تیک آبی تلگرام! خرید اکانت تلگرام پرمیوم

کد خبر: 1252557
تیک آبی تلگرام! خرید اکانت تلگرام پرمیوم

 

 

در حالی که همه کاربران نمی‌توانند تیک آبی را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود دریافت کنند، هرکسی که حساب تلگرام پریمیوم داشته باشد می‌تواند یک تیک آبی با شکلک سفارشی را در کنار نام خود قرار دهد! در این مقاله، نحوه ایجاد و افزودن یک ایموجی تیک آبی سفارشی به پروفایل تلگرام خود را به شما نشان خواهم‌داد.

در دنیای رسانه‌های اجتماعی، علامت تیک آبی در کنار نام شما نشان می‌دهد که شما یک حساب تایید شده و فرد مهمی هستید. در مورد اکانت‌های تلگرام هم همینطور است، تیم تلگرام می‌تواند اکانت‌های رسمی بزرگ را با تیک آبی علامت گذاری کند. در حالی که همه نمی‌توانند تیک آبی را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود دریافت کنند، اما هرکسی که حساب تلگرام Premium داشته باشد می‌تواند یک تیک آبی شکلک سفارشی را در کنار نام خود قرار دهد!

این روش سرگرم کننده و خلاقانه برای شخصی سازی پروفایل شما به راحتی با تلگرام انجام می‌شود. در این مقاله به شما نشان خواهم داد که چگونه یک ایموجی تیک آبی سفارشی را به پروفایل تلگرام خود اضافه کنید تا حساب خود را در بین دوستانتان متمایز کنید.

مدت اعتبار تلگرام پرمیوم

8

برای افزودن تیک آبی به پروفایل تلگرام خود با استفاده از ایموجی‌های سفارشی، تنها به دو چیز نیاز دارید:

یک حساب پریمیوم تلگرام: این نوع حساب طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد، از جمله امکان ایجاد و افزودن ایموجی‌های سفارشی به نمایه شما. برای ارتقاء به یک حساب پرمیوم، کافی است روی سه خط در گوشه سمت چپ بالای صفحه اصلی تلگرام خود ضربه بزنید، سپس روی تنظیمات > Premium ضربه بزنید.

تصویر ایموجی تیک آبی: بسته‌های از پیش ساخته شده‌ای وجود دارد که می‌توانید نصب کنید، هر کدام با طیف وسیعی از تغییرات، از جمله تیک آبی کلاسیک همراه با رنگ‌ها، شکل‌ها و سبک‌های مختلف ارائه می‌شوند. ما این بسته Emoji تأیید صحت را به شدت توصیه می‌کنیم.

اکنون که آنچه را که نیاز دارید در اختیار خواهیداشت، تنها چند کلیک تا داشتن ایموجی آبی سفارشی "تأیید شده" در تلگرام فاصله دارید. برای بررسی کامل اینکه آیا Telegram Premium برای شما مناسب است یا خیر، باید با توجه به ویژگی‌های این پلتفرم، اکانت عادی یا پرمیوم آن را انتخاب کنید. تیک آبی نیز بسته به مدت اشتراک شما، در کنار پروفایلتان باقی خواهدماند.

فروشگاه خرید تلگرام پریمیوم

خرید تلگرام پرمیوم در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است، اما نیازی به نگرانی نخواهدبود! زیرا تیم ما خرید آن را برای شما عزیزان انجام خواهدداد؛ کافیست به کارشناسان وب سایت ما متصل شوید. اما هنگامی که یک حساب پریمیوم تلگرام دارید، فقط باید این مراحل را دنبال کنید تا علامت تیک آبی را به تلگرام خود اضافه کنید.

بسته ایموجی را اضافه کنید:

با دنبال کردن این پیوند و کلیک کردن روی «افزودن ایموجی»، بسته Emoji تأیید را اضافه کرده و هنگامی که بسته ایموجی در تلگرام باز شد، روی دکمه «افزودن» در تلگرام کلیک کنید.

یک نشان به نام تلگرام خود اضافه کنید:

دکمه Set Emoji Status را در تلگرام انتخاب کنید. در رایانه، می‌توانید این دکمه را در بالای صفحه کنار نوار جستجو پیدا کنید. برای برنامه‌های تلفن همراه، دکمه وضعیت ایموجی در منوی سمت چپ قرار دارد. در ادامه به Verification Emoji Pack بروید و علامت انتخابی خود را انتخاب کنید.

قابلیت استوری گذاشتن در اکانت تلگرام پرمیوم

9

استوری‌های تلگرام کم و بیش مانند استوری‌های هر پلتفرم دیگری است. آنها محتوایی هستند که برای مدت زمان مشخصی برای مخاطبین شما ظاهر خواهندشد. در مورد تلگرام، شما می‌توانید بین 6، 12، 24 یا 48 ساعت یکی را انتخاب کنید. پس از این مدت، مخاطبین تلگرام شما دیگر نمی‌توانند محتوایی را که استوری کرده‌اید ببینند. با این حال، می‌توانید انتخاب نمایید که استوری‌ها را در نمایه خود پست کرده و تا زمانی که می‌خواهید، آنها را حذف نکنید.

تلگرام پرمیوم به شما این امکان را می‌دهد که حریم خصوصی را برای هر استوری که به اشتراک می‌گذارید تنظیم کنید و تغییر تنظیمات مخاطبانی که می‌توانند هر یک از محتواهای شما را بعد از اشتراک‌گذاری ببینند، آسان‌تر خواهدکرد. در مورد حفظ حریم خصوصی، می‌توانید ببینید چه کسی استوری شما را مشاهده کرده است (دقیقاً مانند سایر پلتفرم‌های اجتماعی). این بدان معناست که نمی‌توانید به طور کامل به آمارهای مشاهده‌شده تکیه کنید، اما به شما ایده خوبی درباره اینکه چه کسی به مطالب شما نگاه می‌کند، می‌دهد.

سخن پایانی

با استفاده از ابزارهای داخلی تلگرام، کاربران Premium می‌توانند به راحتی یک ایموجی تیک آبی منحصر به فرد ایجاد کنند که شبیه یک حساب تایید شده بوده و نشان دهنده برند شخصی آنهاست و مطمئناً چشم مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

در پایان، سفارشی کردن پروفایل تلگرام شما به معنای لذت بردن از ابرازهای موجود است. بنابراین، چه بخواهید یک ایموجی سفارشی تیک آبی بسازید یا از سایر ویژگی‌های سرگرم کننده استفاده کنید، به یاد داشته باشید که با سفارشی کردن پروفایل تلگرام خود، علاوه بر سرگرمی، در کانون توجه دیگر کاربران نیز قرار خواهیدگرفت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد