معجزه جوان سازی با لیفتینگ و مزایا و عوارض آن

کد خبر: 1205635
 معجزه جوان سازی با لیفتینگ و مزایا و عوارض آن

 

امروزه استقبال از انواع عمل های زیبایی برای دستیابی به ظاهری بهتر و افزایش میزان اعتماد به نفس در بین تمام گروه های سنی رایج است. یکی از پر طرفدارترین خدمات کلینیک های زیبایی  متد زیبا سازی  لیفتینگ است.  لیفتینگ به روش های مختلفی انجام می شود و برای اجزا مختلف صورت و اندام های مختلف قابل انجام است.

در این متد به کمک روش های درمانی مختلف که در ادامه با آنها آشنا می شویم چین و چروک و افتادگی اندام مورد نظر تا حد زیادی درمان می شود. لیفت شقیقه، فیس لیفت و لیفت سینه  از محبوب ترین گزینه های لیفتینگ هستند. در ادامه به ارائه توضیحات پیرامون متدهای مختلف برای لیفت این سه ناحیه خواهیم پرداخت.

پس اگر قصد دارید با یکی از بهترین روش های جوان سازی و زیبایی بیشتر آشنا شوید ادامه این مقاله را از دست ندهید.

لیفت شقیقه

با افزایش سن و کاهش کلاژن سازی، پوست دچار چین و چروک می شود و شادابی خود را از دست می دهد. در این بین خطوط اطراف چشم و کنار پیشانی بیشتر در ظاهر صورت نمایان هستند. همین امر موجب می شود افراد به دنبال روش هایی برای لیفت شقیقه و رفع افتادگی پلک ها باشند. لیفت شقیقه  (temporal lift) یا تمپوروپلاستی  یک گزینه مناسب برای بالا کشیدن پلک ،گوشه چشم، سفت کردن پوست و رفع چین و چروک های ناحیه کنار چشم و شقیقه است.

لیفتینگ شقیقه می تواند به بهبود فرم ابرو و کشیده و درشت تر به نظر رسیدن چشم ها هم کند. افرادی که دارای چین و چروک در ناحیه شقیقه و اطراف چشم هستند و افتادگی پلک دارند بهترین کاندیدا برای انجام لیفت شقیقه هستند.

فرایند لیفت شقیقه به چندین روش قابل انجام است که فرد می تواند با مراجعه به کلینیک زیبایی و مشورت با پزشک بسته به میزان نیاز پوست خود یکی از این متدها را انتخاب کند. در روش های غیر جراحی مانند لیفت شقیقه با نخ و با ژل، لیفت شقیقه با پلکسر و... فرد بلافاصله پس از انجام لیفت می تواند به کارهای روزانه خود مشغول شود، البته عوارض ناچیز و محدود این روش ها هم پس از چند روز به طور کامل برطرف خواهد شد.

 اما در روش جراحی که به دلیل ماندگاری طولانی و بازدهی بهتر انتخاب می شود، دوره نقاهت نسبت به روش های غیر تهاجمی طولانی تر است. درعمل جراحی لیفت شقیقه  که  توسط پزشک متخصص و در کلینیک زیبایی مجهز یا بیمارستان و معمولا تحت بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام می شود به دو روش عمل لیفت صورت می گیرد.

6

 

در روش  SMASلیفت شقیقه با کشیدن لایه میانی پوست انجام می شود و در روش  MACS لایه عمیق زیر پوست کشیده می شود. چون در طی این عمل پزشک برای دسترسی به لایه های پوست یک برش روی پوست ایجاد می کند دوره نقاهت و مراقبت های پس از عمل در این روش طولانی تر است.

لیفت سینه

داشتن سینه های خوش فرم و زیبا برای اغلب خانم ها اهمیت زیادی دارد تا جایی که انواع عمل های جراحی برای بالابردن و لیفت سینه، پر کردن و حجم دهی سینه و یا کوچک کردن سینه جز عمل های زیبایی پرطرفدار هستند.

برای افرادی که پس از بارداری یا نوسانات هورمونی و یا به دلیل افزایش سن و کاهش شدید وزن سینه های آن ها دچار افتادگی و بی حالتی شده عمل لیفت سینه یک روش معجزه آسا برای داشتن سینه های خوش فرم است.

لیفت سینه هم به روش های غیر جراحی مختلف مانند لیفت با نخ، لیفت با بوتاکس و فیلر و...  انجام می شود. عمل جراحی لیفت سینه بخاطر تاثیرات مشهود تر و بازگشت پذیری کم هم جز گزینه های پرطرفدار است. در طی این عمل پس از بیهوش کردن فرد جراح پس از رسم خطوطی در اطراف سینه برای مشخص کردن محدوده جراحی با ایجاد برش و بالا کشیدن بافت سینه و سپس حذف پوست اضافی عمل لیفت را به انجام  می رساند.

بعلاوه روش VBL هم از روش رایج لیفت سینه است که در کلینیک زیبایی قابل انجام است و در آن از پلاسمای غنی از پلاکت استخراج شده از خون فرد برای لیفت سینه استفاده می شود. این روش  به تسریع روند کلاژن سازی و بهبود وضعیت بافت سینه و رنگ آن کمک زیادی می کند.

 

7

 

فیس لیفت

انجام لیفتینگ به روش های مختلف از جمله لیفت با نخ، لیفت با بوتاکس ، لیفت باRF   فرکشنال ، هایقو تراپی، کربوکسی تراپی و... برای جوان سازی و شادابی پوست کل صورت امکان پذیر است.

طی فیس لیفت جوان سازی و رفع چین و چروک برای تمامی نواحی صورت انجام می شود.  لیفت صورت می تواند به شاداب تر شدن پوست و جوان تر به نظر رسیدن صورت کمک کند و افراد را کم سن و سال تر نشان دهد.

لیفت صورت به کمک روش جراحی هم امکان پذیر است در این روش ضمن ایجاد برش روی پوست، طبق تشخیص پزشک لایه های زیرین پوست کشیده می شوند تا پوست لیفت شده و کشیده و سفت تر به نظر برسد. البته چون روش جراحی یک روش تهاجمی است و مراقبت های بعد از جراحی لیفت صورت سخت هستند بهتر است در صورت عدم نیاز به جراحی از روش های غیر جراحی که عوارض و هزینه کمتری دارند استفاده کنید.

آمار نشان می دهد روش های غیر جراحی لیفت صورت هم که امروزه در کلینیک زیبایی به صورت سرپایی قابل انجام هستند نتایج خوبی را به دنبال داشته اند.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعاتی پیرامون لیفت شقیقه، لیفت سینه و فیس لیفت به عنوان سه عمل لیفتینگ بسیار پرطرفدار ارائه شد. همانطور که اشاره شد لیفتینگ این نواحی به روش های مختلف قابل انجام است که برخی از محبوب ترین آن ها  در این مقاله ذکر شدند.

در پایان شایان ذکر است که برای انجام عمل لیفت و یا هر خدمات زیبایی دیگر لازم است تا به یک کلینیک زیبایی مجهز و معتبر مراجعه کنید و حتما با مشورت پزشک این عمل را انجام دهید تا ضمن دریافت بهترین نتیجه، درگیر عوارض  ناخواسته نشوید. 

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد