تعرفه‌ها و محدودیت‌ها در واردات خودروها، می‌توانند به افزایش قیمت خودروها در بازار داخلی منجر شوند. این سیاست‌ها می‌توانند تحت تأثیر تصمیمات سیاسی و اقتصادی قرار بگیرند.

تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی: ایران برخی تحریم‌ها و محدودیت‌های بین‌المللی را در برابر واردات خودروها تجربه کرده است. این محدودیت‌ها ممکن است باعث کاهش تنوع خودروهای وارداتی و افزایش وابستگی به خودروهای داخلی شوند، که در نتیجه به افزایش قیمت خودروها منجر می‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها