خرید اکانت FC 24 با پشتیبانی از فروشگاه مای گیمز استور

کد خبر: 1243178
خرید اکانت FC 24 با پشتیبانی از فروشگاه مای گیمز استور

 

 

خرید اکانت FC 24 با پشتیبانی از فروشگاه مای گیمز استور

با عرضه بازی FC 24 شاهد چندبرابر شدن جذابیت دنیای گیم بوده ایم. این بازی نسخه جدیدی از سری بازی های فیفا است که گزینه ای عالی برای عاشقان فوتبال به شمار می رود. در بازی FC 24 شاهد قابلیت ها و امکاناتی خواهد بود که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این قابلیت ها در کنار هم موجب شده اند تا این روزها افراد زیادی متقاضی خرید اکانت FC 24 باشند. این اکانت ها با ارائه بازی FC 24 دربردارنده بهبودهای قابل توجهی هستند.

از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان به گرافیک بی نظیر، گیم پلی قدرتمند و ویژگی هایی منحصر به فرد اشاره نمود که هرکدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. برای خرید این اکانت ها لازم است حتما از فروشگاه های معتبری کمک بگیرید که با تکیه بر این اعتبار خود خدمات پشتیبانی مناسبی را نیز به شما ارائه می نمایند. در ادامه این نوشتار به بررسی هرچه بیشتر خرید اکانت FC 24 از مای گیمز استور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

داستان بازی FC 24

با خرید اکانت بازی FC 24 این امکان را خواهید داشت تا یک شبیه ساز فوتبالی حرفه ای تجربه کنید و به این طریق وارد دنیایی هیجان انگیز شوید. با ورود به این بازی در نقش بازیکن جوانی ظاهر خواهید شد که بایستی وارد تیم های مختلف شده و با شرکت در مسابقات به مهارت بالایی در فوتبال دست یابد. این مسابقات اثرات قابل توجهی بر افزایش مهارت های شما و پیشرفت های آن ها دارند تا در نهایت با قدرت بالایی در مسابقات جهانی شرکت کنید. داستان این بازی سرشار از چالش ها و فراز و نشیب ها است که در طول بازی با آن ها مواجه می شوید و بایستی آن ها را پشت سر بگذارید تا در نهایت به یک قهرمان بزرگ تبدیل شوید.

 

گیم پلی بازی FC 24

حال که با داستان این بازی آشنا شدید قصد داریم تا به بررسی گیم پلی آن بپردازیم تا به اطلاعات دقیق تری در این باره دست یابید. بازی FC 24 دارای گرافیکی بی نظیر است و چنین امری موجب شده تا به جزئیات بازی دسترسی بیشتری داشته باشید و موفق به تجربه یک بازی واقع گرایانه شوید. همان گونه که در بخش قبل نیز بیان شد می توانید در نقش یک بازیکن وارد بازی شوید؛ اما این تنها ویژگی گیم پلی بازی FC 24 نیست. با خرید اکانت بازی این امکان برای شما عزیزان فراهم می گردد تا به عنوان یک مربی نیز ایفای نقش کرده و از قابلیت شخصی سازی برای ایجاد تیم محبوب خود بهره بگیرید.

در این راستا امکاناتی در اختیار شما قرار گرفته اند که به واسطه آن ها می توان تیم خود را به بهترین حالت ممکن مدیریت نمود. گیم پلی این بازی از حالت چندنفره نیز برخوردار بوده و به شما کمک می کند تا همراه با دوستان خود به صورت آنلاین وارد بازی شده و رقابت های هیجان انگیزی را پشت سر بگذارید. ما در مجموعه مای گیمز استور با خدمات منحصر به فرد خود امکان خرید اکانت FC 24 با قیمتی مناسب را برای شما فراهم ساخته ایم تا ضمن تهیه یک اکانت قانونی از خدمات پشتیبانی قدرتمندی نیز بهره مند شوید.

مشخصات بازی FC 2

شرکت EA تولید بازی FC 24 را براساس تکنولوژی های بسیار پیشرفته ای انجام داده است که همگی کنار هم این بازی را به نسخه با گرافیک بی نظیر و صداگذاری حرفه ای تبدیل کرده اند. جزئیات این بازی به صورت واقعی طراحی شده اند و حالتی طبیعی و واقع گرایانه دارند. شما می توانید با خرید اکانت FC 24 از مجموعه مای گیمز استور بدون چالش خاصی آن را بر روی پلتفرم های مختلف اجرا کنید؛ چرا که محدودیتی در این زمینه وجود ندارند. اگر بخواهیم اشاره ای اجمالی به فناوری های مورداستفاده در بازی FC 24 داشته باشیم می توان صدای سه بعدی، رنگ های HDR و دستگاه های کنترل بازی را نام برد که فیفا 24 از تمامی آن ها پشتیبانی می نماید.

ویژگی های بارز بازی FC 24

از مهم ترین ویژگی های این بازی که با خرید اکانت بازی فیفا 24 از مای گیمز استور می توانید به آن ها دسترسی یابید موارد زیر را می توان نام برد که سبب شده اند تا این بازی ارتقا و پیشرفت قابل توجهی را در دنیای گیم تجربه نماید.

  • برخورداری از گرافیک بی نظیر همراه با جزئیاتی واقع گرایانه

  • امکان مدیریت تیم های واقعی

  • برخورداری از حالت داستانی جذاب

  • امکان حضور در تیم های مختلف

  • حضور بازیکنان معروف در بازی

  • برخورداری از چند نفره آنلاین

  • پشتیبانی از تکنولوژی های خارق العاده ای همچون صدای سه بعدی و رنگ های HDR

اکانت قانونی بازی FC 24 چیست؟

پرسشی که با مطالعه بخش های قبل مطرح می گردد این است که اکانت قانونی بازی FC 24 چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که این اکانت ها به عنوان هویت شما شناخته می شوند. لازمه اجرای این بازی خرید اکانت FC 24 است تا بتوانید از امکانات و قابلیت های بازی بهره مند شوید.

همان گونه که می دانید در گذشته دیسک های بازی رواج داشتند؛ اما این روزها دیسک های بازی به دلایل مختلفی مانند قیمت بالا و امنیت پایین منسوخ شده اند و جای خود را به اکانت ها داده اند. پس از خرید اکانت fc 24 می توانید این بازی را بر روی پلتفرم های مختلفی مانند پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه های شخصی و... اجرا کنید و از مراحل آن لذت ببرید. این اکانت ها حاوی ویژگی ها و قابلیت های بازی فیفا 24 هستند که خرید قانونی آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

سیستم موردنیاز برای اجرای اکانت fc 24

اگر قصد اجرای بازی fc24 بر روی رایانه های شخصی را دارید سیستم شما بایستی حداقل ویژگی های زیر را داشته باشد.

  • سیستم عامل ویندوز 10 64 بیتی

  • پردازنده intel core i5-6600k یا AMD Ryzen 5 1600

  • حافظه رم 8 گیگابایت

  • فضای ذخیره سازی 100 گیگابایت

تفاوت بازی فیفا 23 با fc 24

در بخش های قبل اشاره نمودیم که بازی fc 24 دارای تکنولوژی های جدیدی است که به کاربران کمک می کند تا بازی واقعی تری را تجربه کنند. این تکنولوژی ها با نام HyperMotion V، playstyles و موتور گرافیکی Frostbite شناخته می شوند. این تکنولوژی ها می توان از مهم ترین تفاوت های بازی فیفا 23 و fc 24 دانست که البته موجب افزایش خرید اکانت آن نیز شده اند.

صداگذاری بازی fc 24 به لطف این تکنولوژی ها بسیار واقعی تر بوده و می توانند با دریافت صدای بیش از 180 بازیکن در حال حرکت به خوبی ریزترین جزئیات را نیز منعکس کنند. از دیگر قابلیت های این بازی می توان به امکان انتخاب سبک مخصوص برای بازیکنان اشاره نمود. براین اساس داده هایی در اختیار بازیکنان قرار داده می شوند تا بتوان از توانایی های آن ها در موقعیت های متفاوت بهترین استفاده را برد. تغییرات مربوط به موتور گرافیکی این بازی نیز موضوعی است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد؛ زیرا تغییرات قابل توجهی نسبت به بازی فیفا 23 یافته است.

خرید اکانت های ظرفیتی در سریع ترین زمان

بازی FC 24 از قابلیت اشتراک گذاری برخوردار است؛ اما برای این امر نیاز به خرید اکانت ظرفیتی ps5 است. این اکانت ها ویژگی های خاص خود را دارند و امکانات منحصر به فردی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. به طور کلی اکانت های ظرفیتی بازی FC 24 شامل موارد زیر می شوند.

ظرفیت اول

این نوع اکانت برای اجرای بازی در حالت آفلاین کاربرد دارد؛ بنابراین اگر حین بازی به اینترنت متصل شوید بازی قفل خواهد شد. این اکانت ها قیمت کمتری نسبت به دیگر ظرفیت ها دارند و فاقد گارانتی و یا قابلیت فروش مجدد هستند.

ظرفیت دوم

با خرید این نوع ظرفیت می توانید بازی FC 24 در دو حالت آنلاین و آفلاین دنبال کنید. این اکانت ها گران تر بوده و از قابلیت فروش مجدد نیز برخوردار هستند. همچنین محدودیتی در دانلود دوباره بازی ندارند.

ظرفیت سوم

اکانت های ظرفیت سوم تنها می توانند بازی را در حالت آنلاین اجرا کنند؛ بنابراین لازم است حتما حین اجرا اینترنت کنسول شما روشن باشد. این اکانت ها از گارانتی مادام العمر برخوردار بوده و می توانید مجددا آن ها را به فروش برسانید.

خرید اکانت WWE 2K23

بازی WWE 2K23 یکی از بازی های هیجان انگیز و مسابقاتی است که با ورود به آن دنیای متفاوتی را تجربه خواهید کرد. در این بازی مجموعه ای از مسابقات کشتی کج را پشت سر می گذارید تا در نهایت به یک کشتی گیر حرفه ای تبدیل شوید. در میانه بازی نیز با چالش هایی مواجه خواهید شد که عبور از آن ها کار ساده ای نیست. اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی و اکشن هستید ما به شما  خرید اکانت WWE 2K23  را پیشنهاد می نماییم که یک مسابقه واقعی را به تصویر می کشد.

کلام آخر

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که بازی FC 24 نسخه جدیدی از بازی های فیفا است که توسط شرکت EA تولید شده است. این بازی دارای سه تکنولوژی جدید است که فضایی واقعی را به آن بخشیده اند. برای خرید اکانت FC 24 و دریافت پشتیبانی 24 ساعته حتما با کارشناسان ما در مجموعه مای گیمز استور در ارتباط باشید.

سوالات متداول

قیمت اکانت FC 24 چقدر است؟

قیمت این اکانت ها با توجه به نوع اکانت و قابلیت های آن تعیین می گردد؛ بنابراین نمی توان در این راستا نظر دقیقی داد.

گرافیک بازی FC 324 چگونه است؟

گرافیک این بازی با توجه به بهره مندی از موتور گرافیکی Frostbite بهبودهای بسیار زیادی یافته است به گونه ای که شباهت بسیار زیادی به واقعیت دارد.

اکانت های ظرفیتی بازی FC 24 به چه صورت هستند؟

این اکانت ها شامل اکانت های ظرفیت اول، دوم و سوم می شوند که هر کدام ویزگی های خاص خود را دارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد