سردار فدوی: آبرسانی به بیش از 10 هزار روستا در دستور کار است

کد خبر: 1289896

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عملیات آبرسانی به بیش از 10 هزار روستای کشور در دستور کار قرار دارد که آبرسانی به حدود پنج هزار روستا به اتمام رسیده است.

سردار فدوی: آبرسانی به بیش از 10 هزار روستا در دستور کار است

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همه شهرهای حاشیه کویر بیش از 300 روز و در سمنان بیش از 320 روز در سال آفتابی است که فرصتی برای بهره‌مندی از این ظرفیت را برای اجرای طرح ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس فراهم می‌کند.

وی افزود: کویری‌ها همیشه فعال هستند و استان سمنان یکی از آنها است که این طرح را در جاهای مختلف اجرا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به رفع مشکل کمبود آب و آبرسانی عنوان کرد: یکی از مأموریت‌های بسیج سازندگی و مجموعه سپاه آبرسانی است و آبرسانی به بیش از 10 هزار روستای کشور در دستور کار است.

فدوی اداممه داد: تاکنون آبرسانی به قریب به پنج هزار روستا به اتمام رسید و در باقی روستاها هم تا زمانی که تمام روستاهای کشور از آبرسانی دائمی، پایدار و بهداشتی برخوردار شوند، این اقدام ادامه دارد.

وی گفت: کار دیگری که به آن ورود کرده‌ایم، در زمینه کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان‌داری و احیای قنوات است که در حال پیگیری هستیم تا نهایی شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها