بهترین شرکت خدمات پرستاری در تهران 1402

کد خبر: 1224510
بهترین شرکت خدمات پرستاری در تهران 1402

 

 

معرفی بهترین شرکت پرستاری در تهران و حومه

درسرتاسر دنیای امروز اکثر اعضا در خانواده های مدرن شاغل هستند و روند این اتفاق در ایران نیز رو به رشد است. تمایل به استقلال مالی در زنان و مردان ایرانی قابل ستایش است. اما این استقلال گاهی اوقات با عذاب وجدان مخصوصا برای بانوان مستقل همراه است و ممکن است یکی از دلایل استعفا و بیشتر شدن فشار مالی روی خانواده شود. اگر شما نیز با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید، یکی از راه‌هایی که می‌توانید امتحان کنید استخدام پرستار کودک یا سالمند مناسب است. اما قطعا اعتماد به فردی دیگر برای انجام این مسئولیت، سخت است و فقط در صورتی می‌توانید با خیال راحت این مسئولیت را به شخص دیگری بسپارید که از مرکزی معتبر پرستار خود را انتخاب کنید. یکی از بهترین مراکز پرستاری در تهران، شرکت پرستاری نیکوکاران سلامت است که خدمات مختلفی از جمله استخدام پرستار مجرب و آموزش دیده و نگهدار کودک، پرستاری از سالمند، همیار سالمند و مراقب سالمند و بیمار در منزل به صورت تمام وقت (شبانه روزی) و نیمه وقت با قیمت و کیفیت مناسب ارائه می‌دهد.

آشنایی با خدمات شرکت پرستاری نیکوکاران سلامت در تهران

مجموعه نیکوکاران سلامت با ارائه خدمات متنوع در زمینه‌های پرستاری، مراقبتی، نظافتی و درمانی توانسته گام مهمی در راستای کمک به خانواده‌ها بردارد. این مرکز همواره از افراد متخصص و آموزش دیده برای پرستار کودک و پرستار سالمند استفاده می‌کند. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

1.پرستاری از سالمندان

سالمندان به دلیل کهولت سنی و شرایط جسمی ویژه، نیازمند مراقبت و رسیدگی مداوم هستند. به همین دلیل اگر مشغله‌ کاری زیادی دارید، استخدام پرستار سالمند لازم و ضروری است. پرستاران نیکوکاران سلامت آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند و به همین دلیل انتخاب خوبی برای شما به شمار می‌روند. طیف خدمات پرستار سالمند نیز با توجه به اینکه سالمند در چه وضعیتی قرار دارد، متفاوت است. برخی از خدمات نیکوکاران سلامت در این زمینه استخدام پرستار سالمند وهمیار سالمند به صورت 24 ساعته و نیمه وقت می‌باشد.

برخی از وظایفت پرستار سالمند عبارتند از:

  • نظافت و حمام کردن

  • تهیه غذا

  • کمک به غذا خوردن

  • کمک به انجام فعالیت‌های ورزشی

  • جابه‌جایی از تخت و ویلچر

  • همراهی سالمند برای انجام مراقبت های پزشکی

  • کمک به تعویض لباس

2. پرستاری و مراقبت از کودک در خانه

یکی دیگر از خدماتی که در مجموعه نیکوکاران سلامت ارائه می‌شود، نگهداری و مراقبت از فرزندان است. بنابراین اگر وقت کافی برای رسیدگی به امور روزانه فرزندانتان را ندارید، بهتر است از یک فرد بخواهید تا مراقب کودک باشد. فردی که برای اینکار استخدام می‌کنید باید علاوه بر آشنایی با امور نگهداری، به روش تربیت نیز آگاهی داشته باشد. برخی از خدمات نیکوکاران سلامت در این زمینه استخدام پرستار و مراقب کودک، نگهدار کودک به صورت شبانه روزی، نیمه وقت و ساعتی می‌باشد.

از جمله وظایف مراقب کودک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • بازی با کودک و گذراندن اوقات فراغت

  • رسیدگی به امور روزانه کودک مثل غذا دادن، تنظیم زمان دارو و استحمام

  • آموزش مهارت‌های مختلف به کودک

3. همیار سالمند

سالمندان با گذر زمان توانایی خود برای انجام برخی از کارها را از دست می‌دهند. به همین دلیل نیاز به مراقبت دارند. در این شرایط با استخدام همیار سالمند می‌توانید وظیفه نگهداری، انجام امور بهداشتی و درمانی و سایر موارد را به این شخص واگذار کنید. همیار سالمند باید یک فرد مطمئن، مهربان و همدم و همدل سالمند باشد تا بتواند مراقبت‌های لازم را به جا آورد. بنابراین اگر دور از والدین زندگی می‌کنید تا وقت کافی برای رسیدگی به امور آن‌ها را ندارید، نسبت به استخدام همیار سالمند از مجموعه نیکوکاران سلامت اقدام نمایید.

4. مراقب سالمند

خدمت دیگری که در این مرکز ارائه می‌شود، مراقب سالمند است. در واقع می‌توان گفت: رتبه مراقب یک مرتبه بالاتر از همیار سالمند است. از جمله وظایف مراقب سالمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایجاد رابطه صمیمی با سالمند

  • مدیریت برنامه غذایی

  • مراقبت از سالمند در همه زمان‌ها

  • مدیریت برنامه دارویی

  • رسیدگی به امور نظافتی سالمند

  • پخت غذای سالمند

مدت زمان پرستاری از سالمند در منزل چقدر است؟

خدمات پرستاری از سالمند یا مراقب و همیاری در منزل، با توجه به نیازهای افراد به صورت نیمه وقت، تمام وقت یا شبانه‌روزی است.

  • پرستار شبانه روزی: اگر شرایط سالمند ویژه است و نیاز به مراقبت 24 ساعته دارد، باید یک پرستار شبانه‌روزی استخدام کنید.

  • پرستار تمام وقت: در صورتی که سالمندان در کنار خانواده زندگی می‌کنند، می‌توانید یک پرستار تمام وقت استخدام کنید تا هنگامی که شما سرکار هستید، کارهای مراقبتی را انجام دهد.

  • پرستار نیمه وقت: اگر تنها در مقاطع زمانی خاص نیاز به پرستار سالمند دارید، باید به سراغ پرستار نیمه وقت بروید. این افراد به صورت ساعتی می‌توانند کارهای مراقبتی و نگهداری از سالمندان را انجام دهند.

چرا برای استخدام پرستار باید به سراغ شرکت پرستاری برویم؟

برخی از خانواده‌ها برای اینکه هزینه کمتری را برای نگهداری از فرزند یا سالمند پرداخت کنند، اقدام به آگهی زدن و استخدام افراد به صورت شخصی می‌کنند. این مساله، هم در تهران و هم در سایر شهرستان‌های کشور اتفاق می‌افتد. اما بهتر است بدانید استخدام پرستار به صورت شخصی معایب زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به اطلاع نداشتن از سوابق شخص، اطلاع نداشتن از وظایف کاری، نداشتن تعهد کاری و امکان ترک در اواسط کار اشاره کرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم همواره به سراغ شرکت‌ها بروید. چرا که:

  • به صورت 24 ساعته دارای پشتیبانی هستند

  • از پرستاران آموزش دیده استفاده می‌کنند

  • بر انجام کار پرستاران نظارت می‌کنند

  • همه پرستاران دارای مدارک تکمیلی مثل عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد هستند

  • در صورت عدم رضایت، یک پرستار جایگزین می‌شود

نکات مهم و اساسی در استخدام پرستار

قبل از درخواست استخدام پرستار، لازم است نکاتی که در ادامه گفته می‌شود را رعایت کنید. چرا که رعایت آن‌ها از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌کند.

  • خدماتی که از پرستار می‌خواهید را مشخص نمایید

  • به جنسیت پرستار توجه کنید

  • سابقه کاری و تجربه مراقب را به دقت بررسی کنید

  • مدت زمان حضور پرستار در منزل را مشخص کنید

  • نکات مهم و اضافی که خارج از وظایف پرستار است را تعیین نمایید

بعد از استخدام نیز هر چند وقت یکبار به صورت حضوری با پرستار ملاقات کرده و با یکدیگر تبادل نظر کنید. اینکار به ارزیابی توانمندی‌های پرستار کمک کرده و باعث می‌شود تا به خوبی از عزیز شما مراقبت کند.

مرکز پرستاری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در هنگام پیدا کردن پرستار برای سالمند یا کودک، این است که بهترین شرکت پرستاری چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه قصد داریم برخی از فاکتورها را برای ارزیابی مراکز پرستاری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

1. تجربه و مهارت بالا: اولین مساله‌ای که باید بررسی کنید، میزان تجربه پرستاران و مهارت آن‌ها است. چرا که تجربه و مهارت یکی از عوامل اصلی در بهبود بیماران و امور مراقبتی به شمار می‌رود.

2. برقراری ارتباط موثر: نکته دیگری که بهترین مرکز خدمات پرستاری باید داشته باشد، برقراری ارتباط موثر با سالمند یا کودک است. این مساله سبب می‌شود تا افراد در کنار پرستار آسوده خاطر باشند.

3. آشنایی با علم روز پزشکی: علم پزشکی و تکنیک‌های درمانی آن هر روز در حال پیشرفت است. به همین دلیل آشنا بودن پرستار با این موارد باعث می‌شود تا روند مراقبتی یا درمانی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

4. هزینه‌های پایین: نکته آخر این است که بهترین مرکز خدمات پرستاری همواره هزینه‌های مقرون به صرفه‌ای را برای افراد در نظر می‌گیرد.

بنابراین بررسی موارد بالا کمک زیادی به شما خواهد کرد. البته اگر آشنایان شما قبلا از خدمات پرستاری استفاده کرده‌اید، می‌توانید از آن‌ها نیز کمک بگیرید. همچنین صحبت کردن با مشتریان قبلی شرکت پرستاری نیز خالی از لطف نیست.

بهترین شرکت خدمات پرستاری در تهران

مجموعه نیکوکاران سلامت با داشتن بیش از یک دهه تجربه، آماده ارائه انواع خدمات پرستاری از کودک و سالمند به همشهریان ساکن در تهران است. برای اینکار کافی است با یکی از شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس گرفته و خدمت مورد نظر را ثبت کنید. همه کارکنان و پرستاران این مجموعه، آموزش‌های لازم را گذرانده و گزینش‌های پیچیده‌ای را طی کرده‌اند.

قیمت خدمات پرستاری

فاکتورهای مختلف برای تعیین قیمت خدمات پرستاری در منزل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مدت زمان حضور پرستار در منزل؛ نیمه وقت، تمام وقت یا شبانه‌روزی

  • خدماتی که پرستار ارائه می‌دهد

  • تخصص پرستار

  • آیا سالمند یا کودک نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد یا خیر؟

بنابراین برای آگاهی از هزینه خدمات پرستاری در منزل با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. در حالت کلی می‌توان گفت: هزینه خدمات پرستاری در منزل به مراتب از هزینه‌های بیمارستان کمتر است.

شرکت پرستاری در شرق تهران

اگر در شرق تهران زندگی می‌کنید، می‌توانید به صورت حضوری به آدرس: میدان رسالت، خیابان هنگام، بالاتر از میدان الغدیر، ساختمان نگین، پلاک 425، طبقه 2 واحد 3 مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود از خدمات پرستاری در منزل نیکوکاران سلامت بهره‌ مند شوید. البته بهتر است بدانید همه خدمات این مرکز به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن یا سایت نیز قابل انجام است.

نحوه استخدام پرستار در منزل

در صورتی که قصد دارید برای نگهداری از سالمند یا فرزندتان یک پرستار استخدام کنید، کافی است به وب‌سایت نیکوکاران سلامت مراجعه نمایید. بعد از آن می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی، درخواست خود را ثبت کنید. اگر درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده باشید، همکاران ما با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار می‌دهند.

جمع ‌بندی

استفاده از خدمات پرستاری در منزل برای بسیاری از افراد ضروری است. چرا که خانواده‌ها به دلایل مختلف مثل مشغولیت کاری، فرصت نگهداری از سالمندان و فرزندان را ندارند. در این نوشته سعی کردیم بهترین شرکت خدمات پرستاری در تهران را به شما معرفی کنید. مرکز نیکوکاران سلامت در زمینه های استخدام پرستار و مراقب کودک، پرستار سالمند، همیار سالمند به صورت 24 ساعته، نیمه وقت و ساعتی همواره همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عالی‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها می‌توانید از وبسایت شرکت نیکوکاران به نشانی:Nikookaransalamat.com مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد