هود مخفی ارزان قیمت از کجا بخریم؟ (فروشگاه سینک گرانیتی)

کد خبر: 1224214
هود مخفی ارزان قیمت از کجا بخریم؟ (فروشگاه سینک گرانیتی)

 

از خرید هود مخفی ارزان قیمت تا معایب آن و هر آنچه که باید بدایند فقط در این پست بخوانید. هود توکار مخفی از جنس استنلس استیل و شیشه مشکی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از آشپزخانه ها قرار گرفته است، و اکنون شاهد حرکت به سمت هودهای مخفی سایز 80 و سایز 90 اشاره دست موشن دار هستیم. این با تمایل روزافزون ما برای آشپزخانه‌های ساده با هر سبکی همراه است.

 

هودهایی مخفی که بوی چربی و آشپزی را از محیط آشپزخانه بیرون می‌کشند، مفید و کارا هستند و گاهی اوقات طبق قوانین ساختمانی مورد نیاز هستند. اما فقط به این دلیل که شما یکی را می خواهید یا نیاز دارید به این معنی نیست که باید در معرض نمایش باشد. در اینجا توضیح می دهیم که چرا و چگونه ممکن است هود مخفی Hidden Hood را پنهان کنید.

چرا باید هود را مخفی و پنهان کنیم؟

یک هود مخفی یا هود توکار در آشپزخانه و دور از دید افراد خانواده، در داخل کابینت نصب می شود. مخفی کردن هود یا هر وسیله دیگری به جای خود دستگاه، به تمرکز روی کابینت آشپزخانه و یا سایر عناصر طراحی کمک می کند. هودهای مخفی مخصوصاً در آشپزخانه‌های کوچک مفید هستند، زیرا وقتی وسایل زیادی در فضای باز هستند، می‌توانند از نظر بصری به هم ریخته شوند.

 

13

 

هود مخفی ارزان قیمت از کجا بخرم؟

به نقل از فروشگاه سینک گرانیتی دات کام: هود مخفی می تواند در هر سبک آشپزخانه ای کار کند و مخصوصاً هنگام برنامه ریزی یک آشپزخانه کارآمد معاصر مناسب است. پنهان کردن هود به حفظ خطوط تمیز کمک می کند و از ایجاد اختلال در جریان مداوم کابینت های بالایی جلوگیری می کند و ظاهری براق ایجاد می کند. بهترین مارک هود مخفی توسط برندهای آلتون، بیمکث، داتیس، ایلیا استیل، کن، اخوان و استیل البرز در ایران تولید میشود. برای خرید هود مخفی ارزان قیمت می توانید به معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی همچون دیجیکالا، فروشگاه سینک گرانیتی Sinkgraniti.com، ایمالز، و زومیت و... مراجعه نمایید.

 

14

 

ادغام هودهای طیفی در آشپزخانه‌های سنتی برای سال‌ها یک انتخاب محبوب بوده است. در این آشپزخانه‌ها، هودها اغلب در کابینت‌های سفارشی با طرح‌های تزیینی تعبیه می‌شوند. این یک ویژگی در یک منطقه پخت و پز ایجاد می کند که اغلب دارای یک اجاق بزرگ مستقل به عنوان مرکز بصری آن است.

هود توکار مخفی

روند فعلی قفسه‌های باز در آشپزخانه (برخلاف کابینت‌های بالایی) یکی دیگر از سبک‌های طراحی است که از یک هود توکار مخفی بهره می‌برد. هود در کابینت های بالایی قفسه ها ادغام شده و آن را کاملا از دید کاربر مخفی و پنهان می کند. این تضمین می کند که چیزی از ناحیه نمایش کم نمی کند.

نحوه نصب هود مخفی در کابینت آشپزخانه

راه‌های زیادی برای نصب هود توکار در کابینت آشپزخانه و پنهان کردن آن وجود دارد. اولین قدم این است که اطمینان حاصل کنید که هود انتخابی شما به گونه ای طراحی شده است که توکار باشد (همه اینطور نیستند). قبل از خرید با تامین کننده لوازم خانگی و طراح آشپزخانه خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که در انتخاب مدل هود مخفی درست عمل کرده اید.

داخل کابینت دیواری. هود در آشپزخانه به صورت مخفی، یکپارچه یا زیر کابینت سوار می شود. این سبک در کابینت بالایی قرار می گیرد و تنها قسمت قابل مشاهده قسمت پایین هود در قسمت زیرین کابینت است.

هود مخفی موشن دار چیست؟

گزینه دیگر یک هود مخفی موشن دار است که در کابینت بالای اجاق گاز تعبیه شده است و فقط لبه جلوی هود نزدیک به پایین کابینت است. این هود معمولا با یک اشاره دست روشن/ خاموش و کم/زیاد می شود. با این حال، برخی از مدل‌ها این امکان را دارند که آن را با یک پنل سفارشی همرنگ کابینت آشپزخانه تعویض کنند.

هود مخفی کشویی چیست؟

هودهای کشویی می توانند جایگزین مقرون به صرفه تری برای مدل های کاملاً مخفی باشند، و اغلب با گزینه چرخشی برای شرایطی که کانال کشی به بیرون از خانه امکان پذیر نیست (مانند یک آپارتمان یا جایی که هود روی دیوار داخلی قرار گرفته است). این مدل هود در حاضر در ایران وجود ندارد.

هود مخفی برای آشپزخانه های جزیره

کانتر جزیره ای مکانی محبوب برای اجاق‌های پخت است زیرا به آشپز اجازه می‌دهد با خانواده و دوستانی که در اطراف جمع شده‌اند صحبت کند. عیب وجود اجاق گاز در جزیره این است که قرار دادن هود مخفی در بالای آن اغلب باعث ایجاد سر درد و چشم می شود. یک راه حل این است که هود را در کابینت های سفارشی بسازید که با بقیه آشپزخانه مطابقت یا تکمیل شود. گزینه دیگر برای بالای جزیره، انتخاب یک هود یا سیستم تخلیه است که بتوان آن را هم تراز با سقف ساخت. این هودها معمولاً گران‌تر هستند، زیرا برای مکیدن هوای چرب و بوها از چنین فاصله‌ای باید بسیار قدرتمند باشند. مزیت این است که ناحیه بالای جزیره و دید به سایر قسمت‌های خانه در آن سوی هود بدون مانع باقی می‌ماند.

برنامه ریزی دقیقی لازم است تا اطمینان حاصل شود که چنین سیستم تهویه ای می تواند در طراحی آشپزخانه جدید گنجانده شود، زیرا هوای استخراج شده باید از طریق لوله خرطومی به بیرون هدایت شود. انجام این کار در خانه همیشه امکان پذیر نیست، بنابراین ممکن است لازم باشد به جای آن یک مدل هود مخفی مناسب انتخاب کنید.

برخی از اجاق‌های سطح بالا اکنون دارای سیستم اگزوز داخلی اختیاری هستند. باز هم، اینها انتخاب خوبی برای یک جزیره یا فضایی هستند که در آن کابینت بالایی برای قرار دادن یک هود مخفی وجود ندارد. آنها به روشی شبیه به سیستم‌های نزولی پاپ آپ عمل می‌کنند، با این تفاوت که هیچ چیزی ظاهر نمی‌شود. در عوض، بخار و بوها را با استفاده از فن‌های قدرتمند می‌مکند. سپس هوا می تواند به بیرون هدایت شود یا تمیز شود و دوباره به داخل اتاق بازگردانده شود.

معایب هود مخفی چیست؟

یک هود کاملاً مخفی یا توکار فقط حدود نیمی از اجاق زیرش را می پوشاند، زیرا در داخل کابینت بالایی استاندارد با عمق 12 اینچ قرار می گیرد. بنابراین، این مدل هودهای مخفی باید برای مکش موثر هوا از قابلمه ها و تابه های روی اجاق گاز قوی تر باشند. این معمولاً به این معنی است که هودهای مخفی گران‌تر از مدل‌های کشویی هستند که هنگام استفاده بیرون می‌آیند تا قسمت بیشتری از اجاق گاز را بپوشانند و بنابراین نیازی به کار سختی ندارند.

از معایب دیگر هود مخفی آشپزخانه که در مورد هود توکار وجود دارد این است که کابینتی که در آن قرار می گیرد معمولاً سفارشی و متناسب با هود است. این می تواند نه تنها دسترسی به قسمت های مربوطه هود برای تعمیر را دشوارتر کند، بلکه در صورت خراب شدن کابینت فعلی، یافتن جایگزینی که در همان کابینت قرار می گیرد نیز دشوارتر می کند.

چگونه بهترین مارک هود مخفی آشپزخانه را خریداری کنم؟

هودهای مخفی یک پارادوکس جالب آشپزخانه را ارائه می دهند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آشپزخانه، هود باکیفیت است که تقریباً قابل دید نخواهد بود. تمام هدف آن کمک به حفظ کیفیت هوا و تمیزی آشپزخانه شما است - و موارد خوب هر گونه آلاینده یا بوی ناخواسته ایجاد شده در طول فرآیند پخت و پز را فیلتر می کنند. به همین دلیل مهم است که هنگام خرید و انتخاب بهترین مارک هود مخفی کابینت برای آشپزخانه خود موارد گفته شده را به یاد داشته باشید. توصیه‌های ما به شما کمک می‌کند تا در جهت انتخاب‌های عالی بهترین مدل هود مخفی را پسند کنید، و همچنین نکاتی را در مورد آنچه باید در یک هود باکیفیت جستجو کنید، ارائه می‌دهد.

و به ما بگویید: آیا یک هود مخفی توکار می خواهید؟ اگر یکی از آنها را دارید، لطفاً به ما اطلاع دهید که در مورد آن چه می کنید و چه کاری را دوست ندارید.

پرسش و پاسخ در مورد هود مخفی که خیلی پرسیده میشود

  1. هود مخفی چه مارکی بخریم؟ پیشنهاد فروشگاه اینترنتی سینک گرانیتی برای خرید هود مخفی برندهای داتیس، بیمکث و آلتون در درجه اول میباشد. زیرا هر سه برند دارای هود مخفی موتور فلزی پرقدرت با مکش عالی و صدای کم هستند.
  1. معایب استفاده از فیلتر ذغالی در هود مخفی چیست؟ فیلتر ذغالی کارایی هود مخفی شما را تا مقداری کاهش میدهد – در بلند هزینه بر هست – هر 5 الی 6 ماه نیاز به تعویض دارد – ممکن است هود شما از گارانتی شرکت خارج شود.

    نحوه خرید هود مخفی ارزان قیمت آشپزخانه

برای خرید هود مخفی ارزان قیمت آشپزخانه کافیست از طریق شماره تماس 09196186748 با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را در رابطه با خرید بهترین مارک هود مخفی آشپزخانه به شما ارائه دهند. همچنین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی Sinkgraniti.com از قیمت هود مخفی ارزان و دیگر هودهای آشپزخانه اطلاع پیدا کنید.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد