خرید فالوور ارزان اینستاگرام با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت، تضمین حداقل ریزش فالوور

کد خبر: 1186646
خرید فالوور ارزان اینستاگرام با کمترین قیمت و بیشترین کیفیت، تضمین حداقل ریزش فالوور

 

خرید فالوور اینستاگرام با کمترین ریزش و بهترین کیفیت، یکی از بهترین ویژگی های سایت های ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی همچون فالوجت است. اما خرید این گونه فالوورهای ارزان قیمت باید فاکتورها و ویژگی های دیگری نیز داشته باشد تا در کنار ارزان بودن، آسیبی به پیج اینستاگرامی شما هم نرسد. در این مطلب به بررسی ویژگی ها و فاکتورهایی می پردازیم که باید هنگام خرید فالوور ارزان اینستاگرامی به آن توجه داشته باشید.

19

ویژگی های مهم فالوورهای ارزان اینستاگرام

عنوان فالوور ارزان شاید در نگاه اول جذاب و وسوسه انگیز به نظر برسد، اما مهم ترین ویژگی فالوور ارزان، فقط ارزان بودن است! شاید شما هم شنیده باشید که می گویند "پنیر مجانی، فقط در تله موش پیدا میشه" یا "هیچ ارزونی بی حکمت نیست" ، پیشنهاد ما این است که به سخنان پیشنیان گوش کنید و خودتان هر چیزی را تجربه نکنید.

فالوور باید واقعی باشه!

فالوور واقعی به این معنا که یک کاربر فعال پشت آن باشد، قابل خریداری نیست. اما نوعی از فالوور وجود دارد که اسم و عکس مناسب و واقعی دارد، بیو متناسب دارد، با ایمیل یا شماره تماس وریفای شده است و از نظر اینستاگرام واقعی است. بنابراین در الگوریتم های تشخیص فالوور فیک اینستاگرام شناسایی نمی شود و تبعا قیمت بالاتر دارد.

همچنین فالوور واقعی ریزش زیادی ندارد، و اعتبار پیج شما را بالاتر می برد.

کیفیت را فدای کمیت نکن!

انگلیسی ها ضرب المثلی دارند که می گوید "آن قدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم" . اگر به محتوای این مثل خوب دقت کنید متوجه می شوید که هیچ کدام از ما واقعا آن قدر پولدار نیستیم که بارها و بارها برای یک جنس ارزان قیمت هزینه کنیم که زود تاریخ انقضای آن به اتمام می رسد. پس یکبار برای همیشه هزینه کرده و خیال خودمان را راحت می کنیم.

ریزش زیاد هم دردسر ساز است

فالوورهای ارزان به علت بی کیفیت بودن، ریزش فوق العاده زیادی دارند. زیرا بیشتر آن ها فالوورهای کاملا فیکی هستند که طبق الگوریتم های اینستاگرام به زودی حذف می شوند. وقتی تعداد این ریزش ها افزایش پیدا می کند، اینستاگرام به فعالیت پیج شما مشکوک می شود و آن ریزش ها را آنفالو تلقی می کند. به خاطر سرعت بالای این آنفالو ها  این فعالیت ربات گونه شناخته می شود که برای اینستاگرام یک خط قرمز است. در نتیجه پیج شما را می بندد. پس به خودتان دردسر و هزینه زیادی تحمیل نکنید. آجرها را از ابتدا صاف بچینید.

20

شادوبن نتیجه افزایش ناگهانی فالوورها

معمولا سرویس هایی که فالوور ارزان ارائه می کنند، سرویسی تحت عنوان افزایش تدریجی فالوور ندارند. زیرا ریزش این پیج ها همانطور که قبلا اشاره کردیم بسیار بالاست. بنابراین افزایش یکباره فالوور های شما، مخصوصا اگر یک پیج تازه تاسیس دارید،  توسط اینستاگرام یک فعالیت رباتیک شناخته می شود و احتمال بسته شدن پیج شما و یا محدودیت هایی مانند شادوبن را بالا می برد.

ربات ها و جریمه های اینستاگرام

ماجرا از این قرار است که ربات های اینستاگرام برای وارد شدن به پیج  اینستاگرامی شما از IP های مختلفی استفاده می کنند. اینستاگرام این فعالیت را اتصال مشکوک تشخیص می دهد و برای حفظ امنیت پیج شما آن را غیرفعال می کند.

از طرف دیگر وقتی پیج شما به ربات متصل می شود، سرعت انجام فعالیت ها بالا رفته و همچنین ربات طبق یک الگوی مشخص رباتیک فعالیت می کند. مثلا در هر ساعت 50 نفر را فالو می کند که در این صورت  باز هم احتمال دیسیبل شدن پیجتان بالا می رود.

اعداد در اینستاگرام اعتبار سازند

همانطور که قبلا هم در این مورد صحبت کردیم، پروفایل شما ویترین شماست. در کنار تولید محتوای مناسبی که انجام می دهید، هر چه تعداد فالوور بالاتری داشته باشید، قابل اعتماد تر هستید. این اعداد در مورد تعداد لایک ها، کامنت ها و ویوها هم صدق می کند. پس اگر فالوور خریداری می کنید، باید تعداد لایک ها و کامنت ها را براساس فالوور ها بالا ببرید. وبسایت فالوجت این امکان را برای شما فراهم می کند که علاوه بر خریدن هر کدام از این سرویس ها به صورت جداگانه، پکیج این خدمات را به صورت کامل و یکجا خریداری کنید.

سخن پایانی

در مطلب بالا به مواردی که باید در خرید فالوور ارزان اینستاگرام به آن توجه داشته باشید اشاره کردیم . مهمترین نکته این است که در افزایش فالوور اینستاگرام به الگوریتم های آن توجه لازم را داشته باشید تا اکانت شما شادوبن یا جریمه نشود. راهکار و نکات شما برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان چیست؟ آیا شما تا کنون تجربه خرید فالوور اینستاگرامی را داشته اید؟ لطفا نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون این موضوع با ما و سایر همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها