معرفی نمایشگرهای لمسی مناسب آموزشی

کد خبر: 1196571
معرفی نمایشگرهای لمسی مناسب آموزشی

در حال حاضر نمایشگرهای لمسی، ویدئو پروژکتورها، بردهای هوشمند و ... از مهمترین تجهیزات برای هوشمندسازی کلاس‌های درس و یادگیری هرچه بهتر دانش آموزان به شمار می‌روند. با استفاده از این ابزارها دانش آموزان بدون اینکه از حضور در کلاس درس خسته شوند مطالب و موضوعات بسیار زیادی را خواهند آموخت و معلمان نیز در جریان تدریس آسوده‌تر خواهند بود. لذا در شرایط فعلی، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم برای معلمان و مسئولین مدارس، انتخاب بهترین نمایشگر لمسی از میان برترین برندهای موجود در بازار است.

بیشتر این افراد تمایل به خرید محصولاتی دارند که از قیمت مناسب برخوردار بوده و از سوی دیگر کیفیت قابل توجه و کارایی مورد نظرشان را هم داشته باشد تا فرایند تدریس و یادگیری را تسهیل و تسریع سازند. در این مقاله به معرفی نمایشگرهای لمسی مناسب آموزشی خواهیم پرداخت‌.

پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین این محصولات و استفاده از آن‌ها در کلاس درس هستید با ما همراه باشید .

نمایشگر لمسی ۹۸ اینچ جی پلاس

اگر به دنبال خرید نمایشگر لمسی مناسب برای استفاده در محیط‌های آموزشی و کلاس‌های درس هستید می‌توانید نمایشگر لمسی ۹۸ اینچ جی پلاس را برای این کار در نظر بگیرید. این صفحه لمسی برای تدریس و آموزش بسیار مناسب بوده و مزایای زیادی را برای شما به وجود می‌آورد.

این نمایشگر در واقع یک صفحه نمایشی با سطح صاف و تعاملی با ابعاد ۹۸ اینچ است. میزان رزولوشن این سیستم ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ بوده و با کیفیت k۴ طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید این مانیتور لمسی آموزشی را به همراه ابزارهای جانبی و دفترچه راهنمای آن به راحتی نصب نموده و مورد بهره برداری قرار دهید.

این صفحه از فناوری لمس ۲۰ نقطه‌ای بهره‌مند شده و لذا امکان ارائه بی نقص محتواها و تصاویر مد نظر شما را با سرعت بسیار بالایی فراهم می‌کند. کاربران قادر خواهند بود به راحتی و با استفاده از انگشتان دست به طراحی بر روی این صفحه دست بزنند و یا قلم تعاملی را برای رسم و نگارش محتواهای مد نظر خود انتخاب کنند.

یکی دیگر از مزایای این نمایشگر لمسی که آن را مناسب کاربرد در فضاهای آموزشی و کلاس‌های درس نموده، تنوع اتصالات و درگاه‌های ارتباطی آن است. بنابراین شما می‌توانید انواع مختلفی از دستگاه‌های هوشمند را به این محصول اتصال داده و انواع مختلفی از محتواهای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. با وجود این ویژگی‌ها و مزایا، این دستگاه یکی از بهترین نمایشگرهای لمسی برای محیط‌های آموزشی است .

به طور کلی نمایشگرهای طراحی و تولید شده توسط برند جی پلاس از ابعاد و اندازه‌های ۶۵ اینچ، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ اینچ برخوردار شده و کیفیت ارائه شده توسط این نمایشگرها  4k یو اچ دی بوده و از ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل بهره برده‌اند.

سیستم عامل این نمایشگرها اندروید بوده اما می‌توانید با استفاده از یک کامپیوتر خشابی و یا نصب OPS از سیستم عامل ویندوز نیز برخوردار شوید.

برد هوشمند لمسی ۸۲ اینچی آی کیو برد

اگر به دنبال بررسی و شناخت ویژگی‌های انواع نمایشگر لمسی تدریس کلاسی هستید بهتر است ویژگی‌ها و مزایای برد هوشمند لمسی ۸۲ اینچی آی کیو برد را نیز ارزیابی نمایید. این صفحه لمسی با فناوری الکترومگنت ساخته شده و محصولی مناسب و پرکاربرد و محبوب برای تدریس و کلاس‌های آموزشی است.

این محصول دارای روکشی از جنس نانو بوده و وزن آن هم ۱۵ کیلوگرم است. این صفحه نمایشگر لمسی به صورت مات طراحی شده تا بتواند بازتاب نور را کاهش دهد. این محصول نسبت ابعاد ۳ به ۴ داشته و قاب تصویر آن هم ۸۲ اینچ است که از نظر بسیاری از افراد قاب مناسب و استاندارد برای کلاس‌های درس و محیط‌های آموزشی است.

رزولوشن و یا وضوح تصاویر در این نمایشگر لمسی ۱۲۰۰۰ در ۲۱۳۰۰ است. پس محصولی بسیار قدرتمند و با کیفیت محسوب می‌شود. این نمایشگر از امکان مدیریت همزمان دو کاربر برخوردار شده و ردیابی قلم آن هم ۴۸۰ نقطه‌ای است. این محصول برد هوشمند است و تفاوت آن با نمایشگر لمسی در این است که نیاز به ویدئو پروژکتور و کامپیوتر دارد. اما از نظر هزینه ارزان تر از نمایشگر است.

نمایشگر لمسی سی تاج

از میان انواع مختلف تجهیزات هوشمند و نمایشگرهای لمسی نام و عنوان برند سی تاج به وفور شنیده می‌شود. چرا که این شرکت تولید کننده، محصولات هوشمند سازی و آموزش هوشمند فراوانی را طراحی و تولید کرده و به بازار مصرف ارائه داده است. بنابراین اگر می‌خواهید یک کلاس درس کاملا پیشرفته و مدرن داشته باشید و به یادگیری هرچه سریعتر و عمیق‌تر دانش آموزان خود کمک کنید می‌توانید نمایشگرهای لمسی سی تاچ برای محیط آموزشی خود را انتخاب و خریداری نمایید.

این محصولات از قدرت  بسیار بالایی بهره مند شده و در عین حال ظرافت ظاهری جذابی هم دارند. با استفاده از این نمایشگرهای لمسی هیچ گونه دغدغه و مشکلی برای افزایش مشارکت و همکاری دانش آموزان در کلاس درس خود نخواهید داشت.

این نوع نمایشگرها تصاویر بسیار با کیفیت و مطلوبی را به نمایش درآورده و از کیفیت hd و یا k4 برخوردار شده‌اند. این محصولات به شکل All In One طراحی و تولید شده و به بازار مصرف ارائه می‌گردند. پس برای استفاده از آن‌ها به ابزار و تجهیزات جداگانه و یا اتصال خاصی نیاز پیدا نخواهید کرد.

یکی دیگر از مزایای قابل توجه و ویژگی‌های نمایشگرهای لمسی و کلاسی سی تاچ این است که تمامی پکیج‌های نرم افزاری و مورد نیاز کاربران به صورت پیش فرض بر روی این سیستم‌ها نصب و تعبیه شده‌اند. اما اگر کاربران به برنامه جدیدی هم نیاز داشته باشند می‌توانند به آسانی و بدون هیچگونه نیازی به پشتیبان آن را نصب نموده و مورد بهره برداری قرار دهند.

نمایشگر لمسی هوشمند

این نوع از پنل‌های آموزشی از ۱۰ نقطه لمسی به صورت همزمان پشتیبانی به عمل می‌آورند. چرا که سنسورهای بسیار پیشرفته و فوق حساسی در سرتاسر این پنل‌ها تعبیه شده است. سنسورهایی که می‌توانند بدون هیچ گونه تاخیر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هرگونه عملیات و یا فرآیندی را اجرا و پیاده‌سازی کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این صفحات نمایشی و لمسی قدرت صدای آن‌ها است. صدای این نمایشگرها بدون هیچگونه نویز پخش خواهد شد. شما می‌توانید این محصولات را با استفاده از نرم افزارهایی خاص به هر نوع پلتفرم و یا دستگاه هوشمندی که مدنظرتان است متصل سازید و محتواهای مورد نظر خود را به نمایش در آورید.

این پنل‌ها در ابعاد مختلف ۵۵ اینچ تا ۸۴ اینچ طراحی و تولید شده و در بازار وجود دارند. در واقع برند سی تاچ نمایشگرهای لمسی و هوشمند خود را در ابعاد و اندازه‌های ۶۵ اینچ، ۷۰، ۷۵ و ۸۶ اینچ طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف ارائه داده است. بیشتر این محصولات از فناوری‌های مادون قرمز بهره برده و رزولوشن و یا کیفیت تصاویر و وضوح آن­ها4k uhd  است .

پس شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی و کاربری خود این دستگاه‌ها را با ابعاد و سایز مناسب انتخاب و خریداری کنید . این نمایشگرها در تمامی سایزها و ابعاد از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و سخت افزارهای بسیار مقاوم و مستحکمی هم دارند.

به همین دلیل کار کردن با این سیستم‌ها بسیار سریع بوده و آسان است. این محصولات از تکنولوژی IR بهره برده‌اند. پس می‌توانید با استفاده از انگشت، دستکش و یا هر شیء مات دیگری بر روی آن‌ها بنویسید.

نمایشگر لمسی هوشمند پروگرس k۴ سایز ۷۵ اینچ

نمایشگر لمسی هوشمند پروگرس k۴ سایز ۷۵ اینچ، از یک مانیتور و یا نمایشگر لمسی بزرگ به وجود آمده و یک کامپیوتر داخلی بسیار قدرتمند هم دارد. به همین دلیل محصولی بسیار مناسب و کاربردی برای کلاس‌های درس و محیط‌های آموزشی مد نظر شما خواهد بود.

این پنل‌ها از رزولوشن و یا وضوح تصاویر بسیار بالای فول اچ دی بهره برده‌اند. کامپیوتر به کار رفته در فرایند طراحی این سیستم‌های آموزشی از نوع OPS انتخاب شده است. شما می‌توانید این کامپیوتر را با اسلات خاص و به شکل خشابی در پشت مانیتور به راحتی نصب و بهره برداری نمایید.

از آنجایی که این نمایشگرها از رزولوشن و یا وضوح تصویری k۴ برخوردار شده‌اند، پس قادر به ارائه و نمایش تصاویر با جزئیاتی بسیار دقیق خواهند بود. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این پنل‌های نمایشی امکان استفاده همزمان ده انگشت بوده که نشان می‌دهد قدرت تاچ این دستگاه‌ها تا چه اندازه است.

با استفاده از این سیستم می‌توانید به طور همزمان سه دانش آموز را پای تابلو و یا مانیتور فراخوانده و صفحه مد نظرتان را مرزبندی کنید تا بتوانید برای هر کدام از دانش آموزان یک سوال خاص در نظر بگیرید. این نمایشگرهای لمسی سیستم عامل بسیار قدرتمندی داشته و می‌توانند به صورتی کاملا همزمان دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را دارا باشند.

این محصولات امنیت بسیار بالای اطلاعات و محتواهای مدنظر شما را تامین می‌نمایند و از امکان رمزگذاری برخوردار شده‌اند. برای حفاظت از این مانیتور لمسی آموزشی می‌توانید قابلیت رمز گذاری آن را فعال کنید. این سیستم از قابلیت ارسال محتوا با وایرلس نیز برخوردار شده و می‌توانید محتواهای موجود در گوشی و یا تبلت خود را به راحتی و با استفاده از این دستگاه به نمایش درآورده و به اشتراک بگذارید .

.با وجود نمایشگر لمسی پروگرس دیگر نیاز به ویدئو پروژکتور ، پرده نمایش و کامپیوتر ندارید و در هزینه کلی صرفه جویی می شود.

خرید نمایشگر لمسی

نمایشگر لمسی پنتوس

یکی از برندهای بسیار شناخته شده و محبوب و فعال در حوزه تولید نمایشگرهای لمسی، برند پنتوس است. پنل‌های هوشمند ساخته شده توسط این برند، ویژگی‌های خاصی داشته و محصولاتی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد به شمار می‌روند. محصولات این برند از تنوع بسیار بالایی هم برخوردار شده‌اند.

پس شما می‌توانید بر اساس مصارف و نوع نیاز خود از میان آن‌ها پنل مناسب را برای استفاده در محیط‌های آموزشی و کلاس درس انتخاب و خریداری کنید. به طور کلی محصولات تولید شده توسط برند پنتوس، رزولوشن و وضوح تصاویر بسیار بالایی دارند و لذا توانسته‌اند جایگاه قابل قبولی را از آن خود ساخته است.

نمایشگرهای لمسی ساخته شده توسط این برند ابعاد و اندازه‌های مختلفی هم دارند. کنتراست بسیار بالا و کیفیت بالای تصاویر از دیگر ویژگی‌های آن‌ها است. مدت زمان پاسخگویی بسیار بالای سیستم یکی دیگر از مزایایی است که سبب شده این پنل‌ها کاربردها و مصارف فراوانی در محیط‌های آموزشی و کلاسی به خود اختصاص دهند. با استفاده از این نمایشگرها می‌توانید تصاویر مورد نظر خود را از هر زاویه‌ای به نمایش درآورده و شاهد کیفیت و وضوح بسیار بالای تصاویر ارائه شده و محتواهای مدنظر خود باشید.

بسیاری از مدل‌های این نمایشگرها از امکان اتصال به دیگر دستگاه‌های هوشمند هم برخوردار شده‌اند. پس می‌توانید این تجهیزات را با استفاده از پورت‌های تعبیه شده به دیگر دستگا‌ه‌ها متصل ساخته و محتواهای مورد نظر خود را به نمایش در آورید. قیمت نمایشگر لمسی پنتوس نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و با توجه به ویژگی‌ها، مزایا و مشخصات فنی آن در نظر گرفته شده است. 

نمایشگر لمسی دو کاربره اولیوتی

این نمایشگرها نیز محصولاتی بسیار مناسب و کاربردی برای استفاده در محیط‌های آموزشی و کلاس‌ها هستند. محصولاتی که با فناوری الکترومگنت ساخته شده‌اند. برای اینکه بتوانید بر روی نمایشگر لمسی دو کاربره اولیوتی به نگارش محتوا اقدام کرده و یا طرحی را ترسیم نمایید، باید حتماً از قلم الکترونیکی استفاده کنید.

این پنل می‌تواند امکان استفاده ۲ کاربر به صورت همزمان را بدون هیچ گونه تداخل فراهم نماید. رویه این برد از جنس ملامین مات انتخاب شده و نسبت تصاویر آن هم ۳ به ۴ است. به همین دلیل می‌تواند قاب بسیار زیبایی را در کلاس درس شما فراهم کند.

این نمایشگر از امکان نصب usb نیز برخوردار شده و این موضوع نیز به پرطرفدار بودن و محبوبیت آن کمک فراوانی رسانده است.

نمایشگر لمسی دیتوس 

نمایشگرهای لمسی دیتوس نیز محصولاتی مناسب برای استفاده در محیط‌های آموزشی هستند. این پنل‌ها از امکان تشخیص ۱۰ نقطه همزمان برخوردار بوده و کیفیت تصاویر و یا رزولوشن آن‌ها فول اچ دی است. این نمایشگرها امکان کار با انواع مختلف سیستم عامل‌ها را داشته و از امکان اتصال به شبکه وایرلس نیز بهره برده‌اند.

سایز ۶۵ اینچی این نمایشگرها مناسب برای استفاده در محیط‌های آموزشی است. عمر مفید و دوام بالاتر از ۵۰ هزار ساعت کار و امکان قرارگیری او پی اس یکی دیگر از مزایا و ویژگی‌های قابل توجه این نوع از نمایشگرهای لمسی است.

نمایشگر لمسی دیتوس از منوی ابزار جانبی از قبیل پرینت فوری، امکان ذخیره سازی و پاک کردن مطالب و محتواها برخوردار بوده و می‌توانید به راحتی با آن به بزرگ نمایی و یا کوچک کردن تصاویر و محتواها دست بزنید.  شما می‌توانید از این نمایشگر لمسی در محیط‌های روشن هم استفاده کرده و با استفاده از انگشتان دست و یا قلم بر روی آن به نگارش محتوا اقدام کنید .

نمایشگر لمسی ویوسونیک

ویوسونیک را می‌توان یکی از برندهای بسیار معتبر و فعال در حوزه طراحی و تولید نمایشگر لمسی مناسب برای محیط‌های آموزشی و کلاس درس به شمار آورد. این مجموعه نمایشگرهای لمسی خود را با عنوان IFP به بازار مصرف ارائه داده و این محصولات را در سری‌ها و انواع مختلفی از مدل‌ها طراحی و تولید کرده است.

هر کدام از محصولات ساخته شده توسط این برند از ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود بهره برده و در برخی از ویژگی‌ها نیز با یکدیگر مشابه و کاملاً یکسان‌اند. برای نمونه این تجهیزات از نظر کیفیت ارائه و نمایش تصاویر و محتواها فوق العاده بوده و از رزولوشن k۴ uhd بهره‌مند شده‌اند.

کنتراست این پنل‌های نمایشی بسیار بالا بوده و یا می‌توانید انواع مختلفی از دستگاه‌ها را با استفاده از پورت‌های اتصالی و ارتباطی به این سیستم‌ها متصل سازید. از جمله این درگاه‌ها می‌توان به اتصالات لن، usb، HDMI  و... اشاره کرد.

بسیاری از این پنل‌های نمایشی دارای حافظه داخلی بسیار قدرتمند بوده و از حافظه رم نیز برخوردار شده‌اند. این پنل‌ها با نور پس زمینه و روشنایی بسیار بالا از زوایای مختلف کمک می‌کنند تا شما حتی در محیط‌های روشن نیز دید عالی داشته باشید. این مانیتور لمسی به نحوی طراحی شده که پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران در کلاس‌های درس خواهد بود. این محصول از طول عمر و دوام بالایی برخوردار شده و می‌توانید با خیال آسوده و اطمینان خاطر از آن استفاده کنید

نمایشگر لمسی خازنی سطحی

شما می‌توانید برای تدریس آسانتر در کلاس‌های آموزشی خود از محصولات و تجهیزات پیشرفته‌تری هم کمک بگیرید. برای نمونه نمایشگر لمسی خازنی سطحی را انتخاب کنید. این نمایشگرها از یک صفحه شیشه‌ای به وجود آمده‌اند که در زیر آن، لایه‌ای از الکترودهای بسیار شفاف به چشم می‌خورد.

از سوی دیگر نوعی پوشش نیز به منظور حفاظت از صفحه نمایش بر روی این محصولات جای گرفته است. این نمایشگرها را می‌توانید به راحتی به دیگر دستگاه‌ها و تجهیزات هوشمند از قبیل گوشی و یا لپتاپ متصل سازید.

اگر این مانیتور لمسی آموزشی را برای خرید و استفاده در نظر بگیرید می‌توانید با لمس مستقیم انگشتان بر روی آن، محتواهای مدنظرتان را به نگارش درآورده و یا طرح‌های خود را ترسیم کنید و یا با قلم هوشمند تعاملی به نگارش و طراحی اقدام نمایید.

یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایای این پنل‌ها ضد گرد و غبار بودن آن‌ها است. این محصولات در برابر نفوذ روغن و لکه‌های چربی و یا دیگر انواع آلودگی‌ها نیز مقاومت دارند.

نمایشگر لمسی مقاومتی

یکی از متداول‌ترین نمایشگرهایی که در مدارس و محیط‌های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نمایشگرهای لمسی مقاومتی هستند. این صفحات از نوعی غشا و یا پوسته نازک و بیرونی ساخته شده‌اند که انعطاف قابل توجهی هم دارد.  از سوی دیگر یک ورقه سخت شیشه‌ای داخلی هم دارند. در صورتی که دست و یا قلم پوسته خارجی و نازک بیرونی را لمس کرده و با صفحه سخت زیرین تماس پیدا کند، نوعی جریان الکتریکی ایجاد شده و واکنش مدنظر روی می‌دهد. این اتفاق‌ها زمان بر  نبوده و در مدت زمانی بسیار کوتاه اتفاق می‌افتند.

به گونه‌ای که کاربر متوجه هیچ کدام از این رویدادها نخواهد شد. صفحات نمایش لمسی مقاومتی می‌توانند در برابر تمامی ابزار واکنش مناسبی از خود نشان دهند. از جمله این ابزار می‌توان به قلم و دستکش اشاره کرد و یا لمس مستقیم با انگشتان دست را نام برد.

اما با این حال نمایشگر لمسی مقاومتی در تماس با اجسام تیز مقاومت بالایی نداشته و یا در برابر فشار زیاد، مقاومتی از خود نشان نمی‌دهد .

نمایشگر لمسی مادون قرمز 

اگر به دنبال خرید نمایشگر لمسی برای استفاده در محیط‌های آموزشی و کلاس درس هستید، می‌توانید نمایشگرهای لمسی مادون قرمز را برای این کار انتخاب کنید. قیمت نمایشگر لمسی مادون قرمز نسبتاً بالا است. اما این محصول مزایای قابل توجهی برای کاربران به وجود می‌آورد که قیمت آن را مقرون به صرفه و مناسب می‌سازد.

یکی از مهمترین مزایای این سیستم‌ها کیفیت عالی و قابل توجه تصاویر به نمایش درآمده است. از سوی دیگر این پنل‌ها از دوام و ماندگاری بسیار بالایی هم برخوردار شده‌اند. وجود گیرنده‌های مادون قرمز در سراسر این صفحات و از سوی دیگر ساطع کننده‌های نور که در نقاط مختلف این پنل‌ها پراکنده شده‌اند، باعث می‌شود تا این صفحات هیچگونه نیازی به لایه محافظ نداشته باشند.

در حقیقت می‌توان گفت این صفحات به دلیل عدم برخورداری از صفحه محافظ نمایشی می‌توانند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی فراهم نمایند. با استفاده از این محصولات و با هر نوع تماسی می‌توانید نقاطی را بر روی آن‌ها ترسیم و طراحی کنید.

اما وجود همین ویژگی به چند  نقطه ضعف هم منجر می‌گردد. مهمترین معایب و نقاط ضعف این نمایشگرها است که این صفحات در برابر آلودگی‌های محیط، غبار و گرد، لکه‌های چربی و ... مقاومت چندانی نداشته و حساسیت بسیار بالایی هم به این نوع آلودگی‌ها دارند.

پس برای اینکه عملکرد مناسبی از این نوع نمایشگر لمسی و آموزشی شاهد باشید باید به طور مداوم آن‌ را تمیز کنید. این محصولات به شکل ضد آب نیز طراحی نشده و تنها با یک قطره کم آب هم دچار اختلال در عملکرد خواهند شد.

خرید آنلاین نمایشگر لمسی

 در هنگام خرید نمایشگر لمسی نوع استفاده و کاربری نکته بسیار مهمی است. پس از آن نوع فناوری مورد استفاده از اهمیت بالایی برخوردار است که با توجه به کاربرد سیستم در نظر گرفته می‌شود. ابعاد صفحه نمایش، میزان وضوح و رزولوشن تصویر و اتصالات موجود بر آن از نکاتی هستند که باید به آن دقت کنید.

  برای خرید اینترنتی جدیدترین و بهترین انواع نمایشگرهای لمسی و بردهای هوشمند لمسی موجود در بازار از  برندهای معتبر با گارانتی اصالت و ارسال رایگان می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آی پروژکتور مراجعه کنید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد