آیا طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی، بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی است؟

کد خبر: 1242363

یکی از روش‌های مناسب جذب شاگرد، تبلیغ تدریس خصوصی و طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی است. برای کسب درآمد از تدریس خصوصی، نیاز به یک متن آگهی برای تدریس خصوصی داشته تا بتوانید از طریق آن، دانش‌آموزان و والدین را برای جذب بیشتر متقاعد کنید. از این رو نوشتن متن تراکت تدریس خصوصی و نحوه انتشار آن بسیار اهمیت پیدا می‌کند که در این مطلب به طور دقیق راجع به بهترین روش تبلیغ تدریس خصوصی و طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی صحبت می‌کنیم.

 

طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی با کم‌هزینه‌ترین روش ممکن

نوشتن متن تراکت تدریس خصوصی و طراحی آن، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های جذب شاگرد خصوصی بوده است. اگر به صورت مستقل بخواهید تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی، چاپ کرده و در سطح شهر پخش کنید، علاوه بر منسوخ بودن این روش، هزینه‌بر نیز است. همچنین با پخش تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی در سطح شهر، برای خود محدودیت ایجاد کرده و برای کسب درآمد بیشتر نمی‌توانید به صورت سراسری جذب شاگرد کنید.

اما با نوشتن یک متن تراکت تدریس خصوصی ایده‌آل و انتشار آن در بهترین سایت‌های تدریس خصوصی می‌توانید علاوه انتشار آگهی تدریس خصوصی تدریس، از مزایا همکاری با این سایت‌ها نیز بهره‌مند شوید. یکی از سایت‌های پیشرو تدریس خصوصی برای همکاری، کسب درآمد بالا و جذب شاگردان فراوان، سایت تدریس خصوصی استادبانک است که در ادامه راجع به آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغ تدریس خصوصی در استادبانک!

سایت تدریس خصوصی استادبانک درزمینه جذب استاد و شاگرد بیش از ۸ سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند. پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک با کم‌ترین هزینه تبلیغ تدریس خصوصی برای مدرسین، توانسته اساتید تدریس خصوصی باتجربه و توانمندی را جذب سیستم خود نماید. در این سایت هر معلم و مدرسی می‌تواند شانس خود را امتحان کرده و به صورت رایگان در بخش عضویت اساتید ثبت‌نام کند و در صورت تایید از طرف کارشناسان استادبانک، به جامعه ۳۸۰۰ نفری اساتید بزرگ استادبانک بپیوندد.

از مهم‌ترین مزایا استادبانک برای تبلیغ تدریس خصوصی و همکاری با این مجموعه، موارد زیر است:

۱.ساخت پروفایل معتبر از متن تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی خود

قطعاً برای کسب جایگاه و همچنین برند شدن، نیاز دارید یک رزومه قوی برای خود بسازید. استادبانک در بین والدین و دانش‌آموزان، جایگاه ویٰژه‌ای دارد. همکاری با استادبانک و جزو اساتید این مجموعه شدن، می‌تواند این جایگاه معتبر را نیز برای شما ایجاد کرده و یک روزمه عالی برای‌تان ایجاد کند.

برای مثال استاد مریم مجدی از اساتید تدریس خصوصی ریاضی، که با یک نمونه متن آگهی و نمونه تراکت تدریس خصوصی ریاضی به شرح زیر، توانسته یک رزومه قوی از خود در استادبانک بسازد:

- استاد مریم مجدی با سطح استادی ۵ ستاره از استادبانک

- تدریس به دو صورت آنلاین و تدریس خصوصی در منزل شاگرد

- ۲۸۱۶ جلسه موفق و برگزار شده در استادبانک

- ۹ بار برترین استاد در گروه  ریاضی متوسطه اول فصول مختلف در استادبانک

- بیش از پنج سال همکاری با استادبانک

- تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در مدارس اینترنشنال به دانش‌‌آموزن انگلیسی زبان

- تدریس آنلاین به ایرانیان مقیم کشورهای مختلف از جمله کانادا، آمریکا، انگلیس، روسیه، دبی و مالزی

- کسب لوح تقدیر به عنوان مدرس نمونه از سازمان ملی جوانان و موسسه تخصصی ادبی قدیم الاحسان

 

۲.امکان دیده شدن در بین دانش‌آموزان و والدین

اگر بخواهید به صورت هدفمند یک متن آگهی و نمونه تراکت تدریس خصوصی آماده کرده و در دروس و مقاطع مختلف نظیر متن تدریس خصوصی ابتدایی، تبلیغات تدریس خصوصی خود را شروع کنید، استادبانک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. زیرا با ساخت پروفایل خود و همچنین عملکرد عالی در جلسات تدریس خصوصی، امتیاز کسب کرده و در لیست اول اساتید برتر استادبانک و حتی نفر اول آن نمایش داده شوید.

عکس تبلیغ تدریس خصوصی شما به عنوان استاد برتر هفته یا حتی ماه می‌تواند در صفحه اول سایت نشان داده شود. امتیازی که باعث دیده شدن شما و شناخت بیشترتان در بین دانش‌آموزان و والدین می‌شود.

۳. ارتقای شغلی و کسب تجربه فراوان در زمینه تدریس خصوصی

یکی از اهداف بسیار مهم استادبانک، رشد و ارتقاء جایگاه اساتید در تدریس و مهارت‌های آن است. شما بدون هیچ هزینه‌ای و با داشتن نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی، مدارک لازم برای تدریس خصوصی وهمچنین عکس تبلیغ تدریس خصوصی، وارد سایت استادبانک شده و ثبت‌نام می‌کنید. بعد از تایید، استادبانک علاوه بر معرفی شاگرد به شما، در جهت رشد و ارتقای مهارت‌های تدریس‌تان نیز سرمایه‌گذاری می‌کند.

برگزاری دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس و مجله اساتید استادبانک ACADEMY.OSTADBANK.COM با انتشار مقالات تخصصی در زمینه مهارت‌های تدریس، یکی از همان مسیرهای پیش روی شما برای رشد و پیشرفت است.

چگونه یک نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی بینظیر آماده کنیم؟

برای طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی باید به عوامل جذاب متن تبلیغاتی خود توجه کنید. از مهم‌ترین این عوامل برای نوشتن تبلیغ تدریس خصوصی موارد زیر است:

۱.توجه به فونت و قلم نوشتاری متن: نوشته‌های داخل نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی باید واضح وشفاف باشد.

۲. پرهیز از زیاده گویی در متن تراکت تدریس خصوصی: نباید یک متن آگهی طولانی باشد، بلکه متن آگهی باید مختصر، هدفمند، متمرکز بر دستاوردها و نتایج بوده و نوشته‌ها آهنگین باشد.

۳. توجه به رنگ پس زمینه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی: از رنگ‌های جذاب و بعضاً مرتبط با فضای آموزشی مانند رنگ آبی استفاده کنید.

۴. استفاده از علائم و لگو‌های مرتبط تدریس خصوصی: می‌ توانید برای جذابیت بیشتر از علائمی نظیر کتاب‌های درسی، قلم، مداد و و حتی کلاه فارغ‌التحصیلی در زمان طراحی تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی خود استفاده کنید.

۵. نوشتن تیترهای جذاب و چشمگیر در متن تراکت تدریس خصوصی

۶. توجه به مخاطب هدف در زمان نوشتن متن تبلیغ تدریس خصوصی

۷. توجه به مزایای تدریس خصوصی خود: یک متن تبلیغاتی خوب باید روی عملکرد و مزایای موفق تاکید کند. به این نکته اشاره کنید که چگونه مشکل دانش‌آموز را رفع کرده یا کیفیت مطالعه و آموزش را برای او بالا می‌برید. دقیقاً روی نکاتی تمرکز کنید که شما را از رقبا متمایز می‌کند.

برای ساخت یک نمونه تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی موثر، لازم نیست هزینه‌ کنید،  می‌توانید در پلتفرم‌ تعریف شده استادبانک، یک متن آگهی تبلیغ تدریس خصوصی به شکل پروفایل برای خود بسازید.

نمونه‌ موفق تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی در استادبانک

برای درک بهتر در زمان نوشتن یک متن آگهی می‌توانید به پروفایل اساتید استادبانک سر زده و از آن‌ها ایده بگیرید. از موفق‌ترین نمونه‌های تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی در استادبانک، موارد زیر است:

  • استاد فرهاد حسینی با سطح استادی ۵ ستاره
  • تدریس به صورت آنلاین درکل کشور
  • ۷۴۵ جلسه موفق برگزار شده در استادبانک
  • کارشناسی دبیری زبان انگلیسی از دانشگاه خوارزمی تهران
  • دبیر رسمی آموزش و پرورش به مدت ۱۵ سال
  • دارای مدرک بین‌المللی CELTA  و Train the Trainer از دانشگاه کمبریج
  • تدریس در آموزشگاه‌ گویش و کانون زبان ایران به مدت ۸ سال
  • بیش از دو سال همکاری با مجموعه استادبانک
  • دارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استادبانک

در نمونه تراکت تدریس خصوصی زبان انگلیسی استاد فرهاد حسین آبادی در استادبانک، ابتدا سعی شده کیفیت تدریس ایشان با میزان ستاره و تعداد جلسات برگزار شده نشان داده شود. سپس برای شناخت بهتر مخاطبان و میزان مهارت‌های کسب شده استاد، مدارک تحصیلی و سوابق کاری ایشان ارائه شده است.

استاد در ادامه در سایت استادبانک، می‌تواند در چند جمله به مزیت‌‌های مهم خود اشاره کرده و خود را بهتر توصیف کند. سپس با قرار دادن یک ویدئو معرفی از خود بر روی سایت و همچین دروس و مقطعی که تدریس می‌کند، متن تراکت تدریس خصوصی خود را کامل‌تر نماید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها