نرم ترین خودرو ایرانی برای رانندگی در جاده

کد خبر: 1254420

۱۲ درصد از دلایل وقوع سوانح رانندگی مربوط به وسیله نقلیه است. وسایل نقلیه با بدنه ضعیف و سیستم تعلیق نامناسب احتمال آسیب‌دیدگی سرنشینان را افزایش می‌دهند. در مواردی استفاده از وسیله نقلیه نامطمئن منجربه مرگ سرنشینان خواهد شد. همچنین رانندگی در فواصل بین شهری، انرژی بسیاری را از راننده می‌گیرد. به‌این‌ترتیب احتمال خستگی و خواب‌آلودگی افزایش می‌یابد. ۶۰ درصد تصادف‌ها نیز مربوط به عوامل انسانی است که وسایل نقلیه نیز غیرمستقیم در آن‌ها نقش دارند. ازاین‌رو خرید خودرویی با ویژگی‌های ایمنی و راحتی بالا نقش مهمی در حفظ امنیت و آرامش سرنشینان دارد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های نرم‌ترین خودرو ایرانی می‌پردازیم تا اتومبیل مناسبی را برای سفر انتخاب کنید.

نرم ترین خودرو ایرانی برای رانندگی در جاده

 

فضای کافی داخل کابین و صندوق عقب؛ راحتی سرنشینان اولین نکته مهم است

اولین نکته مهم برای ماشین‌های مسافرتی و جاده‌ای، داشتن کابین بزرگ و صندوق جادار است. معمولا افراد به هنگام سفرهای چندروزه وسایل متعددی را حمل می‌کنند. ازاین‌رو صندوق عقب بزرگ، یکی از دغدغه مسافران در مسافت‌های طولانی را از بین می‌برد. همچنین کابین عقب مکان مناسبی برای استراحت افراد حاضر در ماشین است. کابین بزرگ و داشتن فضای مناسب برای دراز کشیدن، خستگی سفر را می‌کاهد.

میان خودروهای با قیمت مناسب، انواع ام‌وی‌ام کابین بزرگ‌تری در مقایسه با ماشین‌هایی مثل ۲۰۶، سایپا۱۱۱ و پراید دارند. البته تفاوت سایز کابین میان ماشین‌های ام‌وی‌ام نیز دیده می‌شود. برای مثال ماشین MVM مدل x22 کابین بزرگ‌تری نسبت به ماشین MVM مدل 110s دارد. مدل x22 به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. اگر قصد خرید خودرویی نرم برای سفر را دارید، بیشتر ماشین‌های ایران خودرو انتخاب مناسبی هستند. برای خرید ماشین‌های ایران خودرو نگران تامین سرمایه اولیه نباشید. شرایط خرید و فروش ماشین اقساطی مدیران خودرو امکان مالکیت این برند پرطرفدار با امکانات جذاب را برای همه متقاضیان خرید خودرو فراهم می‌کند.

11

سیستم تعلیق نرم؛ یکی از امکانات خودرو برای جذب ضربه‌های جاده

سیستم تعلیق خودرو برای دفع ضربه‌های حاصل از ناهمواری جاده اهمیت دارد. هرچه سیستم تعلیق نرم‌تر باشد، احتمال احساس درد سرنشین به‌دنبال برخورد به قسمت‌های مختلف ماشین کاهش می‌یابد و در مواردی نیز از بین می‌رود. سیستم تعلیق در هنگام عبور از چاله‌های جاده‌ای، دست‌اندازهای بلند و ناهمواری‌های جاده مناسب است؛ این سیستم، کوبش‌های آزاردهنده را حذف می‌کند تا احساس خستگی و کوفتگی سرنشینان در سفرهای جاده‌ای کوتاه و بلند  کاهش یابد.

سیستم تعلیق در همه خودروهای ایرانی نرمی یکسانی ندارد. ماشین‌های ایران خودرو و کیا در دسته بهترین تولیدکنندگان ماشین با سیستم تعلیق مناسب قرار می‌گیرند. انواع مدل‌های شاسی بلند و معمولی خودروهای کیا سیستم تعلیق متفاوتی را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهند. به‌طورکلی مدل‌های کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ و کیا پگاس ۲۰۲۳ در رده خوبی از امکانات برای انتخاب شناخته می‌شوند. برای مالکیت یک مدل کیا نیازی به داشتن سرمایه هنگفت نیست. فقط کافی است تا شرایط خرید اقساطی خودرو کیا را در سایت سپند خودرو مطالعه کنید. امکانات ویژه فروش به‌صورت اقساطی، یک وجه تمایز سپند خودرو با سایر سایت‌های عرضه‌کننده ماشین‌ به شمار می‌رود.

مصرف سوخت پایین؛ معیاری برای خرید نرم ترین خودرو ایرانی

چرا مصرف سوخت پایین یکی از معیارهای مهم در انتخاب نرم ترین خودرو ایرانی است؟ میزان مصرف سوخت ماشین، نیاز راننده از ایست‌های متعدد در فواصل زمانی کوتاه در ایستگاه‌های پمپ بنزین را از بین می‌برد. همچنین خودرو با میزان مصرف پایین سوخت، بخشی از نگرانی مسافران را بابت اتمام بنزین نیز کاهش می‌دهد. علاوه‌بر اینکه نیازی به پرداخت هزینه بالا برای تامین سوخت ماشین نیز نخواهید داشت.

میزان مصرف پایین سوخت نه‌تنها به‌عنوان عاملی برای انتخاب نرم ترین خودرو ایرانی در جاده کاربرد دارد، بلکه بر انتخاب خرید خودرو سفرهای درون شهری نیز موثر است. به‌طورکلی میزان مصرف پایین سوخت، هزینه‌های جانبی خودرو را کاهش خواهد دارد.

ایمنی و استحکام بدنه؛ معیاری برای تضمین سلامت سرنشینان خودرو

استحکام بدنه نرم ترین خودرو ایرانی تا حد بالایی از میزان خسارت وارد شده هنگام تصادف می‌کاهد. بسیاری از مسافران هر ساله و بر اثر رانندگی با ماشین‌هایی بدون بدنه محکم، جان خود را از دست می‌دهند. ازاین‌رو در هنگام خرید بهترین خودرو برای سفر یا حتی وسیله نقلیه رفت‌وآمد درون شهری، حتما استحکام بدنه را در نظر بگیرید. این معیار به‌طورمستقیم با جان و سلامت سرنشینان اتومبیل ارتباط دارد.

قطعات در دسترس؛ عاملی برای کاهش هزینه‌های سرویس خودرو

در دسترس بودن قطعات دغدغه مالک خودرو را در مورد مشکلات احتمالی خودرو کاهش می‌دهد. همچنین هزینه سرویس کردن و تعمیرات ماشین در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت کاهش می‌یابد. بهترین ماشین برای مسافرت خانوادگی ماشینی است که همه تعمیرگاه‌ها توانایی تعمیر آن را دارند و قطعات و لوازم آن به‌راحتی در هر جایی از ایران یافت می‌شود. پس فقط به زیبایی و ظاهر خودرو توجه نکنید و توانایی فنی و در دسترس‌ بودن قطعات و لوازم آن را نیز در نظر داشته باشید.

12

فروش اقساطی سپند خودرو؛ شرایطی ایده‌آل برای خرید نرم ترین خودرو ایرانی و چینی

در این مقاله به بررسی چند معیار مهم برای انتخاب نرم ترین خودرو ایرانی پرداختیم. فضای باز در کابین عقب، در دسترس بودن قطعات، میزان مصرف پایین سوخت، سیستم تعلیق نرم و استحکام بدنه از مهم‌ترین فاکتورهایی است که باید در زمان خرید اتومبیل در نظر بگیرید. هر یک از این عوامل درنهایت رضایت راننده و سرنشینان را از نشستن طولانی‌ و حتی کوتاه در ماشین به‌همراه دارند.

اگر نگران خرید اتومبیل هستید و سرمایه اولیه را ندارید، امکان خرید اقساطی در سایت سپند خودرو وجود دارد. انواع خودرو چین و ایرانی در سایت سپند خودرو و با شرایط فروش اقساطی ویژه قرار دارند. انواع مدل‌های ام‌وی‌ام، کیا، ماشین‌های ایران خودرو و سایپا را به‌صورت اقساطی از سپند خودرو بخرید. برای تماس با این سایت فقط کافی است نام سپند خودرو را در موتورهای جستجو وارد کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد