بدون جراحی به بینی زیبایی که همیشه آرزویش را داشتید برسید

کد خبر: 1253649

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که همیشه به دنبال راهی آسان و کم خطر برای بهبود ظاهر خود و افزایش اعتماد به نفس بوده ‌اید؟ آیا از شکل بینی خود ناراضی هستید ولی از انجام عمل جراحی می ترسید؟ باید به شما بگوییم که فناوری ‌های پزشکی زیبایی به شما این امکان را می ‌دهد که بدون نیاز به عمل جراحی پیچیده و هزینه‌ های زیاد، به بینی ایده ‌آل خود دست پیدا کنید. فیلر بینی، یکی از روش ‌های مدرن و موثر در زیبا‌سازی بینی است، که به شما این فرصت را می ‌دهد که به راحتی به بینی زیبا دست یابید. در این مقاله، با ما همراه شوید تا بیشتر با فیلر بینی، مزایا و هزینه‌ آن آشنا شوید.

بدون جراحی به بینی زیبایی که همیشه آرزویش را داشتید برسید

 

فیلر بینی چیست؟

فیلر بینی یکی از روش‌ های متداول و بدون نیاز به جراحی برای بهبود ظاهر بینی است. این فرآیند توسط متخصصان با تزریق دقیق ژل در مناطق معین بینی انجام می ‌شود. نتیجه این فرآیند می‌ تواند بالا رفتن نوک بینی و صاف‌کردن انحناهای تیغه بینی شما باشد. مهمترین نکته درباره تزریق فیلر بینی این است که روشی موقت است و در صورت عدم رضایت، می ‌توان بینی را به حالت قبل بازگرداند.

تزریق فیلر بینی چگونه است؟

قبل از شروع درمان تزریق فیلر بینی، دکتر متخصص باید با دقت رابطه بینی شما را با لب ها، چانه و گونه‌ ها مورد بررسی قرار دهد. در برخی موارد، اصلاح بینی ممکن است نیاز به بازسازی لب یا چانه داشته باشد تا هماهنگی بهتر با کل صورت به دست آید. برای انجام این روش، بیمار باید در حالت نیمه نشسته قرار گیرد تا در زاویه مناسبی قرار داشته باشد. عموما نیازی به بی‌ حسی موضعی نیست، مگر اینکه تزریق در نزدیکی نوک بینی انجام شود، در این صورت بی ‌حسی موضعی گزینه‌ ای مفید خواهد بود.

در این فرآیند، از مواد پرکننده پوستی مانند اسید هیالورونیک استفاده می‌ شود تا شکل بینی تغییر کند. ماده تزریقی ژل به زیر پوست شما در نواحی مشخصی که خطوط یا حجم بیشتری می‌ خواهید، وارد می‌ شود. در بعضی موارد، بوتاکس نیز برای این منظور استفاده می‌ شود. ماده پر کننده در لایه ‌های عمیق ‌تر پوست شما تثبیت می ‌شود و شکل خود را حفظ می‌ کند.

5

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

بر خلاف جراحی بینی، ماندگاری فیلر بینی تنها برای مدت زمانی محدود، عمدتا بین 6 تا 12 ماه است. برخی پزشکان تا یک سال ماندگاری این فرآیند را اعلام می ‌کنند.

فیلر در طول زمان کم کم تجزیه می شود و اثرات آن به تدریج کم می‌ شود. این تغییرات برای افراد مختلف ممکن است با سرعت ‌ها و زمان‌ های متفاوتی رخ دهد.

باید توجه داشت که ماندگاری فیلر بینی موقت است و به طور مشخص به نوع پوست و تیپ بدنی هر فرد بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌ توان گفت که فیلر بینی ماندگاری متوسطی دارد و با گذر زمان به تدریج از بین می ‌رود. اما آیا راهی وجود دارد که ماندگاری فیلر بینی را طولانی ‌تر کنید؟

با رعایت راهکارهای زیر، می‌ توانید ماندگاری فیلر بینی خود را افزایش دهید. این موارد می ‌توانند به ماندگاری طولانی ‌تر کمک کنند:

  1. از یک رژیم غذایی استاندارد پیروی کنید تا پوست خود را حفظ کنید.
  2. فیلر بینی به آب بسیار حساس است و کمبود آب می ‌تواند منجر به کاهش اثرات آن و در نهایت جذب آن توسط بدن شود.
  3. از انجام تحرک‌ های زیاد که ممکن است فشار اضافی به بینی وارد کنند، پرهیز کنید. ورزش کردن یا انجام کارهای سنگین ممکن است به محل تزریق فشار وارد کند. از پزشک خود درباره تزریقات ضد چین و چروک که می ‌تواند حرکت عضلات در نواحی خاص را کاهش دهد، مشورت بگیرید.
  4. فشارهای روزانه مانند عینک‌ های سنگین، ماسک و نحوه خواب خود را بررسی و کنترل کنید. به طور دوره ‌ای با پزشک زیبایی خود مشورت کرده تا راهکارهای جدیدتری برای ماندگاری طولانی‌ تر در صورت دسترس بودن ارائه دهد.

هزینه فیلر بینی چقدر است؟

در جدول زیر می‌ توانید قیمت ‌های فیلر بینی در سال ۱۴۰۲ را مشاهده کنید تا با اطلاعات کاملی از هزینه فیلر بینی و نوع آن، تصمیم به انتخاب بهترین گزینه برای خودتان بگیرید.

جدول هزینه فیلر بینی ۱۴۰۲:

نوع فیلر بینی

قیمت فیلر (تومان)

فیلر زیشل کره جنوبی

۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

فیلر روفیل کره جنوبی

۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

فیلر هیدرویام انگلیس

۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

فیلر آیدیا ایتالیا

۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

فیلر پرفکتا فرانسه

۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان

فیلر آلیاکسین سوییسی

۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

فیلر بینی استایلج فرانسه

۷٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با این جدول قیمت فیلر بینی به روز شده، می ‌توانید تصمیم به تزریق فیلر مطابق با نیازها و سلیقه ‌تان بگیرید و از بهترین خدمات فیلر بینی بهره ‌مند شوید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت فیلر بینی

عوامل موثر بر هزینه فیلر بینی در سال ۱۴۰۲:

سطح تجربه پزشک

پزشکان با سابقه کار و تجربه بیشتر معمولا هزینه بالاتری برای تزریق فیلر بینی می‌ گیرند. این انتخاب کمی هزینه بیشتری دارد، اما ارزش آن بیشتر است زیرا میزان ریسک عوارض در تزریق فیلر کاهش می‌ یابد و بهترین نتایج ممکن را برای شما فراهم می ‌آورد.

مقدار فیلر مورد نیاز

اگر پزشک انتخابی شما هزینه فیلر بینی را بر اساس مقدار فیلر مصرفی محاسبه کند، در صورت نیاز به پر کردن مناطق بیشتر، هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد بود.

پیشنهادات و تخفیفات ویژه

گاهی اوقات مراکز زیبایی تخفیفات و پیشنهادات ویژه را به مناسبت ‌های مختلف برای مشتریان خود ارائه می‌ دهند. انجام تزریق فیلر در این بازه ‌ها می‌ تواند مبلغ پرداختی نهایی برای جراحی فیلر بینی را کاهش دهد.

مکان کلینیک

انجام خدمات زیبایی پزشکی در مناطقی با اجاره و هزینه‌ های زندگی بالاتر، معمولا هزینه بیشتری را در برمیگیرد.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی مباحث مربوط به فیلر بینی پرداخته شد. از کاربردهای فیلر بینی گرفته تا عوامل موثر بر قیمت آن و راهکارهایی برای افزایش ماندگاری آن، مطالب گوناگونی بررسی شد. همچنین در این میان، به اهمیت انتخاب پزشک مجرب و متخصص پرداخته شد و نکات مهمی در این خصوص بیان شد. امید است که این مطالب به خوانندگان عزیز کمک کرده باشد تا تصمیم بهتری در مورد انتخاب و اجرای این فرآیند زیبایی بگیرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها