ایده های ست کردن لباس راه راه + راهنمای تصویری

کد خبر: 1196039
ایده های ست کردن لباس راه راه + راهنمای تصویری

اگر به فکر خرید پیراهن مردانه هستید حتما مدل راه راه یا striped shirt این مدل مدت هاست که  در انواع تیپ مردانه و زنانه دیده می شود و بخش بزرگی از استایل های کلاسیک و مینیمال دنیای مد را فرا گرفته است. پیراهن راه راه از آن دست لباس هایی است که هم در ست با شلوار زیبا و فوق العاده به نظر می رسند و با کت و شلوار شیک هستند و هم با استایل اسپرت جذابیت ویژه ای ایجاد می کنند.

 گاهی اما ترکیب کردن این مدل لباس سخت و گیج کننده است؛ شما هم می پرسید لباس راه راه با چی میشه؟ پس متن را تا انتها بخوانید.

 

برای آقایان لباس راه راه با چی ست میشه؟

یکی از ساده ترین انواع ست برای آقایان، پوشیدن «پیراهن» راه راه و ست کردن آن با شلوار است. تیشرت یا پیراهن راه راه دکمه دار را در انواع استایل ها از کژوال گرفته تا اسپرت می توانید به کار ببرید. اصول کاربردی آن خیلی آسان است؛ آقایان لاغراندام بهتر است از پیراهن راه راه افقی استفاده کنند اما آقایانی که کمی درشت هستند می توانند راه راه عمودی بپوشند. بهتر است نمونه های زیر را ببینید:

ست پیراهن راه راه رنگی و شلوار جین اسلیم فیت

می پرسید لباس راه راه با چی ست میشه؟ یکی از زیباترین مدل ها ترکیب پیراهن راه راه رنگی با شلوار جذب است. می توانید پیراهن دکمه دار قرمز که روی آن خطوط مشکی طراحی شده را با شلوار جین اسلیم فیت به رنگ آبی نفتی ست کنید و یک استایل روزمره شیک داشته باشید.

ست پیراهن راه راه با شلوار زاپ دار

یکی از ترفندهای لباس راه راه ست با شلوار، پوشیدن پیراهن سفید با خطوط به رنگ آبی روشن است. شلوار جین زاپدار به رنگ آبی روشن همراه با کتانی می تواند تیپی جذاب و اسپرت برایتان فراهم کند. اگر دوست داشتید می توانید آستین پیراهنتان را کمی بالا بزنید تا خوش تیپ تر دیده شوید.

ست پیراهن راه راه با شلوار اسلش

شلوار اسلش امروزه بین جوانان و نوجوانان خیلی ترند شده است و می توان استایل های زیادی با آن داشت. یکی از بهترین تیپ های خیابانی و انواع «ست با شلوار» اسلش، ترکیب پیراهن راه راه سفید با خطوط طوسی با شلوار جین به رنگ آبی روشن است. همچنین برای این که استایلتان حالت روشن و یکنواخت نداشته باشد بهتر است از کتانی های رنگ تیره مشکی یا ذغالی استفاده کنید.

ست پیراهن راه راه با شلوار فاستونی

پیراهن راه ره با شلوار

برای رسمی دیده شدن می توانید پیراهن راه راه ست با شلوار فاستونی به تن داشته باشید. این استایل بیشتر در محیط کار، دانشگاه ها و سمینارهای بیزنسی کاربرد دارد. پیشنهاد می کنیم در این تیپ انواع اکسسوری مانند کروات یا ساعت مچی هم استفاده کنید تا کاملاً باکلاس ظاهر شوید.

برای خرید پیراهن راه راه با طرح شیک و قیمت ارزان می توانید از پوشاک مردانه پرتخفیف در فروشگاه بیکوپلاس بازدید کنید. این فروشگاه ساده ترین روش خرید اینترنتی را در زمانی کوتاه بدون کمترین دردسری برایتان مهیا کرده است.

انواع ست لباس راه راه برای خانم ها

بدون شک خانم ها هم می پرسند پیراهن و لباس راه راه با چی ست میشه؟ لباس راه راه مرز و انتها ندارد و همانطور که در دنیای مد آقایان نقش و جایگاه پررنگی پیدا کرده در میان لباس های مجلسی خانم ها هم بی اهمیت نیست. یکی از اصولی که باید در نظر داشته باشید ست پیراهن با اکسسوری است. اگر لباسی که انتخاب کردید طرح شلوغی دارد و شاین است از کاربرد زیورآلات درخشان خودداری کنید؛ ولی اگر لباس راه راهتان حالت ساده و بدون پولک دارد زیورآلات نگین دار و جواهرگونه را اولویت قرار دهید. چند نمونه از انواع ست لباس راه راه زنانه در زیر آمده است:

کت و دامن راه راه و کفش پامپ

برای داشتن استایل رسمی می توانید کت و دامن را جایگزین پیراهن راه راه کنید. بهترین ایده، پوشیدن کت و دامن مشکی با خطوط سفیدرنگ است. زیر کت بلوز سفید به تن داشته باشید و از کفش پاشنه بلند مشکی و پامپ استفاده کنید.

لباس مجلسی راه راه و کفش بندی

اگر همچنان در پیدا کردن پاسخ درست برای سؤال «لباس راه راه با چی ست میشه؟» مردد هستید، لباس مجلسی چاکدار با طرح راه راه را به شما معرفی می کنیم. در مهمانی هایی مثل عروسی یا نامزدی می توانید لباس بلند و یکسره چاکدار با خطوط راه راه سیاه و سفید بپوشید و آن را با کفش پاشنه بلند بندی ست کنید. اگر زمینه لباس سفید است و روی آن خطوط مشکی به کار رفته بهترین رنگ برای کفش مشکی است.

پیراهن راه راه زنانه

شلوار راه راه بگ با شومیز

حتماً پوشیدن شلوار راه راه ایده ای عجیب و غریب به نظر می رسد؛ اما می توانید با آن استایل تابستانی زیبایی داشته باشید! برای انتخاب لباس راه راه حتماً نباید رنگ های خنثی مانند سیاه و سفید را در نظر بگیرید؛ می توانید شلوار راه راه بگ به رنگ کرم قهوه ای را با شومیز و اسنیکرهای سفید ست کنید.

مانتو خزدار و راه راه با شلوار جین اسلیم فیت

بهتر است کمی از پیراهن راه راه فاصله بگیریم و به مانتو بپردازیم. برای داشتن استایلی سنگین و زیبا در زمستان حتماً نیاز نیست لباس چرم بپوشید یا کاپشن گران قیمت به تن داشته باشید؛ بلکه می توانید مانتو خزدار با طرح راه راه سیاه و سفید را به تن کنید و در کنار آن شلوار جین مشکی جذب و بوت بپوشید.

نتیجه گیری

اگر کمی خلاقیت داشته باشید می توانید هزاران ایده برای ترکیب کردن لباس با پیراهن راه راه پیدا کنید که شما را خوش استایل و شگفت انگیز نشان می دهد! دیگر آن موقع وقتی سؤال «لباس راه راه با چی ست میشه؟» در ذهنتان پیش می آید، سردرگم نمی شوید. یافتن بلوز و پیراهن راه راه مناسب در ست با شلوار مردانه که راحت است؛ خانم ها هم می توانند از انواع پالتوها و شومیزهایی که با طرح راه راه در فروشگاه ها عرضه می شوند در مهمانی یا محل کار استفاده کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد