سردار فدوی: اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شد

کد خبر: 1273328

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در این ۴۵ سال آمریکا و سران خبیث غرب نه تنها ذره‌ای از دشمنی خود کم نکردند بلکه روز به روز بر انواع توطئه‌ها و حیله‌های خود افزوده‌اند به طوری که اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شده است.

سردار فدوی: اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: در این ۴۵ سال آمریکا و سران خبیث غرب نه تنها ذره‌ای از دشمنی خود کم نکردند بلکه روز به روز بر انواع توطئه‌ها و حیله‌های خود افزوده‌اند به طوری که اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شده است.

سردار علی فدوی عصر امروز ‌در آیین افتتاح پروژه‌های آبرسانی موقعیت شهید محمد مرادجو در اردبیل، اظهار داشت: شیطنت دشمنان از همان فردای 22 بهمن علیه انقلاب اسلامی آغاز شد که قائله کردستان از جمله این حوادث بود که نه تنها ماهیت پلید دشمنان را نشان داد بلکه هشداری برای همه مردم بود تا مراقب حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان باشند.

وی تصریح کرد: در این 45 سال آمریکا و سران خبیث غرب نه تنها ذره‌ای از دشمنی خود کم نکردند بلکه روز به روز بر انواع توطئه‌ها و حیله‌های خود افزوده‌اند به طوری که اخیرا وزیر خزانه‌داری آمریکا متولی جنگ مستقیم با ایران شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که چشم دیدن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را ندارد و در این شرایط تکلیف همه در آگاهی و بصیرت بیشتر روشن است و نباید دچار غفلت و یا بی‌توجهی شویم.

فدوی افزود: دشمن می داند که انقلاب اسلامی در مسیر عزت روزافزون قرار گرفته و زمینه پیروزی‌های پی ‌در ‌پی فراهم است و به همین دلیل به انواع کارشکنی‌‌ها دست می‌زند تا این انقلاب و مسیر عزت‌آفرین آن را متوقف سازد.

وی انجام تکالیف را در مسیر اعتلای نظام اسلامی به همگان توصیه کرد و ادامه داد: در کنار همه پیشرفت‌ها، امروز اقتدار دفاعی و نظامی کشور ما خاری بر چشم دشمنان بوده و آنها نمی‌توانند این عزت و ابهت انقلاب اسلامی را مشاهده کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این کشور نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه علم و فناوری‌های جدید نیز توانسته به پیشرفت‌های محیرالعقولی دست پیدا کند و قطعا در رسیدن به استقلال اقتصادی نیز تلاش و همت دولتمردان و مسئولان پاسخ خواهد داد.

فدوی اضافه کرد: در این 45 سال حتی یک 24 ساعت خدمت را از دست نداده‌ایم و همواره تلاش مسئولان و خادمان این کشور بر این بوده تا ملت سربلند ایران در عزت کامل باشند.

وی به نزدیکی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند اشاره کرد و گفت: یوم‌الله 22 بهمن روز تجلی وحدت و همگرایی ملی است که این خود نمایشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر بدخواهان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: تمام تلاش دشمن بر این است تا فضای انتخاباتی کشور را سرد نشان دهد در حالی که روز به روز بر گرمای انتخابات و افزایش مشارکت مردم افزوده می‌شود و قطعا دشمن در این 2 عرصه هدف‌گذاری شده نیز با شکستی سهمگین روبه‌رو خواهد شد.

فدوی به ارزش و اهمیت خدمت به مردم به عنوان عبادتی عظیم اشاره کرد و افزود: کل عبادت‌های فردی و اجتماعی جامعه یک طرف ولی عبادت خدمت به مردم و نوکری آنها شیرینی و حلاوتی خاص دارد.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: خداوند متعالی همه انبیا و اولیای الهی را مأمور کرده تا انسان‌ها را از نرسیدن به بهشت برحذر دارند چرا که ذات و حقیقت انسان‌ها جای گرفتن در بهشت برین است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه پیامبران و ائمه هدی آمده‌اند تا بشریت را در مسیر سعادت روزافزون هدایت کنند، تصریح کرد: برترین این عبادت‌ها خدمت به خلق است که در سنگر جمهوری اسلامی ایران و عرصه‌های مختلف نمود و نشانه آن را می‌بینیم.

فدوی خاطرنشان کرد: خداوند به آن کسانی انصاف دهد که اسباب برچیدن جهاد سازندگی را بعد از دوران دفاع مقدس رقم زدند در حالی که این کشور در مسیر سازندگی و پیشرفت نیازی به چنین مجموعه‌هایی داشت که امروز در قالب بسیج سازندگی نمونه‌ای از این محرومیت‌زدایی‌ها را شاهد هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران آبرسانی به روستاها و مناطق محروم، خانه‌‌سازی و توسعه مراکز بهداشتی را از جمله اقدامات و فعالیت‌های بسیج سازندگی اعلام کرد و ادامه داد: با امضای تفاهمنامه‌ای این مجموعه به زودی طرح‌های آبخیزداری، آبخوان‌داری و دیگر طرح‌های حوزه کشاورزی را اجرایی می‌کند تا کشور در بخش کشاورزی و تولیدات متنوع بتواند سربلند عمل کند.

همزمان با سفر جانشین سپاه پاسداران در کنار افتتاح پروژه‌های آبرسانی و دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز انجام شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها