آموزش خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس

کد خبر: 1142953
آموزش خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس

 آیا  تاکنون خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی‌های معتبر همچون صرافی اکس اونیکس را تجربه کرده‌اید؟ برای نقل‌وانتقال پول می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که در حال حاضر پرفکت مانی از محبوب‌ترین روش‌ها به حساب می‌آید. به طور کلی به جهت انتقال سریع و بدون محدودیت پول، کافی است اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید که پس از آن به راحتی می‌توان نه تنها برای انتقال پول، بلکه برای خرید اینترنتی یا حتی پس‌انداز الکترونیکی نیز از این روش بهره ببرید. اما اگر در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید، احتمالاً از نحوه خرید ووچر از صرافی‌هایی نظیر صرافی اکس اونیکس آگاهی کاملی ندارید و شاید حتی ندانید که خرید ووچر پرفکت مانی را به چه طریق می‌توان انجام داد. به همین منظور ما در این مقاله علاوه بر ارائه‌ی مزیت‌های استفاده از این روش، به آموزش خرید ووچر از نوع پرفکت مانی نیز خواهیم پرداخت.

سیستم پرفکت مانی چیست

سیستم‌های زیادی برای نقل‌وانتقال ارز در دنیا وجود دارد که پرفکت مانی از جمله محبوب‌ترین آنهاست. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سیستم برای ما ایرانی‌ها این است که شرکت پانامایی پرفکت مانی، بر خلاف سیستم‌هایی مانند پی‌پل، کاربران ایرانی را در لیست تحریم خود قرار نداده است. اصلاً به همین دلیل است که ایرانی‌ها بکارگیری از سیستم پرفکت مانی را در اولویت قرار داده‌اند و برای خریدهای اینترنتی یا انتقال ارز از پرفکت مانی بهره می‌برند. اما جالب است بدانید که این سیستم حتی پا را فراتر گذاشته است و با ارائه ووچر پرفکت مانی سرعت در انجام تراکنش‌ها را افزایش داده است. برای این منظور کافی است که کابران اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنند که در ادامه مفهوم ووچر را شرح خواهیم داد.

تعریف ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی مانند یک کد فعال‌سازی، در آن تاریخ ایجاد و مبلغ اعتبار موجود درج شده است و همچنین 16 رقم دارد که کاملاً منحص به‌فرد است. همانطور که عنوان کردیم، استفاده از ووچر پرفکت مانی، به دلایلی مانند پرداخت اینترنتی یا نقل‌وانتقال مالی در نظر گرفته می‌شود که کارمزد یا هزینه‌ی بسیار پایین دارد. کارت‌های شارژ ایرانسل یا همراه اول، مثال روشنی از ووچر پرفکت مانی است با این تفاوت که کارت‌های ووچر کاملاً الکترونیکی هستند و برای انجام موارد مختلف به‌کار گرفته می‌شوند.

بهترین کاربردهای ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی شما را از حساب پرفکت مانی بی‌نیاز می‌کند. شاید دلیل این امر برایتان روشن نباشد، لذا اجازه دهید که به توضیح آن بپردازیم. فرض کنید که قصد دارید از یک وب‌سایت خارجی خرید مدنظرتان را انجام دهید. در این صورت شاید فکر کنید که حتماً نیاز به افتتاح حساب پرفکت مانی است، اما پاسخ منفی است؛ چرا که با خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی می‌توانید خریدتان را تکمیل کنید، بدون آنکه نیاز به افتتاح حساب و احراز هویت داشته باشید.

از طرفی اگر مایل به جابجایی پول نقد نیستید، کافی است که از این سرویس استفاده کنید؛ چرا که به دلیل وجود صرافی‌های مختلف در سراسر دنیا، هر زمان که نیاز به وجه نقد داشتید، به راحتی می‌توانید ووچر پرفکت مانی را تبدیل به پول نقد کنید. گفتنی است که در حال حاضر حداقل 150 صرافی مختلف در دنیا برای این منظور وجود دارد و از خدمات پرفکت مانی و ووچر مربوط به آن پشتیبانی می‌کند.

3

مزیت‌های بکارگیری از ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی و استفاده از این روش دارای مزایای مختلفی است که کاربران را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. در واقع این مزایا بقدری جذاب هستند که بکارگیری از دیگر روش‌های پرداخت مانند پی‌پل یا مسترکارت به طور کلی کنار گذاشته شده است. حال اجازه دهید به مزیت‌های استفاده از ووچر پرفکت مانی بپردازیم:

  • عملکرد ساده. با توجه به اینکه استفاده از ووچر پرفکت مانی دارای پیچیدگی‌های خاصی نیست، لذا اکثر کاربران حتی برای بار نخست نیز می‌توانند بدون کمترین دغدغه از این امکان استفاده کنند.
  • پرداخت سریع. در این روش پرداخت، بلافاصله پس از انجام انتقال، مقدار ارز در نظر گرفته به حساب مقصد خواهد نشست و دیگر نیازی به صبر کردن برای تأیید و انجام انتقال نیست. این مورد برای افرادی که زمان کافی برای خرید اینترنتی یا انتقال وجه ندارند، بسیار با اهمیت خواهد بود.
  • امنیت فوق العاده مناسب. از بهترین مزایای بکارگیری از خرید ووچر پرفکت مانی و استفاده از آن، امنیتی است که این سیستم برای انتقال وجه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع پس از انتقال وجه، ممکن نیست که عواملی سبب عدم انتقال وجه به حساب مقصد شوند و از این رو کاربران بدون کوچک‌ترین دغدغه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.
  • کارمزد پایین. برای خرید یا انتقال وجه به حساب‌های مختلف پرفکت مانی، کارمزد بسیار پایینی از حساب مبدأ کسر می‌شود. این مزیت نسبت به سایر روش‌ها انتقال ارز سبب شده است تا افراد از این روش برای موارد عنوان شده مانند خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی بهره ببرند.
  • عدم وجود تاریخ انقضا. این مزیت نیز برای کاربران قابل توجه بوده است چرا که با داشتن یک کد ووچر پرفکت مانی، بدون توجه به تاریخ انقضاء آن، در زمان و مکان دلخواه قابل استفاده خواهد بود. بنابراین خرید ووچر پرفکت مانی این امکان را به افراد می‌دهد تا در هر زمان که به انتقال وجه یا خرید نیاز داشتند، از آن استفاده کنند.
  • عدم نیاز به حمل وجه نقد. همانطور که اشاره شد، ووچر پرفکت مانی، کاربران را بی‌نیاز از حمل وجه نقد کرده است و این موضوع خطراتی مانند گم کردن یا دزدیده شدن پول را کاهش می‌دهد.

4

بررسی کارمزد ووچر پرفکت مانی

در این بخش از مقاله آموزش خرید ووچر پرفکت مانی، قصد داریم درباره‌ی میزان کارمزد ووچر پرفکت مانی صحبت کنیم؛ چون این موضوع از جمله دغدغه‌های کاربران، مخصوصاً افراد مبتدی است. به طورکلی شایان ذکر است که سپرده‌گذاری در اکانت‌های پرفکت مانی با بکارگیری از خدمات ووچر دارای کارمزدی نخواهد بود و همه افراد به راحتی و بدون هیچگونه دغدغه‌ و در نظر گرفتن هزینه‌ اضافی، می‌توانند حساب پرفکت مانی مدنظرشان را شارژ کنند.

اما اگر کاربران تصمیم گرفته باشند که با استفاده از اکانت پرفکت مانی، کد ووچر این سیستم پرداخت را ایجاد کنند، ملزم به پرداخت کارمزد هستند. برای تعیین مقدار کارمزد در این بخش، باید به توضیح مواردی بپردازیم. ابتدا اینکه حساب‌های پرفکت مانی از دو نوع وریفای شده و وریفای نشده هستند. پر واضح است که خرید ووچر پرفکت مانی در هر دو حساب با کارمزدهای متفاوت خواهد بود. در واقع کارمزد ایجاد کد ووچر برای اکانت‌های بدون احراز (تأیید نشده) به میزان 2 درصد و برای اکانت‌های احراز شده حداکثر 5/0 درصد است. لذا با این حساب توصیه می‌کنیم که برای کاهش هزینه‌ی ایجاد کد ووچر به احراز اکانت پرفکت مانی‌تان اقدام کنید که برای این منظور باید طبق قوانین سایت ارائه دهنده‌ی این خدمات عمل نمایید.

ضمناً ناگفته نماند که خرید ووچر پرفکت مانی از طریق صرافی‌ها نیاز به افتتاح حساب و حتی احراز ندارد و این موضوع سبب شده است تا کاربران بدون در نظر گرفتن یک اکانت پرفکت مانی، اقدام به تهیه ووچر کنند تا در صورت نیاز بتوانند از آن بهره ببرند. با این حال توصیه می‌کنیم برای افتتاح حساب پرفکت مانی از صرافی‌های معتبر استفاده کنید که البته در انتهای این مقاله به یک صرافی مناسب از همه لحاظ، اشاره می‌کنیم.

آیا امکان تبدیل ووچر به ارزهای مختلف وجود دارد

به طور کلی می‌توان گفت که امکان تبدیل ووچر به دیگر ارزها مانند دلار، روبل، پوند و یورو وجود دارد، با این حال این موضوع بستگی به خدمات ارائه شده توسط صرافی مدنظرتان دارد. در کنار این موارد، امکان نقد شدن ووچر پرفکت مانی در صرافی‌های معتبر ایرانی نیز وجود دارد. البته ناگفته نماند که اگر علاقه‌مند به تبدیل ووچر پرفکت مانی به انواع ارز دیجیتال هستید، کافی است که به صرافی‌هایی که چنین خدماتی را ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. همچنین گفتنی است که تبدیل ووچر به هر نوع ارز دارای کارمزد مشخصی است که توسط صرافی مبدأ تعیین می‌شود.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

کاربرانی که قصد دارند از امکان خرید ووچر پرفکت مانی استفاده کنند، باید به یکی از دو روشی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، اقدام به تهیه ووچر نمایند. البته گفتنی است که کار سختی را علاقه‌مندان به خرید ووچر، پیش رو ندارند و به طورکلی برای خرید ووچر باید مراحل زیر را مدنظر قرار دهند:

5

1) بکارگیری از صرافی‌های معتبر

در این روش از خرید ووچر باید به دنبال یک صرافی معتبر و از دیدِ کاربران محبوب باشید. البته با توجه به اینکه در حال حاضر صرافی‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند، ممکن است انتخاب بهترین صرافی کار دشواری باشد. با این حال با در نظر گرفتن بعضی از شرایط مهم مانند: ثبت نام ساده، پشتیبانی 24 ساعته و احراز هویت آسان به راحتی می‌توان از یک صرافی خرید ووچر پرفکت مانی استفاده کرد. البته نگران نباشید، چرا که در انتهای این مقاله به یک صرافی مناسب برای این منظور اشاره خواهیم کرد تا با کمترین دغدغه بتوانید به خرید و فروش ووچر اقدام کنید.

2) استفاده از سایت اصلی پرفکت مانی

خرید ووچر از طریق وب‌سایت رسمی پرفکت مانی نیز قابل انجام است که البته دردسرهای خاص خودش را دارد. برای مثال پس از ثبت نام در سایت پرفکت مانی، باید به احراز هویت و تأیید مدارک‌تان بپردازید. البته گفتنی است که به طور کلی برای خرید ووچر پرفکت مانی نیازی به احراز هویت نیست؛ اما در این شرایط و در زمان خرید ووچر، باید کارمزد بیشتری پرداخت کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید از طریق سایت رسمی پرفکت مانی اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی کنید، حتماً احراز هویت را نیز انجام دهید. برای این منظور اگر نیاز به راهنمایی داشتید، کافی است که از مشاوران تخصصی استفاده نمایید.

از چه صرافی ووچر بخریم

برای اینکه با خیال راحت به خرید ووچر اقدام کنیم، باید به ویژگی‌های با اهمیت در زمان انتخاب یک صرافی، دقت کنیم که ما در ادامه به مهم‌ترین این موارد خواهیم پرداخت:

  • امنیت صرافی: به هر جهت امنیت در سایت‌های ارائه دهنده‌ی ووچر یا حتی خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار دارای اهمیت است. بنابراین در زمان انتخاب یک صرافی به معتبر بودن آن، بخصوص در بخش امنیت دقت کنید. ضمناً از لحاظ زیرساخت نیز یک صرافی باید در شرایط مناسب قرار داشته باشد تا بتواند در برابر هکرها مقاوم باشد.
  • پشتیبانی از کلیه ارزها: مطمئناً وقتی معامله‌گران قصد انتخاب یک صرافی را داشته باشند، به این ویژگی مهم توجه می‌کنند. چرا که هیچ معامله‌گری علاقه‌ به خرید و فروش ارزهای مختلف در چند صرافی را ندارد. لذا حدالامکان از یک صرافی بهره ببرید که دارای اکثر ارزهای بازار است. ضمناً امکان ارائه تبدیل ووچر به دیگر ارزها نیز می‌تواند یک قابلیت مهم برای یک صرافی باشد.
  • کارمزد پایین: خواسته‌ی مهم معامله‌گران برای خرید و فروش ارزهای مختلف بخصوص خرید ووچر پرفکت مانی، کارمزد پایین و معقول است. این موضوع در بسیاری از صرافی‌ها رعایت نمی‌شود و اکثراً برای خرید و فروش کارمزدهای بالا دریافت می‌کنند. البته صرافی که در انتهای این مقاله به آن پرداخته‌ایم در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.
  • احراز هویت آسان: یک صرافی معتبر برای احراز هویت معامله‌گران سخت‌گیری می‌کند اما این بدان معنا نیست که مدارک بیش از اندازه درخواست کند. در واقع اگر صرافی مشاهده کردید که چنین رفتاری دارد احتمالاً نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. به طور کلی احراز هویت آسان از بهترین شرایطی است که یک صرافی می‌تواند در اختیار کاربران قراردهد.

6

خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اکس اونیکس

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به یک صرافی معتبر و مناسب به جهت خرید ووچر پرفکت مانی دارید، کافی است که از صرافی اکس اونیکس استفاده کنید. این صرافی با سابقه‌ای چند ساله در حوزه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، سعی کرده است تا بهترین خدمات را به کاربران ارائه دهد. به‌طورکلی اگر به یک صرافی جهت معامله‌ی ارزهای دیجیتال نیاز دارید، می‌توانید به وب‎‌سایت صرافی آنلاین اکس اونیکس مراجعه کنید. گفتنی است که برای استفاده از خدمات این صرافی، کافی است که در سایت ثبت نام کرده و حتی بدون احراز هویت به خرید و فروش ارز مخصوصاً خرید ووچر پرفکت مانی با کمترین کارمزد اقدام کنید. ضمناً ناگفته نماند که از مزیت‌های استفاده از این صرافی می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و همچنین نقدینگی مناسب با حجم و ارزش معاملات بالا اشاره کرد. حال برای استفاده از صرافی اکس اونیکس کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده به وب‌سایت این صرافی مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها