خدمات تزریق سرم و تزریقات عضلانی در منزل با درمان نو

کد خبر: 1250471
خدمات تزریق سرم و تزریقات عضلانی در منزل با درمان نو

 

با شروع فصول سرد سال علائمی مانند سردرد، آبریزش بینی، گلودرد، کیپ شدن گوش ها و خشن شدن صدا و غیره در بین افراد امکان دارد ظاهر شود، این علائم می تواند نشان دهنده سرماخوردگی فصلی و یا درگیری با ویروس های نو شیوع مانند کرونا و یا حتی آنفولانزا باشد، در هر صورت همانطور که می دانیم برای سرکوب این علائم آزارهنده باید سریعا اقدام نماییم و یکی از اقداماتی که می توانیم انجام دهیم فرآیند تزریق سرم در منزل می باشد، تزریق سرم در منزل پروسیجری بهداشتی و درمانی به حساب می آید که فرد گیرنده خدمت با تماس با مراکز خدمات درمانی در منزل مانند درمان نو اقدام به درخواست می کند و پس از تایید اپراتور ها نیروی کارشناس به بالین وی اعزام می شود، فرآیند وصل سرم در منزل می تواند طبق نسخه پزشک مرکز و یا طبق نظر خود بیمار و اعزام پزشک و پرستار بر بالین او رخ دهد، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا در مورد هرآن چیزی که در رابطه با تزریق سرم و تزریقات و اخذ آزمایش در منزل نیاز دارید را خدمتتان توضیح دهیم.

تزریق سرم در منزل چگونه انجام می شود؟

فرآیند تزریق سرم در خانه همانطور که گفته شد با استفاده از ثبت درخواست از سامانه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل درمان نو قابل انجام و اعزام نیرو های کارشناس پرستاری نیز کمتر از 30 دقیقه در تمام روز انجام می شود، پرستار اعزامی مجموعه درمان نو کاملا مسلط به اجرای این پروسیجر بوده و برای انجام آن توانایی های لازم را دارا می باشد، این فرآیند با برقراری ارتباط از سوی پرستار با بیمار شروع و در حین آن عملیات رگ گیری و وصل سرم و در انتها خارج سازی آنژیوکت یا اسکالپ صورت می گیرد، شما عزیزان نیز می توانید جهت تزریق سرم تقویتی در منزل با ما در تماس باشید.

سرم های مهم جهت تزریق و درمان سرماخوردگی

 

2

در رابطه با مهم ترین سرم های درمان سرماخوردگی و علائم آن در منزل می توان به:

  1. سرم نمکی: سرم های نمکی شامل سدیم و کلراید می باشد که از دسته مهم سرم های رقیق سازی دارویی می باشد.
  2. سرم قندی: سرم های قندی شامل قند دسکتروز می باشند که تاثیر بسیار بالایی در بالا آوردن قند و کمک به فعالیت فیزیولوژیک سلول ها دارند.
  3. سرم های لیپیدی: سرم های لیپیدی شامل چربی های همسان خونی بوده و کمک بسیار بالا در بیماران با علائم شدید آنفولانزا و سرماخوردگی حاد جهت فراهم سازی انرژی بدن دارند.
  4. سرم های آمینوپلاسمایی: ریز ساخت های پروتئینی را فعال کرده و کمک بسیار بالایی در جبران حجم از دست رفته بدن در بیماران سرماخوردگی ، کرونا و آنفولانزا دارد.
  5. سرم های رینگری: در برخی از بیماران دچار ویروس های سرماخوردگی شاهد اسهال و استفراغ شدید هستیم، این سرم ها می توانند کمک بسیار شایانی در جبران الکترولیت و نمک های از دست رفته ناشی از دیاریا و اسهال داشته باشند.

تزریقات عضلانی در بیماران سرماخوردگی

 

3

در برخی از بیماران با علائم سرماخوردگی تزریقات عضلانی می تواند کمک بسیار بالایی در کاهش التهابات گلو، لوزه ها و سینوس ها داشته باشد، از مهم ترین داروهایی که برای تزریق عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد: آمپول نوروبیون، آمپول دگزامتازون، آمپول بتامتازون و غیره می باشد، شما عزیزان نیز اگر درخواست تزریقات عضلانی در منزل را داشتید می توانید با ما در تماس باشید.

برای تزریقات عضلانی معمولا کدام عضله را باید انتخاب کنیم؟

در تزریقات آمپول عضلانی به صورت کلی می توان عضلات زیر را انتخاب نمود:

  1. عضله دلتوئید بازویی
  2. عضله گلوتئال( رایج ترین نوع عضله)
  3. عضله وتسوس فموریس
  4. عضله وستوس لترالیس

تزریق عضلانی بهتر است یا تزریق سرم در منزل؟

تزریق عضلانی در مقابل تزریق سرم سرعت پایین تری در جذب دارد، زیرا زمانی که تزریق وریدی یا داخل رگی رخ می دهد دارو و محتویات سرنگ مستقیما به داخل رگ تزریق می شود و از طریق رگ به کل بدن منتشر می شود ولی زمانی که تزریق از نواحی عضله ای رخ می دهد به دلیل عروق در این نواحی سرعت جذب و انتشار پایین تر آمده و در واقع به اصطلاح می گویند تزریق آهسته رهش انجام شده است.

انواع تزریقات به چه صورت است؟

در رابطه با انواع تزریقات باید خدمتتان بگوییم که تزریق به 6 روش کلی وجودارد و به شرح زیر می باشد:

  1. تزریق وریدی یا داخل رگی
  2. تزریق عضلانی یا داخل ماهیچه ای
  3. تزریق داخل پوستی
  4. تزریق زیر پوستی
  5. تزریق داخل نخاعی
  6. تزریق داخل پریتوئن یا شکم بند

آیا حتما پس از تزریقات علائم بهبود خواهد یافت؟

تزریق هر نوع دارویی می تواند سبب سرکوب علائم حاد آن بیماری شود ولی مهم ترین فاکتور در سرکوب نهایی علائم یافتن علت بیماری می باشد، علت بیماری می تواند به روش های مختلف مانند ویزیت پزشک در منزل، سونوگرافی یا رادیولوژی در منزل، انجام آزمایش در منزل و غیره صورت بپذیرد، اخذ آزمایش خون در منزل می تواند کمک بسیار بالایی در روند تشخیص و درمان نهایی بیماری دارای علامت داشته باشد، به طور مثال زمانی که فردی دچار پلی سیتمی می باشد، انجام آزمایش در منزل می تواند نشان دهد که این فرد تا میزان هموگلوبین در خون خود دارد و برای درمان آن باید چه راه کار هایی را پیاده سازی نماید.

آزمایش در منزل شامل چه مواردی می باشد؟

 

4

  1. آزمایش خون در منزل
  2. آزمایش ادرار در منزل
  3. آزمایش نمونه PCR کرونا در منزل
  4. آزمایش مدفوع در منزل
  5. آزمایش خلط از نظر باکتری در منزل
  6. آزمایش تست پاپ اسمیر در منزل

خدمات درمان در منزل با درمان نو شبانه روزی

خدمات در منزل و مشاوره پرستاری و پزشکی در منزل را می توانید به صورت 24 ساعته از درمان نو درخواست نمایید، این مرکز با دارا بودن پرستاران و پزشکان مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، ارائه خدمات مراقبت در منزل مانند تزریق سرم در منزل، تزریقات در منزل، اخد آزمایش خون در منزل، ویزیت پزشک متخصص در منزل و غیره می تواند برای کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر گردد، شما عزیزان می توانید در صورت لزوم با اپراتور های 24 ساعته این مرکز تماس برقرار کرده و درخواست ثبت خدمات فوری را اعلام نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پرستار یا پزشک به بالین شما اعزام شود، خدمات آزمایش در منزل در موتاه ترین زمان ممکن انجام و به آزمایشگاه های طرف قرارداد این مرکز ارسال و جواب آن به صورت اینترنتی برای شما اعلام خواهد شد، ما در کنار شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها