الکتروشایلی؛ تامین کننده برتر تجهیزات برق صنعتی

کد خبر: 1179866
الکتروشایلی؛ تامین کننده برتر تجهیزات برق صنعتی

 

 

امروزه تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون، در بسیاری از صنایع مهم همچون نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع دارویی و پزشکی یا صنایع خودروسازی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. تأمین این تجهیزات از برند‌های معتبر، از جمله خدمات برجسته‌ای است که محمد حسن محمودی، به‌عنوان مدیریت ایده گستر الکتروشایلی به عهده گرفته است. این، یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده اصلی تجهیزات و محصولات برق و اتوماسیون صنعتی بوده که امکان دسترسی به محصولات بااصالت را برای صنایع مختلف، فراهم نموده است.

تأمین تجهیزات باکیفیت عالی توسط الکتروشایلی

اشاره به این نکته مهم است که برق از نوع صنعتی شامل همه چیز، از ورودی خدمات شهری، تا تولید برق در محل، توزیع برق، یوپی‌اس و کیفیت برق و زمین و حفاظت الکتریکی است. همچنین، شامل سیستم‌های مختلف زیر الکتریکی، HVAC، مدیریت انرژی، اتوماسیون ساختمان، آتش‌سوزی و سیستم‌های ایمنی الکتریکی، ارتباطات و امنیت می‌شود.

برق صنعتی همچنین بر تجهیزاتی مانند رله‌های محافظ، فیوز‌ها و قطع‌کننده‌های مدار، تجهیزات اتصال زمین الکتریکی، ترانسفورماتور‌های نوع خشک، موتور‌ها و درایو‌ها اشاره دارد که شرکت الکتروشایلی با نظارت و مدیریت محمد حسن محمودی، آن‌ها را تأمین و به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت که دارای سابقه فعالیتی بیش از پانزده سال است و از سال 1389، تمرکز خود را بر تأمین تجهیزاتی مانند کنتاکتور، کلید اتوماتیک، کلید هوایی، کلید مینیاتوری، کلید چنج اور و اینورتر و سافت استارتر و PLC و UPS در برند‌های مختلف هیوندای، چانت، زیمنس، اشنایدر، سکومک و LS گذاشته و همواره بهترین کیفیت را با قیمت مناسب در نظر گرفته است.

نقش مؤثر در توزیع تجهیزات اتوماسیون صنعتی

از سویی دیگر، ازآنجایی‌که جهان با سرعت زیادی در حال دیجیتالی‌شدن است، صنایع نیز می‌بایست، در بخش‌های مختلفی، برق و اتوماسیون صنعتی را انتخاب کنند. محصولات اتوماسیون صنعتی، به استفاده از سیستم‌های کنترلی مانند فناوری اطلاعات، ربات‌ها و ابزار‌هایی برای کار با انواع ماشین‌ها و فرایندهای مورداستفاده در صنایع مختلف اشاره دارد.

به دلیل اهمیت این محصولات در صنایع، محمد حسن محمودی به‌عنوان مدیریت ایده گستر الکتروشایلی، در صدد برآمده است تا با تأمین این تجهیزات، پاسخ‌گوی تقاضای این بخش از بازار باشد. این تجهیزات که تماما از بهترین برند‌ها همچون هیوندای یا اشنایدر هستند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آن‌ها به طور مؤثر هزینه‌های تولید را کاهش داده و کیفیت محصولات را بهبود می‌بخشند و منجر به سود بهتر می‌شوند. تجهیزات به‌کاررفته در اتوماسیون، به کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری، افزایش ارتباطات، نظارت بهتر بر تجهیزات و ارتقای دامنه قابلیت ردیابی کمک می‌کند.

تجهیزات موردنیاز صنایع

یکی از نکاتی که می‌تواند بر اهمیت تأمین تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی تأکید داشته باشد این است که صنایع کلیدی کشور مانند صنایع ماشین‌سازی، شرکت‌های توزیع‌کننده، شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع خودروسازی، شرکت‌های آب و فاضلاب، صنایع دارویی و پزشکی و بسیاری دیگر از شرکت‌های مؤثر، نیاز حیاتی به آن‌ها دارند.

در این راستا، محمد حسن محمودی، از طریق شرکت الکتروشایلی، توانسته است نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش بسیاری از بزرگ‌ترین و معتبرترین مارک‌های تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی در سطح جهانی را کسب کند.

برند‌هایی همچون ISBS , LS , HYUNDAI , CHINT , SIEMENS, SCHNEIDER که تماما در دنیا دارای اعتبار بالایی بوده و دوام و عملکرد بهینه‌ای را در تجهیزات خود ارائه می‌کنند. این باعث شده است تا مشتریان، با دریافت مشاوره از الکتروشایلی، در خصوص تهیه بهترین کالا با بالاترین کیفیت، با خیالی آسوده، تجهیزات موردنیاز خود را تهیه کنند.

وسعت تحت پوشش راه‌حل‌های برق و اتوماسیون صنعتی

راه‌حل‌های اتوماسیون و برق صنعتی تأمین شده توسط این شرکت، بخش‌های صنعتی، زیرساختی و ساختمانی را پوشش می‌دهد. محمد حسن محمودی، به‌عنوان یکی از معتبرترین تأمین‌کنندگان این تجهیزات، با ارائه رله‌های قابل برنامه‌ریزی، کنترل‌کننده‌های حرکت و ماژول‌های رابط هم برای ماشین‌های ساده و هم برای سیستم‌های پیچیده، کنترل اتوماسیون را پیشنهاد می‌کند.

محمد حسن محمودی

طیف وسیعی از راه‌حل‌های اتوماسیون صنعتی، به بهبود کل چرخه عمر سیستم‌ها کمک می‌کند، امکان جداسازی برنامه‌های اتوماسیون از سخت‌افزار زمان اجرا را فراهم کرده و درعین‌حال چابکی پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد و ادغام آسان با ابزار‌ها و برنامه‌های پیشرفته فناوری اطلاعات را برای صنایع فراهم می‌کند.

خرید تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی از الکتروشایلی

انتخاب این تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی، به مشتریان و صنایع بزرگ و کوچک، خدمات اضطراری، جمع‌آوری و نظارت بر داده‌ها، حفاظت از دارایی‌های حیاتی، تغییر دما و تمام ابزار‌های اضافی موردنیاز برای استفاده حداکثری از دستگاه را می‌دهد.

با اتخاذ سیستم‌های برق و کنترل اتوماسیون صنعتی، کیفیت و انعطاف‌پذیری فرایند تولید شرکت‌ها به‌شدت بهبود بخشیده و در نتیجه کارایی و بهره‌وری کسب‌وکار افزایش می‌یابد. می‌توانید مشاوره‌های تخصصی دراین‌خصوص را از محمد حسن محمودی دریافت کرده و سپس با آگاهی کامل، تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی را از ایده گستر الکتروشایلی تهیه کنید.

 

 

 

برچسب ها : محمد حسن محمودی,برق صنعتی,ایده گستر الکتروشایلی

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها