تدریس خصوصی در ایران مدرس، پلتفرم معتبر انتخاب آنلاین معلم خصوصی

کد خبر: 1262172

در این مقاله مرجع و پلتفرم معتبر و محبوب ایران مدرس که در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف و انتخاب آنلاین معلم خصوصی فعالیت دارد معرفی می گردد.

تدریس خصوصی در ایران مدرس، پلتفرم معتبر انتخاب آنلاین معلم خصوصی

 

اگر در جستجوی معلم خصوصی برتر و فوق العاده هستید ... اگر می خواهید در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، عربی، زیست و ... مدرسین برتر شرکت کنید .... در هر صورت، در این مقاله سایت ایران مدرس را به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم های انتخاب آنلاین معلم خصوصی معرفی می نمائیم.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس، قیمت درخواستی معلم های خصوصی، رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید، شماره تماس مستقیم مدرسین تدریس خصوصی و ... بر روی لینک www.IranModares.com زیر کلیک کنید.

 

معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس

در سایت ایران مدرس هزاران مدرس ثبت نام کرده و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در این وب سایت بر روی لینک بالا کلیک کنید. علاوه بر آن در بخش دانلود جزوه های اموزشی، سوالات امتحانی، تست کنکور، جزوه های کنکوری، جزوات آموزش زبان و ... می توانید دانلود نمائید. در بخش مقالات هم مقالات مختلفی در زمینه موفقیت در تحصیل، معرفی رشته های دانشگاهی و رشته های تحصیلی و .... ارائه شده است. در این وب سایت کتابهای زیادی معرفی شده است و خود شما هم می توانید کتاب معرفی کنید. اگر مدرس هستید می توانید در زمینه تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی ثبت کنید و از کار تدریس درآمد بدست آورید.

چرا ایران مدرس برای درج تبلیغات تدریس خصوصی؟

1- ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید سایت ایران مدرس از هر سایت تدریس دیگری بیشتر است. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده در کل ایران قرار می گیرد. اگر به بازدید صفحه شخصی مدرسانی که در ایران مدرس آگهی ثبت کرده اند دقت کنید، خواهید دید که حتی بازدید بیش از 20000 و 30000 هم در بین آنها وجود دارد. بازدید روزانه ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

2- ایران مدرس بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است. برای بیش از 99 درصد عبارتهای شامل تدریس خصوصی ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. مثلا اگر عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی عربی و. .... را در گوگل جستجو کنید یکی از اولین وب سایتهایی که مشاهده خواهید کرد سایت ایران مدرس است. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت می شوند. برای دروس دانشگاهی هم اگر تدریس خصوصی +درس مورد نظرتان را در گوگل جستجو کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید.

3- درج آگهی تدریس در ایران مدرس پربازده است. درج اگهی تدریس در ایران مدرس به علت پربازدید بودن آن و بهینه بودن آن از نظر گوگل مفید و موثر است. با ثبت تبلیغات رایگان تدریس در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. البته آگهی تدریس خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج اگهی تدریس پربازده و مفید و موثر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

4- ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای تدریس ایران است. ایران مدرس نزدیک به 10 سال است که در زمینه تدریس خصوصی و آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد. اعتبار سایت ایران مدرس از نظر گوگل بسیار زیاد است. همانطور که می دانید برای موتورهای جستجو از جمله گوگل یکی از فاکتورهای اعتبار سایتها سن وب سایت است و این گزینه برای ایران مدرس به نسبت تمامی سایتهای اگهی تدریس دیگر بالاتر و بیشتر است.

5- در ایران مدرس هزاران جزوه، تست کنکور و سوال امتحانی ثبت شده است. در صورتیکه در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نمائید، آگهی تدریس شما در کنار جزوات، تست های کنکور و سوالات امتحانی هم نمایش داده شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر می شود. خود مدرسین هم برای معرفی نحوه تدریس خودشان و به منظور جذب شاگرد بیشتر می توانند جزوه و سوال امتحانی در ایران مدرس ثبت نمایند تا به اسم خودشان منتشر شود. ثبت جزوه در ایران مدرس هم بازدید صفحه شخصی شما را افزایش می دهد و هم به جذب شاگرد بیشتر شما کمک خواهد کرد.

6- مدرسین قبل آگهی خودشان را در ایران مدرس تمدید نموده اند. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند آگهی تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس ویژه در ایران مدرس است. بعضی از مدرسین حتی آگهی خودشان را بیش از 15 بار تمدید نموده اند. همانطور که گفته شد، اگر آگهی تدریس خودتان را خوب ثبت کنید و متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید، درج اگهی تدریس برای شما پربازده و موثر خواهد بود.

7- هزاران مقاله آموزشی در ایران مدرس IranModares.com ثبت شده است. علاوه بر جزوه، تست کنکور و سوال امتحانی و ... که در سایت ایران مدرس ثبت شده است، هزاران مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور، انتخاب رشته تحصیلی، معرفی دانشگاهها و .... نیز در ایران مدرس ثبت شده است. آگهی های تدریس ویژه در کنار مقالات آموزشی هم به کاربران ارائه می گردد. همین امر باز می تواند به جذب شاگر بیشتر توسط مدرسین کمک کند. در ایران مدرس محیط کاملا آموزشی ایجاد شده و به همین دلیل ثبت آگهی تدریس در آن پربازده و موثر است.

8- هزینه درج اگهی تدریس در ایران مدرس مناسب است. درج آگهی تدریس در ایران مدرس کاملا رایگان است. تنها اگر تمایل داشته باشید آگهی خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی می توانید به صورت ویژه ثبت کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های رایگان نماش داده می شوند. بازدهی و اثر گذاری آگهی های ویژه به نسبت آگهی های رایگان بیشتر است.

9- ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این وب سایت کاملا رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

10- در سایت ایران مدرس تا سال 1403 بیش از 30000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند.

 

11- در سایت ایران مدرس امکانات متعددی برای تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین ارائه شده است. به عنوان مثال مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت نمایند و یا از شاگردهایشان بخواهند نظرات مثبت خودشان را در سایت ثبت کنند تا صفحه آگهی مدرسین پربارتر و برای جذب شاگرد موثرتر گردد.

12- ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد به همین دلیل برای ثبت اگهی در این زمینه کاملا موثر است و تبلیغ شما مانند سایتهای عمومی آگهی اینترنتی در بین انواع تبلیغات با موضوعهای مختلف گم نخواهد شد.

13- ایران مدرس بزرگترین، پربازدیدترین و قدیمی ترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت تبلیغات تدریس خصوصی ویژه درج نموده اند بارها و بارها تبلیغ خودشان را تمدید کرده اند.

14- در این وب سایت مطالب زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی و چگونگی نوشتن متن تبلیغات تدریس ارائه شده است.

15- تبلیغات در ایران مدرس و تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات روزنامه و تراکت مزایای زیادی دارد. برای آگهی خودتان می توانید عکس انتخاب کنید و متن آگهی شما می تواند کاملا مفصل باشد به گونه ای که متقاضیان تدریس را متقاعد کند با شما برای کلاس تماس بگیرند. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است.

16- با ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس تبلیغ شما را افراد متقاضی تدریس از کل ایران مشاهده خواهند کرد و حتی از شهرهای دیگر هم می توانید شاگرد جذب کنید و از طریق نرم افزارهایی مانند اسکایپ کلاس خصوصی را به صورت آنلاین برگزار نمائید.

17- در سایت ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و علاوه بر ان اگر کتاب تالیفی دارید کتاب یا کتابهای خودتان را به صورت رایگان معرفی نمائید.

18- ثبت آگهی تدریس خصوصی ویژه در ایران مدرس با هزینه مناسبی انجام می گیرد. با پرداخت هزینه 1 روز تبلیغات در روزنامه، در ایران مدرس می توانید به مدت یک ماه آگهی ویژه داشته باشید و اگر آگهی خودتان را خوب نوشته باشید و رزومه خوبی ارائه کرده باشید به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

19- در سایت ایران مدرس پس از هر بار ثبت تبلیغات تدریس ویژه تخفیف شما برای ثبت آگهی ویژه افزایش پیدا می کند. مدرسینی که 5 و بیش از 5 بار آگهی تدریس خودشان را ویژه نموده اند در حال حاضر 30 درصد تخفیف برای ثبت آگهی ویژه دارند.

20- در سایت ایران مدرس می توانید از طریق کنترل پنل جزوات و مقالات ارزشمندی را که دارید برای فروش قرار دهید و در فروشگاه نمایش داده خواهد شد. در ادامه با درآمد حاصل از فروش جزوه می توانید تبلیغات ثبت نموده و شاگرد جذب کنید.

بهترین مدرسین تدریس خصوصی فیزیک در ایران مدرس

اگر در جستجوی بهترین استاد و معلم خصوصی فیزیک خانم برای خودتان هستید در مرحله اول باید مشخص کنید چه معیارهایی را در نظر دارید. برای بسیاری از متقاضیان کلاس خصوصی مهم است که معلمی که کلاس را با ایشان هماهنگ می کنند معلم و دبیر رسمی آموزش و پرورش باشد. برای بسیاری دیگر ممکن است مدرک تحصیلی مهم باشد و برخی دیگر روی دانشگاه محل تحصیل استاد تاکید دارند. برخی از افراد برایشان مهم است که معلم فیزیک خانم که کلاس را با ایشان هماهنگ می کنند سابقه کاری بالایی داشته باشد و برای برخی دیگر اینکه معلم فیزیک قیمت مناسب و ارزان برای کلاس های خودش در نظر گرفته باشد در اولویت قرار دارد. معیار شما هر کدام از این موارد که می باشد باید ابتدا برای خودتان آن را مشخص کنید. در ادامه با مراجعه به بخش تدریس خصوصی ایران مدرس و با استفاده از لینکی که در بالا معرفی شد، با هر سلیقه ای می توانید معلم و استاد مورد نظر خودتان را پیدا کنید و کلاس های فیزیک را با ایشان هماهنگ نمائید.

همانطور که گفته شد، معلم های فیزیک خانم ثبت نامی در ایران مدرس علاوه بر ارائه رزومه کاری و سوابق تدریس خودشان در ایران مدرس، در زمینه قیمت کلاس ها هم توضیحات کافی داده اند در نتیجه انتخاب استاد برای شما راحت تر خواهد بود. البته بعضی از اساتید قیمت کلاس ها را توافق ذکر نموده اند و اگر رزومه کاری و سوابق تدریس یک معلم فیزیک مورد پسند شما واقع شد و ایشان برای قیمت کلاس عبارت توافقی را ذکر کرده بود، برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس ها می توانید با ایشان تماس بگیرید. به هر حال در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین ارائه شده است و شرایط کاملا مهیا است تا بهترین معلم فیزیک خودتان را انتخاب نمائید.

درس فیزیک ماهیتی کاملا مفهومی دارد. خوب است کلاسها را با دبیر یا استاد فیزیکی هماهنگ کنید که به صورت مفهومی درس بدهد. در درس فیزیک روابط و مسائلی که وجود دارد با اتفاقاتی که به صورت واقعی در دنیای واقعی می افتد در ارتباط است. هر رابطه و فرمولی را می توان با توجه به عالم واقعیت توضیح داد و تفسیر کرد. شما در کلاسهای فیزیک و با کمک معلم فیزیک خودتان باید به این درک برسید و روابط و معنای آنها را خوب متوجه شوید. در ضمن وقتی مسئله ای را حل می کنید باید خواسته سوال را خوب بفهمید و با توجه به روابطی که یاد گرفته اید راه حل مناسبی را ارائه کنید. برای یادگیری بهتر درس فیزیک استفاده از تجربه و دانش معلمان و دبیران خوب فیزیک بسیار مفید است و شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند راهگشا باشد ولی به هر حال مفید بودن این کلاسها وقتی خودش را نشان خواهد داد که خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد