مشخصات مخزن 500 لیتری قیفی سه لایه

کد خبر: 1238397
مشخصات مخزن 500 لیتری قیفی سه لایه

 

 

مخزن آب قیفی 500 لیتر  یکی از مخازنی که برای نگهداری آب در کشور ما توسط مردم به کار می روند می باشد . لازم به ذکر است که یک نمونه از این کالاها مخزن آب قیفی 500 لیتر است که کاربرد زیادی در مکان های گوناگون دارد و یک گزینه بسیار عالی برای نگهداری آب در صنایع مختلف به شمار می رود.در صورتی که به مشخصه های مربوط به مخزن آب قیفی 500 لیتر دقت کنید می توانید این کالای با کیفیت و کاربردی را به طور بهینه ای برای خرید سفارش دهید و از آن برای ذخیره آب استفاده کنید.

مشخصات مخزن 500 لیتری قیفی سه لایه چیست ؟

 

مخزن آب قیفی 500 لیتر یک کالا برای نگهداری آب و حتی نوشیدنی های دیگر است و گنجایش بالایی دارد. از این رو شما عزیزان می توانید این کالا را برای ذخیره 500 لیتر آب و هر نوع ماده نوشیدنی دیگر مورد استفاده قرار دهید. این مخزن به نام مخزن زوک نیز نام گذاری شده است و قابل استفاده در صنایع مختلف و در ساختمان های بزرگ است.

ساختار مخزن آب قیفی  به گونه ای است که باید حتماً برای استفاده بر روی پایه های محکم قرار داده شود تا بتواند به راحتی قابل استفاده باشد. شکل قیفی این مخزن باعث می شود که مواد مایع با سهولت و به راحتی از این مخزن خارج شوند. جنس این کالا از مواد پلی اتیلنی است و به همین خاطر جنس خیلی خوب و مرغوبی دارد.

مشخصات مخزن 500 لیتری قیفی سه لایه

  1. باید توجه داشته باشید که مخزن آب قیفی 500 لیتر دارای ویژگی های متعددی است که این مشخصات نشان دهنده کیفیت مطلوب مربوط به این کالا هستند و به قرار زیر هستند:
  2. این مخزن دارای ضخامت بالایی است و به همین دلیل هم بهترین گزینه برای ذخیره انواع مایعات و آب و نوشیدنی های مختلف محسوب می شود.
  3. ین مخزن سه لایه 500 لیتری کاملاً بهداشتی و ضد باکتری است.
  4.  مخزن آب قیفی سه لایه کالایی است که دارای نشان استاندارد است و دارای تأییدیه از طرف وزارت بهداشت است.
  5.  زمانی که آب و یا مواد دیگر نوشیدنی را در این نوع مخزن نگهداری می کنید متوجه تغییر بو و رنگ این نوشیدنی ها نمی شوید و دلیل این امر کیفیت خوب این مخزن است.
  6.  انتقال حرارتی در مخزن آب قیفی خیلی پایین است و به همین جهت قابل استفاده در نواحی گرمسیر و سردسیر است.
  7.  این کالا در برابر نورش خورشید و اشعه یو وی بسیار مقاوم است و در این شرایط نمی تواند دچار آسیب شود.
  8. مخزن مورد نظر در شرایط اقلیمی مختلف می تواند همیشه کیفیت بالای خود را حفظ کند و پوسیده نمی شود و تغییر حالت و تغییر رنگ در این کالا نیز به وجود نمی آید.
  9.  مخزن آب قیفی گنجایش بالایی دارد و شما می توانید مقدار زیادی از مایعات مورد نیاز خود را در آن برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره کنید.

کاربرد مخزن قیفی 500 لیتری

مخزن آب قیفی 500 لیتر | مخزن مخزن

باید توجه داشته باشید که مخزن آب قیفی  دارای کارایی فوق العاده ای در صنعت های گوناگون است و ما در این صفحه برخی از کاربردهای این مخزن با کیفیت را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم:

  • برای ذخیره آب به کار می رود. از این مخزن در تصفیه فاضلاب خام نیز استفاده می شود.
  • مواد شیمیایی و تمام مایعات در این مخزن قابل نگهداری هستند.
  •  از مخزن آب قیفی 500 لیتر در نگهداری سوخت های زیستی و بیودیزل نیز استفاده می شود.
  • کودهای مایع که در صنعت کشاورزی به کار می روند نیز در این نوع مخزن ذخیره می شوند.- مواد خوراکی مایع نیز در صنعت غذایی در این مخزن ذخیره می شوند.

نحوه استفاده از مخزن آب قیفی به این صورت است که موادی که مایع هستند در آن نگهداری می شوند که به قسمت پایین این مخزن روانه می شوند تا ته نشین شوند. سپس ساختار قیفی شکل این مخزن اجازه می دهد که این مواد به راحتی از مخزن خارج شوند. تمام مواد مایع اعم از مواد با چگالی بالا و پایین می توانند از این مخزن خارج شوند.

شما می توانید برای خارج کردن مواد ترکیبی نیز از این نمونه مخزن اضافه کنید و مواد خوراکی و حتی و مایعات شیمیایی را از طریق این مخزن با هم ترکیب کنید. به طور کلی روش استفاده از مخزن آب قیفی 330 لیتر بسیار راحت است و نیازی به تخصص زیاد ندارد.

راه اندازی و نصب مخزن های قیفی

اگر قصد دارید که به خرید و در نهایت به نصب مخزن آب قیفی مخزن مخزن  اقدام کنید بهتر است که به بررسی چند نکته مهم در این باره اقدام کنید که به عبارت زیر هستند:

  1. نصب این مخزن باید در مکانی انجام شود که یکنواخت است و شیب زیادی ندارد.
  2. در نصب این مخزن باید از افراد کارشناس و خبره کمک بگیرید.
  3. توجه داشته باشید که مخزن آب قیفی  را در مجاورت حرارت کاملاً مستقیم نصب نکنید.
  4. هیچ نوع وسیله تیز را نباید در نزدیکی محل نصب مخزن آب قیفی 500 لیتر قرار دهید.
  5. پایه هایی که برای راه اندازی این کالا در نظر می گیرید باید محکم و با دوام باشند.
  6.  همیشه باید درب این مخزن را بسته نگه دارید.
  7. پایه هایی که برای این مخزن با ابعاد مختلف خریداری می کنید باید در ابعاد متناسبی تهیه شوند تا به درستی از آنها برای جای گیری مخزن استفاده کنید.

زمانی که تمام موارد فوق را در هنگام راه اندازی مخزن آب قیفی 500 لیتر مورد توجه قرار دهید به طور قطع می توانید به صورت کاملاً حرفه ای به نصب این کالا اقدام کنید و از این کالا نیز استفاده خوب و بهینه ای داشته باشید.

موارد مهم در هنگام خرید از مخزن مخزن

زمانی که در صدد خرید مخزن آب قیفی 500 لیتر هستید بهترین کار این است که نکته های خیلی مهمی را در این روند مورد توجه قرار دهید. به این ترتیب است که می توانید خریدی منحصر به فرد از مخزن مورد نیاز خود داشته باشید. برخی از این نکته های مهم را در این صفحه بیان می کنیم:

- قیمت

لازم است که به قیمت کالاهایی که برای خرید در نظر می گیرید در وهله اول توجه کنید.

- کیفیت

در وهله دوم باید نوع کیفی مخزن آب قیفی 500 لیتر را بررسی کنید تا کالای با کیفیتی را خریداری کنید.

- دوام

توجه داشته باشید که کالایی که برای خرید انتخاب می کنید دوام زیادی داشته باشد.

- ضخامت

بهتر است که مخزن آب قیفی مورد نیاز خود را با ضخامت بالا خریداری کنید و مخزن های سه لایه از قبیل برترین نوع این کالاها به شمار می روند.

- گنجایش

همیشه در هنگام خرید به بررسی گنجایش و ظرفیت مخزن مورد احتیاج خود نیز اقدام کنید تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با مرغوبیت بالا سفارش دهید.

- ابعاد

ابعاد مربوط به مخزن آب قیفی 500 لیتر نیز یک موضوع خیلی با اهمیت است که باید در زمان خرید مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. در این صورت است که می توانید به بررسی ابعاد مختلف این کالا بپردازید و در نهایت خرید خود را بر اساس نیازی که به این کالا در اندازه های مختلف دارید به پیش برید.

- جنس

همیشه جنس و به طور کلی نوع مواد اولیه ای که در تولید مخزن آب قیفی 500 لیتر به کار می روند را مورد ملاحظه قرار دهید.

عوامل مؤثر ب قیمت گذاری مخزن آب

مخزن آب ایستاده | مخزن مخزن

توجه کنید که کارخانه تهیه کننده که بهترین مخازن آب را تولید می کند قبل از هر چیز به نرخ گذاری این محصول به طور مطلوب اقدام می کند تا بتواند قیمت های مناسبی

را به ما اعلام کند. این کارخانه روند قیمت گذاری مخزن آب قیفی 500 لیتر را بر اساس مواردی که به شرح زیر هستند به پیش می برد:

1- ساختار

یکی از موارد مهمی که در قیمت گذاری مخزن مورد نظر اهمیت دارد ساختار بی نظیری است که دارد.

2- جنس

جنس نیز می تواند نقش مهمی در قیمت گذاری مخزن آب قیفی 500 لیتر داشته باشد و قطعاً قیمت محصولاتی که جنس خوبی دارند متفاوت از محصولات بی کیفیت است.

3- اندازه

باید توجه داشته باشید کخ مخازن قیفی در اندازه های مختلفی تولید می شوند و قیمت ابعاد کوچک تر این مخزن ها پایین تر از قیمت مربوط به مخازن بزرگ تر است.

4- مواد اولیه

مواد اولیه ای که در تولید این کالاها به کار گرفته می شوند نیز می تواند در قیمت گذاری این مخازن مؤثر باشد.

مشخصات مخزن 500 لیتری قیفی سه لایه مخزن مخزن

مخزن مخزن  یک مرکز شناخته شده و بسیار معتبر است که همیشه انواع مختلفی از مخازن آب اعم از مخزن آب قیفی 500 لیتر را در دسترس شما عزیزان قرار می دهد. این شرکت بسیار بزرگ و معروف به شما اجازه می دهد که بتوانید مخزن مورد نیاز خود را با کیفیت و همین طور با قیمت بسیار مطلوبی برای خرید سفارش دهید. شما می توانید با شرکت مخزن مخزن  برای خرید مخزن آب قیفی 500 لیتر با شماره ۰۹۱۹۷۷۰۴۴۸۴ تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها