شارژ کپسول آتش نشانی با به روزترین دستگاه ها

کد خبر: 1166522
شارژ کپسول آتش نشانی با به روزترین دستگاه ها

 

یکی از اتفاقات رایج که در اثر عوامل متعددی رخ می دهد، آتش سوزی می باشد. آتش سوزی اگر سریعا کنترل نگردد، جان افراد بسیاری را گرفته و خانواده ها را سوگوار می کند. به همین خاطر، امروزه تجهیزات متعددی برای مهار کردن آتش طراحی و تولید شده اند که از نمونه آن ها می توان به کپسول آتش نشانی اشاره نمود. دقت داشته باشید کپسول های آتش نشانی هر چند وقت یک بار باید شارژ شوند تا عملکرد مناسبی را داشته باشند. اگر می خواهید با شارژ کپسول آتش نشانی با به روز ترین دستگاه ها آشنا شوید، با ما تا انتها همراه بمانید.

الزام شارژ کپسول آتش نشانی

یکی از موضوعاتی که ذهن افراد بسیاری را به خود درگیر می کند، الزام شارژ کپسول آتش نشانی است. عده ای گمان می کنند شارژ نکردن کپسول های آتش نشانی عواقب بدی را به همراه ندارد، اما باید بگوییم این تصور کاملا اشتباه است.

یکی از نکاتی که می بایست به آن توجه داشته باشید، عدم فاسد شدن مواد موجود در کپسول های آتش نشانی می باشد. اما این موضوع نمی تواند دلیل مناسبی برای شارژ نکردن کپسول آتش نشانی محسوب گردد، زیرا در بعضی از مواقع کپسول ها در جای سرد و یا خیلی گرم قرار گرفته و حالت طبیعی خود را از دست خواهند داد که استفاده از آن ها امری نشدنی تلقی می شود.

به همین خاطر همواره توصیه می شود تا به مراکز معتبر مراجعه کرده و کپسول آتش نشانی خود را شارژ نمایید تا با مشکلی مواجه نگردید.

چرا باید از افراد متخصص کمک بگیریم؟

بسیاری از افراد گمان می کنند خودشان با تهیه پودر و مواد اولیه لازم می توانند کپسول آتش نشانی شان را به تنهایی شارژ نمایند، اما این تصور کاملا نادرست تلقی می شود. زیرا برای شارژ کردن کپسول های آتش نشانی فرد متخصص می بایست از لباس و تجهیزات فردی مناسب بهره مند باشد تا جان او به خطر نیفتد. همچنین باید توجه داشته باشید برای شارژ کردن کپسول های آتش نشانی نیاز به دستگاه های پیشرفته است که تنها متخصصین این حوزه چنین دستگاه هایی را دارند.

12

یک مرکز خوب چه استاندارد هایی باید داشته باشد؟

بسیاری از افراد به هنگام انتخاب یک مرکز برای شارژ کپسول آتش نشانی خود، با خود می پرسند یک مرکز خوب چه استاندارد هایی باید داشته باشد؟ بعضی از ویژگی های مرکز مناسب برای شارژ کپسول آتش نشانی عبارت اند از:

  • 50 متر فضای خالص کارگاه

همانطور که می دانید، کارگاه های شارژ کپسول آتش نشانی مکان های حساسی هستند و دستگاه های متعددی در آن ها قرار دارند. به همین خاطر فضای خالص آن ها حداقل باید 50 متر باشد تا مشکلی به هنگام شارژ کپسول رخ ندهد.

  • دارای ارتفاع 3 متر

ارتفاع کارگاه هایی که به شارژ کپسول های آتش نشانی می پردازند، حداقل می بایست 3 متر و یا بیش تر باشد تا تلفات جانی در این مکان کاهش یابد.

  • استفاده از به روز ترین دستگاه ها

از دیگر موضوعاتی که در انتخاب یک مرکز خوب برای شارژ کردن کپسول آتش نشانی باید آن را در نظر بگیرید، استفاده از به روز ترین دستگاه ها می باشد. امروزه برای شارژ کپسول ها از دستگاه های متعددی استفاده می شود که هر یک از آن ها عملکرد مخصوص به خود را دارا هستند. اما نکته حائز اهمیت این است که مرکز مد نظر از دستگاه های پیشرفته و کاربردی استفاده نماید و از این طریق رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

  • تهویه مناسب

کارگاهی که برای شارژ کپسول آتش نشانی مد نظر قرار می دهید، می بایست از تهویه مناسبی برخوردار باشد. هوای این کارگاه ها به شدت سمی و خطرناک بوده که به همین خاطر توصیه می گردد تا هر 15 دقیقه یک بار یک تهویه کامل در کارگاه ها صورت بگیرد.

13

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی چقدر است؟

مهم ترین فاکتور برای افراد به هنگام شارژ کپسول آتش نشانی، قیمت آن می باشد. هزینه نهایی شارژ کپسول های آتش نشانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع پودر به کار رفته

همان گونه که می دانید، برای شارژ و پر کردن کپسول های آتش نشانی از پودر های مخصوصی استفاده می گردد. هر مقدار کیفیت پودر ها بیش تر باشد، قطعا قیمت نهایی شارژ کپسول افزایش یافته و افراد می بایست متحمل به پرداخت هزینه بیش تری شوند.

  • اجرت متخصصین

پر کردن و شارژ نمودن کپسول های آتش نشانی امری سخت و طاقت فرسا محسوب می گردد و خطرات بسیاری را با خود به همراه دارد. به همین خاطر، متخصصین در این حوزه برای خود دستمزد مشخصی را در نظر می گیرند که این عامل در قیمت نهایی شارژ کردن کپسول آتش نشانی تاثیر بسیاری خواهد داشت.

  • هزینه حمل و نقل

بسیاری از افراد به دلایل متنوع نمی توانند کپسول آتش نشانی خود را به کارگاه مد نظر ببرند، به همین خاطر مرکز مد نظر به حمل و نقل کپسول می پردازد که هزینه مشخصی را در بر خواهد داشت. دقت داشته باشید هزینه حمل و نقل کپسول های آتش نشانی با توجه به مسافت مورد نظر حساب می شود که می بایست این موضوع را مد نظر تان قرار دهید.

سخن پایانی

همانطور که تاکنون متوجه شده اید، شارژ کردن کپسول های آتش نشانی امری ضروری تلقی می شود و تمامی افراد باید به آن توجه ویژه داشته باشند. به همین خاطر سعی نمودیم تا شما را به طور کامل و جامع با نحوه شارژ کردن کپسول های آتش نشانی آشنا کنیم، امیدواریم با مطالعه مطالب فوق توانسته باشید سوالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده باشد. سد حریق ناجی بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید، فروش و شارژ کپسول آتش نشانی دارد. و با به کارگیری نیرو های مجرب و متخصص توانسته توان و شایستگی خود را در زمینه بهره برداری از تولید و شارژ کپسول آتش نشانی به کلیه ملت ایران نشان دهد. ناجی تمامی محصولات خود را بدون قید و شرط سه سال گارانتی می کند

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها