جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی در فارس کیدذ

کد خبر: 1057515

رسانه ها از گذشته تا کنون

شاید اولین نمود یک رسانه در منزل ها، رادیو بوده باشد. از زمان حضور رادیو در خانه‌ ها، این جعبه ساده و جذاب، بهانه‌ ای برای دورهمی‌ ها شد. همه اهل خانواده شب ها دور این جعبه خوش صدا جمع می‌ شدند و به اخبار گوش می‌ دادند. اوج لذت زمانی بود که قصه‌ های شب پخش می‌شد.

اما امروزه نگاه افراد به رسانه تغییر پیدا کرده است. افراد سلیقه‌ های خود را شناخته و سعی می‌کنند زمان خود را برای تماشای چیزی صرف کنند که به آن علاقه مند باشند. اعضای یک خانواده شاید هر یک به دنبال دانلود سریال های ایرانی و خارجی مناسب با سلیقه خود باشند و دیگر مثل قدیم همه اهل خانه با سن و سال مختلف، به یک داستان گوش نمی‌دهند یا یک فیلم را تماشا نمی‌کنند. هر فردی به دنبال صرف وقت بر حسب علاقه و سلیقه خود است. بنابراین در عصری زندگی می‌ کنیم که نوای خوش نمی‌ تواند ما را راضی نگه دارد. شاید تولید فیلم‌ های با کیفیت، توقعات ما را از رسانه بالا برده باشد.

در این بین،‌ کار شرکت‌ های تولید و ساخت فیلم و سریال سخت‌ تر از گذشته شده است.

 

تلویزیون، عضوی جدید در هر خانواده

امروزه تلویزیون در خانه‌ ها جای رادیو را گرفته است. خانواده‌ ها با هر سن و سال و هر سلیقه‌ ای در فیلم و سریال های تلویزیونی، به دنبال علایق خود هستند. این موضوع کار سازندگان فیلم و سریال را تا حد زیادی سخت کرده است. چرا که بین دسته‌ های مختلف افراد،‌ باید به دنبال مخاطبان هدف خود باشند. لازم است با سلیقه‌ های مختلف آشنا باشند تا بتوانند در این بازار متنوع جایگاه خود را حفظ نمایند.

جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی در فارس کیدذ

صدا و سیما و نقش سازنده آن

تا چند سال پیش،‌ صدا و سیما تنها رسانه‌ ای بود که به پخش فیلم و سریال می‌ پرداخت. هم چنین؛ در آن دوران، افراد می‌ توانستند با مراجعه به سینما، فیلم‌ های محبوب خود را تماشا کنند. در غیر اینصورت، سریال‌ های ایرانی و خارجی منوط به پخش در صدا و سیما بود. شاید سریال‌ های محدودی نیز به صورت دوبله روی انواع سی دی و دی وی دی رایت و به بازار عرضه می‌ شد. در آن دوران افراد خانواده در ساعت خاصی دور هم جمع می‌ شدند و قسمت جدیدی از سریال خود را مشاهده می‌ کردند. اما اگر روزی به میهمانی دعوت می‌ شدند و یا کاری پیش می‌ آمد، قسمتی از داستان را از دست می دادند. و باید به دنبال زمان باز پخش آن مجموعه می‌ گشتند.

در سال‌ های اخیر شاهد یک اتفاق جدید در بحث فیلم و سریال بوده‌ ایم. این اتفاق چیزی نیست جز سریال‌ های نمایش خانگی که فصل جدیدی را در زندگی افراد ایجاد کرده‌اند. یکی از بزرگترین مزیت‌ های آن نسبت به تماشای سریال از تلویزیون این است که افراد نیاز نیست منتظر پخش یک سریال در تایم مقرر باشند. همچنین هیچ فردی بخشی از سریال را به خاطر مشغله‌ های کاری از دست نمی‌ دهد. همین موضوع باعث شده که افراد تمایل زیادی به تماشای این فیلم و سریال‌ ها داشته باشند. همچنین محدودیت های رایج در تولید و پخش برنامه های صدا و سیما در چنین پلتفرم های نمایش خانگی فیلم و سریال و مستند ایرانی و خارجی کمتر وجود دارد.

 

آیا سریال‌ های نمایش داده شده در پلتفرم‌ های دیجیتالی،‌ موضوعات متفاوتی نسبت به موضوع سریال‌ های صدا و سیما دارند؟

بله، طی چند سال اخیر، دیده شد که موضوعات مورد استفاده در سریال‌ هایی که در رسانه‌ های دیجیتالی منتشر شده، تفاوت‌ های زیادی با فیلم و سریال‌ های صدا و سیما داشته است. موضوعات استفاده شده در این فیلم‌ ها بعضا تاریک‌ تر بوده و توانسته بخش‌ هایی از جامعه را که کمتر به آن توجه شده است،  به نمایش بگذارد. همین موضوع باعث شد که مخاطبان تمایل زیادی به دیدن این سبک سریال‌ ها داشته باشند.

البته موضوعات در اتفاقات تلخ جامعه خلاصه نمی‌شود. فیلم و سریال‌ های نمایش داده شده در شبکه‌ های نمایش خانگی توانسته‌ اند داستان‌ هایی بس عاشقانه را به مخاطب خود ارائه دهند. برای مثال سریال شهرزاد یکی از فیلم‌ های پرمخاطب در همین راستا بود که توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید.

 

سریال را بر حسب حس و حال خود انتخاب کنید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به یک سریال خاص علاقه داشته باشید. برای مثال فرض کنید که شما در دسته طرفداران سریال بازی تخت و تاج ( گیم آو ترونز ) هستید. در این صورت قطعا تمایل خواهید داشت که سریال‌ های دیگری را با این موضوع و ژانر مشاهده نمایید. در این شرایط سایت فارس کیدذ برای شما پیشنهادات خوبی را خواهد داشت.

 

رعایت حق کپی‌ رایت جهت حمایت از هنرمندان

وب‌ سایت فارس کیدذ در این راستا سعی در نمایش قانونی این سریال‌ ها و فیلم ها دارد. مخاطبان فارس کیدذ معمولا این وب‌ سایت را به خاطر نشر قانونی آثار صوتی خوانندگان بنام کشور و آلبوم های آن ها می‌ شناسند. این وب‌ سایت همواره آلبوم‌ های تازه منتشر شده را با لینک خرید قانونی در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. همین موضوع باعث شده که حق کپی‌ رایت آثار حفظ شده و از هنر‌مندان این مرز و بوم حمایت شود.

توجه داشته باشید که گاهی آثار، بعد از مدتی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. فارس کیدذ در این شرایط، با توجه به قوانین مرتبط با حق کپی‌ رایت، اقدام به نشر آثار که با مجوز قانونی به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌ گیرد، کرده و همواره حقوق معنوی هنرمندان را در نظر دارد.

فارس کیدذ ، مرجع دانلود آهنگ

سایت فارس کیدذ چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌ دهد؟

یکی از مهمترین فعالیت‌ های فارس کیدذ در این زمینه معرفی فیلم و سریال به مخاطبان خود می‌ باشد. شاید شما تمایل داشته باشید که سریال جدیدی را طبق سلیقه خود تماشا کنید. اما در جریان تولیدات جدید نباشید. در این شرایط فقط کافیست که به سایت فارس کیدذ مراجعه نمایید.

اگر ژانر خاصی از فیلم و سریال برای شما دارای اهمیت است، یکی از سریال‌ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در ادامه فارس کیدذ فیلم و سریال هایی با همان مضمون و سبک را به شما پیشنهاد می‌ دهد. همچنین شما قبل از دانلود فیلم و سریال، می‌ توانید خلاصه‌ ای از فیلم را مطالعه نمایید. این بخش خلاصه به صورت کاملا هوشمندانه نوشته شده است. به طوری که کاربر نگاه کلی بر داستان دارد، اما داستان فیلم یا سریال یا مستند فاش نمی‌ شود.

 

دانلود رایگان فیلم در فارس کیدذ

یکی از امکانات این وب‌ سایت امکان تماشا آنلاین یا افلاین و دانلود سریال رایگان بوده که باعث شده مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. این وب‌ سایت به صورت منظم قسمت‌ های هر فیلم را برای دانلود در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد. دانلود فیلم رایگان باعث شده که کاربران در دوره کرونا در کنار خانواده بتوانند اوقات خوشی را داشته باشند. همچنین امکان دانلود رایگان فیلم و سریال‌ از سایت فارس کیدذ نیز فرصت خوبی را برای داشتن آرشیو بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی فراهم نموده و فرصت خوبی را برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت بسیاری از خانواده‌ ها ایجاد کرده است.

 

فیلم‌ های مناسب کودک و نوجوان

یکی دیگر از مزایای سایت فارس کیدذ، امکان انتخاب دانلود فیلم برای کودکان و نوجوانان است. لذا در دوره کرونا و البته  بزودی با رها شدن از این بیماری منحوس با توجه به تولید واکسن کرونا ، می‌ توانید برای فرزندان خود فیلم های مناسب سن خودشان را دانلود نمایید. همین موضوع می‌ تواند تحمل قرنطینه را برای آنان ساده تر نماید. پس با دانلود سریال رایگان و همچنین فیلم و انیمیشن های متنوع و بروز ایرانی و خارجی ، تفریح مناسبی را برای فرزندان خود ایجاد کنید.

 

آیا فارس کیدذ فقط یک بستر دانلود فیلم و سریال‌ به شماره می‌رود؟

خیر؛ فارس کیدذ سعی کرده در بخش‌ های مختلف سایت خود، به نیازهای مخاطبان احترام بگذارد و آنها را برآورده سازد. در این راستا به بررسی اخبار سینما و تلویزیون پرداخته و سعی کرده بی طرفانه اتفاقات دنیای هنر و حواشی و متن وقایع را دنبال و تحلیل نماید.

یکی دیگر از امکانات جالب این وب‌ سایت، نقد و بررسی فیلم و سریال می‌ باشد. بسیاری از کاربران تمایل دارند که بعد از مشاهده هر فیلم و سریال، نقد و بررسی آن را مطالعه کنند. در این راستا نقد منتقدان بزرگ در سایت قرار داده شده است. شما می‌ توانید نظر منتقدان مختلف را در این زمینه مطالعه نمایید. همچنین مطالعه نظر سایر کاربران از جمله مواردی است که مخاطبان به آن علاقه‌مند هستند. چرا که نظرات سایر بینندگان می‌ تواند نگاه وسیع‌ تری به ابعاد مختلف یک موضوع خصوصا در زمینه های فیلم و سریال و مستند بدهد.

 

دانلود فیلم و سریال های خارجی

آیا فارس کیدذ صرفا فیلم و سریال ایرانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟

خیر. این وب‌ سایت با امکان تماشا و دانلود فیلم و سریال خارجی توانسته است که مخاطبان زیادی را در این حوزه جذب نماید. همچنین دانلود سریال خارجی در این پلتفرم دیجیتال امکان پذیر بوده و همین موضوع باعث استقبال بیش از پیش کاربران به سمت این سایت شده است.

شما به راحتی می‌ توانید با دانلود فیلم مورد نظر خود، اوقات خوشی را با سینمای هالیوود، بالیوود هند، کره و همچنین سایر کشورها در ژانرها و سبک های جنایی، اکشن، ترسناک، درام، موزیکال، عاشقانه، علمی تخیلی، ابرقهرمان و سوپر هرو، جنگی، حماسی، تاریخی، مستند، عاشقانه، مجراجویی، سیاسی و..  داشته باشید.

 

چه چیزی باعث محبوبیت فارس کیدذ در بین مخاطبان خود شده است؟

این سایت انواع فیلم و سریال را که در سایر سایت‌ ها مانند سایت و اپلیکیشن فیلیمو و نماوا نیز پخش می‌ شوند را در دسترس کاربران قرار می‌ دهد. همین موضوع باعث شده که سایت فارس کیدذ همگام با سایر وب‌ سایت‌ ها و اپلیکیشن های این حوزه حرکت کند و فیلم و سریال‌ های به روز را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در حال حاضر سریال‌ هایی مانند قورباغه، ملکه گدایان، خوب بد زشت رادیو اکتیو، سیاوش و جدیدترین ساخته مهران مدیری پس از سریال هیولا با نام دراکولا در حال پخش می‌ باشد. فارس کیدذ نیز پس از انتشار هر قسمت، آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد.

در کنار این موارد، آرشیوی از سریال‌ های قدیمی‌ تر مانند شهرزاد،‌ مانکن، آقازاده،‌ نهنگ آبی و بسیاری از سریال‌ های دیگر بر روی این وب‌ سایت جهت استفاده کاربران قرار داده شده است.

دانلود جدیدترین آلبوم و تک آهنگ ها از فارس کیدذ

آیا فارس کیدذ به جز امکان دانلود فیلم و سریال، به سایر برنامه‌ ها نیز پرداخته است؟

یکی دیگر از اتفاقاتی که در سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ ایم، ساخت و پخش برنامه‌ هایی با هدف سرگرمی برای مخاطبان می باشد. در حال حاضر برنامه‌ هایی مانند هم رفیق با اجرای شهاب حسینی و یا رئالیتی شوی شب‌ های مافیا با مجری گری محمدرضا علیمردانی خالق انیمیشن جذاب و پرطرفدار دیرین دیرین در حال پخش می  باشد.

همچنین یکی از برنامه‌ های پرمخاطب، مجموعه شام ایرانی است. شما می‌ توانید قسمت‌ های مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و پس از خریداری به صورت رایگان دانلود نمایید.

 

دانلود قانونی آلبوم‌ های جدید در سایت فارس کیدذ

شاید با انتشار یک آلبوم و یا تک آهنگ جدید، تمایل داشته باشید که آن را دانلود و گوش دهید. سایت فارس کیدذ بعد از انتشار هر آلبوم،‌ لینک دانلود قانونی اثر را برای شما به اشتراک خواهد گذاشت که به راحتی می توانید البوم خواننده محبوب خود را خریداری کنید. اگر به دنبال دانلود آهنگ های شاد ، غمگین یا با هر سبک دیگری هستید این سایت جدیدترین موزیک های مناسب هر سلیقه ای را در دسترس کاربران خود قرار داده است. تفاوتی ندارد که شما طرفدار چه سبک موسیقی و یا کدام هنرمند هستید. از دانلود آهنگ رضا بهرام ، آهنگ احسان دریا دل ، آهنگ آرون افشار ، آهنگ حامد همایون ، آهنگ همایون شجریان و بسیار از هنرمندان دیگر در سایت فارس کیدذ بهره ببرید.

 

هیجان انگیزترین بخش فارس کیدذ

فارسی کیدذ همواره در سایت خود لیست جدیدترین فیلم ها، سریال ها، بازی و موسیقی هایی که به زودی در سایت منتشر می‌شود و در آستانه ورود به بازار است را به مخاطبان و کاربران خود اعلام می‌ کند. همین موضوع به کاربر نگاه خوبی نسبت به اتفاقات هفته‌ های آینده در زمینه فیلم و سریال و موسیقی خواهد داد و می تواند به راحتی از اخبار آینده حوزه موسیقی و سینما آگاهی یابد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها