آیا روغن خراطین بازگشت دارد؟

کد خبر: 1208962
آیا روغن خراطین بازگشت دارد؟

 

امروزه با آشکارشدن مضرات بسیار داروهای شیمیایی، بسیاری به داروها و روغن‌های گیاهی برای درمان روی آورده‌اند. روغن خراطین یکی از محصولاتی است که برای افزایش حجم برخی نقاط بدن استفاده شده و توانسته است مصرف‌کنندگان را بسیار راضی نگه دارد، اما بسیاری از مصرف‌کنندگان نگران هستند که آیا روغن خراطین بازگشت دارد؟ در این مطلب به بررسی اثرات روغن خراطین، میزان ماندگاری آن و نحوهٔ مصرف صحیح می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اثرات واقعی روغن خراطین چیست؟

اما اثرات واقعی روغن خراطین چیست؟ برترین خواص و کاربردهای روغن خراطین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوان‌کنندهٔ پوست

الائین که یکی از مواد تشکیل‌دهندهٔ روغن خراطین است، با خاصیت پرکنندگی خود، چین‌وچروک پوست شما را از بین برده و آن‌ها را پر می‌کند.

  • درمان لاغری صورت

روغن خراطین دارای عناصری مانند الانتئین، لینولئیک اسید، هگزادکالوئیک اسید، امگا ۶، امگا ۳، ویتامین Eو بساری آمینواسیدهای ضروری برای درمان لاغری صورت است. این روغن با عناصر شگفت‌انگیز خود افتادگی و شلی پوست را برطرف کرده و صورت شما را پر و باطراوت می‌کند.

  • افزایش حجم اندام‌ها

یکی از معروف‌ترین خواص روغن خراطین، حجم‌دهندگی به اندام‌های مختلف بدن ازجمله افزایش حجم و بزرگ کردن سینه‌ها، رفع افتادگی سینه و باسن، بزرگ کردن باسن و ران‌ها، افزایش حجم لبیوم‌های آلت تناسلی خانم‌ها و آلت تناسلی آقایان، درمان زود انزالی و افزایش قدرت جنسی، حجیم کردن لب و گونه و افزایش حجم اندام ورزشکاران است.

آیا اثر روغن خراطین دائمی است؟

میزان اثربخشی روغن خراطین و ماندگاری آن، تا حد زیادی به روش استفاده و البته مداومت در استفاده از آن است. تحقیقات نشان داده مصرف 60 الی 90روزهٔ روغن خراطین تغییرات قابل توجهی در محل مورد استفاده ایجاد کرده‌است. بسیاری بعد از دیدن اثر روغن، از خود می‌پرسند آیا روغن خراطین بازگشت دارد؟ در جواب باید گفت تداوم در مصرف و حتی قطع نکردن کامل محصول، می‌تواند به ماندگاری بیشتر اثرات آن کمک کند. هر چند این نکته نیز بسیاری را نگران می‌کند که تا کجا باید به استفاده ادامه دهند. برای فهمیدن جواب، به خواندن مقاله ادامه دهید.

آیا قطع روغن خراطین بازگشت دارد؟

ممکن است شما نیز جزو مصرف کنندگان این روغن باشید که با دیدن اثرات خارالعادهٔ آن، نگران شده‌اید که آیا مصرف روغن خراطین همیشگی است یا خیر. در یک جمله می‌توان گفت که اگر شما دورهٔ مصرف خود را به‌خوبی طی کنید، مصرف منظم روزانهٔ روغن را رعابت کنید و ماساژ در نقطهٔ موردنظر خود را به‌درستی انجام دهید، اثرات روغن خراطین دائمی خواهد بود. ماندگاری روغن خراطین به عوامل دیگری نیز بستگی دارد:

  1. اصل بودن روغن: اگر شما به‌دنبال اثرگذاری طولانی مدت و بدون بازگشت روغن خراطین هستید، بدون شک باید از اصالت و کیفیت روغن مصرفی خود اطمینان خاصل کنید.

  2. غلظت بالای آلانتوئین: قطعاً زمانی که روغن خراطین بدون وجود روغن پایه و با خلوص بالا استفاده شود، هم اثرگذاری بیشتری دارد و هم ماندگاری این اثر افزایش می‌یابد. بسیاری از تولیدکنندگان تلاش می‌کنند با نگه داشتن میزان بالای آلانتوئین در روغن، به افزایش کیفیت آن کمک کنند.

بعضی از شرکت‌ها، روغن خراطین را از پودر کرم تهیه می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا روغن نیاز به ترکیب با روغن‌های پایهٔ مانند روغن زیتون و کنجد داشته باشد. بدین ترتیب خلوض روغن کاهش یافته و ماندگاری اثرات آن نیز کم می‌شود، بنابراین بهتر است از روغن خراطین که مستقیماً از کرم گرفته‌شده و ماده‌ای به آن اضافه نشده است استفاده کنید.

با وجود رعایت موارد بالا، شما دیگر نگران نیستید که ایا آیا روغن خراطین بازگشت دارد؟ یا خیر. تصور عمومی این است که با قطع کامل روغن، اثرات آن نیز متوقف می‌شود. اما با استفاده از روغن خراطین اصل و خالص و تکمیل یک دورهٔ درمانی با آن، تأثیر روغن دائمی شده و نیازی به استفاده مادام‌العمر از آن نیست.

چگونه از روغن خراطین اویزیلا استفاده کنیم؟

روغن خراطین یک مادهٔ طبیعی است و مضرات مواد شیمیایی را ندارد، از طرفی اثرگذاری آن نیز مانند مواد شیمیایی نیست و نیازمند تکمیل دوره درمان است. برای حصول بهترین نتیجه، ماساژ را به‌صورت روزانه انجام داده و از روغن اصلی استفاده کنید.

  • برای افزایش حجم آلت تناسلی

بعد از این‌که پوست خود را با آب و صابون به‌خوبی شستید، ابتدا کمی ناحیه موردنظر را ماساژ دهید تا خون جریان پیدا کرده و رنگ پوست قرمز شود، سپس روغن خراطین را روی پوست اندام تناسلی خود ریخته و به‌خوبی ماساژ دهید.

  • برای رفع چین‌وچروک‌های پوستی

بهترین زمان استفاده از روغن خراین برای رفع چین‌وچروک‌ها، بعد از حمام است. چند قطره روغن را بر روی پوست تمیز خود زده و به‌خوبی ماساژ دهید. صورت خود را بین 2 الی 3 ساعت بعد بشویید.

  • برای رفع ترک‌های بارداری و زایمان

روغن خراطین دارای خواص زیاد برای رفع ترک‌های پوستی ناشی از بارداری و لاغری است. برای رفع ترک‌ها بهتر است به‌صورت روزانه و یا بعد از حمام ترک‌ها را با روغن خراطین به‌خوبی ماساژ دهید. قبل از مصرف حتماً پوست خود را بشویید.

  • برای افزایش حجم سینه و باسن

ابتدا محل موردنظر را با آب ولرم شسته و خشک کنید، سپس پوست خود را برای سه الی چهار دقیقه ماساژ دهید تا گرم شده و قرمز شود. حال چند قطره روغن خراطین را روی پوست ریخته و به‌خوبی ماساژ دهید.

  • برای درمان دردهای مفصلی و کمردرد

روغن خراطین را روی ناحیهٔ دردناک ریخته و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. اجازه دهید روغن یک روز روی پوست شما بماند، سپس به حمام رفته و بعد از حمام مجدداً این روش را تکرار کنید.

چگونه اثربخشی و ماندگاری روغن خراطین را افزایش دهیم؟

با رعایت نکات زیر در هنگام استفاده از روغن خراطین، می‌توانید اثربخشی محصول را افزایش دهید:

  • اولین نکته در هنگام مصرف روغن خراطین، تمیز بودن پوست است. قبل از استفاده از روغن، حتماً ناحیهٔ موردنظر را آب ولرم شسته و اجازه دهید تا در معرض جریان هوا خشک شود.

  • قبل از شروع ماساژ با روغن، با ماساژ ناحیه به مدت 3 الی 4 دقیقه، به افزایش خون‌رسانی و گرم شدن بافت‌ها کمک کنید تا روغن خراطین بهتر جذب اندام و بافت‌ها شود.

  • روغن خراطین برای انواع پوست‌ها مناسب است، اما اگر پوست شما مستعد جوش و آکنه است قبل از استفاده با متخصص پوست صحبت کنید.

  • همان‌طور که اشاره شد، یکی از مهم‌ترین موارد برای اثربخشی بهتر روغن خراطین، استفادهٔ منظم است. یک برنامهٔ روزانه برای ماساژ در نظر گرفته و به آن پایبند باشید.

  • برای رسیدن به نتیجه صبور باشید. بین 60 تا 90 روز طول می‌کشد تا داروهای گیاهی و روغن خراطین اثر واقعی خود را نشان دهند.

جمع‌بندی

ایا روغن خراطین بازگشت دارد؟ این سوال بسیاری از افرادی است که تصمیم به استفاده از روغن خراطین برای مصارف درمانی و یا افزایش حجم اندام‌های خود دارد. در جواب به‌طور خلاصه می‌توان گفت در صورتی که از روغن اصل با خلوص بالا و در فواصل منظم استفاده شود، اثر روغن دائمی خواهد بود و نگرانی برای مصرف کنندگان وجود ندارد.

سایت روغن خراطین اویلزیلا | oilzila.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها