آبادی ایران با «آبادیران»

کد خبر: 1227641

نمایشگاه آبادیران از بیست‌وسوم خرداد ماه آغاز شد و تا بیست‌وپنجم همین ماه ادامه داشت. حضور ۲۸ نهاد و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در برگزاری نخستین دوره‌ی این نمایشگاه، از جمله نکات قابل توجه و مهم طی این رویداد بود.

آبادی ایران با «آبادیران»

 

 
 
 
به گزارش خبر۲۴، مصلی امام خمینی(ره) از روزهای گذشته به عنوان محل برپایی یک نمایشگاه انتخاب شده است. نمایشگاهی که با عنوان «فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا» معروف به «آبادیران» با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده، در تلاش است تا نیازمندی‌ها، مشکلات و نواقص زیرساخت‌های مناطق محروم را از طریق بهره‌مندی از فناوری‌های روز شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فن‌آور رفع کند.

اهداف دیگر این نمایشگاه، توسعه‌ی مناطق محروم با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال پایدار توسط این شرکت‌ها، اتصال دانش‌بنیان‌ها به سازمان‌ها و نهادها در راستای توسعه‌ی عمرانی، آبادانی و محرومیت‌زدایی است. همچنین استفاده و انتقال فناوری‌های نوین و پیشرفته به مشاغلی که توسط مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی آغاز به کار کرده‌اند، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

حوزه‌های مسکن، کشاورزی، دامپروری، شیلات، ماشین‌سازی، بهداشت و سلامت، فناوری‌های نرم فرهنگی، آموزشی، سرگرمی و هویت‌ساز، آب، انرژی و محیط زیست از جمله زمینه‌های مورد توجه در این نمایشگاه است.
آبادیران از بیست‌وسوم خرداد ماه آغاز شد و تا بیست‌وپنجم همین ماه ادامه داشت. حضور ۲۸ نهاد و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در برگزاری نخستین دوره‌ی این نمایشگاه، از جمله نکات قابل توجه و مهم طی این رویداد بود.

برگزاری این نمایشگاه که در واقع پلی میان فناوری و محرومیت‌زدایی به حساب می‌آید، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و با استقبال و حمایت از آن همراه شد که در ادامه به مرور برخی از این واکنش‌ها پرداخته می‌شود.











انتهای پیام/
24-news.ir/vdcfyydy1w6dmma.i

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد