فروش آسانسور خانگی

کد خبر: 1197603
فروش آسانسور خانگی

 

در خانه هایی که طبقات زیادی دارند و افراد زیادی در آنجا ساکن می باشند از طریق راه پله رفت و آمد می کنند. همچنین افرادی که در خانه خود از فردی میان سال یا ناتوان جسمی نگهداری می کنند با مشکلات زیادی برای رسیدن به طبقات بالاتر یا پایین تر مواجه خواهند شد. در بین تمام این مشکلات، بهترین گزینه نصب و راه اندازی فروش آسانسور تک نفره و خانگی می باشد.

فروش آسانسور چیست

در واقع آسانسور وسیله ای می باشد که از آن برای سهولت بخشیدن رفت و آمد در داخل ساختمان های اداری و مسکونی برای جابه جایی در بین طبقات ساختمان می باشد. آسانسورها در مدل و ابعاد های مختلف به فروش می رسد. یکی از مشکلات مهم در ساختمان های چند طبقه قدیمی برای استفاده و یا فروش، مسئله آسانسور در آنجا می باشد و یا حتی برای طراحی ویلاها و ساختمان های زیبا یک آسانسور زیبا و امن می تواند تاثیر خوبی در معماری ساختمان داشته باشد.

نصب و فروش آسانسور تک نفره خانگی

نصب این آسانسورهای خانگی به تخریب زیادی نیاز ندارد و این یکی از مزایای آن به شمار می رود. همچنین بی نیاز از ایجاد چاله سیم بکسل و موتورخانه برای نصب است. برای همین روند ساخت و نصب این آسانسورها و حتی تعمیر و نگهداری اسانسور با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود. از نکات مهم در خصوص این نوع آسانسورها جک بالارونده هیدرولیکی است که قابلیت کار با برق تک فاز را هم دارد.

ابعاد آسانسور خانگی تک نفره

نکته ای باید در خصوص این آسانسورهای خانگی بدانید این است که اندازه آن ها هیچ تاثیری روی کیفیت آن ها نمی گذارد، چون تمام قطعات و اجزای این آسانسورها که در ابعاد کوچک هستند کیفیت و دوام آن ها بیشتر می باشد. در هنگام طراحی و ساخت این ابعاد آسانسورها باید به فاکتورهای مهمی مانند نوع ساختمان، تعداد ساکنین و تعداد طبقات توجه کنید.

 تعمیر و نگهداری آسانسور چیست

همانطور که گفته شد سرعت انجام عملیات نصب و احداث این نوع آسانسورها بسیار سریع هستند. همچنین در هنگام خرابی، تعمیر و نگهداری اسانسور با سرعت زیادی انجام می شود. از دیگر مزایای این بالابرهای تک نفره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

17

  • راحتی در استفاده از آن
  • ارزش ملک شما را بالا می برد.
  • از این آسانسور در منزل تان می توانید برای حمل فرزندان و سالمندان استفاده کنید.
  • باعث صرفه جویی در هزینه برق شما خواهد شد.

بالابرهای تک نفره کوچک

 این نوع بالابرها کوچک ترین مدل برای فروش آسانسور می باشد ولی ظرفیت بالایی دارند. این نوع آسانسورها مصرف برق کمتری دارند و تک فاز عمل می کنند. ظرفیت این اسانسورها 159 کیلوگرم را دارد و تا ارتفاع 5 تا 10 متری به سمت بالا می رود.

ویژگی آسانسورهای خانگی

  • نیازی به احداث موتورخانه و حفر چاهک ندارد.
  • امنیت بیشتری دارد.
  • مقرون به صرفه می باشد.
  • ماندگاری بالا و استهکاک پایینی دارند.

انواع آسانسورهای  خانگی یک نفره

این نوع آسانسورها از لحاظ ساختار به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد:

  1. آسانسور کابل محور
  2. تک نفره زنجیر محور
  3. هیدرولیکی
  4. گیربکسی یا کششی
  5. پنوماتیک

   فروش آسانسور خانگی کابل محور

این آسانسورها با یک محور کابل تغذیه می شوند که در اطراف کنتاکتور قرار گرفته اند. این نوع بالابرها از معروف ترین نوع آسانسور تک نفره به حساب می آید و معولا در ساختمان های تجاری یا فروشگا ه های بزرگ استفاده می شود. معمولا این نوع اسانسورها با کابین های فلزی یا شیشه ای ساخته می شوند. این آسانسورهای کابل محور مجهز به شفت های اختصاصی هستند که کاملا مقرون به صرفه می باشند. این نوع آسانسورهای خانگی تک نفره ارزان معمولا بدون شیفت می باشد که تنها با چند اصلاح جزئی می توان آن را در داخل ساختمان جابه جا کرد.

   فروش آسانسور خانگی تک نفره زنجیر محور

این نوع آسانسور شبیه بالابرهای کابل محور می باشند با این تفاوت که یک جداره زنجیر در کنتاکتور دارند. این آسانسورهای خانگی دوام بیشتری دارند، همچنین به نگهداری کمتری احتیاج دارند. در فضای مصرف به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود. از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند و جابه جایی راحت تری دارند.

   فروش آسانسور هیدرولیکی

این آسانسورهای هیدرولیکی به وسیله پیستونی که درون یک سیلندر حرکت می کند، تامین می شوند. سیلندر این نوع آسانسورها برای حرکت به دستگاهی وصل می شوند که به وسیله این نوع روغن پمپ می شوند. در اصل می توان گفت این نوع آسانسورهای تک نفره به اتاق های ماشین جداگانه نیاز ندارند چون برق آن درون خود همان محفظه قرار می گیرد.

18

همچنین به گودال برای حفر زیر شفت نیازی ندارند و جابه جایی بسیار راحتی دارند. نکته مهم در خصوص هزینه آسانسور خانگی تک نفره نوع هیدرولیکی آن می باشد که نسبت به ساختار خانه متفاوت است.

   فروش آسانسور گیربکسی یا کششی

این نوع آسانسور برای انتقال توان از یک الکتروموتور استفاده می کنند. این نوع آسانسورهای خانگی برای حمل بار بسیار مناسب می باشند و همچنین هزینه نگهداری آن ها بسیار ارزان تر از سایر آسانسورهای دیگر می باشد.

گیربکسی پنوماتیک

در این آسانسور از سیستم خلا استفاده می شود تا باعث حرکت آسان بالابر شود. یکی از اصلی ترین مزایای این آسانسورها، طراحی شیک و جذاب می باشد که به خانه شما جلوه خاصی می بخشد.

ویژگی فروش آسانسورهای خانگی

  • درب های آن دارای روشنایی و قفل برقی می باشد.
  • دارای یک سیستم فرمان به صورت سفارش است.
  • دارای انواع ریموت دار و شاسی
  • حداقل ابعادی که می توانند داشته باشد یک نفر، حداکثر 3 نفر می باشد.
  • آسانسورهای خانگی کاربردی تر می باشند، از این آسانسورها در ساختمان های 2 الی 3 طبقه، دوبلکس، رستوران های مجلل، فروشگاه های شیک و با ارتفاع کمتر استفاده می شود.
  • این آسانسورها برخلاف دیگر آسانسورها ظرفیت پایینی دارند، چون کمتر پیش می آید که برای مثال در یک ساختمان مسکونی کل اعضای یک خانواده به طور همزمان با هم از اسانسور استفاده کنند.
  • طول مسیری که قرار است این آسانسورها طی کنند معمولا کوتاه می باشد.
  • سرعت آن ها کم می باشد.

 قیمت آسانسور خانگی تک نفره

تعرفه این نوع آسانسورها بستگی به نوع، ساختار، ابعاد و محل نصب آن، قیمت های متفاوتی دارد. برای اطلاع بیشتر از آسانسورهای خانگی و دیگر آسانسورها با واحد فروش سهند فراز کیمیا تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها