آشنایی کامل با صرافی BingX

کد خبر: 1245203

یکی از مهم‌ترین ارکان بازار ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها هستند و معاملات رمزارزها معمولاً از طریق آن‌ها انجام می‌شود. با این‌که اصلی‌ترین کار یک صرافی فراهم کردن شرایط معامله است، اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری هستند که یک صرافی را نسبت‌به رقبایش در جایگاه بهتری قرار می‌دهند و معاملات رمزارزها را ساده‌تر کرده و کارایی آن‌ها را بالاتر می‌برند. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از بهترین صرافی‌های بین‌المللی، یعنی صرافی بینگ ایکس بپردازیم و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن را بررسی کنیم. اگر در بازار رمزارزها فعالیت می‌کنید و یا به آن علاقه دارید، تا پایان همراه ما باشید.

آشنایی کامل با صرافی BingX

 

 

تاریخچهٔ مختصر ارزهای دیجیتال

داستان ارزهای دیجیتال با آغاز به کار بیت کوین در سال ۲۰۰۹ آغاز شد. بیت کوین در پاسخ به رکود اقتصادی سال ۲۰۰۸ خلق شد و هدف سازندگان آن که خود را با نام مستعار ساتوشی ناکوموتو معرفی می‌کنند، این بود که به مرکزیت پول و قدرت بانک‌ها در کنترل اقتصاد پایان دهند. بیت کوین یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. تکنولوژی پشت آن یعنی بلاکچین، به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که تمامی تراکنش‌های بیت کوین را ثبت می‌کند و هیچ‌گونه تغییری بر روی آن امکان‌پذیر نیست. درحالی‌که بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌ها را به نفع خود دستکاری کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بیت کوین، تعداد محدود آن است. تنها ۲۱ میلیون بیت کوین در دنیا وجود دارد که البته هنوز همهٔ آن‌ها استخراج نشده‌اند. درحالی‌که بانک‌ها می‌توانند به دلخواه خود، دست به چاپ پول بزنند و تغییرات مهمی در اقتصاد ایجاد کنند. اتریوم نسل دوم ارزهای دیجیتال بود که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد. خالق آن، ویتالیک بوترین، در سال ۲۰۱۳ با در نظر گرفتن مشکلات بیت کوین، وایت‌پیپر اتریوم را منتشر کرد و پس از جذب سرمایهٔ لازم و کامل کردن تیم توسعهٔ خود، اتریوم را در سال ۲۰۱۵ وارد بازار کرد.

 معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های موفق دنیای ارزهای دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. مقر این صرافی مانند بسیاری از صرافی‌ها و مؤسسات مالی در جهان، در سنگاپور قرار دارد. بینگ ایکس در مدت فعالیت خود، دامنهٔ کاربرانش را افزایش داده و اکنون به بیش از ۵ میلیون کاربر از صد کشور جهان خدمات ارائه می‌دهد. هدف اصلی BingX ارائه خدمات شفاف و مطمئن در بازار ارزهای دیجیتال و فراهم کردن امکان انجام معاملات در این بازار برای همهٔ مردم جهان است. فعالیت بینگ ایکس کاملاً قانونی بوده و در وزارت خزانه‌داری آمریکا، اتحادیهٔ اروپا، کانادا و استرالیا به‌عنوان یک مؤسسهٔ مالی به ثبت رسیده است. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی، در این صرافی به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید.

نحوهٔ ثبت‌نام در صرافی بینگ ایکس

فرایند ثبت‌نام در این صرافی بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. برای ثبت‌نام تنها باید ایمیل خود را وارد کرده و برای اکانت خود یک رمز انتخاب کنید. البته امکان ثبت‌نام با شماره موبایل نیز وجود دارد. اما به دلیل مشکلات این روش و ارتباط نسبتاً ضعیف اپراتورهای ایرانی با اپراتورهای خارجی، بهتر است از طریق ایمیل ثبت‌نام خود را انجام دهید. برای معامله در صرافی بینگ ایکس، نیازی به احراز هویت نیست و شما تنها با ثبت‌نام می‌توانید به معاملهٔ ارزهای دیجیتال پرداخته و روزانه تا حداکثر ۵۰ هزار دلار برداشت کنید. اگر پنجاه‌هزار دلار برای شما کافی نیست، با احراز هویت می‌توانید آن را به روزانه ۵ میلیون دلار برسانید.

برخلاف بسیاری از صرافی‌های بزرگ جهان مانند بایننس که به دلیل تحریم‌ها به ایران خدماتی ارائه نمی‌دهند، صرافی BingX به کاربران ایرانی تمامی خدمات خود را ارائه می‌دهد. این صرافی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و برای کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی کمی دارند، قابلیت بسیار مفید و مهمی به‌شمار می‌رود. همان‌طور که گفتیم، بینگ ایکس تمامی خدمات خود ازجمله امکان احراز هویت را به ایرانیان نیز ارائه می‌دهد. برای احراز هویت، شما می‌توانید با گذرنامه یا کارت ملی خود اقدام کنید. پس از حداکثر ۷۲ ساعت نیز نتیجهٔ احراز هویت به شما اعلام می‌شود.

 امکانات صرافی بینگ ایکس

 صرافی بینگ ایکس به نوآوری‌های خود شهرت داشته و همواره سعی کرده‌است تا بهترین و به‌روزترین امکانات را برای کاربرانش فراهم کند. یکی از امکانات صرافی بینگ‌ایکس که در صرافی‌های دیگر کمتر دیده می‌شود، کپی‌تریدینگ است. در کپی‌تریدینگ شما با زیر نظر گرفتن افراد موفق بازار، معاملات آن‌ها را عیناً برای خود انجام می‌دهید. این شیوه به ویژه برای افرادی که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، روش مناسب و کم‌ریسکی است. در همین حال می‌توانید با بررسی جزییات این معاملات، دانش خود را افزایش داده و پس از مدتی می‌توانید با تکیه بر آگاهی و تجربهٔ خود معامله کنید.

یکی دیگر از مزایای صرافی BingX، امکان اتصال به وب‌سایت تریدینگ ویو است. وب‌سایت تریدینگ ویو خدمات مربوط به تحلیل بازارهای مالی به ویژه بازار رمزارزها را ارائه می‌کند و بسیاری از حرفه‌ای‌های بازار، برای تجزیه‌وتحلیل خود از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید اکانت بینگ ایکس خود را به اکانت تریدینگ ویو متصل کنید و فضای تحلیل و معامله ٔخود را یکپارچه نمایید.

ویژگی مهم دیگر بینگ ایکس، گستردگی ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شدهٔ آن است. این صرافی امکان خریدوفروش بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کرده‌است. گستردگی صرافی بینگ ایکس به همینجا ختم نمی‌شود و این صرافی از خریدوفروش NFTها و همچنین ارزهای فیات (بازار فارکس) نیز پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که انتظار می‌رود، بازار فیوچرز نیز در بینگ ایکس تعبیه شده‌است و حداکثر ضریب اهرم برخلاف بسیاری از صرافی‌های دیگر، از ۱۰۰ فراتر رفته و به ۱۵۰ می‌رسد.

صرافی بینگ ایکس؛ صرافی بین‌المللی با پشتیبانی کامل از ایرانیان

در این مقاله به معرفی و بررسی صرافی بینگ‌ایکس پرداختیم و امکانات و قابلیت‌های متعدد آن را بررسی کردیم. بینگ ایکس یکی از معدود صرافی‌های بین‌المللی است که از ایرانیان به‎‌طور کامل پشتیبانی می‌کند و امکان احراز هویت در صرافی بینگ ایکس با گذرنامه و کارت ملی فراهم شده است. اگر قصد ثبت‌نام و فعالیت در این صرافی را دارید، حتماً به وب‌سایت bingxiran سر بزنید. این وب‌سایت مرجعی فارسی برای صرافی بینگ ایکس بوده و بسیاری از توضیحات و آموزش‌های مربوط به این صرافی در آن آورده شده‌است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد