ارسال بار به خارج از کشور ( شرایط + مدارک لازم )

کد خبر: 1239212

زمانی که درباره ارسال بار به خارج از کشور صحبت می‌کنیم، شاید بسیاری از افراد فکر کنند که برای انجام این کار باید کارهای اداری بسیار زیادی انجام دهند. اگرچه این کار نسبت به حمل کالا به‌صورت داخلی نسبتا پیچیده‌تر است، ولی اگر اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، می‌توانید آن را مدیریت کنید. در این مقاله ، برای شما توضیح می‌دهیم که برای حمل کالا به خارج از کشور، دقیقا باید چه کارهایی انجام دهید و چه روش‌هایی برای انجام این کار پیش‌روی شما قرار دارند.

ارسال بار به خارج از کشور ( شرایط + مدارک لازم )

 

نکته مهمی که قبل از نحوه ارسال بار به خارج از کشور و فریت بار فرودگاه امام خمینی باید بدانید، این است که حتما قبل از انجام این کار، با افراد متخصص و ماهر در این زمینه مشورت کنید. با انجام این کار، خیلی راحت و بدون کمترین نگرانی، می‌توانید بار خود را به خارج از کشور ارسال کنید. فقط کافی است که بدانید بر اساس بار شما، بهترین روش برای ارسال به خارج از کشور کدام است. در ادامه، فرآیند حمل بار برای شما فوق‌العاده راحت‌تر خواهد شد. در این صورت شما میتوانید به وبسایت رسمی و مجموعه بین المللی راه سان کالا اعتماد کنید.

نحوه ارسال بار به خارج از کشور چگونه است؟ 

ارسال بار به خارج از کشور ممکن است در ابتدا امری سخت و پیچیده به نظر برسد اما این فرایند کاملا مشابه ارسال بار داخلی بوده و تفاوت چندانی با این روش ندارد. برای ارسال بار به خارج از کشور از روش های متفاوتی استفاده خواهد شد. هر یک از این روش ها مزایای خاص خود را داشته و هزینه ارسال بار به خارج از کشور در آنها متفاوت است.

بنابراین؛ ارسال بار با هواپیما به خارج از کشور، یکی از بهترین روش‌های فرستادن محموله به شمار می‌آید. سرعت ارسال و امنیت و مراحل بهینه‌تر در این حالت، باعث شده که بیشتر افراد، مایل به ارسال بار با فریت هوایی باشند. به ویژه طی سال‌های گذشته، این روش ارسال بار به خارج از کشور که به فریت بار مسافری نیز معروف است، از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است و بیشتر افراد حتی محموله‌های بزرگتر خود را نیز به این روش، به خارج می‌فرستند.

لازم به ذکر است که معمولا فریت هوایی از طریق هواپیماهای باری که ظرفیت بزرگتری نسبت به هواپیماهای مسافربری دارند، انجام می‌پذیرد. از این روی شما می‌توانید حتی برای ارسال اثاثیه منزل خود به یک کشور دیگر، از روش فریت هوایی که با ظرفیت بالای هواپیما انجام می‌شود، استفاده کنید.

قوانین ارسال بار به خارج از کشور را باید بدانید!!

فراموش نکنید که شما برای ارسال بار به هر یک از کشورهای دیگر، باید اطمینان حاصل کنید که کالای شما کاملا قانونی است. قوانین بین‌المللی برای ارسال کالا در هر یک از کشورها متفاوت است. برای مثال قوانین فریت بار به کانادا به سایر کشور ها متفاوت است. بااین‌حال، یکی از اساسی‌ترین قوانین در همه کشورها این است که نمی‌توان کالاهای غیرمجاز و غیرقانونی وارد کرد.

به همین دلیل هم در ابتدا مطمئن شوید که کالای شما جزو کالاهای غیر قانونی و ممنوعه به شمار نمی‌رود. گاهی مواقع هم برای اطمینان از این قضیه و عبور دادن کالا از مرز، مجبور می‌شوید برای ارسال کالای خود به خارج از کشور مجوزهایی دریافت کنید تا نشان دهید که بارتان کاملا قانونی است.

بنابراین ؛ قوانین مربوط به ارسال و دریافت کالا در هر کشوری متفاوت می‌باشد. شما برای ارسال یک مرسوله پستی به خارج از کشور باید قوانین پستی کشور مبدأ و مقصد را به خوبی بشناسید تا در نحوه ارسال بار به خارج از کشور دچار مشکل نشوید. در واقع مطابق با قوانین هر کشور، ورود یک سری کالا به داخل آن ممنوع می‌باشد. برای مثال ورود مواد مخدر و حیوانات زنده به داخل کشور امارات ممنوع می‌باشد و شما نمی‌توانید این موارد را به کشور امارات ارسال کنید. گاهی اوقات هم در شرایط خاص برای ارسال بسته لازم است که مجوز دریافت نمایید.

 

images_1692200874_64dcefaa0e2ee.jpg

 

مدارک مورد نیاز برای فریت بار را آماده کنید !!

در روند نحوه ارسال بار به خارج از کشور شما نیاز دارید یک سری اسناد و مدارک را آماده کنید. فاکتور تجاری رایج‌ترین سند بین‌المللی است که باید برای ارسال کالا به خارج از کشور آن را آماده کنید. این فاکتور شامل یک سری اطلاعات است که باید به مقامات گمرکی ارائه شود. فاکتور تجاری کالا به مقامات گمرکی کمک می‌کند تا ارزیابی کنند که کالای مورد نظر می‌تواند به خارج از کشور ارسال شود یا خیر. علاوه بر این، فاکتور تجاری برای تعیین عوارض و مالیات مرسوله هم کمک کننده خواهد بود. غیر از فاکتور تجاری، گواهی مبدأ و لیست بسته بندی از اسناد مورد نیاز برای ارسال یک کالا به خارج از کشور می‌باشد.

از هزینه های فریت بار به خارج از کشور مطلع شوید!!

هزینه ارسال بار به خارج از کشور، تابعی از حجم بار، ارزش بار، مدت زمان مورد نیاز برای ارسال بار و کشور مقصد است. ارزش محموله شما است که مشخص می کند که این بار، بهتر است زمینی ارسال شود یا دریایی یا هوایی. هزینه ارسال بار با توجه به تعرفه‌های سالانه شرکت‌های باربری، هزینه بسته بندی محموله، نوسانات قیمت دلار و هم‌چنین بیمه‌نامه و هزینه تشریفات گمرکی مبداء و مقصد، متغیر است و قیمت ثابتی ندارد.

هزینه ارسال بار با هواپیمای داخلی حتما ارزان‌تر از ارسال بار با هواپیمای خارجی است. به منظور پیدا کردن بهترین و کمترین قیمت حمل بار فریت و یا ارسال کالاهای تجاری به اروپا، آمریکا ، آسیا و اقیانوسیه، می توانید با کارشناسان مجموعه بین المللی راه سان کالا مشاوره کنید.  همچنین دقت کنید که بعضی کالاها امکان ارسال ندارد. مثل بسته های ارز، بسته های طلا، بسته های زعفران. بایستی قوانین مربوطه را پیگیری کنید.

بسته بندی وسایل را به راه سان کالا بسپرید!

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که باید موقع ارسال بار به خارج از کشور مدنظر قرار دهید، بسته‌بندی دقیق کالا است. ازآنجاکه برای ارسال بار به خارج از کشور باید کالا از مسیر طولانی عبور کند، مطمئن شوید که بسته‌بندی کاملا محکم است. حالا بسته به کشور انتخابی شما، ممکن است مسیر کمی کوتاه‌تر و یا طولانی‌تر باشد. به همین دلیل هم مطمئن شوید که کالا را به‌گونه‌ای بسته‌بندی می‌شود که هیچ‌گونه رطوبتی به آن وارد نمی‌شود و یا در طول مسیر با وارد شدن ضربه، آسیبی به آن وارد نخواهد شد. بنابراین شما میتوانید به مجموعه باربری راه سان کالا اعتماد کامل کنید.

بهترین شرکت حمل و نقل فریت بار را بشناسید!!

شرکت راه سان کالا یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات فریت بار است که کیفیت حمل، هزینه مناسب، حمل و نقل هوشمند و مطمئن آن باعث شده است از سایر رقبا برتر و شناخته‌تر شده باشد. فریت بار با مجموعه راه سان کالا توسط ایرلاین‌های متعدد به کشورهای مختلف انجام می‌شود که پس از مراجعه به شرکت توسط کارشناسان دلسوز مرحله به مرحله راهنمایی خواهید شد تا بدون اتلاف وقت بتوانید از خدمات متمایز برخوردار شوید.

کافی است به شرکت راه سان کالا مراجعه کنید تا اقلام بسته بندی، شماره گذاری و لیست شود. سپس کالای بسته بندی و کد گذاری شده برای انجام تشریفات گمرکی به قسمت بار فرودگاه امام خمینی حمل می‌شود. بارنامه هوایی صادر شده و از شرکت هواپیمایی رزرو کتبی اخذ گردیده که نسخه‌ای از آن به فرد داده می‌شود. بنابراین شما هم وطن عزیز که قصد ارسال بار به کشورهای خارج از کشور را دارید میتوانید با مجموعه راه سان کالا در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما در تماس باشید

09121158432

02155677969

09192361082

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد