راهنمای خرید نمونه سوالات پیام نور + راه‌کارهای موفقیت در امتحانات دانشگاه پیام نور

کد خبر: 1253659
راهنمای خرید نمونه سوالات پیام نور + راه‌کارهای موفقیت در امتحانات دانشگاه پیام نور

 

آزمون‌هایی که در سطح دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود مختص این دانشگاه بوده و سبک طراحی خاصی دارند؛ بنابراین متناسب با طراحی سوالات و شیوه برگزاری امتحانات در دانشگاه، دانشجویانی که در آنجا مشغول به تحصیل هستند باید توجه ویژه‌ای به حل نمونه سوالات آزمون‌های دوره‌های گذشته این دانشگاه داشته باشند. از این‌رو دسترسی به منبعی مطمئن که بتواند آخرین تغییرات سوالات برگزار شده پیام نور را در اختیار آن‌ها قرار بدهد،از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند تا حدود زیادی از استرس آزمون کم کند. این مسئله برای دانشجویان رشته‌های کارشناسی ارشد به دلیل گستردگی منابع آموزشی، بسیار حیاتی محسوب می‌شود. از این‌رو برای دسترسی به تمامی آزمون‌های برگزار شده دانشگاه پیام نور در تمامی مقاطع تحصیلی و خرید نمونه سوالات پیام نور منطبق با استانداردهای لازم می‌توانید از طریق سایت پایان باما اقدام نمایید.

اهمیت خرید نمونه سوالات پیام نور برای موفقیت در آزمون

کلاس‌های دانشگاه پیام نور به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود و دانشجویان آن از طریق کنکور سراسری یا به صورت فراگیر انتخاب می‌شوند. این دانشگاه تاکید بسیاری بر گسترش منابع درسی آموزشی و برگزاری آزمون‌های هماهنگ و سراسری دارد؛ به همین دلیل حجم دروس مطالعه شده در هر دوره بسیار زیاد بوده و از حوصله خیلی از دانشجویان خارج است؛ به همین دلیل طبق آمار به دست آمده تقریباً ۳۰ درصد از دانشجویان در سال ابتدایی ورود به دانشگاه از ادامه تحصیل منصرف می‌شوند. یکی از بهترین راه‌های مقابله با این مشکل برای تحصیل در دانشگاه پیام نور حل کردن نمونه سوالات سال‌های گذشته، برای تسلط به کتاب و جزئیات مهم طرح سوالات آزمون‌های پیام نور است.

دلایل استفاده از نمونه سوالات پیام نور

خیلی از دانشجویان با مطالعه کامل کتاب گمان می‌کنند تسلط کافی به جزئیات پیدا کرده ولی هنگام آزمون از پاسخ به سوالات ناتوان می‌مانند. مشکل این افراد در صورتی‌که قبل از آزمون اصلی، نمونه سوالات دوره‌های قبل دانشگاه را مطالعه نمایند و روش‌های حل مسائل را بیاموزند تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

با توجه به اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام نور به صورت تستی و تشریحی برگزار می‌شود خیلی از دانشجویان با وجود تسلط به مباحث کتاب در هنگام تست زدن دچار مشکل شده و نمی‌توانند نتیجه مطلوبی در امتحان کسب کنند. برای افزایش سرعت و دقت هنگام پاسخ به سوالات آزمون تستی، با خرید نمونه سوالات پیام نور و مطالعه آن‌ها می‌توانید این مهارت را کسب کرده و آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارید.

دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند اکثراً افراد شاغل در موسسات و شرکت‌های دیگر بوده به همین دلیل فرصت کافی برای مطالعه تمامی دروس و سرفصل درس‌ها ندارند. از طرفی با توجه به اینکه آزمون‌های دانشگاه پیام نور به صورت هماهنگ و سراسری برگزار می‌شود، دانشجویان باید زمان زیادی را برای مطالعه تمامی کتاب و منابع آموزشی صرف کنند. بنابراین می‌توان گفت بهترین راه‌حل این مشکل، مطالعه نمونه سوالات سنوات گذشته و علامت‌گذاری سوالات تکراری برای موفقیت در آزمون است.

مزیت‌های خرید نمونه سوالات پیام نور

در این بخش به بررسی مزیت‌ها استفاده از نمونه سؤالات دانشگاه پیام نور می‌پردازیم.

افزایش سطح معلومات

با توجه به گستردگی منابع درسی رشته‌های مختلف این دانشگاه کسانی که برای تسلط به جزئیات کتاب و موفقیت در آزمون‌ها اقدام به تهیه و مطالعه سوالات و آزمون‌های دانشگاه پیام نور کرده‌اند، سطح معلومات علمی خود را تا حدود زیادی افزایش داده‌اند. این افراد هنگام شرکت در آزمون‌های مقاطع بالاتر نیز از آمادگی بیشتری برخوردار خواهند بود.

افزایش اعتماد به نفش

دانشجویانی که از نمونه سوالات پیام نور برای آمادگی در آزمون استفاده کرده‌اند به این نکته اعتراف نموده، هنگام برگزاری آزمون با دیدن سؤالات تکراری اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و با سرعت و دقت بیشتری آن‌ها را پاسخ داده‌اند.

دسترسی به کلیه منابع

با توجه به اینکه امتحانات دانشگاه پیام نور به صورت سراسری برگزار می‌شود، دانشجو باید برای موفقیت در آزمون تمامی سرفصل‌ها و منابعی که برای درس مورد نظر تعیین شده مطالعه نماید. اما بسیاری از دانشجویان به دلیل کمبود وقت برای مطالعه و زیاد بودن منابع درسی، فرصت کافی برای این‌کار ندارد. به همین دلیل می‌توانند با خرید نمونه سوالات پیام نور سال‌های قبل، به جای مطالعه تمامی سرفصل‌ها به صورت جزء به جزء، نکات مهمی که در آزمون‌ها وجود دارد را بررسی و برای امتحان آماده شوند.

15

نحوه خرید نمونه سوالات پیام نور

دانشجویان از دو طریق می‌توانند نمونه‌ سؤالات این دانشگاه را خریداری نمایید؛ در ادامه قصد داریم به بررسی مزایا و معایب هر یک از آن‌ها بپردازیم. البته نکته حائز اهمیت هنگام تهیه سوالات پیام نور توجه به پاسخ تشریحی و صحیح کلیه سوالات به‌خصوص آزمون‌های تستی است که باید هنگام خریداری لحاظ گردد.

مراجعه به بازار فروش کتاب

یکی از راه‌های خرید نمونه سوالات دانشگاه پیام نور مراجعه به بازار، جستجو در کتابفروشی‌های مختلف و تهیه این محصولات است. از مزایای خرید حضوری می‌توان به امکان مشاهده نمونه سوالات در بسته آموزشی مذکور اشاره نمود. اما با توجه به اینکه مراجعه به بازار نیازمند قرار گرفتن در ترافیک و صرف زمان طولانی برای گشتن بین کتابفروشی‌های مختلف است، خرید به این روش خیلی مناسب به نظر نمی‌آید.

 

هدف از مطالعه سوالات پیام نور

نکته‌ای که هنگام مطالعه دروس تدریس شده در پیام نور باید با توجه نمایید تسلط کامل بر سرفصل‌های کتاب درسی است. دانشجو با مطالعه کامل دروس و خلاصه نویسی می‌تواند پاسخ تشریحی سوالات که در بسته‌های آموزشی قرار دارد کاملاً درک نموده و سوالات مشابه با آن‌ها را به راحتی حل نماید. بنابراین وقتی با انبوهی از سوالات مواجه می‌َشوید قادر خواهید بود هر نوع تست یا آزمونی را به راحتی پاسخ دهید.

مهم‌ترین فواید مطالعه این سوالات را در جدول زیر به صورت دسته‌بندی عنوان کرده‌ایم.

 

اهداف اصلی

خرید سوالات پیام نور

کسب نمره قبولی و افزایش معدل

عدم مطالعه جزء به جزء بخش‌های مختلف کتاب

افزایش درصد قبولی در درس مورد نظر

آشنایی با نحوه طرح سوالات آزمون

شناخت و علامت‌گذاری سوالات پر تکرار

افزایش سطح معلومات

یادگیری عمیق مطالب

دقت و سرعت بالا در پاسخگویی به سوالات آزمون

یادگیری روش‌های تست‌زنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما با مراجعه به سایت پایان باما و تهیه سوالات پیام نور این مجموعه، می‌توانید به تمامی اهداف گفته شده دست پیدا کنید.

 

خرید اینترنتی سوالات پیام نور

با گسترش ارتباط انسان‌ها در فضای مجازی و خرید و فروش لوازم مورد نیاز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توانید با جستجو در اینترنت برای خرید سوالات پیام نور به سایت‌های فروش این محصولات مراجعه نمایید.

در همین راستا می‌توانید از طریق لینک https://payanbama.ir/  به سایت مجموعه پایان باما مراجعه کرده و آخرین آپدیت نمونه سوالات پیام نور را خریداری نمایید.

با توجه به دسته‌بندی سوالات و رشته‌های آموزشی در صفحه اینترنتی این مجموعه هنگام مراجعه به سایت پایان باما به راحتی می‌توانید محصول مورد نیاز خود را از بین گزینه‌های متنوعی که وجود دارد انتخاب و خریداری نمایید. طبقه بندی‌های استفاده شده در این سایت برای خرید نمونه سوالات پیام نور عبارتند از:

 

دسته بندی‌های

مقاطع مختلف تحصیلی

علوم تربیتی و روانشناسی و علوم انسانی

تمامی رشته های فنی مهندسی

تمامی رشته های علوم پایه

هنر و معماری

علوم کشاورزی

الهیات و علوم اسلامی

ادبیات و زبانهای خارجه

علوم اجتماعی

مدیریت ، اقتصاد و حسابداری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر از مزایای خرید از این مجموعه امکان مشاوره با کارشناسان متخصص هر رشته برای انتخاب محصول مورد نیاز است.

 

منبع: پایان با ما

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد