خرید گوشی قسطی، تلویزیون و مبل اقساطی با قسطا کارت

کد خبر: 1097192
خرید گوشی قسطی، تلویزیون و مبل اقساطی با قسطا کارت

 

 

نظر شما در مورد دیزاین فضای داخلی منزل تان چیست؟ شما چه نوع مبلمانی را ترجیح می دهید؟ راحتی یا استیل؟ البته با توجه به فضای خانه ممکن است در فضای نشیمن، از مبل راحتی و در فضای پذیرایی، مبل استیل استفاده شود. فکر می کنید طرح و اندازه تلویزیون باید چگونه انتخاب شود؟ به نظر شما برای اینکه فضای خانه را به محیطی دنج و آرام و در عین حال شیک و مدرن تبدیل کنید به چقدر پول نیاز است؟ به این سوالات پاسخ دهید و در ادامه این مقاله با ما همراه شوید.

مدیریت مالی با خرید اقساطی

شما از تلفن همراه خود چگونه و بیشتر با چه هدفی استفاده می کنید؟ آخرین بار کی گوشی تلفن همراه خود را عوض کرده اید؟ اگر گوشی هوشمند شما قدیمی شده و لازم است که آن را با یک مدل جدیدتر تعویض کنید، آیا برای پرداخت هزینه آن برنامه ریزی کرده اید؟

تامین چنین هزینه هایی در حال حاضر و با وجود عدم ثبات قیمت ها در بازار نیاز به یک برنامه ریزی مالی هوشمندانه دارد تا مطابق با آن برنامه نه تنها بتوانید بهترین خرید را در هر زمینه انجام دهید، بلکه همیشه مبلغی پول به عنوان پس انداز برای روز مبادا داشته باشید. یکی از بهترین گزینه ها در برنامه ریزی مالی برای شما می تواند استفاده از خدمات ویژه خرید اقساطی باشد. در این مقاله تا انتها با ما همراه باشید تا شما را با قسطا ، یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات مالی الکترونیکی و فعال در صنعت لندتک ، آشنا کنیم.

75

خرید گوشی قسطی

به دلایلی که در ادامه ذکر کرده ایم لازم است که هر کسی یک تلفن همراه هوشمند و به روز داشته باشد. اما چنانچه مایل نیستید برای خرید گوشی که مد نظر دارید؛ همه ی درآمد چند ماه خود را به صورت یکجا پرداخت کنید، توصیه می شود که به خرید گوشی قسطی فکر کنید. برای آگاهی از نحوه خرید گوشی قسطی همچنان با ما همراه باشید.

چرا داشتن یک تلفن همراه هوشمند ضروری است؟

قطعا می دانید که تلفن همراه این روزها به یک وسیله ضروری برای همه تبدیل شده است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا داشتن یک تلفن همراه ضروری است؟ در این بخش از مقاله به پاسخ این سوال پرداخته ایم.

امنیت را برای شما فراهم می کند

تلفن همراه می تواند در برقراری ارتباط بین فرزند و والدین، زمانی که فرزند نوجوان شما بیرون از خانه است، نقش بسیار مهمی را ایفا کند؛ به این دلیل که او می تواند کلیه ی مواردی را که در طول روز برایش اتفاق می افتد ، به راحتی در همان لحظه با والدین خود در میان بگذارد. به علاوه اکثر تلفن های هوشمند دارای ویژگی مکان یاب است ، بنابراین در صورت گم شدن فرزند خردسال، می توان محل او را به راحتی و سریعا ردیابی کرد.

یادآوری تاریخ و موارد مهم و ضروری

همانطور که همه می دانیم تلفن های همراه دارای زنگ هشدار و انواع برنامه هایی هستند که می توانید از فروشگاه Google Play یا اپ استور دانلود کرده و یادآورها را برای جلسات و کارهای مهم خود تنظیم کنید. حتی کودکان نیز می توانند از این یادآوری ها برای تکالیف و امتحانات خود استفاده کنند.

برقراری ارتباط با دیگران

با وجود تلفن های هوشمند، کاربران می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، واتس اپ و ... با یکدیگر در ارتباط باشند، همچنین تصاویر و اطلاعات لازم را برای یکدیگر ارسال کنند.

سرگرمی و بازی

از طریق تلفن همراه می توانید فیلم تماشا کنید ، بازی های جذاب نصب کنید، موسیقی گوش دهید و هزاران اپلیکیش دیگر را نصب کرده و استفاده کنید.

به این دلایل و بسیاری دلایل مهم دیگر داشتن یک گوشی تلفن همراه هوشمند به یک نیاز ضروری برای هر کسی تبدیل شده است.

76

تلویزیون اقساطی بخرید

تماشای تلویزیون همانطور که می تواند باعث آرامش و فراهم آوردن رفاه برای شما شود، چنانچه به درستی استفاده نشود، می تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

به طور مثال اگر بدون هیچ هدف و فکر ، فقط برای گذراندن زمان روی کانال های مختلف حرکت کنید، تماشای تلویزیون می تواند احساس عدم کنترل در شما ایجاد کند. به همین دلیل لازم است که در مورد تماشای برنامه های تلویزیون نیز محتاط باشید، تا حدی که این کار مانع عملکرد شما در زندگی روزمره تان نشود.

بنابراین چه نکاتی را باید رعایت کنید تا از مزایای تماشای تلویزیون بهره مند شوید؟ در ادامه توصیه هایی را در ارتباط با برنامه هایی که می توانید از تماشای آن ها لذت ببرید و می تواند احساسات مثبتی را در شما ایجاد کند؛ ذکر کرده ایم.

  • اگر به دنبال الهام گرفتن از طبیعت هستید، بیشتر به تماشای برنامه هایی بنشینید که زیبایی های طبیعت را به نمایش گذاشته است.
  • آیا می دانید در بسیاری از مواقع هیچ چیز نمی تواند جای تاثیری که خنده می تواند بر روحیه و حال خوب ما داشته باشد؛ بگیرد. پس گاهی اوقات برنامه های طنز و کمدی تماشا کنید.
  • تماشای سریال های مختلف باعث می شود شما شخصیت های مختلف انسان را بشناسید و در ذهن خود مرور کنید.  این کار می تواند راهی مفید برای تقویت حس ارتباط اجتماعی باشد.

این موارد تنها چند دلیل مهم برای استفاده صحیح از تلویزیون و بهره بردن از تماشای آن است؛ و صحبت درباره ی سایر موارد در قالب این مقاله نمی گنجد. اما یک تلویزیون با امکانات پیشرفته در هر خانه ای از ضروریات است و با وجود امکان خرید تلویزیون اقساطی ، دیگر بدون نگرانی برای پرداخت هزینه آن، می توانید خرید یک تلویزیون جدید یا تعویض تلویریون قدیمی خود را در برنامه مالی تان قرار دهید.

 

مبل اقساطی بخرید

یکی از مزیت های خرید مبلمان جدید و با کیفیت ، دوام آن است. مبلی که اصولی ساخته شده باشد، تمام مواد استفاده شده در ساخت آن دارای کیفیت باشد و پس از استفاده، به سرعت و در مدت زمان کوتاه کیفیت آن افت نمی کند و از قابلیت تحمل وزن بالایی نیز برخوردار است. بنابراین دوام بالای مبلی که می خرید، می تواند نقش مهمی در مراقبت از سرمایه شما داشته باشد.

ناگفته نماند که برای خرید مبلمان با کیفیت، هزینه زیادی را باید بپردازید و طبیعی است که هر چه کیفیت بالا تر و طرح و مدل جدیدتر باشد، قیمت مبل بیشتر است.

اما دوستان، با وجود قسطا نگران پرداخت هزینه خرید مبل نباشید. شما می توانید از طریق قسطا مبل اقساطی بخرید. تا ادامه این مقاله به طور کامل با قسطا اشنا خواهید شد. لطفا همچنان همراه ما باشید.

معرفی قسطا و چگونگی خرید قسطی از آن

آیا با صنعت لندتک آشنا هستید؟ در صنعت لندتک تحت شرایط بسیار خاص و ویژه ، برای متقاضیان، تسهیلات مورد نیازشان از طریق یک سیستم اعتبارسنجی ارائه می شود.

قسطا یکی از بزرگ ترین فعالان صنعت لندتک است که به منظور رفاه حال مشتریان، خدمات پرداخت وام الکترونیکی را بدون ضامن به مشتریان ارائه داده است.

خرید اقساطی از طریق قسطا به واسطه یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت می باشد که برای دریافت این کارت ابتدا اعتبار مشتری بررسی می شود. اعتبار سنجی قسطا بر اساس گردش مالی مشتری انجام می شود. برای این منظور شما به یک دسته چک معتبر نیاز دارید.

برای دریافت قسطا کارت باید به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و مراحل درخواست و ثبت سفارش کارت اعتباری را به دقت مطالعه کنید.

پس از ثبت سفارش و تائید اعتبار حساب شما، قسطا کارت صادر خواهد شد. شما می توانید با استفاده از این کارت اعتباری از تمامی فروشگاه های معتبر سراسر کشور چه فروشگاه های فیزیکی و چه فروشگاه های مجازی، نقدا خرید کنید و بعدا هزینه آن را به صورت اقساطی به قسطا بپردازید.

چرا قسطا را انتخاب کنیم؟

  • با خرید به واسطه قسطا ، شما برای بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری، حداقل کارمزد ممکن را می پردازید، به این دلیل که قسطا به منظور رفاه حال مشتریان، نرخ سود را تا حد ممکن کاهش داده است.
  • از آنجا که سیستم اعتبارسنجی قسطا ، اعتبار چک شما را بررسی می کند، و پس از تائید اعتبار شما، تسهیلات مورد نیاز را برایتان در نظر می گیرد، نیازی به ارائه ضامن نیست.
  • بر خلاف سایر شرکت های خدمات مالی که خرید با کارت اعتباری را به فروشگاه های خاصی محدود می کنند، شما با قسطا کارت می توانید از هر کجا که مایل بودید خرید کنید. به علاوه، با دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت می توانید از فروشگاه های آنلاین معتبر نیز خرید کنید.

کلام پایانی

سعی کردیم در این مقاله شما را با نکات مربوط به استفاده صحیح از تلویزیون و مزیت های آن به همراه راهنمایی های لازم برای خرید گوشی قسطی ، تلویزیون اقساطی ، مبل اقساطی به واسطه قسطا آشنا کنیم. شما از طریق قسطا ، این شرکت پیشرو در صنعت لندتک و خدمات مالی الکترونیکی، می توانید نقدا خرید کنید و بعدا هزینه آن را در قالب چند قسط به قسطا بپردازید.

حال که با قسطا و نحوه ی ارائه خدمات آن آشنا شدید، زمان را از دست ندهید و هم اینک برای دریافت قسطا کارت و خرید اقساطی به سایت قسطا مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت نمائید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها