بهترین برندهای اینورتر

کد خبر: 1214066

اکثر سیستم های تهویه مطبوع استاندارد در زمان گرمای شدید بیش از حد کار می کنند. اگر سیستم تهویه مطبوع اینورتر با سرعت متغیر دارید، انرژی بسیار کمی برای خنک نگه داشتن مکان شما تلف می شود. تهویه مطبوع اینورتر با تغییرات کمتری در خروجی کار می‌کند و دمای ثابت‌تری را ارائه می‌کند. تهویه مطبوع اینورتر راحتی پایداری در داخل خانه ایجاد می‌کند.

بهترین برندهای اینورتر

 

مزایای تهویه مطبوع اینورتر

وقتی صدای روشن شدن کولر گازی خود را می شنوید، از وارد شدن هوای خنک استقبال می کنید. تنها مشکل این است که وقتی ترموستات شما آن را خاموش می کند، دمای داخل خانه دوباره شروع به افزایش می کند. خوشبختانه نوع جدیدی از تهویه مطبوع وجود دارد که نوسان نمی‌کند و هزینه‌های بیشتری را در قبض انرژی شما به همراه دارد.

سیستم AC اینورتر مجهز به یک کمپرسور با سرعت متغیر است که به طور فعال سرعت موتوری را که توانایی های خنک کننده واحد تهویه مطبوع اینورتر شما را کنترل می کند، مدیریت می کند. این عملکرد متعادل، انرژی هدر رفته ای را که سیستم های خنک کننده استاندارد زمانی که باید موتور را برای شروع یک چرخه "روشن" کنند، مصرف می کنند، به حداقل می رساند.

نصب سیستم خنک کننده اینورتر Daikin Fitبه شما کمک می کند در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و در عین حال دمای یکنواخت تری در داخل خانه ایجاد کنید.

نحوه انتخاب اینورتر مناسب

هنگام تصمیم گیری در مورد تهویه مطبوع اینورتر مناسب برای خانه یا محل کار خود باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید. متراژ مربع اتاق هایی که می خواهید خنک کنید، مهم ترین اندازه گیری برای محاسبه است. هنگامی که تصمیم می گیرید با اینورتر نصب کنید، می توانید از کمک یک تکنسین های آموزش دیده تهویه مطبوع برای ممیزی ملک شما استفاده کنید.

آنها متوجه می شوند که درها و پنجره های شما کجا هستند و آیا ملک شما به اندازه کافی عایق بندی شده است یا خیر. اگر در مورد انتخاب سیستم تهویه مطبوع جدید سؤالی دارید، از تکنسین نصب تهویه مطبوع اینورتر کمک بگیرید.

مقایسه انواع کمپرسور اینورتر

تمام کولرهای گازی اینورتر برای تنظیم جریان مبرد در سیستم به کمپرسور متکی هستند. سه نوع کمپرسور معمولی وجود دارد که در اکثر سیستم های AC مسکونی یافت می شود. کولرگازی های معمولی از کمپرسور تک مرحله ای یا دو مرحله ای استفاده می کنند.

 

هنگامی که ترموستات شما روشن می شود، هر کمپرسور مقدار متفاوتی انرژی برای تولید هوای سرد لازم برای مطابقت با تنظیمات آسایش شما مصرف می کند. کمپرسورهای متناوب متناوب اینورتر کم و کند کار می کنند و به مصرف انرژی کمتری نیاز دارند و دماهای ثابت تری را ارائه می دهند.

اینورتر هیوندا

انتخاب اینورتر هیوندای مزایای زیادی دارد. برای برای اطمینان از عدم عملکرد سیستم شما در مواقع ضروری، تقریباً همیشه می خواهید یک کولر گازی اینورتر یک یا دو مرحله ای با ظرفیت کمی بالاتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید انتخاب کنید. بهترین بخش در مورد سیستم های متناوب AC اینورتر مانند س اینورتر هیوندا این است که آنها در سطح خروجی حداکثر کار نمی کنند مگر اینکه لازم باشد.

توضیح اینورتر هیوندا

تهویه مطبوع اینورتر هیوندا، ظرفیت متغیر یا سرعت متغیر فرکانس برقی که موتور کمپرسور را تغذیه می کند، تنظیم می کند. سیستم AC اینورتر هیونداخروجی سیستم تهویه مطبوع شما را با افزایش یا کاهش جریان به کمپرسور در چند مرحله کوچک کنترل می کند. معمولا در کنار این محصول از کلید حرارتی هیوندای نیز استفاده می شود.

با اجرای مداوم کولر گازی خود اما با توان کمتر، سیستم اینورتر هیوندا شما از نظر انرژی کارآمدتر خواهد بود. با نوسان دائم دما در منطقه زندگی شما مانند شمال کشور، یک سیستم AC اینورتر هیوندا می‌تواند آسایش داخلی شما را بهتر مدیریت کند.

مزایای سیستم AC اینورتر هیوندا

  • دمای ثابت
  • هزینه های انرژی کمتر
  • عملیات بی صدا
  • بادوام و کارآمد
  • آسایش داخلی ماندگار

اینورتر اینوت

کمپرسورهای اینورتر اینوت چرخه های طولانی و آهسته کلید بهره وری انرژی هستند. تهویه مطبوع اینورتر اینوتبه طور فعال قدرت کمپرسور را تنظیم می کند، بنابراین آنها می توانند از ظرفیت 35٪ تا حتی 120٪ ظرفیت کار کنند.

نمایندگی اینورتر اینوت

از آنجایی که خروجی در حین کار فقط اندکی تغییر می کند، نتیجه قدرت خنک کنندگی ثابت و تقریباً بدون تغییر دما است. مصرف انرژی شما کاهش می یابد زیرا سیستم انرژی را برای خنک نگه داشتن شما هدر نمی دهد.

اینورتر اینوت 3PH 380V

در اینجا به توضیح اینورتر اینوت کنترل حلقه باز وکتور سری GD20 22kW~30kW, 3PH 380V می پردازیم. اینورتر اینوت سری GD20 دارای عملکرد و کنترل بسیار خوب است. اینورتر اینوت دارای فناوری کنترل برداری بدون حسگر است.

اینورتر اینوت بسار مطمئن است و می تواند در پیکربندی‌های سخت‌افزاری ساخته ‌شده و کارکردهای نرم‌افزاری، با کاربردهای مختلف صنعتی، عملکرد خوبی داشته باشد و باعث بهبود کارایی شود.

اینورتر اینوت GD20

در ادامه به بررسی اینورتر اینوت کنترل حلقه باز وکتور سری GD20 110 کیلووات، 3PH 380 ولت می‌پردازیم. اینورتر اینوت سری GD20 عملکرد عالی استفاده بدون حسگر دارند.

اینورتر اینوت PV پمپ خورشیدی INVT GD100-PV

در ادامه به بررسی این مدل که به نامهای پمپ خورشیدی، اینورتر خورشیدی، اینورتر پمپ خورشیدی PV، شناخته می شود، می پردازیم. اینورتر اینوت پمپ خورشیدی INVT GD100-PV مخصوص کاربردهای پمپ خورشیدی هستند. سری GD100-PV قابلیت استفاده و عملکرد را بهبود بخشیده است.

امکانات اینورتر اینوت خورشیدی pv

  • تک فاز 220 ولت: 0.4 - 2.2 کیلو وات
  • سه فاز 220 ولت: 0.4-7.5kW
  • سه فاز 380 ولت: 0.75 کیلو وات - 315 کیلو وات
  • شامل حفاظت در برابر ولتاژ بیش از حد PV، هشدار معکوس قطبیت PV، کاهش خودکار در برابر دمای بیش از حد و...
  • پشتیبانی از ماژول GPRS

اینورتر اینوت سری BPD INVT

  • طراحی ویژه برای سیستم پمپاژ خورشیدی در فضای باز با حفاظت IP65
  • با بهینه سازی الگوریتم کنترل برداری با کیفیت بالا، الزامات کنترل پمپ خورشیدی را به طور کامل برآورده کنید.
  • پشتیبانی از ورودی AC & DC. عملکرد بای پس AC؛
  • پشتیبانی از موتور پمپ تک فاز و سه فاز 220 ولت؛
  • روشن/خاموش کردن خودکار و دستی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها