آلکونایس:(ورق کامپوزیت نما ارزان شد!!!)

کد خبر: 1253574

در چند روز اخیر وضعیت نوسانات دلار بر روی قیمت های مواد اولیه و کالاهای دیگر تأثیرگزار بوده است. قیمت ورق های کامپوزیت نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و با نوسانات قیمت دلار تغییراتی در قیمت آنها به وجود آمده است.

آلکونایس:(ورق کامپوزیت نما ارزان شد!!!)

 

ورق کامپوزیت نما چیست؟

ورق های کامپوزیت نما نوعی ورق از جنس آلومینیوم به ضخامت کلی 4 میلیمتر میباشند که در کارخانجات تولید ورق های آلومینیومی تهیه شده و به فروش میرسند. این ورق ها از به یکدیگر متصل شدن سه لایه مختلف از مواد تشکیل میشوند که باعث شده است تا ورق های کامپوزیت از کیفیت و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار شوند. این لایه ها عبارتند از : دولایه روی ورق که از جنس آلومینیوم میباشند و لایه هسته درونی این ورق که از جنس موادمعدنی پلی اتیلن و پلی اورتان میباشد.

 

قیمت ورق کامپوزیت نما

همانطور که گفته شد قیمت دلار در چند روز اخیر با نوساناتی همراه بوده است که این نوسانات قیمت خالی از تأثیر بر روی قیمت ورق های کامپوزیت نبوده است. طبق گزارش بازرگانی آلکونایس قیمت ورق های کامپوزیت نسبت به هفته های اخیر متری 10 هزار تومان کاهش قیمت داشته است شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ورق های کامپوزیت پنل و استعلام قیمت آنها روی ((قیمت ورق کامپوزیت)) کلیک کرده و لیست قیمت ورق های کامپوزیت را مشاهده کنید.

قیمت ورق کامپوزیت نما بر اساس برند ، ضخامت و کیفیت رنگ لایه روی آن محسابه میشود و واحد اندازه گیری قیمت آن بر حسب هر متر مربع میباشد.

ورق کامپوزیت در نمای ساختمان

ورق های کامپوزیت یکی از متریال های بسیار مناسب و کم خطر برای نمای ساختمان ها و سازه ها میباشد و جایگزین مناسبی برای نماهای سنتی و قدیمی در صنعت ساخت و ساز شده اند. این ورق ها به دلیل ویژگی های مناسبی که دارند در ساخت و طراحی نماهای ساختمانی کاربرد بسیاری دارند و بیشتر معماران و پیمانکاران به سمت نمای کامپوزیت برای تکمیل پروژه های خود میروند.

ورق کامپوزیت در نمای ساختمان

از جمله ویژگی های ورق کامپوزیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن سبک

ورق های ACP(Aluminium composite panel) نسبت به سایر متریال های نمای ساختمان دیگر مانند: سیمان ، آجر ، سنگ ، چوب و... از وزن سبک تری برخوردار میباشند و به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند.

استحکام بالا

این ورق ها که از جنس آلومینیوم میباشند از استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار هستند و کاملاً در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد ، طوفان و باد های شدید مستحکم هستند. همچنین این ورق ها در برابر اشعه فرا بنفش نور خورشید نیز مقاوم میباشند که باعث میشود تا رنگ روی این ورق ها طی سالیان طولانی از بین نرود.

انعطاف پذیری و نصب راحت

ورق کامپوزیت به دلیل ساختاری که در لایه های روی و هسته خود دارد از انعطاف بسیار بالایی برخوردار میباشد که سبب شده است تا این ورق ها هنگام خم شدن دچار شکستگی و ترک نشوند. همینطور این ورق ها نسبت به سایر متریال های نمای ساختمان به راحتی نصب میشوند و سرعت انجام پروژه را بسیار جلو میبرند.

عایق صدا و دما

ورق های کامپوزیت با ساختاری که دارند مانع از عبور آلودگی های صوتی و دمای خارج از ساختمان هایی که در نمای آنها به کار میروند به داخل ساختمان میشوند. همین امر سبب میشود تا دمای ساختمان را در فصل های زمستان و تابستان متعادل و مطلوب نگه دارد.

تنوع رنگ و طرح

ورق های آلومینیوم کامپوزیت پنل از طیف رنگی متنوعی تشکیل شده اند که میتوان به راحتی به آنها طرح ها و شکل های مختلفی داد تا نمای بسیار مدرن و جذابی را برای ساختمان شما به ارمغان آورند.

انواع ورق کامپوزیت

همانطور که در بالا خواندید ورق های کامپوزیت از انواع رنگ و طرح های مختلف تشکیل شده است که در ادامه شما را با انواع این ورق ها آشنا میسازیم.

ورق کامپوزیت ضدحریق

یکی از انواع ورق کامپوزیت ورق های ضدحریق میباشند که کاربرد بسیاری در نمای ساختمان هایی که ایمنی آن ها مهم میباشد دارند. در ساختار لایه هسته درونی این ورق ها از مواد معدنی مثل هیدروکسید آلومینیوم و هیدروکسید منگنز با خلوصی بین 88 تا 90 درصد به کار برده شده اند که سبب شده است تا این ورق ها در مقابل آتش مقاوم شوند و خاصیت نسوز یا کند سوزی را بگیرند و همچنین از پخش آتش در نمای ساختمان جلوگیری میکنند.

ورق کامپوزیت لانه زنبوری

ورق های لانه زنبوری انتخابی دیگر از انواع ورق های کامپوزیت آلومینیومی میباشند که همانطور از اسم آن ها مشخص است ساختاری مانند لانه زنبور در هسته درونی خود دارند . این ورق ها کاملاً از جنس آلومینیوم ساخته میشوند و نسبت به سایر ورق های کامپوزیت دیگر از استحکام بالاتری و همچنین وزن سبک تری برخوردار هستند.

ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق های طرح چوب ساختار و طرحی همانند چوب طبیعی دارند ولی از ویژگی هایی به مراتب بهتر از نمای چوب طبیعی برخوردار میباشند. زیرا چوب طبیعی در اثر آب و هوای نامساعد ، باران ، رطوبت دچار تغییر اندازه ، رنگ و کیفیت میشود امّا ورق های طرح چوب که رنگ رویه آن ها کاملاً مشابه با این چوب ها میباشد در برابر شرایط آب و هوایی کاملاً مقاوم بوده و رنگ آنها در طولانی مدّت از بین نخواهد رفت.

ورق کامپوزیت طرح چوب

ورق کامپوزیت طرح سنگ

ورق های طرح سنگ همانطور که از اسمشان مشخص است طرحی همانند سنگ های طبیعی (گرانیت ، تراورتن و...) دارند و همینطور از نصب بسیار راحت تری نسبت به نمای سنگی برخوردار هستند. همچنین این ورق ها نسبت به سنگ طبیعی از وزن سبک تری برخوردار میباشند و در برابر ضربه و فشار کاملاً انعطاف پذیر بوده و مستحکم هستند.

گروه بازرگانی آلکونایس

گروه بازرگانی آلکونایس به عنوان یک شرکت فعال با بیش از 10 سال تجربه در صنعت تولید، واردات و پخش ورق های کامپوزیت، اجرای نمای کامپوزیت در سراسر ایران فعالیت دارد.بازرگانی آلکونایس با داشتن تیم فروش مجرب و متخصص، قادر است به مشتریان خود نسبت به انواع محصولات خود مشاوره کامل ارائه دهد و به صورت حرفه ای و کارآمد از مراحل فروش و اجرا تا خدمات پس از فروش را به صورت کامل ارائه میدهد. هدف اصلی گروه بازرگانی آلکونایس، رضایت مشتریان است. با بهره گیری از تجربه های ارزنده و به روز در  این صنعت و همچنین استفاده از بهترین تکنولوژی ها در فرآیند تولید، این گروه را قادر می سازد تا محصولات با کیفیت بالا را در بازار ایران عرضه کند.

آدرس: تهران ، بازار آهن مکان ، فاز هشت مرکزی ، پلاک 1950

شماره تماس: 09124051174

آدرس سایت: Aluconice.com

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد