بهترین رنگ صفحه کابینت و بین کابینتی در سال 2023

کد خبر: 1221468
بهترین رنگ صفحه کابینت و بین کابینتی در سال 2023

 

قطعاً جدا از جنس و هزینه، مهم ترین نکته ای که در انتخاب کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید رنگ و طرح کابینت است. باید طرحی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما سازگاری بیشتری داشته باشد و ترجیحاً جزو پر کاربرد ترین و بهترین رنگ صفحه کابینت و بین کابینتی در سال 1402 باشد.

همچنین نکته‫ی مهم بعد از رنگ و طرح کابینت ها، طراحی صفحه‫ی کابینت و بین کابینتی‫ها و دیوارپوش آشپزخانه می باشد. به همان اندازه که خود کابینت ها و ترکیب رنگ آن ها اهمیت دارد، پنل روی کابینت و دیوارپوش بین کابینت های بالایی و پایینی نیز قابل توجه و مهم است.

حال برای اینکه ترکیبی ایده آل و دکوراسیون حرفه ای و مدرن داشته باشیم، برای تکمیل کابینت های خود چه کنیم؟ با ما همراه باشید تا نکاتی را که باید به آن توجه کنید به شما بازگو کنیم. برای اجرای بهترین رنگ صفحه کابینت و بین کابینتی بهتر است به یک‫سری از نکات توجه کنیم.

تنوع رنگ صفحه کابینت ها و بین کابینتی ها به چه صورت است؟

17

صفحه کابینت سفید حاوی رگه:

یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین کانترهای آشپزخانه که رگه دار هستند، سنگ مصنوعی مانند اس پی ال، کوارتز، کورین یا مارمونایت است که در رنگ های سفید خالص یا سفید صدفی یا سفید با رگه های نرم و دانه های ریز در دست تولید و توزیع‫اند.

صفحه کابینت با رنگ سفید رگه دار، از زمان های قدیم در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گرفت اما همچنان حرف اول را در دنیای مد می زنند و همیشه پرطرفدار بوده اند. به خصوص امروزه با وجود ورود سنگ های مصنوعی به عرصه دکوراسیون، این محبوبیت با تنوعی که این متریال برای مشتریان فراهم می کند دو چندان شده است.

رنگ سفید برای صفحه کابینت انتخاب هوشمندانه ای است تا آشپزخانه شما تمیزتر به نظر برسد. رنگ سفید یک انتخاب عالی برای میزهای ناهار خوری و تاپ های جزیره ای است. زیرا باعث می شود هنگام غذا خوردن احساس راحتی کنید.

صفحات سفید با رگه های نرم یا دانه های ریز برای شما مناسب هستند اگر:

  • شما فضای سنتی دارید.
  • شما می خواهید فضا بزرگ و روشن به نظر برسد.
  • می خواهید رنگ پنل کابینت سفید باشد اما در عین حال لکه ای را نشان ندهد.
  • اگر این رنگ انتخاب شماست، محصولات جدید SPL را با اطمینان به شما معرفی می کنیم.

علاوه بر این، برای فضاهایی که دارای عناصر و وسایل تیره رنگ هستند، مانند کابینت های چوبی دانه بندی شده، می توانید از صفحه کابینت فوق العاده ساده به عنوان شکستگی بصری و نوری استفاده کنید و کنتراست زیبایی ایجاد کنید. یکی از مزایای SPL داشتن طرح های چوب و سنگ با رگه های بسیار متفاوت و زیبا و طراحی کربنی است که برای کسانی که به دنبال طرح های ترکیبی هستند ایده آل است.

صفحه سفید به خصوص در ترکیب با کابینت های چوبی مدرن با رنگ های زرد و نارنجی خروجی خوبی خواهد داشت. همچنین سفید و آبی یک ترکیب دریایی جالب است. یک کانتر سفید یا اپن با کابینت های آبی جذاب و چشم نواز به نظر می رسد.

صفحه کابینت مشکی یا تیره

18

صفحه های مشکی روی کابینت های تیره گاهی می توانند بسیار قدیمی و خسته کننده به نظر برسند و گاهی با مبلمان دیگر هماهنگی کامل داشته باشند. اگر کابینت یا قفسه تیره دارید، یک کانتر (جزیره) تیره برای شما مناسب خواهد بود. اگر می خواهید پالتی از رنگ های تیره داشته باشید، به منابع زیادی از نور طبیعی یا لامپ ها و لوسترهای اضافی نیاز دارید.

گاهی اوقات شما فقط ترکیب کلاسیک سیاه و سفید را انتخاب می کنید. اگر آشپزخانه ای با کابینت های سفید و کم رنگ دارید یا فقط چند قسمت کوچک به عنوان سطح روی کابینت دارید، سنگ مصنوعی تیره یا مشکی در ترکیب با سفید جلوه ای زیبا و شیک به ارمغان می آورد.

مراقب باشید استفاده از عنصر مشکی زیاد در طراحی چندان جالب نیست. زیرا ممکن است اتاقی تاریک، متروک و غار مانند به نظر برسد. بنابراین باید چندین قسمت از فضا را با رنگ های متضاد کار کرد.

صفحه های کابینت سیاه و تیره برای شما مناسب هستند اگر:

  • شما کابینت های تیره ای دارید و می خواهید رنگ میز یا اپن با آن ترکیب شود.
  • به دنبال طراحی کلاسیک سیاه و سفید باشید.
  • اگر شما معمولاً یک فضای شلوغ و سامان نیافته ای دارید و دوست دارید همه چیز یکپارچه را داشته باشید و مرتب به نظر برسید، صفحه کابینت با رنگ های طوسی و خاکستری، برای سامان دهی فضای شلوغ، یک انتخاب بسیار عالی است.

صفحه کابینت طوسی روشن و تیره

از آن جا که طوسی خنثی ترین رنگ است و به راحتی با هر رنگی مطابقت پیدا می کند، یک ترکیب ایده آل با کابینت های رنگی و تیره یا روشن، مخصوصاً در بین کابینت ها با رنگ بندی های مختلف، ایجاد تطابق و هماهنگی بین کابینت ها است. اگر شما برای داشتن یک دکوراسیون سیاه و سفید برنامه ریزی کرده اید، یک صفحه با تونالیتی متوسط، مثل طوسی و خاکستری، بین کابینت ها و عناصر تیره و روشن ارتباط و هماهنگی کاملی ایجاد می کند.

صفحه کابینت طوسی روشن و تیره برای شما خوب است اگر:

  • کابینت رنگی و یا چند رنگ دارید.
  • می خواهید یک محیط گرم و دوستانه به رنگ بندی های سرد و خاموش بدهید.
  • دوست دارید یک طراحی سیاه و سفید داشته باشید که ملایم تر به نظر برسد.

با توجه به محصولات موجود در بازار فعلی و سلیقه ای شما، در این قسمت می توانید طرح محصول کربن SPL را به شما معرفی کنیم که متریالی بسیار پرطرفدار و مدرن است.

جمع بندی:

در این مقاله فقط نمونه هایی از صدها مدل صفحه کابینت سفید و تیره را برای شما بیان کرده ایم. می توانید با مطالعه و دیدن کاتالوگ ها و خواندن دیگر مطالب درباره اس پی ال و مارمونایت با این دو محصول آشناییت بیشتری پیدا کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها