نمایندگی فروش بنز و تعمیرگاه بنز در تهران

کد خبر: 1207070

تحریم های بین المللی و نبود قطعات به علاوه خارج شدن نمایندگی فروش بنز در ایران باعث به وجود آمدن دغدغه های زیادی برای مالکان خودروی بنز شده است محلی جهت تعمیرات بنز یا خرید بنز است و در همین باب با تحقیق فراوان با شرکت ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش بنز با لایسنس رسمی تعمیرات بنز از مونیخ آلمان و فروش لوازم یدکی بنز در تهران آشنا شدیم و سعی شده این مطالب را با شما در میان بگذاریم با فهیمه شعبانی خبرنگار آزاد همراه باشید . شماره تماس شرکت : 02191035456

نمایندگی فروش بنز و تعمیرگاه بنز در تهران

 

تعمیر بنز

 

شما می توانید برای تعمیر و نگهداری انواع خودروی بنز و سرویس دوره ای خودرو به نمایندگی بنز هیولا آلمان در شهر تهران مراجعه کنید و خودرو خود را بدون کوچک ترین نگرانی به آنها بسپارید. German monster که زیر نظر نمایندگی بنز مونیخ آلمان فعالیت می کند و به صورت آنلاین با این نمایندگی در ارتباط است تمامی استانداردهای مربوط به تعمیر و سرویس دوره ای بنز که سابق در ستاره ایران رعایت میشد را رعایت می کند این شرکت در رزومه کاری خود نمایندگی تعمیرات پورشه را در اقدسیه اراِئه میداده. بنابراین شما می توانید بدون کوچک ترین نگرانی  و استرس خدمات ضروری را از هیولا آلمان ( متخصص رسمی نمایندگی بنز مونیخ آلمان ) دریافت کنید. 

برای تماس با نمایندگی تعمیرات بنز هیولا آلمان می توانید از طریق شماره تلفن این تعمیرگاه بنز یا مراجعه به قسمت “تماس با ما” در وب سایت ژرمن مانستر اقدام کنید.

 

بنده طی تماسی که با این شرکت گرفتم، مستقیم با تلفن سانترال مجموعه هیولا آلمان با مدیر مجموعه صحبت کرده و در مورد تمامی خدمات آنها پرس و جو کردم ( شما همچنین می توانید به قسمت های پشتیبانی و خدماتی نیز وصل شوید و ما سعی میکنیم تا جایی که ممکن است شما را از راه دور راهنمایی کنیم). در ادامه قصد داریم برخی خدمات تخصصی این مجموعه خدمات خودرویی بنز را برای شما شرح دهیم.

5

 

خرید قطعات و لوازم یدکی بنز از نمایندگی فروش بنز در تهران

کسانی که ماشین بنز را به عنوان اولین ماشین خود انتخاب می کنند ، همیشه برایشان جای سوال بوده که ایا قطعات اورجینال بنز در ایران یافت می شود یا خیر. جواب این سوال مثبت است و هیولا آلمان تمامی قطعات بنز به همراه پارت نامبر را به شما ارائه خواهد داد و همچنین میتواند قطعات خاص بنز را از نمایندگی بنز در دبی طی پنج روز کاری خریداری و در ایران نیز تحویل بگیرد و همه خدمات مربوط به خرید و ارسال و گمرک را توسط خود شرکت انجام می گیرد , برای خرید هر یک از قطعات اصل و با کیفیت بنز، این امکان برای شما وجود دارد که درخواست خود را به صورت انلاین ثبت کنید تا انها در اسرع وقت آن را بررسی کنند.

تمامی اکسسوری های بنز را میتوانید از هیولا آلمان با قیمت مناسب تهیه کنید. برای مثال در مراجعه حضوری که بنده به این شرکت کردم جاسوئیچی بنز که در گذشته از نمایندگی بنز در دبی به قیمت 010 درهم قیمت گرفته بودم در GERMAN MONSTER به قیمت 850 هزار تومان به فروش میرسید ( قیمت روز درهم در انتشار این مقاله درهم 8100 می باشد ) که نشان دهنده قیمت و تفاوت ناچیز با نمایندگی بنز دبی است ، علاوه بر فروش لوازم آکبند و نو در این مجموعه قطعات استوک بنز نیز ارائه می شود. در صورتی که می خواهید قطعات را با قیمت مناسب تری تهیه کنید بهتر است از نمونه استوک مشابه قطعه مورد نظر استفاده کنید. بر اساس بررسی های انجام شده به نظر همه ی قطعات استوک این فروشگاه کیفیت عالی داشتند و با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسند( نسبت به نمونه نو )  .

6

 

تعمیرات بنز ( فنی و مکانیکال ) در تهران در کمترین بازه زمانی و با بهترین قیمت 

ژرمن مانستر به رعایت استاندارد های بین المللی به بهترین شکل ممکن تعمیر قطعات بنز را انجام می دهد. شما همچنین می توانید از تعمیرگاه بنز در تهران درخواست نمایید تا در کمترین بازه زمانی، بنزشما را تعمیر کند. به خاطر داشته باشید که تکنسین های German Monster به صورت دوره ای ، در دوره های آموزشی تعمیر بنز شرکت داشته اند. به همین دلیل قادر هستند که بدون هیچ مشکلی تعمیرات بخش های متنوع بنز را انجام دهند.

لازم به ذکر است که سر مهندس این مجموعه مازیار کربلایی که دوره تعمیرات تخصصی بنز را در نمایندگی بنز مونیخ آلمان گذرانده است و مدرک رسمی تعمیرات بنز را در کارنامه خود دارد. به نظر بنده بر اساس بازدید های مکرر از ژرمن مانستر و تعداد زیاد ماشین های بنز که در این مرکز خدمات خودرویی است، خود دلالتی دیگر بر میزان انسجام علمی این واحد تعمیرگاهی در ایران است. بهتر است در صورت هرگونه سوال تخصصی با متخصصان این مجموعه تماس بگیرید.

 

سرویس دوره ای در نمایندگی فروش بنز و تعمیرگاه بنز در بنز

به دلیل حساس بودن قطعات بنز، بعد از مدتی (بسته به نوع قطعه) امکان دارد که قطعه فرسوده شده و در عملکرد سایر قطعات اختلال ایجاد کند به همین دلیل باید تعمیر یا تعویض شوند .با توجه به شرایط ایران و تحریم ها و دسترسی محدود به قطعات اورجینال و همچنین نبود تعمیرکاران خبره باید بهترین قطعات و لوازم یدکی روی ان نصب شود تا در صورت استفاده های روزمره و مسافرت های خارج تهران با مشکلی روبرو نشود. برای مثال در صورتی که ماشین در شهرستان با مشکل مواجه شود راهی به جز ارسال آن به تهران وجود ندارد یکی از رسیدگی هایی که مانع به وقوع پیوستن چنین اتفاقاتی می شود سرویس های دوره ای خودرو می باشد که هیولا آلمان در سرویس دوره ای مجزا، شامل تعویض  روغن موتور بنز  و بررسی کلیه بخش های خودرو میباشد که مرتبا به اطلاع مشتری رسانده می شود تا از صحت عملکرد خودرو اطمینان حاصل نماید .

 

تعمیرکاران تعمیرگاه بنز در تهران،  دارای تخصص و تجربه زیادی برای ارائه خدمات سرویس دوره ای هستند. آنها آموزش های لازم برای تعمیر هر یک از انواع بنز را دریافت کرده اند. بنابراین شما بدون کوچک ترین نگرانی می توانید خودروی خود را به تعمیرگاه بنز بسپارید تا کارایی خودرو تضمین گردد. کیفیت خدمات دریافتی یکی از نکاتی است که باید در نمایندگی بنز در تهران مد نظر داشته باشید. 

 

لوازم یدکی بنز

بهتر است بدانید که German monster به عنوان نمایندگی فروش بنز و لوازم یدکی بنز در تهران، هزینه مناسب و به صرفه ای را از مشتریان جهت خرید قطعات و تعمیر بنز دریافت می کند. تمامی لوازم یدکی بنز که ژرمن مانستر به مشتریان خود ارائه می دهد اصل هستند و همراه با گارانتی می باشند. تمامی این قطعات دارای ۶ ماه گارانتی هستند.

 

 

شماره تلفن برای رزرو سرویس دوره ای بنز و خدمات تعمیرات بنز

در صورت تمایل به استفاده از خدمات سرویس دوره ای نمایندگی فروش بنز در تهران ، باید با کارشناسان نمایندگی تماس برقرار نمایید. کارشناسان تعمیرگاه German monster به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود هستند. شما می توانید درخواست سرویس دوره ای خودروی خود را ثبت کنید تا در کمترین بازه زمانی خودرو را به تعمیرگاه بنز ببرید

شماره تلفن تعمیرگاه بنز در تهران را می توانید از طریق وب سایت هیولا آلمان (German monster) دریافت کنید و سپس با کارشناسان تماس بگیرید. جهت رزرو سرویس دوره ای یا سایر تعمیرات بنز خود می توانید خدمات نمایندگی را به خوبی بررسی کنید و هزینه ها را هم محاسبه کنید. پس از بررسی های لازم  میترانید با خیال آسوده خودروی خود را برای تعمیر و سرویس دوره ای می توانید به تعمیرکاران حرفه ای ژرمن مانستر بسپارید. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد