هزینه و قیمت لیزر مو در تهران

کد خبر: 1243862

در سال اخیر از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر بسیار رواج یافته است. اما قیمت لیزر موهای زائد در مراکز مختلف زیبایی بسیار متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت باید منطقی باشد.عوامل بسیاری در تعیین قیمت این عملیات زیبایی تاثیرگذارمی باشد.

هزینه و قیمت لیزر مو در تهران

 

 

 با توجه به اینکه مشتریان از این عوامل تعیین کننده قیمت اطلاعات کافی ندارند، ممکن است قیمت های غیر واقعی به آنها داده شود. مورد بعدی اینکه همیشه گرانی قیمت دلیل بر باکیفیت بودن و ارزانی دلیل بر بی کیفیت بودن نمی باشد.

مراکز لیزر مو در تهران

 

 

 

 

 

 

معیار اندازه قیمت لیزر موهای زائد :

 

قیمت لیزر موهای زائد بیشتر با مناطق انجام عملیات در بدن تعیین می شود تا اندازه موهای زائد. چون این عملیات به صورت ریشه ای موهای زائد را از بین می برد پس اندازه موها چندان تاثیری در انجام این عملیات ندارد.

 

مهمترین عامل تعیین کننده وسعت منطقه انجام عملیات و حساس بودن قسمت انجام این عملیات می باشد.

 

 

مراکز لیزر مو غرب تهران

 

 

 به عنوان مثال انجام لیزر بر روی صورت ارزانتر از قیمت های پایین تنه خواهد بود. همچنین انجام این عملیات در قسمت های زیر بغل و بیکینی گران تر از ساعد دست و ساق پا می باشد.

 

به صورت میانگین لیزر مو کل بدن 740 هزار تومان برای خانم ها و برای اقایان 1.5 میلیون تومان میباشد.

 

انواع دستگاه

 

 

قیمت لیزر آقایان چرا بیشتر است؟

 

قیمت لیزر موهای زائد در مردان در تمامی کلینیک ها بیشتر از بانوان می باشد. دلیل این موضوع هم به تفاوت و ویژگی های جنسیتی بر می گردد. بسیار مشخص است که در مردان به دلایل ژنتیکی وسعت منطقه انجام حذف موهای زائد زیاد می باشد.

 

همچنین تراکم مو در قسمت های مختلف بدن مردان نسبت به زنان بسیار زیادتر است. علاوه بر موارد ذکر شده قطر مو در مردان در قسمت های مختلف بدن بیشتر از زنان می باشد. همچنین موهای مردان در قسمت های مختلف بدن زبرتر می باشد. همه این موارد باعث می شود انجام حذف موهای زائد توسط لیزر زمان و طول موج بیشتری نیاز داشته باشد. به همین دلیل قیمت لیزر موهای زائد در مردان بیشتر است.

12

 

بهترین مرکز لیزر مو شرق تهران

 

دستگاه های مختلف مثل الکس کندلا چرا قیمت گران تری نسبت به دایود دارد؟

 

 

همانطور که در بخش قبل اشاره یکی از المان های تعیین قیمت لیزر موهای زائد نوع دستگاه حذف مو های زائد توسط لیزر می باشد. در این بخش به مقایسه دو دستگاه روتین در مراکز زیبایی کشور خواهیم پرداخت:

 

  1. تفاوت تاثیر در انواع رنگ پوست: در این دستگاه ها با توجه به تفاوت طول موج تاثیر آنها نیز متفاوت خواهد بود. بدین ترتیب لیزر الکسا بر روی پوست های روشن عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

 

 

مناطق مختلف بدن

 

 

  1. ایجاد درد و التهاب در موضع عمل: با توجه به گزارشات گرفته شده از افرادی که توسط این دستگاه ها عملیات حذف موهای زائد را انجام داده اند این نتایج به دست آمده است: عموما افرادی که توسط دستگاه الکس کندلا این عملیات را انجام داده اند درد کمتری نسبت به انواع دستگاه دیگر را تجربه کرده اند.

 

  1. سرعت انجام حذف موهای زائد: با توجه به اینکه در دستگاه الکس کندلا می توان تنظیم طول موج لیزر را انجام داد به همین دلیل به راحتی و به سرعت تمام نقاط بدن را می توان تمیز کرد.
  2. عوارض جانبی: به طور کلی انجام حذف موهای زائد توسط این دو دستگاه عوارض جانبی خاصی ندارد. ولی تحقیقات نشان داده است که مواردی مانند: التهاب و قرمزی پوست در موضع انجام این عملیات زیبایی در دستگاه الکس کندلا کمتر می باشد. 

 

  1. تعداد جلسات استفاده از دستگاه: با توجه به اینکه سرعت انجام حذف موهای زائد در دستگاه دیود کمتر می باشد پس به جلسات بیشتری نیز برای انجام این عمل نیاز است. افزایش تعداد جلسات باعث افزایش هزینه خواهد شد.

 

آیا قیمت بالاتر حتما دلیل بر بهتر بودن است؟

 

قیمت لیزر موهای زائد در هر شهر و منطقه ممکن است متفاوت باشد ولی این تفاوت بایستی منطقی باشد. بیاد داشته باشید که قیمت بالا همیشه به معنی با کیفیت بودن انجام خدمات و مطمئن بودن مرکز انجام زیبایی نمی باشد.

 

 برای اینکه بدانید قیمت معقول انجام خدمت چقدر است باید از آن مورد اطلاعات کافی داشته باشید. با داشتن اطلاعات کافی شما متوجه خواهید شد که حداقل و حداکثر قیمت معقول برای انجام یک کار خاص چقدر باید باشد. 

 

 

 

چرا برخی از مراکز قیمت خیلی پایین ارائه میدهند؟

 

همانطور که ارائه قیمت لیزر موهای زائد به صورت غیر منطقی می تواند شک برانگیز و غیر منطقی باشد ارائه قیمت بسیار پایین هم می تواند همین شک را ایجاد نماید. برای هر عمل و ارائه خدمات قیمتی منطقی وجود دارد. با توجه به نوع خدمات و مدل دستگاه برای انجام حذف موهای زائد

قیمت حداقل و حداکثری وجود دارد. قیمت بسیار پایین نشان دهنده این مورد است که یا خدمات مورد ارائه بی کیفیت خواهد بود و یا اینکه دستگاه و کادر انجام دهنده این خدمات مورددار می باشد. در این مورد یک ضرب المثل انگلیسی صدق می کند که در آن عنوان شده است که هنوز آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان بخرم.

 

 

 

لیزر اقتصادی چیست و آیا نتیجه دهی دارد؟

 

منظور از لیزر اقتصادی و تاثیر آن بر قیمت لیزر موهای زائد بدین معناست که یک سری از مراکز زیبایی برای جذب مشتری بیشتر و اقتصادی کردن قیمت های خود اقدام به ارائه پکیج خدماتی کرده اند. این موضوع یعنی اینکه افرادی که مایل باشند تا از پکیج استفاده نمایند از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد. در خصوص اینکه این مورد نتیجه دهی خواهد داشت یا نه این مورد ربطی به پکیج اقتصادی ندارد. مرکزی که دارای کیفیت مناسب می باشد هم در پکیج اقتصادی و هم در انجام خدمات تکی با کیفیت خواهد بود.

 برعکس این موضوع هم صادق است یعنی مرکز ارائه دهنده خدمات بی کیفیت در هر حال خدماتش بی کیفیت می باشد.

 

 

 

 در انتها: 

قیمت لیزر موهای زائد در انجام این عملیات زیبایی باید در رده دوم اهمیت قرار گیرد. این گونه خدمات زیبایی به دلیل اینکه تاثیر مستقیم بر زیبایی و سلامت افراد دارند باید به دقت و با کیفیت بالا انجام شوند.

 

افرادی که میخواهند از این خدمات استفاده نمایند بایستی حتما مرکزی مناسب و مطمئن را انتخاب کنند. اگر مرکز زیبایی نامطمئن با کادر غیرمتخصص را انتخاب نمایید ممکن است است علاوه بر ضرر مالی از لحاظ سلامتی و زیبایی هم متضرر شوید که غیر قابل جبران خواهد بود.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها