چرا باید تجهیزات صنعتی و ساختمانی را آنلاین از همساز ۷۲۴ بخریم؟

کد خبر: 1197105

مهم‌تر از تجهیزات، کیفیت آن‌‌هاست. با نگاهی موشکافانه متوجه خواهید شد که چرا نوع سرمایه‌گذاری شما در خرید تجهیزاتِ باکیفیت، از مهم‌ترین پیش‌نیازهای بقای کسب‌وکارتان است. اینکه این تجهیزات را از کجا تهیه کنید و اینکه آیا فروشگاهی چون همساز ۷۲۴ می‌تواند بهترین مصالح را با بهترین قیمت به شما ارائه کند .

چرا باید تجهیزات صنعتی و ساختمانی را آنلاین از همساز ۷۲۴ بخریم؟

فرقی ندارد در چه شغلی فعالیت می‌کنید، همه می‌دانیم که موفقیت یک کسب‌وکار به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهره‌وری، بازارپذیری، نوآوری و مورداطمینان‌بودن اغلب از عوامل کلیدی برای رسیدن به کسب‌وکار موفق است. البته در یک نگاه به کلیت این ماجرا خیلی سخت است که متوجه نشویم، تمام مشاغل بر پایه زیرساختی به‌نام تجهیزات قرار گرفته‌اند.

بدون وجود تجهیزات هیچ شغلی نمی‌تواند پا بگیرد و در این میان دنیای صنعت و ساخت‌وساز بیش از هر حوزه دیگری، در معرض نابودی خواهد بود. از این موارد می‌توانیم به‌عنوان نمونه از پرکاربردترین و پرطرفدارین نوع اتصالات در صنایع یا همان اتصالات گالوانیزه نام ببریم. بدون تجهیزات این گروه بسیاری از کارها به‌سختی انجام می‌شود و بسیاری اصلا قابل انجام نیست.

اما مهم‌تر از تجهیزات، کیفیت آن‌‌هاست. با نگاهی موشکافانه متوجه خواهید شد که چرا نوع سرمایه‌گذاری شما در خرید تجهیزاتِ باکیفیت، از مهم‌ترین پیش‌نیازهای بقای کسب‌وکارتان است. اینکه این تجهیزات را از کجا تهیه کنید و اینکه آیا فروشگاهی چون همساز ۷۲۴ می‌تواند بهترین مصالح را با بهترین قیمت به شما ارائه کند یا نه، همان موردی است که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم.

چرا تأسیسات صنعتی و ساختمانی اهمیت دارند؟

مسلما هیچ کس برای خرید طلا به سوپرمارکت نمی‌رود. این قضیه درباره تأسیسات صنعتی و ساختمانی هم صدق می‌کند. اگر بدانید که این تجهیزات در چه جایگاهی قرار دارند و اهمیتشان چیست، قطعا برای خرید آن‌ها مرکزی معتبر را انتخاب خواهید کرد.

از طرف دیگر آنچه باعث می‌شود به اهمیت استفاده از محصولات مختلف پی ببریم، علم به موارد استفاده آن‌هاست. مثلا ابزاری که هر روز با آن سروکار داریم (حتی با قیمت کم) اهمیت بیشتری نسبت به ابزاری گران دارد که شاید سالی یک بار آن را به کار می‌بریم.

از طرف دیگر گاهی برخی تجهیزات در ایجاد امنیت تأثیری اساسی دارند یا استفاده از آن‌ها حیاتی است. چنین مواردی درک اهمیت تجهیزات مختلف را آسان می‌کند. این دلایل به‌اندازه کافی گویای اهمیت تأسیسات ساختمانی و صنعتی هستند و تأیید می‌کنند که هر روز به قابلیت‌های مختلف آن‌ها نیاز داریم.

تأسیسات صنعتی و ساختمانی از بخش‌های مهم و کلیدی ساختمان‌ها به شمار می‌روند که از طریق آن‌ها می‌توانیم استفاده‌ای مطلوب را برای کلیه امکانات تأسیساتی و مهندسی رقم بزنیم. از این تجهیزات می‌توانیم به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، گاز، آب، تهویه مطبوع، برق، تخلیه فاضلاب، تلفن، تجهیزات ارتباطی داخل و خارج ساختمان و ارتباط بین طبقات اشاره کنیم.

کارشناسان و مهندسان معمولا با محاسبه، انتخاب دقیق و اجرایِ اصولیِ کاربردِ این تأسیسات، عمر مفید ساختمان را تضمین می‌کنند. چنانچه این تجهیزات به‌درستی انتخاب نشوند، عمر ساختمان کم می‌شود. البته این تمام ماجرا نیست و گاهی نه‌تنها امنیت افراد به خطر می‌افتد؛ بلکه شاهد ایجاد خسارات مالی و جانی نیز خواهیم بود.

با چنین دیدی متوجه می‌شویم که انتخاب تجهیزات باکیفیت در بهبود اوضاع و شرایط زندگی همه ما تأثیری بی‌مانند دارد. به همین دلیل است که حرفه‌ای‌ها معمولا تجهیزات مورد نظرشان را از فروشگاه‌های معتبر خریداری می‌کنند. چنین مراکزی هیچ‌گاه اعتبار خود را با ارائه محصولات بدون کیفیت زیر سؤال نمی‌برند.

البته عوامل دیگری نیز در طراحی و انتخاب تأسیسات ساختمانی تأثیرگذار هستند. از این موارد می‌توانیم به شرایط آب‌وهوایی محل احداث ساختمان، شرایط معماری ساختمان و نحوه ساخت ساختمان اشاره کنیم. این فاکتورها خود از عوامل مهم در انتخاب نوع تجهیزات صنعتی و ساختمانی به شمار می‌روند.

ارکان پروژه‌های ساختمانی

با دانستن جایگاه تأسیسات در ساخت‌وساز پروژه‌های مختلف متوجه خواهید شد که چرا در انتخاب آن‌ها باید دقت کنیم. هر پروژه ساختمانی از همان ابتدا دارای سه بخش اصلی است:

1- سفت‌کاری

2- نازک‌کاری

3- تأسیسات

می‌بینید که تأسیسات از نظر اهمیت هم‌رتبه با مراحل مهمی چون سفت‌کاری و نازک‌کاری قلمداد می‌شوند.

انواع تجهیزات صنعتی و ساختمانی

تأسیسات ساختمان در دو گروه تأسیسات مکانیکی و تأسیسات الکتریکی قرار می‌گیرند. البته برخی گروه سومی تحت عنوان تجهیزات سیستم تهویه مطبوع نیز در نظر می‌گیرند.

۱. تأسیسات مکانیکی

تأسیسات مکانیکی را می‌توانیم مهم‌‌ترین گروه در تأسیسات ساختمانی بدانیم؛ زیرا ساکنین هر روز به‌طریقی با آن‌ها سروکار دارند. این گروه خود دو قسمت تأسیسات مکانیکی صنعتی و تأسیسات مکانیکی ساختمانی را در بر می‌گیرد.

تأسیسات مکانیکی صنعتی مربوط به صنعت ساختمانی هستند و وجودشان در هر ساختمانی کاملا الزامی است. از این گروه می‌توانیم به تجهیزات فاضلاب و سیالات، سیستم آبرسانی و انتقال آب و تصفیه آب اشاره کنیم. تأمین سرمایش و گرمایش، آبرسانی به طبقات بالای ساختمان و تهویه مناسب هوا نیز از نمونه کارهایی است که این تجهیزات برای ما انجام می‌دهند.

از تأسیسات مکانیکی ساختمانی نیز می‌توانیم به گروه‌های زیر اشاره کنیم:

  • تجهیزات حرارتی (گرمایشی و سرمایشی)
  • تجهیزات آتش‌نشانی
  • تجهیزات سیستم‌های بخار
  • تجهیزات استخر
  • تجهیزات بهداشتی (آب و فاضلاب)
  • تجهیزات و تهویه مطبوع در بیمارستان (گازهای طبی)
  • تجهیزات گازرسانی

  

۲. تأسیسات الکتریکی

تمام تجهیزات زیربنایی الکترونیکی از جمله سیم‌کشی‌ها، تجهیزات روشنایی و تجهیزات صوتی‌تصویری در این گروه قرار می‌گیرند. کاملا مشخص است که رعایت نکات ایمنی در انتخاب و استفاده از این گروه تجهیزات چه اهمیت فراوانی دارد. 

نتایج استفاده از تجهیزات مرغوبی چون محصولات همساز ۷۲۴

فروشگاه آنلاین همساز 724

صاحبان کسب‌وکار می‌دانند که موفقیت به تصمیم‌گیری صحیح بستگی دارد. یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که در جایگاه سرمایه‌گذار می‌توانید بگیرید، خرید تجهیزات باکیفیت است. تجهیزات باکیفیت در نتیجهِ کارِ مشاغلِ مختلف تأثیر به‌سزایی دارد؛ زیرا به آنها اجازه می‌دهد کارآمدتر و مؤثرتر عمل کنند.

وقتی کسب‌وکارها تجهیزات مناسبی ندارند، سود نهایی آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد. بنابراین، پایه و اساس هر پروژه صنعتی و ساختمانی نیز کیفیت است. از طرف دیگر کاملا عادی به نظر می‌رسد که هر فرد سرمایه‌گذاری برای بازگشت ارزش پول خود، کیفیت نهایی کار را مد نظر قرار دهد. به بیان دیگر مخاطبان شما کیفیت پروژه‌ها را بر اساس سطح کیفیتی می‌سنجند، که به آن‌ها وعده می‌دهید.

بدون وجود تجهیزات باکیفیت چنین نهایتی وجود نخواهد داشت. نیاز به بازسازی زودتر از موعد همان چیزی است که با استفاده از تجهیزات نامناسب به آن می‌رسید. در چنین مواقعی هزینه‌های راه‌اندازی و اجرایی که صرف ساخت ساختمان کرده‌اید، به صرفه نخواهد بود. با ذکر برخی مزایای استفاده از مصالح باکیفیت چون موارد زیر قضیه بهتر روشن می‌شود:

کیفیت استاندارد در پایان پروژه

استفاده از مواد اولیه و تجهیزاتِ با کیفیت بالا تضمین می‌کند که پروژه شما با بالاترین استانداردهای ممکن مطابقت دارد. چنانچه خلاف این قضیه پیش بروید، نگرانی‌های مختلفی در طول کار ذهنتان را درگیر می‌کند و کارها را به تعویق می‌اندازد. از این درگیری‌های ذهنی می‌توانیم به ایجاد نقص‌های مختلف در عملکرد محصول اشاره کنیم. خرابی تجهیزات مختلف و تعمیرات متعاقب آن نیز از این دست هستند.

علاوه بر این، لوازم و مصالح ساختمانیِ باکیفیت در پروژه‌های آزمایشی نیز کاربرد دارند؛ چراکه در کار با مواد بی‌کیفیت نتایج یکسانی را تجربه نمی‌کنید. به بیان دیگر تجهیزات باکیفیت فقط و فقط کیفیت نهایی استانداردی را عرضه می‌کنند که همواره یکسان و قابل انتظار است.  

جلب اعتماد مشتری و برندسازی

استفاده از مواد باکیفیت بالا برای شما اعتبار به همراه دارد. همین قضیه بهترین دلیل خواهد شد تا خریداران شما را از کسانی متمایز کنند که با تجهیزات نامرغوب کار می‌کنند. نتیجه این قضیه نیز، برتری کار شما در بازار است، چیزی که کمتر در بین رقبا مشاهده می‌شود.

از طرف دیگر هر روز خریداران بیشتری به شرکت شما اعتماد می‌کنند و در آینده آن را به دیگران توصیه خواهند کرد. در پایان شما برندی خواهید داشت که مشتریان با «کیفیت» آن ارتباط برقرار می‌کنند. در واقع اگر از مواد باکیفیت استفاده می‌کنید، همیشه بین مخاطبان خود از متخصص تا خریدار با همین کیفیت شناخته می‌شوید. همچنین باید اضافه کنیم، تا زمانی که همین کیفیت عالی را ارائه می‌دهید، مخاطبانتان حاضر هستند که هزینه بیشتری بپردازند. 

ماندگاری و دوام محصول نهایی

این قانونی کلی است که برای اطمینان از دوام نهایی باید تا حد امکان از موادِ با کیفیت مطلوب استفاده کنید. چنین دوامی تضمین می‌کند که احتمال خرابی و جایگزینی تجهیزات کمتر است. همچنین می‌توانید عملکرد طولانی‌مدت بهتری را در کار نهایی ببینید که باعث اطمینان و آرامش می‌شود.

تصورش آسان است که تجهیزات با کیفیت پایین‌تر مستعد شکستگی و خرابی هستند؛ در حالی که تجهیزات با کیفیت بالا مدتی طولانی دوام خواهند آورد. از طرف دیگر هزینه کمتری برای نگهداری و تعمیرات خواهید پرداخت که به صرفه‌جویی در زمان، هزینه و زحمت خریدار منجر می‌شود.

ایمنی

با استفاده از تجهیزات نامرغوب می‌توانید خطرات و خسارات بزرگ و جبران‌ناپذیری را میهمان پروژه خود و زندگی خریداران کنید. این قضیه در پروژه‌های صنعتی و ساختمانی علاوه بر هدردادن زمان و بودجه می‌تواند حتی منجر به تلفات جانی شود.

قطعا سطح مطلوب ایمنی، علاوه بر اینکه می‌تواند کیفیت پایدارتری را در طول زمان و شرایط مختلف ارائه دهد، می‌تواند به مصرف‌کننده احساس امنیت بیشتری را نیز تلقین کند.

پایداری زیست ‌محیطی

تجهیزات با کیفیت مطلوب انتخاب بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر نمونه‌های مشابه خود هستند؛ به‌طوری که حتی نگرانی‌ها و مسائل زیست‌محیطی را نیز کنار می‌زنند. جلوگیری از ساخت دوباره تجهیزات و استفاده‌های مکرر، قطعا با محیط‌زیست نیز سازگارتر است؛ مخصوصا که خریداران امروزی نسبت به محیط زیست آگاه هستند و ترجیح می‌دهند تصمیماتی بگیرند که ناچیزترین تأثیر منفی را بر محیط زیست بگذارد.

بهبود روند کاری کارکنان

جدای از تمام نتایج ذکرشده درباره اهمیت کیفیت تجهیزات، روحیه کارکنان از موضوعاتی است که معمولا نادیده گرفته می‌شود. تحقیقات به‌وضوح نشان می‌دهد که کیفیت تجهیزات تأثیر مستقیمی بر شادی کارکنان دارد. این بدان معناست که با وجود تجهیزات مرغوب، کارکنان نه‌تنها به توانایی در انجام وظایف خود ایمان می‌آورند؛ بلکه فرصتی خواهند داشت تا مهارت‌های خود را گسترش دهند.

در نهایت آن‌ها احساس می‌کنند که بخشی از صنعت آینده هستند و شما همان شرکت موفقی خواهید بود که در حال پرورش نیروی کاری مشتاق، سخت‌کوش و قابل‌اعتماد هستید.

بهینه‌سازی مصرف انرژی

استفاده از تجهیزات مناسب و باکیفیت در بهینه‌سازی مصرف انرژی تأثیر به‌سزایی دارد. کاهش هزینه‌های مصرف انرژی، کاهش استهلاک وسایل و امکانات رفاهی و در نهایت کاهش صدمه به طبیعت از کمترین و مهم‌ترین نتایج کاربرد صحیح تجهیزات باکیفیت است.

با توجه به مزایایی که ذکر شد، می‌توانیم با خیال راحت به این نتیجه برسیم که انتخاب تجهیزات باکیفیت برای دستیابی به نتیجه نهایی مطلوب ضروری است. این کاملا معقول به نظر می‌رسد که قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه‌ای تحقیقات گسترده‌ای درباره مواد و تجهیزات مورد استفاده انجام دهید.

این قضیه نه‌تنها می‌تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند؛ بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مخاطرات آینده و هزینه‌های تعمیر هم می‌شود. از طرف دیگر ایمنی و دوام طولانی‌مدت تأثیری عالی در بازگشت سرمایه شما خواهد داشت. این نکته را نیز نباید از قلم انداخت که چنین تجهیزاتی دربسیاری از موارد در دید نیستند. این قضیه باعث می‌شود که حتی متوجه خرابی و استهلاک آن‌ها نشویم و بعد از زمانی مدید ضررهای چندبرابری را تجربه کنیم.

اهمیت طراحی تأسیسات ساختمانی

البته که کیفیت اصل مهمی در انتخاب تجهیزات ساختمانی است؛ اما با طراحی صحیح نیز انتخاب به‌صورت اصولی و صحیح انجام می‌پذیرد. این قضیه در تداوم و افزایش عمر ساختمان از طرفی و کاهش نیاز به تعمیر و افزایش ایمنی از طرف دیگر تأثیر بگذارد.

به همین دلیل تأسیسات ساختمان را فقط به دست مهندسین و معماران حرفه‌ای بسپارید. این افراد بر اساس فاکتورهایی از جمله شرایط معماری ساختمان، شرایط اقلیمی محل ساخت ساختمان، نحوه ساخت و شکل فیزیکی بنا آن را طراحی می‌کنند. آن‌ها همچنین قوانین درج‌شده در مباحث ملی ساختمان‌سازی را نیز رعایت می‌کنند.

بهترین کیفیت و کمترین قیمت را از کجا بیابیم؟

شیرآلات صنعتی همساز 724

قطعا شما نیز به‌عنوان سرمایه‌گذار دوست دارید که با اختصاص کمترین بودجه بیشترین سود را به دست آورید؛ اما این دلیلی برای ضررکردن شما یا خریدار نخواهد بود. قرار نیست با خرید تجهیزات ارزان، کیفیت را فدا کنید، این همان چیزی است که ناخواسته به ضرری بزرگ منتهی می‌شود. از طرف دیگر ترفندهایی چون خرید تجهیزات مقرون‌به‌صرفه نیز اصلا خلاف قانون ساخت بهینه نیست، البته تا آنجا که به کیفیت صدمه نزند.

نمی‌توانیم انکار کنیم که تجهیزات با کیفیت بالاتر معمولا هزینه اولیه بیشتری دارند؛ بنابراین برای رسیدن به کمترین بودجه و بهترین کیفیت لازم است همه چیز را در نظر بگیرید. مثلا اگر تجهیزات مستحکم نیاز ندارید، با خرید انواع ضعیف‌تر می‌توانید بودجه کمتری را صرف کنید. همچنین این کیفیت پایین‌تر منجر به نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتر نخواهند شد؛ چراکه در آن شرایط استحکام بالایی نیاز نیست.

اما زمانی که نیاز به استحکام بیشتری دارید، خرید تجهیزات گران‌تر خود نوعی صرفه‌جویی در هدردادن بودجه برای هزینه‌های تعمیر و تعویض در آینده است. با درنظرگرفتن همه این موارد، به‌راحتی می‌توانید بفهمید که چرا صرف پول بیشتر، حرکت بسیار معقول‌تری است. همچنین به همین دلیل تأکید می‌شود تأسیسات ساختمان را فقط به دست مهندسین و معماران حرفه‌ای بسپارید. این افراد با توجه به شرایط، تشخیصی اصولی و انتخابی درست را چاشنی کار می‌کنند.

راحت‌ترین روش‌های خرید تجهیزات صنعتی و ساختمانی

شاید به نظر برسد که راحت‌ترین روش خرید مراجعه به اولین مرکز فروش یا به عبارت دیگر مراجعه به دردسترس‌ترین آن‌هاست. البته این غیرمعقول نیست؛ اما به‌شرط اینکه آن مرکز اعتبار لازم را داشته باشد. اعتبار در چنین مواردی به‌معنای اطمینان از ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب است.

باید بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که یک فروشگاه محصولات مناسبی را ارائه می‌دهد. اگر چنین مرکزی را می‌شناسید، اطمینان از خرید را تجربه خواهید کرد. البته هنوز هم می‌توانید روش آسان‌تری را پیش بگیرید، پس حتی اگر چنین فروشگاهی سراغ ندارید یا سراغ دارید ولی به‌دنبال راحتی بیشتر هستید، به پیشنهاد بعدی خوب توجه کنید.

خرید آنلاین از مراکز فروش معتبر بهترین پیشنهادی است که با توجه به بعد مکانی و کمبود زمان بسیار مقبول به نظر می‌رسد. حذف مسافت از طرفی و کاهش بی‌مانند زمان خرید از طرف دیگر، نتایج دلخواه هر خریدار است. در چنین فروشگاه‌هایی می‌توانید انواع محصولات را مشاهده کنید و با دستی باز به انتخاب بپردازند.

فروشگاه آنلاین همساز ۷۲۴ چه راهکارهایی برای خرید ارائه می‌کند؟

با ورود به سایت فروشگاهی همساز ۷۲۴، صفحه‌ای کامل از انواع محصولاتی چون لرزه‌گیر و انواع اتصالات فلزی و دیگر محصولات و تجهیزات صنعتی و ساختمانی را مشاهده می‌کنید. اگر روی هر کدام از صفحات کلیک کنید، اطلاعات کاملی از محصولات مربوطه را همراه با ذکر قیمت، عکس مناسب و ویژگی‌های دیگر آن‌ها مشاهده خواهید کرد که به شما در انتخاب بهتر کمک می‌دهد.

مثلا در صفحه مربوط به تجهیزات لرزه‌گیر، مشخصات فنی و کاربرد لرزه‌گیر، انواع، ویژگی‌ها و قیمت دقیق روز را همراه با عکسی واضح از هر محصول مشاهده می‌کنید. با ورود به صفحه هر محصول نیز قادر هستید مشخصات اختصاصی آن را بررسی و با دیگر انواع مشابه مقایسه کنید.

بهترین قسمتِ امکانات در چنین فروشگاهی اینجاست که اصلا قرار نیست نگران تعطیلی آن باشید؛ زیرا در هر لحظه که تمایل داشتید می‌توانید با آرامش کامل از تجهیزات دیدن کنید. همچنین از طریق فضای مجازی یا تماس تلفنی (در ساعات ذکرشده) قادر خواهید بود که با متخصصان صحبت کنید.

فروشگاه آنلاین همساز ۷۲۴ در ۷ روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز پاسخگوی نیاز شماست. از نظر ما در تجارت الکترونیک زمان و مکان معنایی ندارد؛ به همین دلیل سعی کرده‌ایم تأمین کالا را برای شما آسان کنیم. شما در هر نقطه از ایران می‌توانید کالای دلخواهتان را بررسی، انتخاب و خرید کنید.

گذشته از موارد یاد شده بهترین مزیت در این سایت را شاید بتوانیم به‌روزرسانی قیمت تجهیزات بدانیم. این قیمت‌ها مرتبا به‌روز می‌شوند تا بتوانید برنامه‌ریزی مناسبی برای پروژه‌های کاری خود تدارک ببینید.

روش کسب اطلاعات و انتخاب محصول در فروشگاه آنلاین همساز ۷۲۴

در بدو ورود به صفحه اصلی فروشگاه آنلاین همساز ۷۲۴، امکاناتی فراهم شده است که انتخاب اطلاعات کلیدی را برایتان فراهم می‌کند. چنانچه به نوار بالای صفحه توجه کنید در کنار نام همساز ۷۲۴، عبارت «دسته‌بندی کالاها» مشخص است. این عبارت به شما کمک می‌دهد تا انتخاب محصولات زیرگروه اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، لرزه‌گیر و بلوک سفالی را به‌راحتی انجام دهید.

البته دقیقا در کنار این عبارت نیز می‌توانید با استفاده از گزینه «جستجوی محصولات» مستقیما محصول دلخواه را جستجو کنید و در زمان کمتری به نتیجه برسید.

اتصالات فلزی

بخش اتصالات فلزی خود به دو زیرمجموعه اتصالات جوشی و گالوانیزه تقسیم می‌شود.

۱. اتصالات جوشی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند و می‌توانند اتصالی بسیار قوی بین لوله‌ها ایجاد کنند. از این نوع اتصالات با کمک جوش‌دادن برای موارد زیر بهره می‌برند:

  • ایجاد انشعاب در مسیر لوله
  • ایجاد تغییرات در سایز یا جهت لوله
  • مسدودکردن لوله‌ها

۲. اتصالات گالوانیزه که با فلز روی پوشیده شده‌اند، به مقاومت اتصالات کمک می‌کنند و سطحی صیقلی دارند. این محصولات در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاومتی مطلوب دارند.

شیرآلات صنعتی

شیرآلات برنجی و شیرآلات چدنی از زیرمجموعه‌های صفحه شیرآلات صنعتی هستند.

۱. شیرآلات برنجی برای  استفاده در سیستم‌های لوله‌کشی موتورخانه، مجتمع و ساختمان‌ها به کار می‌روند.

۲. شیرآلات چدنی در خطوط لوله‌کشی برای کنترل، قطع و وصل جریان سیال استفاده می‌شوند.

 

لرزه‌گیر

لرزه‌گیرها با کنترل و مهار ارتعاشات از استهلاک و خرابی زودرس تجهیزات جلوگیری می‌کنند. این محصولات را در دو نوع، فلزی و لاستیکی تولید می‌کنند که هر کدام زیرمجموعه‌های خود را دارند.

 

بلوک سفالی

در بین بلوک‌های سفالی و سیمانی، انواع سفالی کاربرد فراوانی دارند که انواع مختلف آن را، در دو مدل فوم‌دار و ساده، در این صفحه می‌توانید بیابید. از ویژگی‌های خاص بلوک‌های سفالی مقاومت در برابر آتش‌سوزی و عایق‌بودنشان در برابر حرارت است. استحکام مطلوب این بلوک‌ها در کنار صرفه اقتصادی نیز به محبوبیتشان کمک بیشتری می‌دهد.

 

چنانچه با وجود این تقسیم‌بندی، ‌نیاز به فیلتر اطلاعات دارید، از گزینه‌های موجود در ستون سمت راست صفحه قادر هستید اطلاعات کاملی به دست بیاورید. این روش به سرعت شما در رسیدن به اطلاعات کمک بیشتری می‌دهد.

البته در گوشه سمت چپ صفحه نیز می‌توانید با انتخاب آیکون فیلتر روندی مشابه را تجربه کنید. نیاز مخاطبان، هدفی اساسی و اولویتی مهم برای سایت همساز ۷۲۴ است. به همین دلیل است که با روش‌های مختلف سعی در برآوردن آن شده است.

نتیجه‌گیری

اگر با تجهیزات صنعتی و ساختمانی سروکار دارید، ‌قطعا می‌دانید که شناسایی محصولات جدید و باکیفیت در بهبود روند کار تأثیری اساسی دارند. برای شناخت چنین تجهیزاتی سایتی معتبر چون فروشگاه آنلاین همساز ۷۲۴ از بهترین گزینه‌هاست.

در این سایت راهکاری مناسب خواهید داشت تا همواره ابزار به‌روز و قیمت‌های آن‌ها را رصد کنید و به‌جای واکنش دیرهنگام به آینده نگاه کنید. البته نباید فراموش کرد که در چنین مراکزی با اطمینان کامل اجناسی را انتخاب می‌کنید که کیفیت مطلوب شما را دارند و این اصلا معقول نیست که فروشگاه معتبری چون همساز ۷۲۴ اعتماد مخاطبان خود را به‌دلایل واهی از بین ببرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها