فروش اقساطی خودرو به همراه تحویل کمتر از 2 ساعت

کد خبر: 1238386
فروش اقساطی خودرو به همراه تحویل کمتر از 2 ساعت

 

 

فروش اقساطی خودرو به همراه تحویل کمتر از 2 ساعت

 

 

در خیلی از مواقع قصد خرید خودرو داریم ولی با کسری نقدینگی مواجه میشویم . در این مواقع به فکر خرید خودرو اقساطی میباشیم . با مراجعه به نمایشگاه های سطح شهر، شاهد سود های بسیار بالا ( بالای 100 درصد در یک سال ) هستیم .

سپند خودرو معتبرترین مرکز فروش اقساطی خودرو در کشور میباشد . شما میتوانید خودرو مورد نظر خود را به صورت نقدی و یا اقساطی در کمتر از 2 ساعت از مجموعه تهیه نمایید .

در طرح اقساطی نیازی به ضمانت وجود ندارد .تنها کافیست شما با دسته چک خود به این مجموعه مراجعه نمایید .همچنین میتوانید چک های خود را به صورت یک ماه در میان ارائه دهید .

تمامی خودرو های بازار شامل محصولات ایران خودرو ، سایپا ، مدیران خودرو ، کرمان موتور ، آرین موتور ، فردا موتور و ... شامل این طرح میباشند . به صورت کلی شامل خودرو های ایرانی ، چینی و مونتاژی میباشد .

 

خرید اقساطی خودرو

 

 

خرید خودرو به صورت کلی دارای برخی از پیچیدگی ها و ابهامات برای افراد میباشد . حالا در هنگام خودرو اقساطی این شرایط بعضا مبهم تر میشود .

شما میتوانید با کارشناس و حتی وکیل خود برای تهیه خودرو به این مجموعه مراجعه نمایید و خودرو خود را با خیالی آسوده تحویل بگیرید .

همچنین برای پیدا کردن خودرو مورد نظر خود نیاز نیست کل شهر را جستجو کنید . مشخصات آن را به مجموعه اعلام خواهید کرد و سپند خودرو خودروی مورد نظر شما در کمتر از 2 ساعت جلوی درب مجموعه تحویلتان خواهد داد .

 

 

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه برای خرید اقساطی خودرو به شرح ذیل میباشد :

1-کارت ملی

2- شناسنامه

3-دسته چک

4-مدارک شغلی

5-مدارک محل سکونت

 

مشاوره دقیق فنی خودرو

 

 

شما میتوانید قبل از خرید ، مشاوره دقیق و حرفه در ارتباط با هر خودرو دریافت نمایید و سپس به راحتی اقدام به انتخاب خودروی مورد نظر خود نمایید .

این مشاوره به لحاظ فنی ، ظاهر و آپشن توسط کارشناسان سپند خودرو به شما ارائه میگردد .

 

 

معتبر در فروش اقساطی خودرو

 

 

یکی از فاکتور های اعتبار شفافیت میباشد . این مجموعه قیمت کلیه خودرو های موجود به همراه پیش پرداخت و اقساط ماهانه در سایت خود درج نموده است . این مقدار به صورت روزانه نیز آپدیت میشوند و شما میتوانید به راحتی جزئیات خرید خود را مشاهده نمایید .

قیمت روز خودرو + مقدار پیش پرداخت + اقساط ماهیانه به صورت کامل درج شده است .

 

مزایای سپند خودرو

 

 

سند خودرو به نام شما خورده و شما قبل از پایان تسهیلات میتوانید به شرکت مراجعه نموده و خودروی خود را تعویض نمایید .

بر خلاف کلیه نمایشگاه ها ، قبل از پایان تسهیلات نیز میتوانید اقدام به تسویه آن نمایید و سود کمتری پرداخت نمایید .

بیمه بدنه اجباری نبوده و حتی در بعضی از جشنوار های این مجموعه ، به صورت رایگان نیز ارائه میشود .

شما میتوانید خودرو خود را در محل شرکت توسط کارشناس مورد اطمینان خود، کارشناسی نمایید . سپس با خیالی آسوده خودروی خود را تحویل بگیرید .

تمامی خودرو های ارئه شده برج روز میباشند و این موضوع در قیمت خودرو های صفر در خرید و هنگام فروش مهم میباشد .

آدرس سپند خودرو

 

 

سپند خودرو دارای 2 شعبه فاطمی و سعادت آباد میباشد که آدرس های آن به شرح ذیل میباشد :

شعبه فاطمی- شعبه غرب - واحد فروش و مدارک : میدان فاطمی به سمت و نرسیده به میدان گلها نبش کوچه 2/1 ساختمان تالار قصر گلها

شعبه سعادت آباد- واحد مالی : تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، برج پایدار ،واحد 702

شماره تماس سپند خودرو

02141713

02191072104

 

آدرس سایت سپند خودرو

برای ورود به سایت کافیست عبارت " فروش اقساطی خودرو سپند خودرو " را در گوگل جستجو نمایید .

همچنین میتوانید به آدرس sepandkhodro.com مراجعه نموده و در سایت خودرو های مورد نظر خود را و شرایط و جزئیات خرید را به صورت کامل مشاهده نمایید .

 

شعار سپند خودرو

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد