نظر کاربران در خصوص خدمات Payeer چیست؟

کد خبر: 1261909

اگر با کیف پول‌های بین‌المللی کار کرده باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی در ایران تحریم هستند یا محدودیت‌های جدی برای آنها اعمال می‌شود. ما در این مطلب می‌خواهیم خدمات پایر را به شما معرفی کنیم که هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی قائل نمی‌شود.

نظر کاربران در خصوص خدمات Payeer چیست؟

 

این پلتفرم می‌تواند پول را با سرعت و امنیت بسیار بالایی برای شما منتقل کند. همچنین استفاده از آن بسیار راحت و آسان است. در این مطلب ضمن معرفی پایر به بررسی نظرات کاربران در خصوص خدمات این پلتفرم نیز خواهیم پرداخت.

 

آشنایی با پایر (payeer)

روش‌های مختلفی برای پرداخت‌های بین‌المللی وجود دارد. حتماً شما نیز نام‌های پی پال، پرفکت مانی، اسکریل و وب مانی را شنیده‌اید. در کنار این نام‌ها همیشه پایر نیز مشاهده می‌شود. کاربری آسان و کارمزد پایین پرداخت‌ها در payeer باعث جذب بسیاری از کاربران به این پلتفرم شده است. بسیاری از کسب‌وکارهای جهانی پرداخت‌های خود را از طریق این پلتفرم انجام می‌دهند.

با استفاده از حساب پایر به راحتی می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کرده یا پرداخت‌های خود را در سایت‌های خارجی انجام دهید. دفتر مرکزی پایر در تفلیس گرجستان قرار دارد و دو شعبه دیگر آن نیز در کشورهای روسیه و اسکاتلند دایر هستند. از آنجایی که برای انتقال پول باید با تمام جزئیات مربوط به پلتفرم پرداخت آشنا باشید، ما قصد داریم در ادامه مزیت‌های استفاده از این درگاه و کارمزد انتقال در آن را نیز به شما معرفی کنیم.

روش محاسبه کارمزد در پایر

کاربرانی که قصد انتقال وجوه خود را دارند باید به کارمزد انجام تراکنش در پایر توجه داشته باشند. در غیر این صورت ممکن است متحمل ضررهای بسیار زیادی شود. در این پلتفرم تراکنش‌های دلار با یورو کارمزد یکسانی دارند. در صورتی که پولی به حساب شما در سایت payeer واریز شود، کارمزدی از شما دریافت نمی‌شود.

همچنین تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر کارمزدی ندارد اما اگر بخواهید وجهی را از طریق شبکه‌های مختلف در سایت پایر منتقل کنید باید کارمزدی را برای آن پرداخت نمایید. معمولاً مبلغ کارمزد با توجه به شبکه انتخابی شما تعیین می‌شود. اگر از پرفکت مانی برای انتقال وجوه استفاده کنید حدود نیم درصد کارمزد و در شبکه AdvCash نیز کارمزد به ۳ درصد از مبلغ کل افزایش پیدا می‌کند.

کاربران می‌توانند با کارت‌های اعتباری مختلف مانند مسترکارت، ویزاکارت، بیت‌کوین یا شبکه پرفکت مانی حساب کاربری پایر خود را شارژ نمایند. توجه داشته باشید که برای شارژ حساب پایر با استفاده از ارزهای دیجیتال باید حساب خود را وریفای کرده باشید. از آنجایی که انجام این مراحل ممکن است برای شما کمی پیچیده باشد به شما توصیه می‌کنیم تا از خدمات یک شرکت داخلی برای شارژ حساب استفاده نمایید.

مزایای استفاده از پایر

همان‌طور که به آن اشاره کردیم روش‌های بسیار زیادی برای پرداخت‌هایی بین‌المللی وجود دارد اما کاربران به دلایل زیر پایر را برای انتقال وجوه خود و پرداخت وجه مبادلات ارزی انتخاب می‌کنند:

  • این پلتفرم کاربری بسیار آسانی دارد و به راحتی می‌توان آن را بر روی کامپیوتر یا موبایل اجرا کرد.
  • برای آنکه در پایر حساب کاربری ایجاد کنید نیازی نیست از IP کشورهای دیگر استفاده نمایید زیرا این سامانه هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است.
  • شما می‌توانید ارزهای موردنظر خود را در این کیف پول واریز، برداشت، ذخیره یا تبدیل کنید.
  • در payeer می‌توان ارزهای دیجیتال را نیز منتقل یا تبدیل نمود.
  • سیستم مالی پیچیده‌ای در این پلتفرم استفاده نشده است و همه کاربران مبتدی و پیشرفته می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • کارمزد انجام تراکنش با استفاده از این درگاه به طور میانگین ۴ درصد از مبلغ کل است.
  • می‌توان از حساب کاربری این پلتفرم به سایر حساب‌های بین‌المللی نیز حواله پول را منتقل کرد.

نظرات و انتقادات از پایر

 

کاربران در مورد خدمات پایر چه نظری دارند؟

مطالبی که در صفحات وب مطالعه می‌کنید ممکن است صرفاً تبلیغاتی باشند اما اگر به نظرات کاربران در مورد خدمات درگاه‌های مختلف توجه کنید می‌توانید تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید. برخی از کاربران در خصوص خدمات payeer نظرات زیر را اعلام کردند:

  • بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارهای بین‌المللی، برای نقد کردن درآمد ارزی خود استفاده می‌کنند زیرا این درگاه بسیار امن و سریع است.
  • بسیاری از کاربران از هزینه‌های بالای انتقال وجه از طریق پایر شاکی هستند زیرا این سیستم به نسبت سایر روش‌های پرداخت کارمزد بالاتری را از کاربران خود دریافت می‌کند. شما باید بین ۳ تا ۵ درصد برای برداشت وجه در این پلتفرم پرداخت کنید.
  • گاهی کاربران برای ورود به این پلتفرم با مشکل روبرو می‌شوند. معمولاً در این مواقع باید با پشتیبانی پایر تماس گرفته و مشکل را با آنها در میان بگذارید.
  • بسیاری از کاربران از امنیت بالای این درگاه رضایت دارند. به هر حال هیچ‌کس تمایل ندارد که سرمایه یا پول خود را از دست بدهد. Payeer کاملاً امن است و در آن خبری از کلاهبرداری نیست.
  • یکی دیگر از دلایلی که کاربران از این پلتفرم رضایت دارند، عدم وجود محدودیت برای کاربران ایرانی است. این درگاه با IP ایران نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. پس دیگر نیازی نیست که هزینه‌ای برای خرید سرور مجازی یا IP ثابت پرداخت کنید.

البته شما می‌توانید نام Payeer را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کرده و اطلاعات کاملی را از کاربرانی که با آن کار کرده‌اند دریافت کنید.

استفاده از خدمات پایر در وب‌سایت فراکنش

اگر شما هم با مطالعه نظرات کاربران درباره خدمات پایر، به استفاده از آن علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید به وب‌سایت فراکنش مراجعه نمایید. در این شرکت کلیه پرداخت‌های بین‌المللی، خرید کارت‌های اعتباری و انتقال وجه به کشورهای خارجی به شما عزیزان عرضه می‌شود. سوابق درخشان این مجموعه نشان‌دهنده عملکرد مناسب آن است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد