قبل از فصل پائیز حتما پکیج بخرید

کد خبر: 1235679
قبل از فصل پائیز حتما پکیج بخرید

 

 

قبل از فصل پائیز حتما پکیج بخرید

قبل از فصل پائیز حتما پکیج بخرید چرا که با شروع فصل در چندین سال گذشته با افزایس نرخ پکیج شوفاژ دیواری روبرو شدیم.از این رو اگر قصد خرید تجهیزات گرمایشی دارید هرچه سریع تر اقدام نمایید.گفتگو با نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه دلیل افزایش قیمت را شلوغ شدن بازار وسایل گرمایشی را عامل اتفاق می داند.پس چناچه قصد خرید دارید در فصل گرما دست به کار شوید.در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پکیج و نحوه خرید ان اشنا نماییم.

انواع پکیج

انواع پکیج از نظر تعداد مبدل حرارتی

 

نوع دسته بندی اشاره شده در این بخش مبتنی بر فاکتورهای فنی و سخت افزاری دستگاه پکیج است. انواع پکیج و رادیاتور در قالب ساختار فنی و درونی خود دارای بخشی به نام مبدل هستند. استفاده از یک یا دو مبدل برای تامین گرمای مورد نیاز سبب شده است که دستگاه های پکیج را از این لحاظ به دو گروه زیر دسته بندی کنند :

پکیج تک مبدله

در پکیج های تک مبدله، تنها یک سخت افزار با این عنوان برای تامین و فراهم کردن آب گرم استفاده میشود. استفاده از یک مبدل محدودیت های خاص خود را دارد و می‌تواند سبب کاهش راندمان دستگاه شود. همچنین این موضوع به شدت بر روی میزان مصرف سوخت تاثیر گذار است و هزینه های بسیار بیشتری را برای افراد به دنبال خواهد داشت.با توجه به تعمیرات پکیج در اندیشه توصیه می کنیم قبل از خرید پکیج حتما به این موضوع توجه نمایید.

 

پکیج دو مبدله

 پکیج هایی که از دو مبدل برای تامین این گرما استفاده می کنند، بهره وری واقعی بسیار بالاتری دارند و همچنین علیرغم قیمت های بالاتر، هزینه های بعدی را برای کاربر به شدت کاهش می دهند. هر کدام از این مبدل ها در عملکرد کاملا مستقل از یکدیگر هستند و این به معنای بهبود راندمان خواهد بود. در واقع تامین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد استفاده در شوفاژ و سیستم های گرمایش از کف، کاملاً جدا و مستقل از هم تولید شده و در فصول مختلف نیز قابل تفکیک خواهند بود.در صورت نیاز می توانید از نمایندگی بوتان در اندیشه مشاوره بگیرید.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی دیگر از بهترین برندهای ایرانی است که نامش در میان بهترین پکیج دیواری ایرانی دیده می شود. شروع فعالیت حرفه ای این شرکت از سال 1383 بوده است.قدمت و شهرت این برند به اندازه شرکت بوتان نیست ولی با ارائه محصولات با کیفیت خود به بازار توانسته است که نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

تعمیرات پکیج

پکیج دیواری ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور در زمینه طراحی و تولید پکیج و شوفاژ به عنوان یکی از 10 شرکت برتر روز دنیا شناخته می شود و با عملکرد و کیفیت بالای محصولات توانسته است خود را به جهانیان ثابت نماید.

پکیج های این شرکت در ظرفیت های مختلفی بوده و در مدل های دیجیتال، آنالوگ، اکو، M ،L ،K وZ تولید و طراحی می شود. شرکت ایران رادیاتور در تمام سطح کشور دارای نمایندگی های فروش برای محصولات خود است.

ایران رادیاتور تمامی محصولات خود را تا 24 ماه گارانتی کرده و دارای خدمات پس از فروش است. محصولات این شرکت در مقایسه با رقبای خود در بازار دارای قیمت مناسب تری می باشد، و صدای آن در حین کار بسیار کم است.

برخی افراد پکیج های ایران رادیاتور را بهترین برند پکیج می دانند به این دلیل که عملکرد این پکیج ها در بسیاری از شهرهای سرد کاهش نمی یابد.

مهم ترین مزایای پکیج ایران رادیاتور

از نظر برخی از کاربران پکیج ایساتیس به عنوان بهترین پکیج دیواری ایرانی شناخته می شود. این شرکت در محصولات تولیدی خود از بهترین قطعات ایتالیایی و منطبق با استانداردهای اروپا استفاده کرده است که خود رقیب بزرگی برای برندهای محبوب و نام آشنایی مثل ایران رادیاتور، بوتان و لورچ به شمار می آید.

پکیج دیواری ایساتیس

نمایندگی پکیج در اندیشه شرکت ایساتیس پکیج های تولید خود را تا 30 ماه پس از فروش گارانتی می کند، که این در مقایسه با سایر برند های ایرانی می تواند یک مشخصه و ویژگی عالی باشد، چرا که ایساتیس بیشترین مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات خود را دارد.

شرکت ایساتیس محصولات خود در 4 ظرفیت مختلف 24.28، 32 و 36 کیلو وات تولید و طراحی می نماید که می تواند برای تمامی مساحت های خانگی جوابگو باشد.

این شرکت پکیج های خود را در مدل های مختلفی طراحی کرده و در تمامی مدل ها از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه استفاده کرده است. از مهم ترین مدل های پکیج برای این شرکت می توان به مدل نیو استار و کاریز اشاره کرد.

تمامی برندها و مدل های معرفی شده به عنوان بهترین پکیج دیواری ایرانی در دو نوع پکیج خارجی داخلی تقسیم بندی می شوند، که مدل داخلی آن در فضاهای بسته مثل آشپزخانه استفاده می شود، و نوع خارجی آن باید در محیط باز مثل حیاط یا بالکن نصب گرد.

قبل از سرما پکیج بخرید

  • راندمان 93 درصدی
  • مجهز بودن پکیج به سیستم خودکار یخ زدایی
  • قابلیت تنظیم خودکار در انواع جریان گاز
  • سیستم رسوب گیر از نوع پلی فسفات
  • عملکرد مناسب در برابر نوسان آب
  • مجهز به سیستم هواگیری خودکار

پکیج دیواری چگالشی

پکیج های چگالشی جدیدترین شکل پکیج های دیواری موجود در بازار هستند. این نوع از پکیج ها با بهره‌وری بسیار بالای بیش از ۹۴ درصد، تقریباً تمامی حرارت ایجاد شده از احتراق سوخت را به آب انتقال میدهند و حتی از گرمای دود های ناشی از سوخت نیز برای این مورد بهره برداری می کنند. همین موضوع راندمان بالا سبب شده است که اغلب علاقه مندان به استفاده از این سیستم های گرمایشی، به سمت استفاده از آن حرکت کنند. خصوصا اگر به این موضوع نیز اشاره کنیم که دستگاه های پکیج دیواری چگالشی، فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و حتی قابل نصب در آشپزخانه ها نیز هستند.

 

پکیج ها از نظر شرکت و کشور سازنده

در بازار پکیج های موجود در کشور رسیده است که معمولاً علاقمندان و نیازمندان به تهیه چنین دستگاهی، امکان گزینش از میان موارد متعددی را دارند. با مراجعه به فروشگاه های مختلف و مراکز فروش فیزیکی و آنلاین، می توان نمونه مدل های گوناگون از برندهای داخلی و خارجی را مشاهده کرد :

پکیج ایرانی

پکیج های ایرانی با برند های مختلف مشهوری مانند بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و موارد دیگر، قابلیت رقابت با بسیاری از نمونه های خارجی را دارند. اغلب این شرکت های تولیدی با توجه به سابقه بالا در تولید سیستم های گرمایشی و همکاری با برند های خارجی، تکنولوژی های لازم برای ارائه محصولات قابل توجه را به دست آورده‌اند. همچنین اعتماد مردم با توجه به بازخورد بهره برداری و استفاده از این دستگاه ها سبب شده است که میزان جذب بالایی را در میان مشتریان داشته باشند.

قبل از پائیز پکیج بخرید

سیستم گرمایشی پکیج چیست؟

برای اینکه پکیج را معرفی کنیم اول بایدتوضیح روشنی از سیستم گرمایشی پکیج را ارائه بدهیم وبعد به معرفی وبرسی ان برسیم . درمعرفی پکیج باید گفت که پکیچ دستگاهی است که قابلیت تامین منابع آبی سرد و گرم برای واحدهای  ساختمان را دارد که این سیستم گرمایشی به صورت زمینی و یا دیواری قابل استفاده و نصب خواهد بود.

 پکیج دیواری و یا زمینی دستگاهی است که به جای موتور خانه مرکزی کار می­‌کند. پکیج بوتان را می­توانیم به راحتی به جای یک کابینت دیواری و یا زمینی نصب کنیم. که علاوه بر بازدهی انرژی بالاتر، دارای سوخت کمتری هم از موتورخانه بوده و همچنین موجب حذف لوله کشی­‌های فروان در ساختمان می­‌گردد و این سبگ گرمایشی  سبب مستقل شدن هر یک از واحدها از نظر گرمایش و تامین آب گرم بوده است.

ازهمه مهم تر،مصرف سوخت کمتر بوده است که این سیستم گرمایشی باعث تشویق همه مردم و ارگان ها بوده است . به این ترتیب با استفاده ازپکیج، در ساختمان‌ها نیازی به موتورخانه نیست. از این رو، می­توان گفت که پکیچ ها به دو دسته دیواری و زمینی تقسیم شده است.

 

سوخت پکیج گرمایشی

فراز تعمیر : هر سیستمی برای تولید انرژی یا فعالیت، نیاز به سوخت دارد؛ سیستم گرمایش نیز از این قاعده مستثنی نیست. گاز و برق سوخت مصرفی سیستم‌های امروزی است.بهتر است بدانید با آن که این سیستم‌ها از دو نوع سوخت متفاوت برای تولید انرژی و گرما استفاده می‌کنند، اما نسبت به دیگر سیستم‌ها منابع کم‌تری مصرف می‌کند؛ به عنوان مثال پکیج گرمایشی نسبت به کاربردی که دارد حتی از اسپیلت و کولرهای گازی نیز مصرف کمتری دارد. این سیستم نقش آبگرمکن را در کنار تامین‌کننده گرمای فن کوئل دارد و با وجود این در مقایسه با سایر روش‌ها به‌صرفه‌تر است.

طی کردن مراحل نصب پکیج

زمانی که شما شروع به نصب پکیج می کنید، در مرحله اول باید هواگیری سیستم را به وسیله یک پیچ مشکی رنگ روی شیر انجام دهید چون فراموش کردن آن باعث به وجود آورنده مشکلاتی می شود که به پمپ و مبدل حرارتی شما آسیب وارد می کند. در مرحله دوم دفترچه راهنمای آن را بیرون آورده و به دقت مطالعه کنید.

برای نصب پکیج حتما با فاصله 40 متری از دیوار زیر شکاف دودکش انجام شود، شابلون ها را از روی دیوا جدا کرده و نقاطی که نیاز به سوراخ شدن دارند را علامت گذاری کنید و با وسیله مناسب دیوار را سواخ کرده و قطعات مورد نیاز اعم از رولپلاک، پیچ ها و قلاب آویز را در جاهای علامت گذاری شده وصل کنید و سپس خود پکیج را در جای خود نصب کنید.

شیلنگ ها و شیر فلکه ها را به منظور آبگیری پکیج راه اندازی کنید و بعد از انجام تمامی مراحل باید به سراغ درست کردن ارتباط دودکش برویم. لازم به ذکر است که بگویم دستگاه باید در جاهایی قابل دسترس نصب شود. احیاناً اگر دستگاه داخل کابینت باشد، کف و سقف کابینت باید برداشته شود تا هوا مورد نیاز به پکیج برسد و به فاصله5 الی 10 سانتی متر از طرف دیوار فاصله داشته باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها