چاپ نوشته روی لیوان

کد خبر: 1196577
چاپ نوشته روی لیوان

 

با افزایش محصولات چاپی در سال های اخیر و امکان چاپ نوشته روی لیوان، تیشرت، بشقاب و سایر محصولات چاپی افرادی که مشکل‌پسند هستند به‌راحتی می‌توانند انواع لوازم و وسایل خودشان را با استفاده از طرح های دلخواهشان سفارش دهند.

شرکت هایی که در زمینه چاپ عکس و طرح دلخواه مشتریان روی محصولات چاپی فعالیت می کنند، محصولات متنوعی را برای چاپ عکس در نظر گرفته‌اند؛ بنابراین مشتریان گزینه‌های بسیاری پیش رو دارند تا بتوانند نوشته ها و طرح های محبوب خودشان را روی محصولات چاپی چاپ کنند. به‌عنوان نمونه انتخاب یک نوشته و چاپ روی لیوان اکلیلی جادویی یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که دوست دارند برای خودشان یا عزیزانشان هدیه های منحصربه‌فرد تهیه کنند.

لیوان های سرامیکی که امکان چاپ عکس و نوشته روی آن‌ها وجود دارد در اندازه ها و طرح های مختلفی موجود هستند. لیوان های دسته قلبی یکی از بهترین و مناسب‌ترین نمونه های محصولات چاپی هستند که شما می توانید آن‌ها را انتخاب کنید و با چاپ روی لیوان قلبی یک محصول منحصربه‌فرد برای خودتان داشته باشید.

 

سفارش چاپ نوشته روی لیوان

همان‌طور که در بخش پیش هم اشاره کردیم، امکان چاپ نوشته روی لیوان سرامیکی وجود دارد و مجموعه هایی که در زمینه تولید محصولات چاپی فعالیت می کنند با استفاده از لیوان های سرامیکی با کیفیت و روش های چاپ مناسب این امکان را فراهم آوردند تا مشتریان بتوانند طرح ها و نوشته های دلخواه خودشان را روی لیوان یا سایر محصولات چاپی چاپ کنند.

سایت عکسچاپ یکی از شرکت هایی است که در این زمینه تجربه دارد و با استفاده از روش چاپ سابلیمیشن طرح ها و نوشته های مورد علاقه مشتریان را برای آن ها روی لیوان، بشقاب، گوشی، پد موس و تیشرت و محصولات متنوع دیگر چاپ می کند. جهت سفارش چاپ تیشرت خاص و اطلاع از هزینه چاپ تیشرت و همچنین قیمت چاپ نوشته روی لیوان می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

روش چاپ نوشته روی لیوان

برای چاپ لیوان از روش سابلیمیشن استفاده می شود. این روش بسیار مقرون به صرفه است و ماندگاری بالایی دارد. در این روش با استفاده از جوهر تصعید، چاپ حرارتی، کاغذ چاپ مخصوص و دستگاه های باکیفیت نوشته و طرح مورد علاقه مشتریان روی محصولات چاپی مانند لیوان چاپ می شود.

روش چاپ سابلیمیشن به گونه‌ای است که جوهر به خورد سرامیک لیوان می رود؛ بنابراین هنگام شستشو کیفیت طرح یا نوشته روی لیوان پایین نمی آید. لیوان های سرامیکی جزء وسایل پرکاربرد هستند به همین خاطر می توان از آن ها به‌عنوان هدایای مقرون به صرفه استفاده کرد. اگر برای انتخاب کادو، ایده مناسبی ندارید می توانید با سفارش چاپ نوشته دلخواه روی لیوان سرامیکی ساده یا لیوان های طرح دار یک کادوی شیک و جذاب انتخاب کنید.

چاپ نوشته روی لیوان تبلیغاتی

در بخش های پیش راجع به روش چاپ نوشته روی لیوان صحبت کردیم و یکی از وب سایت های معتبر در این زمینه را به شما معرفی کردیم، اما بهتر است این نکته را هم بدانید که امروزه یکی از روش های تبلیغات، تهیه هدایای تبلیغاتی است که می تواند به میزان زیادی به شناخته شدن یک برند یا نماد تجاری کمک کند.

چاپ نوشته روی لیوان هم یکی از گزینه‌های مناسب برای هدایای تبلیغاتی است. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هستند که به مشتریان خودشان انواع لیوان سرامیکی دارای لوگو یا طرح شرکت را هدیه می دهند و به این صورت برای شرکت خودشان تبلیغ می کنند. البته هدایای تبلیغاتی معمولاً در تعداد بالا سفارش داده می‌شوند اما افرادی که بخواهند برای استفاده شخصی از لیوان چاپی استفاده کنند نیز می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، طرح یا نوشته مورد علاقه خودشان را برای آن‌ها بفرستند تا روی لیوان های سرامیکی چاپ شود؛ بنابراین محدودیتی برای سفارش طرح ها نوشته یا تعداد سفارش لیوان چاپی وجود ندارد.

2

کیفیت چاپ نوشته روی لیوان

با توجه به اینکه از روش چاپ سابلیمیشن برای چاپ نوشته روی لیوان استفاده می شود کیفیت این لیوان ها بسیار بالا است. چرا که از روش سابلیمیشن یا حرارتی برای چاپ آن ها استفاده می شود و دارای ماندگاری طولانی مدتی هستند. فقط باید این نکته را اشاره کنیم که برای شستشوی لیوان های چاپی حتی الامکان از ماشین ظرفشویی استفاده نکنید، اما با شستشوی ساده و استفاده از مواد شوینده هیچ اتفاقی برای این لیوان ها نمی افتد. البته استفاده از شوینده های قوی مانند وایتکس به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چرا که ممکن است شوینده های قوی باعث از بین رفتن طرح و نوشته روی لیوان شوند.

کلام پایانی

چاپ نوشته روی لیوان یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب هدیه است. اگر قصد دارید هدیه ای منحصر به فرد و خاص به دوستان و عزیزانتان هدیه بدهید می‌توانید با چاپ عکس یا نوشته روی لیوان و یا سایر محصولات چاپی مانند سفارش چاپ تیشرت آن ها را سورپرایز کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد