درآمد 50+ میلیون تومانی تنها با فروش کفپوش های گرانولی فوملند

کد خبر: 1257607

حالا که با کفپوش‌ گرانولی آشنا شدین، وقت صحبت در مورد کسب درآمد بالا از طریق فروش اون‌هاست. شما می‌تونین از طریق سایت فوملند به کارشناسان پشتیبانی پیام بدین تا عکس تمام محصولات رو براتون بفرستن. بعد با ساخت یک پیج در پلتفرم محبوب اینستاگرام و جذب فالوور با تولید محتوای جذاب و از طریق اکسپلور اون‌ها رو بفروشین. نکته جذاب ماجرا اینجاست که علاوه بر خرید کفپوش گرانولی با قیمت مناسب عمده فروشی از فوملند، نیازی نیست خودتون رو درگیر پروسه پرزحمت بسته‌بندی و پست محصولات کنید.

درآمد 50+ میلیون تومانی تنها با فروش کفپوش های گرانولی فوملند

 

 

تابه‌حال متوجه کفپوش‌های رنگارنگ و نرم توی باشگاه و زمین‌بازی بچه‌ها شدین؟ اتاق بازی مهدکوک چی؟ به این کفپوش‌های انعطاف‌پذیر، کفپوش گرانولی گفته میشه و در چندسال اخیر بسیار بهش توجه شده. این کفپوش‌ها استقامت و عمر بالایی داره، خیلی راحت فرسوده نمیشه و مدل‌های متنوع و رنگ‌های جذابی داره. چون قبلاً تمام مواد مورداستفاده در کفپوش‌ها وارد میشد، قیمت کفپوش گرانولی واقعاً گرون بود، اما امروزه با تولید تمام مواد توسط شرکت‌های داخلی، قیمت کفپوش گرانولی کاملاً اقتصادیه. قبل از اینکه روش کسب درآمد بالای 100 میلیون رو بهتون بگم، بهتره با نحوه ساخت و کاربرد این کفپوش‌ها آشنا بشید.

 

کفپوش گرانولی چگونه تولید می‌شود؟

اجزای اصلی ساخت این کفپوش‌ها، دانه‌های گرانول و چسبه. معنی لغت گرانول در انگلیسی یعنی دانه‌ریز که از طریق خردکردن تایرهای بازیافتی و از رده خارج‌شده ساخته میشن که به اون‌ها دانه‌های گرانولی بازیافتی هم گفته میشه. چسب استفاده‌شده در ساخت این کفپوش‌ها هم از جنس پلیمریه و مخصوص تولید اون‌ها ساخته می‌شه. مجموعه فوملند یکی از تولیدکنندگان کفپوش‌های گرانولیه که بیشتر مواد مورد نیاز ساخت کفپوش‌ها رو خودش تولید می‌کنه. بنابراین بدون وجود واسطه برای خرید مواد اولیه، هزینه ساخت اون‌ها مقرون به‌صرفه‌تره.

نحوه ساخت کفپوش گرانولی

حالا نوبت توضیح دادن نحوه ساخت این کفپوش‌هاست. اول دانه‌های گرانول رو با رنگ‌های مختلف رنگ‌آمیزی میکنن تا دانه‌های گرانول رنگی به‌دست بیاد. بعد دانه‌های گرانول و چسب رو با یک نسبت مشخص داخل دستگاه میکسر می‌ریزن تا کامل با هم مخلوط بشن و هر دانه‌ گرانول به چسب آغشته بشه. بعد از میکس شدن، این مخلوط رو داخل قالب مخصوص ساخت میر‌یزن، اون رو کامل پخش میکنن و قالب رو روی ریل مخصوص دستگاه مخصوص ساخت کفپوش‌ میذارن. دستگاه ساخت کفپوش‌های گرانولی با فشار و حرارت به قالب‌ها، کفپوش رو می‌پزه. کفپوش بعد از بیرون اومدن از دستگاه روی پانل چیده میشه تا کامل خنک بشه و به‌دست مشتری برسه. تمامی این مراحل از ساخت چسب و دانه‌های گرانول تا پخت انواع کفپوش گرانولی در مجموعه فوملند با به‌روزترین فناوری انجام میشه و محصولاتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به‌دست مشتری می‌رسه.

 

انواع کفپوش گرانولی

کفپوش‌های گرانولی در مدل‌های متنوعی ساخته میشن که در ادامه پرفروش‌‍ ترین کفپوش های گرانولی مثل کفپوش پازلی رو با هم بررسی می‌کنیم:

کفپوش گرانولی دانه رنگی

کفپوش گرانولی دانه رنگی، کفپوشیه که دانه‌های رنگی متفاوت بارنگ کفپوش به‌صورت نامنظم داخلش پراکنده‌شده و شبیه آسمان پرستاره‌است. این کفپوش برای زیباتر و رنگی‌تر شدن توی مهدکودک‌ها و مدارس استفاده میشه.

کفپوش گرانولی پازلی

کفپوش گرانولی پازلی به‌عنوان کفپوش گرانولی باشگاه هم شناخته میشه و احتمالاً توی باشگاه باهاش آشنا شدین. نصب کفپوش پازلی به‌علت دندانه‌دار بودن کاملاً ساده است و کافیه مثل حل پازل اون‌ها رو توی هم قفل کنین. این نوع کفپوش بیشتر توی باشگاه‌ها استفاده میشه و در دو سایز 50 سانتی و یک متری ساخته میشه.

کفپوش گرانولی ساده

کفپوش گرانولی ساده به‌صورت یکدست در رنگ‌های مختلف تولید میشه و معمولاً داخل زمین‌بازی کودکان، پارک‌ها و جلوی مجتمع‌های مسکونی استفاده میشه.

کاربردهای کفپوش گرانولی

کفپوش‌های گرانولی کاربردهای خیلی زیادی داره و توی بسیاری از مکان‌ها استفاده میشه.

استفاده در فضای باز و زمین بازی

حتما تابه‌حال با وسایل ورزشی نصب‌شده در پارک‌ها ورزش کردید یا همراه بچه‌ها به زمین‌بازی مخصوص اون‌ها رفتین و متوجه کفپوش‌های گرانولی شدین. و بچه‌ها پوست خیلی ظریفی دارن و امکان زمین خوردنشون در طول بازی خیلی زیاده، بنابراین کفپوش‌های گرانولی که ضربه‌گیر هستن و انعطاف‌پذیری بالایی دارن از اون‌ها محافظت میکنه. این کفپوش‌ها در برابر آفتاب، باد، باران و فرسایش مقاومت بالایی دارن، به‌همین دلیل در سطح گسترده‌ای توی فضای باز و زمین‌های بازی کودکان نصب شدن و در اصطلاح بهش کفپوش پارکی میگن.

استفاده در باشگاه

افراد در باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی دائم در حال فعالیت هستند و به زمینی نرم برای جلوگیری از آسیب نیاز دارن. در باشگاه‌های رزمی امکان زمین خوردن و بروز حادثه بسیار بالاست؛ بنابراین به کفپوشی نیاز دارن که نرم و انعطاف‌پذیر باشه و ضربه ناشی از زمین خوردن رو کاهش بده. دستگاه‌های یزرگ و سنگین بدن‌سازی هم به بستری نرم و ضربه‌گیر نیاز دارن که زود فرسوده نشه، بنابراین کفپوش‌های گرانولی یک گزینه ایدئاله که در تمام باشگاه‌ها استفاده میشه و در اصطلاح بهش کفپوش گرانولی باشگاهی میگن.  

 

استفاده در کارخانه‌های صنعتی

بعد از باشگاه، کفپوش گرانولی در کارخانه‌ها و محیط‌های صنعتی که خط تولید و دستگاه‌های فوق سنگین دارند بیشترین استفاده رو داره. کفپوش‌های گرانولی ضربه دستگاه رو میگیره، استحکام بالایی داره و لرزش دستگاه رو به حداقل میرسونه، بنابراین گزینه مناسبی برای بسیاری کارخونه‌های صنعتیه.

استفاه در ورودی اماکن اداری، تجاری و پشت بام

اگر به ساختمان‌های مسکونی تازه ساخته‌شده و ورودی پاساژهای پررفت‌و‌آمد دقت کرده باشین، می‌تونین کفپوش‌های گرانولی رو مشاهده کنید. هرچند که استفاده از این کفپوش‌ها برای این ساختمان‌ها قدمت چندانی نداره و به‌تازگی داره از اون‌ها استفاده میشه. استفاده از این کفپوش‌ها در پشت‌بام میتونه فضای زیبایی برای استفاده شما ایجاد کنه و عایق خیلی خوبی برای ساختمونه.

استفاده در اتاق و محیط‌های مرتبط با کودکان

یکی از مهم‌ترین موارد استفاده ازاین کفپوش‌ها برای اتاق و محیط مربوط به بچه‌هاست، چون استحکام و انعطاف بالایی داره و برای محافظت از کودک کاملاً مناسبه. بنابراین استفاده از کفپوش گرانولی برای حفاظت از کودکان در اتاق بازی، کلاس پیش‌دبستانی و فضای بازی مهدکودک خیلی پرکاربرده.

فوم‌ لند چه کمکی به کسب درآمد بالای شما می‌کنه؟

حالا که با کفپوش‌ گرانولی آشنا شدین، وقت صحبت در مورد کسب درآمد بالا از طریق فروش اون‌هاست. شما می‌تونین از طریق سایت فوملند به کارشناسان پشتیبانی پیام بدین تا عکس تمام محصولات رو براتون بفرستن. بعد با ساخت یک پیج در پلتفرم محبوب اینستاگرام و جذب فالوور با تولید محتوای جذاب و از طریق اکسپلور اون‌ها رو بفروشین. نکته جذاب ماجرا اینجاست که علاوه بر خرید کفپوش گرانولی با قیمت مناسب عمده فروشی از فوملند، نیازی نیست خودتون رو درگیر پروسه پرزحمت بسته‌بندی و پست محصولات کنید. چون فوملند فکر اینجای ماجرا رو هم کرده و با مشخصات و آدرس شما، کفپوش‌ها رو برای خریدارتون ارسال می‌کنه. برای کسب درآمد آماده‌این؟ بهتره سری به سایت فوملند با آدرس https://foamland.ir بزنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد