با پرفروش‌ترین روغن‌های ایرانی آشنا شوید

کد خبر: 1209001
با پرفروش‌ترین روغن‌های ایرانی آشنا شوید

 

 

پرفروش‌ترین روغن‌های صنعتی ایرانی، مختص برندهای مشخصی است که در طول سال نرخ‌ فروش بیشتری را نسبت به همتایان خود دارند. این روغن‌ها در بین خریداران خود محبوب‌تر و پرکاربردتر شناخته می‌شوند و بر اساس ویژگی و کاربردی که ارائه می‌دهند، استفاده وسیع‌تری دارند.

به عبارت دیگر، انواع و اقسام روغن صنعتی در ایران با نام و برندهای مختلف در حال تولید هستند و به بازار عرضه می‌شوند. اما هر یک از آن‌ها رقم‌های فروش متفاوتی دارند و در طول سال خریداران با توجه به کاربرد روغن و ویژگی‌هایی که دارد، به سراغ آن‌ها می‌روند. در این مطلب چند برند پرفروش روغن‌های صنعتی ایرانی را معرفی می‌کنیم و مطالب مربوط به آن‌ها را بیان می‌کنیم. با ما باشید.

 

روغن‌های پرفروش برند ایرانی

11

برخی از روغن‌های صنعتی که در شرکت‌های ایرانی تولید می‌شوند، نرخ فروش بالاتری دارند و در بازار با استقبال بیشتری روبرو هستند. برندهایی مانند پارس، ایرانول، بهران و سپاهان را می‌توان در این دسته قرار داد.

 برای دیدن مطالب کامل‌تر در ارتباط با روغن ایرانول، بهران، پارس سه برند برتر در سال 1401 به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

 در ادامه این برندها را معرفی می‌کنیم:

 

شرکت سپاهان

شرکت سپاهان در حال حاضر چهارمین شرکت بزرگ نفتی و گازی در ایران است. این شرکت به حدی بزرگ است که باید قطعاً آن را در لیست بهترین برندهای پرفروش روغن موتور ایرانی قرار داد.

شرکت سپاهان که از جمله پخش‌کننده‌های اصلی روانکار صنعتی در ایران است، سابقه درخشانی در همکاری با صنایع مختلفی مانند خطوط هوایی، خودروسازی، دریایی و داروسازی دارد. سپاهان یکی از بهترین تولیدکننده‌های روغن موتور و سایر محصولات جانبی خودرو در ایران است.

اگر می‌خواهید در مورد برندهای خارجی معروف روغن در سال 2022 مطالب مرتبط را مطالعه کنید، کلیک کنید.

 

نمونه پرفروش روغن سپاهان

یکی از نمونه‌های پرفروش این برند، روغن سپاهان هیدرولیک T46 است که از آن در سیستم‌های انتقال قدرت و کمپرسورهای هوا استفاده می‌شود. این روغن فروش زیادی دارد و در میان کاربران شناخته شده است.

 

شرکت نفت بهران

شرکت بهران یکی از بزرگ‌ترین و بهترین برندهای روغن موتور و روانکار در ایران است و قاعدتاً در لیست بهترین و پرفروش‌ترین برند روغن موتور ایرانی جای دارد.

شهرت این کمپانی ایرانی به حدی است که حتی بسیاری از افرادی هم که با روغن موتور هیچ‌گونه ارتباطی ندارند، این شرکت را می‌شناسند.

بهران، تولیدکننده انواع؛

  • روغن موتور دیزلی و بنزینی
  • انواع گریس
  • مکمل‌های سوخت
  • و پاک‌کننده‌های موتور است که صنایع خودروسازی، دریایی، هوایی و تولیدی به آن‌ها نیاز دارند.

این شرکت بیش از 50 درصد سهم بازار روغن موتور و بیش از 30 درصد سهم بازار روغن‌های صنعتی را در اختیار دارد.

 

فروش بالای محصولات بهران

در سال 1401، روغن‌های شرکت نفت و گاز بهران با رقم بالایی از فروش در سال 1401 روبرو شدند؛ تعداد فروش ثبت شده برای انواع روغن صنعتی بهران در این سال ۲۹,۹۹۲,۲۱۷، برای روغن موتور بنزینی ۷۷,۹۴۰,۶۵۳ و برای روغن موتور دیزلی ۱۰۸,۰۵۱,۲۸۸ ثبت شده است. اعدادی که ثبت شده‌اند، نرخ فروش در داخل ایران بوده است. این محصولات در صادرات هم میزان فروش بالایی را در سال 1401 به خود اختصاص داده‌اند.

 

شرکت ایرانول

شرکت نفت ایرانول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های نفت و گاز ایران است که سالیان سال است که در زمینه تحقیق و تولید فرآورده‌های نفتی فعالیت می‌کند.

شرکت ایرانول در حال حاضر در زمینه تولید فرآورده‌هایی مانند:

  • روانکار انواع خودروهای بنزینی و دیزلی
  • روغن‌های صنعتی
  • پارافین
  • گریس
  • ضد یخ خودرو و صنعتی
  • انواع مکمل سوخت
  • و سایر محصولات جانبی فعالیت دارد.

 

فروش بالای محصولات ایرانول

اکثر روغن‌های شرکت ایرانول در سال 1401 پرفروش بودند؛ برای اثبات این مسئله نگاهی به نرخ فروش ثبت شده برای روغن صنعتی با رقم ۵۲۵,۸۷۰,۱۷۸ بیندازید. این آمار و ارقام برای روغن بنزینی ۳۵۸,۸۷۱,۸۲۶ و برای روغن دیزلی ۳۳۴,۹۳۰,۰۹۵ ثبت شد. این اعداد میزان فروش روانکارها در داخل ایران را گزارش می‌کند؛ هرچند که این محصولات در صادرات هم پیشگام هستند.

 

نمونه پرفروش ایرانول

یکی از روغن‌های پرطرفدار ایرانول، روغن موتور دیزلی ایرانول D-7000 40 است که هرسال با فروش بالایی روبرو می‌شود. در سال 1401 نیز به دلیل کیفیت بالا و کارایی مفیدی که داشته، جز محصولات پرفروش بوده است.

 

شرکت پارس

12

پالایشگاه نفت پارس نیز یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع روانکار صنعتی در ایران است که نرخ فروش بالایی دارد و معمولاً با استقبال زیادی از جانب خریداران مواجه می‌شود.

این شرکت از سال‌های آغاز تأسیس و هم‌زمان با تولید روغن‌موتورهای دیزلی و بنزینی، با برآورد ظرفیت تقاضای داخلی اقدام به صادرات روغن پایه نیز کرد. شرکت پارس انواع روغن موتور، روغن گیربکس، روغن موتورسیکلت و غیره را تولید می‌کند و می‌تواند به عنوان بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین تولیدکننده‌های روغن پایه در ایران محسوب شود.

حجم تولیدات و کیفیت بالای محصولات این شرکت باعث شده تا پارس هم در میان پرفروش‌ترین برندهای روغن موتور ایرانی قرار گیرد. در راستای روغن‌های موتوری، پارس نیز موفق شده است که به تولید انواع روغن موتورهای بنزینی، دیزلی، دوگانه‌سوز، ویژه (ژنراتورها، تراکتور و لوکوموتیو) و دو زمانه بپردازد و خط تولید آن‌ها را فعال نگه دارد.

 

روغن پرفروش پارس در سال 1401

یکی از محصولات پرفروش از روغن‌های پاس، روغن پارس بابک 68 است که با استقبال زیادی روبرو بوده است. این روغن با مشخصات خاص و کاربرد وسیعی که در صنایع مختلف دارد، بسیار پرفروش است. صنایعی مثل نساجی، قطعات هواپیمایی و کمپرسورهای رفت و برگشتی از زمینه‌های پرکاربرد این محصول است.

 

همان‌طور که از مطالب مشخص است، برندهای پرفروش روغن صنعتی عبارت‌اند از: سپاهان، بهران، پارس و ایرانول که هر سال با رقم فروش بالا مشتریان خود را حفظ می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد