بهترین پلتفرم‌های ترید برای ایرانیان

کد خبر: 1195894

در این مقاله به بررسی 7 مورد صرافی ارزدیجیتال برتر ایرانی و خارجی برای ایرانی ها می پردازیم.

بهترین پلتفرم‌های ترید برای ایرانیان

 

 

 

تقریبا اغلب اخباری که از حوزه بازار ارز دیجیتال به گوش می‌رسند، در مورد سود زیاد معامله‌گران است. البته این درست نیست و در بازار رمزارزها در کنار سود، ممکن است، ضرر هم وجود داشته باشد. بسیاری از ایرانی‌ها برای ورود به این بازار با مشکل مواجه می‌شوند. به همین خاطر صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی برای ساده‌تر کردن فعالیت تریدرها در بازار رمزارزها تشکیل شده‌اند. اما بهترین صرافی ارز دیجیتال برای  ایرانی ها کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انجام تبادلات در بازار رمزارز به صرافی‌های معتبر نیاز دارید. صرافی‌های معتبر چه ایرانی و چه خارجی، باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • میزان کارمزد معقول
  • برخورداری از رابط کاربری ساده و راحت
  • دارای امنیت قابل قبول
  • حجم معاملات بالا
  • ارائه امکانات بیشتر

بررسی قوانین ایران در مورد صرافی‌های رمزارز دیجیتال

در سال‌های گذشته، صرافی‌های رمزارز ایرانی زیادی در ایران آغاز به کار کرده‌اند. برای این که پلتفرم‌های صرافی‌های دیجیتال، شکل قانونی به خود بگیرند، بانک مرکزی شرایط و ضوابط مشخصی را وضع کرده است. این شرایط به شرح زیر هستند:

  • اطلاعات مربوط به مشتریان صرافی‌ها، باید در اختیار بانک مرکزی قرار بگیرد.
  • تمامی ریسک معاملات صرافی، برعهده خود معامله‌گران یا سرمایه‌گذاران است.
  • رمزارزهای مجاز برای مبادله، توسط بانک مرکزی تعیین و به صرافی‌ها ابلاغ می‌شوند.
  • قوانین مربوط به پولشویی و KYC باید توسط صرافی‌ها رعایت شود.
  • سقف تبدیل ریال به ارز دیجیتال، طبق قوانین ارزی کشور خواهد بود.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران

آشنایی با قوانین و ویژگی‌های هرکدام از صرافی های رمزارز، نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب پلتفرم مناسب و مورد اعتماد برای ترید دارد که با انتخاب آن، دغدغه ی بلوکه‌شدن سرمایه نخواهبد داشت. در ادامه به بررسی 7 مورد از بهترین موردهای ایرانی و خارجی می پردازیم.

  • بینگ ایکس

یکی از بهترین صرافی های بین‌المللی برای معامله‌گران ایرانی است که در کشور سنگاپور راه‌اندازی شد. در حال حاضر به بیش از 100 کشور جهان خدمات خود را ارائه می دهد. شما با مطالعه آموزش ثبت نام bingx در ایران تریدر، امکان انجام معاملات فیوچرز فراهم می‌شود. به این ترتیب می‌توانید تا 125 برابر سرمایه خود معامله کنید. این پلتفرم، بین‌المللی محسوب می‌شود، اما از پشتیبانی فارسی هم بهره می‌برد. لازم به ذکر هست که شما با استفاده از کارت ملی و شناسنامه معتبر امکان احراز هویت خواهید شد.

بینگ ایکس

یکی دیگر از پلتفرم‌های معامله رمزارز بین المللی است که امکانات جدید و پیشرفته‌ای در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در مکسی امکان سفارش‌گذاری و تعیین حد سود و زیان برای معامله‌گران مبتدی وجود دارد. این پلتفرم هم در 3 نسخه برای سیستم‌عامل‌ها ارائه می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این صرافی، می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته، امکان درآمدزایی بدون معامله و با دعوت از دوستان، تنوع در رمزارزها، بونوس های ویژه ثبت نام و ... اشاره کرد. البته ایرانیان با تغییر ایپی و بدون نیاز به احراز هویت می توانند در آن فعالیت کنند.

  • آبان تتر

این صرافی فعالیت خود را توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و در سال 1397 آغاز کرده است. آبان تتر، شرایط بسیار ساده و راحتی را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان معامله بسیاری از کریپتوکارنسی‌ها را فراهم کرده است؛ از اتریوم، بیت کوین و ... تا آراگون. آبان تتر قابلیت پشتیبانی از 100 ارز دیجیتال را دارد. البته در حال حاضر بیش از 40 هزار کاربر فعال دارد و یکی از ویژگی‌های آن، عدم‌دریافت کارمزد برای انتقال داخلی رمزارزهاست. با این حال برای سایر خرید و فروش‌ها هم کارمزد ناچیزی دریافت می‌کند.

  • بیت 24

با استفاده از این صرافی ایرانی، می‌توانید رمزارزها را به ریال خرید و فروش کنید. ثبت نام و احراز هویت برای ایرانیان هیچ مشکلی ندارد. این صرافی از رمزارزهای محبوب مثل اتریوم، بیت کوین، لایت کوین، ریپل و ... پشتیبانی می‌کند. در این پلتفرم می‌توانید قیمت‌های لحظه‌ای رمزارزهای مختلف را مشاهده کنید. برای جلوگیری از بروز تخلفات مالی، احراز هویت برای تمام کاربران ضروری است. تمامی پرداخت‌ها از طریق درگاه‌های امن بانکی انجام می‌شوند. لازم به ذکر است که این پرداخت‌ها از طریق تمامی کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.

  • تبدیل

صرافی تبدیل یکی دیگر از صرافی‌های معتبر ایرانی به حساب می‌آید که بستر امنی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. این پلتفرم دارای پشتیبانی 24 ساعته است که به پاسخگویی سوالات کاربران می‌پردازد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن، کاربری ساده و راحت است. به این ترتیب هنگام استفاده از آن با مشکل مواجه نخواهید شد. این پلتفرم امکان دسترسی به تمامی بازارهای جهانی را فراهم کرده است. همچنین تحلیل‌های کاملا حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌دهد و امکان خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال هم وجود دارد. در تبدیل تبدیل ابزارهای مدیریت ریسک هم وجود دارند.

  • والکس

یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران والکس است که پشتیبانی خوبی دارد. این پلتفرم برای بهبود وضعیت معاملات بازار رمزارزها پا به میدان گذاشت. در این صرافی، امکان خرید و فروش آنی و لحظه‌ای بیش از 100 کوین فراهم است. این پلتفرم برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios وجود دارد. همچنین وب‌اپ این پلتفرم هم در دسترس است. شما می‌توانید این برنامه را در گوگل پلی، سیب اپ، کافه بازار و سیبچه دریافت کنید. والکس دارای پشتیبانی 24 ساعته است و به عنوان یکی از معتبرترین پلتفرم‌های رمزارز در ایران شناخته می‌شود.

  • اکسیر

این صرافی فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. شما می‌توانید به صورت آنی واریز و برداشت‌های خود را در آن انجام دهید. اکسیر در حال حاضر بیش از 30 ارز در بازارهای تومانی و تتری ارائه می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های مهم این صرافی، می‌توان به کیف پول اختصاصی، پشتیبانی 24 ساعته، نمایش تاریخچه تراکنش‌ها و ... اشاره کرد.

کلام پایانی

انتخاب صرافی مناسب برای انجام مبادلات در بازار رمزارز از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه پلتفرم‌های ایرانی زیادی هم در این زمینه مشغول فعالیت شده‌اند. این پلتفرم‌ها امن هستند و قابلیت‌های زیادی به کاربران ایرانی ارائه می‌دهند. در این مطلب 7 مورد از بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان را معرفی کردیم که صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین آنها به شمار می‌رود.

منبع: بهترین صرافی خارجی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد