خرید لوازم خانگی امرسان [قسطچی نمایندگی رسمی امرسان]

کد خبر: 1184053
خرید لوازم خانگی امرسان [قسطچی نمایندگی رسمی امرسان]

 

 

خرید لوازم خانگی امرسان به صورت قسطی یکی از طرح‌های مناسب برای بالا بردن قدرت خرید مردم به خصوص در شرایط تورم و گرانی حال حاضر است. این شرکت با همراهی نمایندگان خود توانسته است امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را فراهم کند که منجر شده همه مردم با هر سطح درآمد، بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم خانگی را تهیه کنند و از آن استفاده نمایند. رسالت فروشگاه قسطچی که نماینده رسمی شرکت امرسان به حساب می‌آید، ایجاد شرایط آسان و سریع برای خرید اقساطی لوازم خانگی امرسان است. از این رو سایت قسطچی نیز راه‌اندازی شده است تا شما بتوانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، محصولات موردنیاز خود را در طرح خرید اقساطی امرسان انتخاب کنید و بدون پیش پرداخت خرید کنید. در ادامه روش‌های خرید قسطی این محصولات را برای شما توضیح می‌دهیم تا اطلاعات کاملی از آن به دست آورید.

برند امرسان را بیشتر بشناسید

Emersun در سال 1360 با تولید فریزرهای خانگی در ایران شروع به کار کرد. این شرکت در حال حاضر یخچال و فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی تولید می‌کند و علاوه بر پوشش کامل بازار ایران، به کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان و پاکستان صادرات دارد. تنوع بالای محصولات، پشتیبانی دائم، لوازم یدکی در دسترس، تنوع سایز و طراحی جذاب، توجه به نیاز مشتری و ... ازجمله امتیازات این شرکت است که سبب شده خریداران زیادی داشته باشد. تکنولوژی پیشرفته این شرکت در کنار مدیریت کیفیت مناسب و تخصصی، باعث شده که محصولاتی باکیفیت جهانی توسط کارشناسان این کارخانه تولید شود و در اختیار مردم قرار گیرد. همچنین طرح‌های مختلفی از طرف این شرکت و با کمک بانک‎های طرف قرارداد برنامه ریزی شده است که می‎توان به طرح خرید لوازم خانگی امرسان به صورت قسطی اشاره کرد که در ادامه بیشتر به معرفی این روش خرید می‌پردازیم.

از آنجایی که برند امرسان به عنوان شرکتی پیشتاز در زمینه تولید محصولات دوستدار محیط زیست فعالیت می‎کند، درنتیجه مشتریان زیادی دارد که همگی خواهان خریداری این محصولات باکیفیت و ماندگار هستند. یکی از نمایندگان معتبر و رسمی این شرکت، فروشگاه قسطچی می‌باشد که با پوشش کامل طرح اقساطی خرید لوازم خانگی امرسان توانسته رضایت مشتریان را در سراسر کشور جلب کند. در این طرح تمامی اقشار جامعه با هر موقعیت شغلی (بازنشسته، کارمند، شغل آزاد) می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را در اقساط بلندمدت و بدون نیاز به پیش پرداخت خرید کنند. طرح خرید قسطی به مشتریان این امکان را می‌دهد که بتوانند تمامی لوازم خانگی موردنیاز خود را به صورت یکجا خریداری نمایند و بدون دغدغه درباره قیمت محصولات، مبلغ کالاها را به صورت اقساطی و متناسب با بودجه خود پرداخت کنند. در ادامه شرایط خرید قسطی لوازم خانگی امرسان در فروشگاه قسطچی را توضیح می‌دهیم تا بیشتر با آن آشنا شوید.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی امرسان

برای خرید لوازم خانگی امرسان به صورت قسطی و با روش گرفتن کارت اعتباری از بانک‌های معتبر، کافیست به فروشگاه ما که نماینده رسمی محصولات امرسان می‌باشد مراجعه کنید و یک پیش فاکتور تهیه نمایید. برای اینکه سرعت خرید شما بیشتر شود و در عین حال راحت‌تر بتوانید خرید خود را انجام دهید، می‌توانید برای گرفتن پیش فاکتور به سایت فروشگاه قسطچی نیز مراجعه کنید. پس از آن لازم است به بانک قرض الحسنه مهر ایران یا یکی از بانک‌های طرف قرارداد مراجعه نمایید و در صورت نداشتن حساب بانکی، با پرداخت تنها 100 هزار تومان، حساب خود را افتتاح کنید. بانک در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعتبارسنجی حساب شما را انجام می‎دهد و شما می‎توانید کارت اعتباری خرید کالا تا سقف 100 میلیون تومان دریافت کنید. درنهایت کافیست به صورت حضوری یا مجازی (ارتباط از طریق واتساپ یا خرید از سایت) برای خرید لوازم خانگی امرسان اقدام کنید.

 

2

 

مراحل خرید اقساطی امرسان در سایت قسطچی

خرید قسطی و اعتباری لوازم خانگی در سایت قسطچی بسیار ساده و سریع می‌باشد. شما می‌توانید پس از مراجعه به منوی محصولات فروشگاه، کالای موردنظر خود را انتخاب کنید. مشخصات کامل به همراه توضیحات تکمیلی تمامی محصولات در سایت وجود دارد و در عین حال شما می‌توانید با انتخاب چند مدل از یک کالا، مقایسه لازم را بین محصولات انجام دهید تا درنهایت بهترین خرید را داشته باشید. پس از آنکه لیست لوازم خانگی موردنیاز خود را کامل کردید و آن‌ها را به سبد خرید انتقال دادید، کافیست از بین گزینه اقدام به پرداخت یعنی خرید نقدی و یا دریافت پیش فاکتور برای خرید قسطی، روش خرید خود را انتخاب کنید و مراحل بعدی را انجام دهید. برای آنکه بتوانید خرید لوازم خانگی امرسان به صورت قسطی را نهایی کنید، باید پیش فاکتور صادرشده را چاپ کرده و طبق فرایند دریافت کارت اعتباری از بانک اقدام نمایید.

در عین حال تیم پشتیبانی ما نیز در خدمت شماست تا با پاسخگویی فوری مشکلات و سؤالات شما، فرایند خرید لوازم خانگی امرسان را برای شما تسهیل کند. از این رو می‌توانید با شماره ثابت ۳۶۲۱۹۱۴۶-061 یا شماره همراه ۲۱ ۳۰ ۱۸۵ ۰۹۱۰ تماس بگیرید و یا در فضاهای مجازی پیام بفرستید تا در اسرع وقت کارشناسان فروش ما پاسخگوی شما عزیزان باشند. فروشگاه حضوری ما نیز آماده خدمت رسانی است تا بتوانید تمام محصولات را مشاهده کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. تیم پشتیبان ما همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 10 شب در کنار شما عزیزان است.

 

3

 

قسطچی فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

از آنجایی که پس از شیوع کرونا، خرید آنلاین در ایران حدود 52 درصد رشد داشته است، درنتیجه فروشگاه قسطچی نیز تصمیم گرفته تا سایت آنلاین فروش محصولات خود را راه‌اندازی کند. همچنین با توجه به شعار این مرکز خرید، یعنی فروشگاه همیشه قسطی، امکان خرید اقساطی تمام لوازم خانگی موردنیاز مردم از طریق سایت https://qestchi.com فراهم شده است. درنتیجه کافیست که شما به فروشگاه آنلاین قسطچی سر بزنید و به راحتی خرید لوازم خانگی امرسان و سایر برندهای معتبر را بدون نیاز به ضامن و به صورت اقساط بلندمدت (6 تا 18 ماه) انجام دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها