اسپیس فریم نمایشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

کد خبر: 1214493
اسپیس فریم نمایشگاهی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

 

 

منظور از فریم‌های نمایشگاهی، سازه‌هایی هستند که انواع نمایشگاه‌های موقت را می‌سازند. با کمک اسپیس نمایشگاهی می‌توان انواع اشکال هندسی را به‌سادگی طراحی کرد. درصورتی‌که شما هم از آن دسته افراد هستید که به‌خاطر شغل خود باید در نمایشگاه‌های زیادی شرکت کنید، مسلماً به فریم‌های نمایشگاهی احتیاج دارید. قیمت مناسب و ارزان این محصول در مقایسه با سازه‌های قدیمی ‌و موجود در بازار، بسیار مناسب است. با خرید این محصول می‌توانید طرح‌های سازه خود را به‌راحتی اجرا کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با این سازه بیشتر آشنا شوید و بتوانید از یک مجموعهٔ معتبر، آن را خریداری کنید.

 

سازهٔ اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم‌ها سازه‌ای برای ساخت‌وساز‌های موقت مانند نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها هستند. این سازه داری قسمت‌های مجزا بوده که کلیهٔ قسمت‌ها به کمک بست اسپیس، به‌سادگی به هم متصل می‌شوند. این سازه با قابلیت نصب سریع و باز کردن سریع‌تر، از سال 85 شروع به تولید و همهٔ توجه‌ها را به خود جلب کرده‌است. این سازه علاوه‌بر استحکام بالا، دارای ظاهری بی‌نظیر و مدرن است، همچنین در هر شرایط جوی هوا، دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. برای نمایشگاه‌داران و غرفه‌داران، خیلی به‌صرفه‌تر از بقیهٔ سازه‌های ساختمانی محسوب می‌شود، به همین دلیل جایگزین سازه‌های قدیمی شده‌است. همیشه در سازه‌های پیش‌ساخته، کمبود سازه‌های ساختمانی سبک، شکیل و زیبا حس می‌شد. می‌توان گفت اسپیس، نوآوری در سازه‌های پیش‌ساخته است.

مزایای سازه فریم

اسپیس فریم‌ها جایگزین سازه‌های قدیمی ‌مثل داربست شده و از مزایای بسیار بالایی برخوردار هستند. اطلاع از این مزیت‌ها می‌تواند در کسب‌وکار شما تأثیر زیادی داشته باشد. در ادامه با این مزایا آشنا می‌شوید:

  • با استفاده از فریم می‌توانید غرفه‌های بسیار زیبا بسازید که به‌صرفه‌تر از اجاره کردن یک محیط است.

  • استفاده از این سازه در هر شرایط آب‌وهوایی امکان‌ دارد.

  • این سازه برای ساخت استیج و سن برای برگزاری مراسم‌ها در مکان عمومی ‌حتی مراسم‌های عروسی و برای رقص نور هم مناسب است.

  • با نورپردازی بین فریم‌ها، می‌توانید به زیبایی آن اضافه کنید.

  • نصب و جمع‌آوری این سازه بسیار سریع است.

  • سازه فریم داری اشکال مختلفی بوده و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که طرح مدنظر خودتان را اجرا کنید.

  • سبک‌وزن بودن، دلیلی بر جابه‌جایی راحت این سازه است.

  • قیمت مناسبی نسبت‌به بقیهٔ سازه‌های ازپیش‌ساختهٔ سنگین‌وزن دارد.

  • بسیار مستحکم و قوی است.

  • بعد از اتمام اجاره، سازه به شرکت عودت داده می‌شود، به همین خاطر  دیگر فضایی از مشتری را اشغال نمی‌کند.

قیمت سازه فریم

اسپیس فریم‌ها از مواد اولیهٔ درجه‌‌یک و باکیفیت بالا تولید می‌شوند و ازاین‌رو بین غرفه‌سازان و نمایشگاه‌داران محبوب است. قیمت فریم به‌عوامل مختلفی بستگی دارد. ازجمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت فریم بستگی به متریال استفاده‌شده در هر شاخه را دارد.

  • ازآنجایی‌که قیمت آهن (مواد اولیهٔ این سازه) با نرخ جهانی تعیین می‌شود، فریم قیمت ثابت ندارد و نوسانات بازار روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

  • در‌صورتی‌که پوشش این سازه رنگ کوره‌ای باشد، هزینهٔ کمتری دربرمی‌گیرد، اما اگر سازه آبکاری شده باشد، برای خرید آن باید هزینهٔ بیشتری بدهید، چراکه در این صورت سازه محکم و ضدزنگ می‌شود.

  • این سازه در مدل‌های مختلفی وجود دارد. این تنوع از مزیت‌های سازه هم محسوب می‌شود. با توجه به مدل سازه، قیمت‌ها متفاوت است.

برخی مشتریان عزیز فکر می‌کنند با اجاره، یک محصول دست‌دوم دریافت می‌کنند، در‌حالی‌که این‌گونه نیست. این سازه‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و با یک بار استفاده، دست‌دوم نمی‌شوند. درضمن کارشناسان فریم را از نظر مقاومت و استحکام بررسی می‌کنند و در صورت تأیید کارشناسان، به فروش می‌رسد.

اجاره سازه فریم

علاوه‌بر خرید این سازه، امکان اجارهٔ آن نیز وجود دارد. صاحب نمایشگاه‌ها و غرفه‌داران برای کاهش هزینه‌های خود، اقدام به اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی می‌کنند، زیرا با نرخ اجاره فریم می‌توانند در بیشتر هزینه‌های راه‌اندازی نمایشگاه خود صرفه‌جویی کنند. اجاره اسپیس برای افرادی که به مدت چند روز به آن نیاز دارند، مناسب است. در این صورت آن‌ها فقط هزینهٔ چند روز را پرداخت می‌کنند، نیازی به پرداخت هزینهٔ زیاد برای خرید فریم ندارند و بعد از استفاده برایشان بلااستفاده نخواهد بود.

مواد اولیه

همان‌طور که متوجه شدید، این سازه درعین‌حالی که سبک است، بسیار مقاوم و بادوام است. آیا نمی‌خواهید راجع‌به مواد سازندهٔ آن اطلاعی داشته باشید؟ مواد اصلی ساخت این سازه، لوله فلزی و مفتول است، اما آنچه باعث استحکام و مقاومت این سازه شده‌است، مهندسی و طراحی دقیق و منحصربه‌فرد آن است. فریم را آب‌کاری می‌کنند تا در مقابل تمام شرایط آب‌وهوایی مقاوم باشد. این سازه به دلیل جنس آلیاژی که دارد، ضدزنگ بوده و خاموت به‌کاررفته در آن، باعث استحکام این سازه شده‌است.

نصب سازه فریم

نصب فریم یک روش ساده اما تخصصی است که باید توسط نیروی متخصص این کار انجام شود. این موضوع موجب می‌شود که از محکم بسته‌شدن آن اطمینان حاصل شود، به‌هرحال نصاب متخصص با انجام معادلات، جاهای تحت‌فشار را به‌دست می‌آورد و آن نقطه را مستحکم‌سازی می‌کند. برای نصب اسپیس، از بست مخصوص استفاده می‌شود که به‌صورت پروانه‌ای است، اهمیت اجاره استیج برای برگزاری مراسم های مختلف بستگی نوع سازه، محل نصب، مدت اجاره نصب سازه می باشد.

سخن پایانی

حالا که با اسپیس فریم‌های نمایشگاهی آشنا شدید، شاید برایتان سؤال پیش آید که از کجا می‌توان فریم را خرید یا اجاره کرد؟ گروه صنعتی سازه پایا، از سال 1393، فعالیت خود را درزمینهٔ تولید، فروش اسپیس و اجارهٔ انواع فریم‌ها با برترین کیفیت آغاز کرده‌است و به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان سازه فریم شناخته می‌شود. این مجموعه با ارائه مشاورهٔ رایگان به مشتریان عزیز، بهترین سازه را با توجه به نیاز و بودجهٔ آن‌ها پیشنهاد می‌کند. از سمتی خدمات نصب و جمع‌آوری هم بر عهدهٔ این مجموعه است. توجه داشته باشید که نیازی نیست برای خرید یا اجاره، حتماً حضوری مراجعه کنید. شما با مراجعه به سایت سازه پایا، می‌توانید  این سازه را هم خریداری و هم اجاره کنید. فرقی ندارد در کدام شهر زندگی می‌کنید؛ این مجموعه محصولات خود را به تمام شهرهای ایران ارسال می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی این مجموعه، حذف واسطه‌ها و فروش با بهترین و منصفانه‌ترین قیمت است. شما می‌توانید خریدی مطمئن و امن را با سازه پایا تجربه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها