بهترین شرکت های صندلی ماساژور بازار ایران

کد خبر: 1147166
بهترین شرکت های صندلی ماساژور بازار ایران

اگر شما به دنبال جایگزین مناسبی برای ماساژ سنتی هستید، بهترین گزینه صندلی ماساژور است. همه‌ی ما می‌دانیم که صندلی ماساژور هم از نظر مالی و هم از نظر اشغال فضای خانه، سرمایه‌گذاری بزرگی محسوب می‌شود. به همین خاطر باید بهترین صندلی ماساژور را انتخاب کنیم تا بعدا از خریدمان پشیمان نشویم. در صورتی که قصد خرید صندلی ماساژور را دارید، حتما این مطالب تا انتها مطالعه کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید.

بهترین صندلی ماساژور در بازار ایران

واقعیت این است که هر صندلی ماساژوری ویژگی‌ها و مشخصات منحصربفرد خود را دارد و همین می‌تواند انتخاب را از بین آن‌ها را دشوار نماید. همه‌ی صندلی‌های ماساژور به یک شکل ساخته نمی‌شوند و شما باید بتوانید صندلی با توجه به نیازتان را خریداری نمایید. از طرف دیگر در حال حاضر فروشگا‌ه‌ها و شرکت‌های زیادی در حوزه فروش صندلی ماساژ در ایران فعالیت می‌کنند اما هیچ تضمینی بر کیفیت و معتبر بودن محصولات آن‌ها وجود ندارد.

اما نگران نباشید چرا که ما در ادامه قرار است دو برند معتبر فروش صندلی ماساژ را به شما معرفی کنیم که بیش از 50 نمایندگی و فروشگاه در سطح کشور را دارند. پس از آن نکاتی را که شما باید به هنگام خرید بهترین صندلی ماساژور به آن توجه کنید، معرفی کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید صندلی مناسب‌تان را انتخاب کنید.

معرفی شرکت‌های معتبر صندلی ماساژ

آیرست

اولین شرکت معتبری که در اینجا به شما معرفی می‌کنیم، شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا “نماینده انحصاری شرکت آیرست” در ایران است که امکان خرید صندلی ماساژ را برای شما فراهم کرده است. این شرکت که با نام تجاری آیرست فعالیت می‌کند، کار خود را از سال 1383 با تمرکز بر ارائه‌ی بروزترین دستگاه‌ها و تجهیزات ماساژ طبی آغاز کرده است.

در حال حاضر مجموعه اسپیتمان آسا انواع صندلی ماساژ از برند آیرست را به فروش می‌رساند. شما می‌توانید بh مراجعه به سایت آیرست و بخش محصولات، انواع بهترین صندلی ماساژ را مشاهده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایید. علاوه بر این آیرست با بیش از 50 نمایندگی در سراسر ایران از شمال تا جنوب را پوشش داده است که می‌توانید از شهر خودتان نیز به صورت حضوری اقدام به خرید کنید.

9

پیشنهاد می‌کنیم جهت مشاهده نمایندگی‌ آیرست در شهر خودتان، به بخش فروشگاه سایت آیرست مراجعه کنید. عکس‌هایی از محصولات این برند نام آشنا را در این بخش مشاهده می‌کنید.

روتای

اما شرکت معتبر دیگری که محصولات آن تایید شده و بسیار پرتقاضا می‌باشد، شرکت معتبر روتای است که می‌توانید صندلی ماساژور مورد علاقه‌تان را از آن سفارش دهید. روتای نیز دارای شعب و نمایندگی مختلفی در سطح کشور است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت صندلی ماساژور به سایت روتای به نشانی rotai.asia مراجعه کنید.

10

 

توجه کنید که شما با خرید از سایت روتای از مزیت‌هایی نظیر حمل و نصب رایگان، ۸ سال خدمات پس از فروش و دو سال گارانتی برخوردار خواهید شد.

11

به هنگام خرید صندلی ماساژ به چه نکاتی توجه کنیم؟

محل قرارگیری صندلی

از آنجایی که صندلی ماساژور حجم زیادی از فضا را اشغال می‌کند، شما باید قبل از خرید در مورد محل قرارگیری آن تصمیم گرفته باشید. بهتر است قبل از خرید، ابعاد صندلی (طول، عرض و ارتفاع) را با فضای مدنظرتان بسنجید تا بعدا به مشکل برنخورید.

همینطور درب ورودی، راهرو و راه‌پله‌های تنگ و باریک به هنگام انتقال صندلی به داخل خانه یا محل کار می‌توانند مشکل‌ساز باشند. قبل از سفارش هر نوع صندلی ماساژ در مورد ابعاد درب ورودی، عرض راه‌پله و متراژ راهروی فضای مدنظر اطلاع یابید و مطمئن شوید که محصول موردنظر با ورودی خانه مطابقت دارد.

برند و کیفیت صندلی

نکته‌ی مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، برند صندلی و شرکت ارائه‌دهنده‌ی آن است. مطمئنا برند صندلی رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت محصول دارد و شما نباید کیفیت را فدای قیمت کمتر نمایید. به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست!

گارانتی و خدمات پس از فروش

نکته‌ی بعدی که می‌تواند بر روی تصمیم شما جهت خرید بهترین صندلی ماساژ تاثیرگذار باشد، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. توجه کنید که برخی برندها نمایندگی رسمی ندارند و گارانتی و خدمات پس ازفروش ارائه نمی‌دهند. خوشبختانه دو برند معتبری که در بالا اشاره کردیم، هر دو دارای دو سال گارانتی و 8 سال خدمات پس از فروش می‌باشند.

مشخصات کیفی هر صندلی

همانطور که در بالا اشاره کردم، هر صندلی ماساژور، ویژگی‌ها و مشخصات مربوط به خود را دارد که مطمئنا بر روی قیمت آن‌ تاثیرگذار است. اگر صندلی ماساژ را برای تسکین درد پا می‌خواهید، پس صندلی موردنظر شما باید دارای غلتک‌های پا باشد. اگر به دنبال بهبود سلامت قلب و گردنش خون هستید، باید صندلی مدل Zero Gravity خریداری نمایید. پس در ابتدا در مورد اولویت‌های خود تصمیم‌گیری نمایید و سپس صندلی ماساژور خود را متناسب با آن‌ها انتخاب و سفارش دهید. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها