ویزا کاری کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

کد خبر: 1255539

کشور کانادا به دلیل دارا بودن طبیعت خاص و بکر و سیستم آموزشی معتبر و نیز امکانات بی‌شمار رفاهی و فرصت‌های شغلی کلیدی و مناسب، همواره یکی از مقصدهای جذاب برای مهاجران محسوب می‌شود. درواقع پویا بودن و پیشرو بودن اقتصاد این کشور و نیاز به انبوهی از نیروی‌های کاری متخصص در تمامی زمینه‌های شغلی، باعث شده است خیل انبوهی از متخصصان مجرب از سراسر جهان، کشور خود را به این مقصد دلخواه و ایدئال ترک کنند.

ویزا کاری کانادا با اکسپرتاپ + مشاوره رایگان

 

 

از سوی دیگر قوانین جدید این کشور برای جذب نیروی کار خارجی در سال میلادی پیش رو، فرصت‌های طلایی بی‌شماری را برای مهاجرت به کانادا فراهم کرده است. برای آشنایی هرچه بیشتر با این قوانین و دریافت هرچه راحت‌تر ویزا کاری کانادا با اکسپرتاپ همراه باشید.

 

ویزا کاری کانادا چیست؟

به طور کلی در حال حاضر ویزا کاری کانادا در دو نوع مجوز کار آزاد و مجوز کار وابسته به یک کارفرمای مشخص، وجود دارد. در مجوز کار آزاد شما این فرصت را خواهید داشت که برای هر کارفرمای واجد شرایط لازم، در کشور کانادا کار کنید. همچنین در روش دیگر ویزا کاری کانادا که به صورت کار وابسته به یک کارفرمای مشخص است، شما می‌توانید بر اساس شرایط درج شده در مجوز کار، برای کارفرما معین و بر طبق بازه زمانی و مکانی تعیین شده، مشغول به کار شوید.

 

مراحل و شرایط ویزا کاری کانادا چیست؟

ویزای کار کانادا انواع مختلفی داشته و هر فرد با توجه به شرایط خود، می‌تواند برای اخذ یکی از آنها اقدام کند. روش اکسپرس اینتری، روش سرمایه گذاری، روش انتخاب استانی و نیز روش اسکیل ورکر از جمله شیوه‌هایی خواهد بود که امکان اخذ ویزا کار کانادا ۲۰۲۴ را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین بر طبق آخرین اطلاعات مندرج درسایت اکسپرتاپ، مواردی از قبیل داشتن مدارک زبان، مدرک تحصیلی و نیز تخصص و سابقه شغلی و نیز نداشتن سوء پیشینه و داشتن سلامت جسمی و همچنین دارا بودن جاب آفر معتبر از جمله موارد و شرایط مهم در مسیر اخذ ویزا کاری کانادا محسوب می‌شود.

 

روش اکسپرس اینتری برای اخذ ویزا کار کانادا

برای افرادی که به دنبال کسب اقامت دائم در کشور کانادا هستند این روش بهترین گزینه خواهد بود. از طریق اکسپرس اینتری مواردی از جمله سن، سابقه کاری، سطح زبان، تحصیلات و... وارد سیستم امتیازبندی شده و در صورتی که از سمت اداره مهاجرت صلاحیت شما تائید شود، درخواست شما پذیرفته خواهد شد. در این روش شما باید بتوانید ۱۲۰۰ امتیاز به دست آورید و از نظر رشته تحصیلی و شغلی محدودیتی نخواهید داشت و قادر خواهید بود برای هر زمینه‌ای که تخصص لازم را دارید، درخواست دهید.

 

روش اینوست‌منت برای درخواست ویزا در کشور کانادا

اگر قصد دارید از روش اینوست‌منت برای درخواست ویزای کاری کانادا ۲۰۲۴ اقدام کنید باید از واجدین شرایط شغل‌هایی باشید که در لیست مشاغل حرفه‌ای کانادا (Nafta) قرار گرفته‌اند. همچنین باید پیشنهاد کاری یا اصطلاحاً جاب آفر از سوی اداره مهاجرت کانادا داشته باشید. درنهایت لازم است اجازه انجام کار و نیز دریافت دستمزد در خاک کشور کانادا را نیز دارا باشید.

 

5

 

روش اسکیل ورکر برای اخذ ویزا با اکسپرتاپ

سیستم امتیازبندی اسکیل ورکر نیز یکی از شیوه‌هایی است که کشور کانادا به کمک آن نیروی کار مورد نیاز خود را تأمین می‌کند. در صورتی که در آیتم‌هایی نظیر سن، تحصیلات، سطح زبان امتیاز مناسبی کسب کنید می‌توانید از این طریق ویزا کاری کانادا را به راحتی دریافت کنید و پروسه مهاجرت کاری به کانادا را به‌راحتی به انجام برسانید.

 

روش انتخاب استانی برای مهاجرت کاری به کانادا

به گفته کارشناسان مهاجرتی اکسپرتاپ، در این شیوه باید یکی از استان‌های کانادا را انتخاب کرده و سپس با در نظر گرفتن شرایط استان مورد نظر و شرایط شخصی خودتان، مدارک خود را برای اخذ ویزا برای مهاجرت کاری به کانادا، به این کشور ارائه کنید.

 

روش خود اشتغالی برای اخذ ویزا

روش خود اشتغالی مخصوص افرادی است که در حوزه‌های مختلف فنی، هنری یا ورزشی دارای مهارت خاصی بوده و به دنبال اخذ ویزای مهاجرت کاری به کانادا هستند. برنامه‌های خود اشتغالی دولت کانادا گزینه خوبی برای افرادی که دارای چنین شرایطی هستند، خواهد بود.

در حال حاضر در حوزه‌های ورزشی: ورزشکاران، مربیان ورزشی، داور ورزشی، راهنما و مربی برنامه‌های ورزشی و در حوزه‌های فرهنگی و هنری نیز نویسنده‌ها، طراحان و نقاشان، نوازنده‌ها و عکاسان، می‌توانند از این روش استفاده کنند.

 

هزینه ویزا کاری کانادا چقدر است؟

هزینه ویزا کاری کانادا با توجه به نوع ویزا و شرایط شما و بخشی از هزینه‌های جزئی و جانبی نظیر هزینه وکیل و پیگیری پرونده می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد.

اما به طور کلی هزینه ویزا کاری کانادا که باید در هنگام اپلای پرداخت گردد، ۱۵۵ دلار کانادا است. همچنین جالب است بدانید در قیاس با سایر روش‌های اخذ ویزا، ویزا کاری از جمله کم‌هزینه‌ترین موارد محسوب می‌شود.

 

چه مشاغلی در کانادا مورد استقبال قرار می‌گیرند؟

 

6

 

لیست مشاغل جاب آفر کانادا بسیار گسترده بوده و این کشور در بسیاری از مشاغل به دنبال افراد خبره و متخصص است. بر طبق آخرین اطلاعات سایت اکسپرتاپ، در حال حاضر در تمامی حوزه‌های فنی و مهندسی، پزشکی، پرستاری، هنری و نیز مدیریت شانس بسیار بالایی برای پذیرش وجود دارد.

به طور کلی لیست مشاغلی که در کانادا مورد استقبال هستند در چند دسته‌بندی کلی از قبیل مدیریتی، سطح دانشگاهی، مهارتی و فنی، مشاغل حد واسط و نیز کارگری گنجانده می‌شود. همچنین استان‌هایی نظیر آنتاریو، بریتیش کلمبیا، کبک از جمله بهترین مقاصد برای مهاجرت کاری به کانادا شناخته می‌شوند.

از مشاغل پررونق در بازار کار کانادا در سال 2024 به منظور مهاجرت کاری به کانادا، می‌توان به پرستاری، توسعه دهندگان وب، مهندس برق، راننده کامیون، جوشکار، دامپزشک، برق‌کار صنعتی، حسابدار، داروساز و تکنسین شبکه‌های کامپیوتری نام برد.

 

اکسپرتاپ مجری و مشاور تخصصی مهاجرت به کانادا

شروع یک زندگی نو در کشوری دلخواه و زیبا و ساخت سنگ به سنگ یک بنای جدید و استوار در زندگی جدیدتان، همواره چالش‌ها و نگرانی‌هایی با خود به همراه خواهد داشت. تیم اکسپرتاپ به نشانی اینترنتی https://expertup.info در کنار شما خواهد بود تا مسیری هموار و به دور از هرگونه نگرانی را برای مهاجرت کاری به کانادا داشته باشید و روند اخذ ویزا کاری کانادا را با آسودگی خاطر پشت سر بگذارید. کارشناسان و مشاوران مجرب ما در وب‌سایت اکسپرتاپ آماده پاسخگویی به پرسش‌های مهاجرتی شما هستند. همچنین می‌توانید از همین لحظه و از طریق شماره 09021109021 با ما در ارتباط باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد