پرداخت آنی بعد از استعلام خلافی، بدون مراجعه به پلیس +10

کد خبر: 1232893

استعلام خلافی موضوعی است که نمی‌توان از چک‌کردن آن چشم‌پوشی کرد. زیرا اگر مقدار آن به سقف 3 میلیون تومان برسد، پلیس راهور در هر مکانی که باشید، خودرو شما را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

پرداخت آنی بعد از استعلام خلافی، بدون مراجعه به پلیس +10

 

ممکن است بگویید که استعلام‌گرفتن خلافی کار آسانی نیست و نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد. در پاسخ به این صحبت باید بگوییم که سبک زندگی‌های امروزی دیگر مشابه گذشته نیست و با توجه به اینکه انجام هر کاری در بستر دیجیتال ممکن شده، استعلام خلافی و پرداخت آن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به همین دلیل در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با یک روش ساده، امن و سریع جهت استعلام خلافی و در نهایت پرداخت آن آشنا کنیم. همچنین با معرفی یک سوپراپلیکیشن قدرتمند به تمام نیازهایی که در بستر دیجیتال با آنها مواجه می­شوید، پاسخ دهیم.

 

معرفی خلافی­های خودرو

درصورتی‌که صاحب خودرو هستید، موظف به رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی خواهید بود. ازاین‌رو اگر تخلف‌هایی مثل ردکردن چراغ‌قرمز، سبقت غیرمجاز، سرعت بالاتر از حد مجاز و موارد این چنینی را انجام دهید، برای ماشین شما جریمه‌های مختلفی به‌ثبت می‌رسد. این جریمه‌ها شامل تسلیمی، الصاقی و خودداری هستند که تا سقف 3 میلیون تومان قادر به انجام‌دادن آنها خواهید بود.

روش‌های پرداخت خلافی خودرو

برای پرداخت‌کردن خلافی­های خودرو 2 راه پیش روی شما وجود دارد. در روش اول (پرداخت خلافی خودرو پلیس+10 )باید به پلیس + 10 مراجعه کنید و با منتظرماندن در صف‌های طولانی، نسبت به میزان تخلف‌هایی که مرتکب شده‌اید، آگاهی پیدا کنید.

در روش دوم که یک راهکار ساده، سریع و امن است، می‌توانید از پلتفرم‌های آنلاین و مشهوری مثل سوپراپلیکیشن تاپ کمک بگیرید و نه تنها در کمتر از چند دقیقه با رقم جریمه خود مواجه شوید، بلکه می‌توانید از طریق 3 روش مختلف به انجام این کار بپردازید. در ادامه این راهکارها را توضیح داده‌ایم.

نحوه استعلام‌گرفتن از خلافی خودرو با سوپراپلیکیشن تاپ

روش‌های استعلام خلافی به‌کمک این اپلیکیشن از طریق 3 روشی که در ادامه آورده‌ایم ممکن است:

  • استعلام و پرداخت خلافی با پلاک: در این روش نیاز به احراز هویت وجود دارد. کارمزد آن 5200 تومان است و امکان تسویه موردی و یک‌جا در اختیارتان قرار می­گیرد.
  • انجام عملیات استعلام بدون احراز هویت: در راهکار دوم، شما نیاز به پلاک ماشین خواهید داشت. اما با توجه به اینکه برای انجام این عملیات، مراحل احراز هویت تعریف نشده، می‌توانید با پرداخت کارمزد 5200 تومان و به­صورت مستقیم به سامانه راهور ناجا متصل شده و به‌صورت موردی یا یک‌جا، خلافی خود را مشاهده و تسویه کنید.
  • استعلام خلافی و پرداخت با شناسه: این روش نیازی به احراز هویت و پرداخت کارمزد ندارد. اما بدون شناسه قبض قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

مزیت‌های استعلام‌گرفتن خلافی خودرو با تاپ

استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ جهت استعلام خلافی و پرداخت آن، مزیت‌های زیادی به‌همراه دارد که به‌شرح زیر هستند:

  • پرداخت و ثبت سریع و آنی در سامانه راهور ناجا
  • کاربری راحت و طراحی ساده
  • پرداخت امن، تحت نظر بانک مرکزی و پلیس فتا
  • امکان پرداخت خلافی به 2 صورت یک‌جا و موردی
  • دسترسی به جزئیات خلافی مانند تصویر، نوع تخلف، ساعت، تاریخ و مکان
  • امکان بازبینی آخرین استعلام بدون پرداخت‌کردن هزینه

معرفی سوپراپلیکیشن تاپ با 73 سرویس کاربردی

تاپ نرم‌افزاری است که علاوه بر فراهم‌کردن امکان استعلام‌گرفتن از خودرو و پرداخت آن، 73 سرویس و خدمت کاربردی دیگر را نیز در اختیار افراد قرار می‌دهد. نصب این پلتفرم می‌تواند به تمام نیازهای شما از بابت انجام فعالیت‌های مختلف در بستر دیجیتال پاسخ دهد.

سرویس‌های تاپ در 5 دسته‌بندی خودرو، گردشگری و تفریحات، فین تک و پرداخت، مالی و اعتباری و در نهایت بازار سرمایه قرار می‌گیرد. هر یک از دسته‌های گفته‌شده خود دارای خدمات و سرویس‌های مخصوص به‌خود هستند که همه آنها را در ادامه آورده‌ایم:

  • خودرو: امکان پرداخت عوارضی، بیمه شخص ثالث، پارک حاشیه‌ای و بیمه بدنه تک سفر آزادراهی با استفاده از تاپ وجود دارد.
  • گردشگری و تفریحاتی: به‌کمک تاپ می‌توانید انواع بلیط‌های هواپیما، قطار و اتوبوس را خریداری کنید. همچنین استعلام ممنوع‌الخروجی گرفته و تسهیلات سفر را دریافت کنید.
  • فین تک و پرداخت: درصورتی‌که نیاز به خرید شارژ از انواع اپراتورها داشته باشید، می‌توانید از تاپ کمک بگیرید. همچنین امکان پرداخت قبض تلفن، برق و گاز از طریق این پلتفرم وجود دارد.
  • مالی و اعتباری: اگر علاقه‌مند به افتتاح حساب غیرحضوری هستید و نیاز به استفاده از سامانه صیاد دارید، می‌توانید با نصب سوپراپلیکیشن تاپ به این اهداف رسیدگی کنید.
  • بازار سرمایه: برای احراز هویت سجام، توکن ققنوس و سهام دولت به تاپ مراجعه کنید.

20

جمع­بندی

استعلام خلافی یک اقدام مهم است که صاحبین خودروها نباید انجام آن را به‌تعویق بی‌اندازند. علت این موضوع ارتباط مستقیمی با سقف خلافی و جلوگیری از توقیف‌شدن ماشین و انتقال آن به پارکینگ دارد. درصورتی‌که به‌دنبال یک روش ساده، سریع و امن برای انجام این کار هستید، می‌توانید با استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ، نه تنها به این هدف رسیدگی کنید، بلکه از 73 سرویس کاربردی دیگر نیز بهره‌مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد