نایلون استرچ و قیمت آن

کد خبر: 1249258

نایلون استرچ از نایلون های مهم در صنعت بسته بندی است که در این مقاله می خواهیم به این نایلون پر کاربرد بپردازیم. استرچ محصولی از پلی اتیلن است که دارای خاصیت الاستیکی بالایی است و از آن برای ایجاد پوشش در بسته بندی ها استفاده می شود. از استرچ برای بسته بندی انواع کالا های کوچک و بزرگ استفاده می شود. فیلم استرچ برای انواع بسته بندی ها به کار می رود و استفاده از آن آسان است. این نایلون دارای قیمت ارزانی است و به همین دلیل بسیاری از کارخانجات برای تولید محصولاتشان از نایلون استرچ استفاده می کنند.

نایلون استرچ و قیمت آن

 

دریا پلاستیک ،تولید کنندۀ انواع نایلون های بسته بندی با بهترین کیفیت است. برای خرید نایلون استرچ و سایر نایلون ها به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید.

 

نایلون استرچ چیست؟

استرچ را با نام های مختلف مانند نایلون استرچ ، پلاستیک بسته بندی، استرچ صنعتی، استرچ پالت، فیلم استرچ، نایلون بسته بندی، پلاستیک بسته بندی و … می شناسند. از نایلون استرچ برای انواع بسته بندی ها می توان استفاده کرد زیرا این نایلون بهداشتی بوده و آسیبی به کالا های حساس مانند مواد غذایی و دارویی و.. وارد نمی کند. نایلون استرچ از مواد اولیه پلی اتیلنی که مرتبط با صنعت پتروشیمی است، به تولید می رسد. این نایلون دارای ویژگی های خاصی مانند قابلیت کشسانی بالا، چسبندگی بالا، دوام بالا ، قیمت ارزان ، ضخامت کم و شفاف است. شما می توانید انواع کالا ها با جنس های مختلف حتی چوب و آهن را نیز به وسیله ی نایلون استرچ بسته بندی کنید. قطعات یدکی خودرو و ماشین، پالت ها ، کالا های چوبی، ظروف شیشه ‌ای، تجهیزات ساختمانی، ورق‌ های PVC و... با استفاده از فیلم استرچ قابل بسته بندی می باشند.

 فروش فیلم استرچ از طریق سایت دریا پلاستیک در نظر گرفته شده است تا افرادی که می خواهند خرید نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی را به صوت مستقیم از تولید کننده خریداری کنند ، بتوانند به مجموعه ی تولیدی دریا پلاستیک دسترسی داشته باشند.  

نایلون استرچ پالت چیست؟

نایلون استرچ پالت از آن دسته از محصولاتی است که در صنعت بسته بندی کاربرد وسیعی دارد. امروزه از نایلون استرچ برای بسته بندی انواع محصولات استفاده می شود زیرا این نایلون توانسته نقش محافظتی خوبی را داشته باشد. نایلون استرچ پالت بند در انواع ضخامت ها به تولید می رسد که برای کالا های بزرگ و سنگین تر از نمونه های ضخیم تر این نایلون استفاده می شود. نایلون استرچ پالت بند دارای چسبندگی بالایی است و می توان با استفاده از آن چندین پالت را در کنار یکدیگر بسته بندی نمود. نایلون استرچ مقاومت بالایی در مقابل پارگی دارد و به همین دلیل به راحتی آسیب نمی بیند. نایلون استرچ دارای قیمت بسیار مناسبی است و به همین دلیل برای انواع بسته بندی صرفه ی اقتصادی دارد. نایلون استرچ پالت بند شفاف بوده و داخل بسته ها مشخص است بنابراین امکان خطا بسیار کم خواهد بود.

فروش نایلون استرچ با بهترین کیفیت توسط مجموعه ی دریا پلاستیک انجام می گیرد که این نایلون ها در تنوع بالایی به تولید رسیده اند. این مجموعه انواع نایلون های بسته بندی را با قیمت ارزان ارائه می کند. برای خرید نایلون استرچ مرغوب با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

نایلون استرچ

نحوه استفاده از فیلم استرچ

استفاده از فیلم استرچ به روش های دستی و ماشینی انجام می گیرد. استفاده از نایلون استرچ به روش دستی برای تعداد بسته بندی های کم است اما برای خطوط تولید در کارخانه ها و یا کارگاه های تولیدی از نایلون استرچ به روش ماشینی انجام می گیرد تا بتوان در زمان کوتاه بسته بندی ها را انجام داد. استفاده از ماشین آلات برای بسته بندی در انواع دستگاه استرچ پالت صفحه‌ گردان، دستگاه استرچ پیچ رینگی و دستگاه استرچ کش دروازه‌ ای می باشد.

مزایای نایلون استرچ

فیلم استرچ دارای مزایای زیادی است و به طور کلی در بسته ‌بندی یک محصول باید به ویژگی های مختلفی توجه داشت. بسته بندی خوب دارای زیبایی ، کارایی خوب ، قیمت مناسب و کاربرد متنوع است. نایلون استرچ می تواند از محصولات در مقابل شکستگی، خط و خش، جذب رطوبت، آلودگی و... محافظت نماید.

  • در زمان جابجایی و بارگیری از کالا ها حفاظت می کند.
  • از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به بسته ها جلوگیری می نماید .
  • بسته بندی با سرعت بالا و صرفه جویی در وقت انجام می شود.
  • نسبت به دیگر نایلون های منعطف دارای قیمت مناسب تری است.
  • کیفیت بالا در مقایسه با سایر بسته بندی ها دارد.
  • با حجم کم موجب کاهش زمان چیدمان و توزیع کالا می شود.

خرید فیلم استرچ

برای خرید نایلون استرچ با مراجعه به مراکز معتبر می توانید انواع مرغوب ترین نایلون استرچ را تهیه کنید. مراکزی که فروش فیلم استرچ را ارائه می کنند ، این نایلون را در عرض ها و ضخامت های مختلف ارائه می کنند. فروش نایلون استرچ به صورت رولی است و امکان فروش به صورت فله را ندارد زیرا چسبندگی بالایی دارد و به صورت رولی قابل استفاده است که در عرض های مختلف می باشد. برای خرید نایلون استرچ با مناسب ترین قیمت از طریق شرکت دریا پلاستیک می توانید اقدام نمایید. محصولات این مجموعه دارای کیفیت های بسیار بالایی می باشند. فروش نایلون استرچ از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی و آسان ارائه می شود و شما می توانید خرید نایلون استرچ را به صورت مستقیم از مجموعه ی تولیدی با قیمت ارزان انجام دهید.

فروش نایلون استرچ مرغوب

 در بازار نایلون استرچ با سطح کیفی مختلف به فروش می رسد. هر چه نایلون استرچ مرغوب تر باشد می تواند کارایی بهتری را در بسته بندی ها داشته باشد و دوام بالاتری داشته باشد. بنابراین برای داشتن بسته بندی های خوب نیاز است که خرید نایلون استرچ در نوع مرغوب را انجام دهید. دریا پلاستیک با استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و درجه یک و بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ، نایلون استرچ را در نوع بسیار با کیفیت به تولید می رساند. با توجه به سفارش مشتریان ، می توان آپشن هایی را به این نایلون ها اضافه کرد. مواردی از قبیل رنگی یا مات بودن ، استفاده از ترکیبات مقاوم کننده در برابر الکتریسته ساکن، اشعه فرا بنفش و... از مواردی است که می توان در تولید فیلم استرچ به کار برد. بدیهی است که افزودن موارد سفارشی بر قیمت نیالون استرچ تاثیرگذار است. برای خرید نایلون استرچ و اطلاع از قیمت فیلم استرچ و نایلون حبابدار با کارشناسان فروش ، تماس حاصل نمائید.

نایلون استرچ

قیمت نایلون استرچ

تولید فیلم استرچ به صورت صنعتی یا غذایی یا مبلی انجام می گیرد و برای استفاده ی آسان از فیلم استرچ، آن را به صورت رولی جمع می کنند. رول ها در وزن های مختلف به فروش می رسند و بر اساس نیاز مشتری حجم رول ها مختلف است. رول های فیلم استرچ تا طول 1000 متر نیز قابل تولید هستند. قیمت نایلون استرچ بر اساس ضخامت ، کیفیت ، نوع و... تعیین می شود بنابراین فروشندگان فروش نایلون استرچ را با قیمت های مختلف ارائه می کنند. برای اینکه بتوانید خرید نایلون استرچ را با بهترین قیمت انجام دهید ، بهترین گزینه خرید نایلون استرچ از تولیدکنندگان است. برای خرید فیلم استرچ با همکاران ما در مجموعۀ دریا پلاستیک تماس بگیرید تا محصولات مورد نظر در زمان کوتاه برای شما ارسال شود.

https://daryapelastic.com/

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد